Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas

10.00–10.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Gimnazijos aktų salėje lankytojus sveikins Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius, Ugdymo plėtotės centro direktorius Giedrius Vaidelis, Alytaus miesto meras Vytautas Grigaravičius, Alytaus šv. Benedikto gimnazijos direktorė Loreta Šernienė. Geros nuotaikos visiems įpūs Didžiosios kunigaikštienės Birutės ulonų bataliono karinis orkestras, salę muzikos garsų pripildys balsingoji „X faktoriaus“ dalyvė Aurėja Sinkevičiūtė, o Alytaus cirko Read more about Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas[…]

Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

11.00–11.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto Read more about Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi[…]

Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

12.00–12.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto Read more about Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi[…]

Stendų lankymas (sporto salė)

13.00–13.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Parodos organizatoriai su džiaugsmu pristato gausų parodos stendų erdvės dalyvių sąrašą. Bendradarbiavimas su kai kuriomis švietimo lauke dirbančiomis įstaigomis tęsiasi jau ne pirmus metus, su kitomis – tai naujai užsimezgusi draugystė. Ruošdamiesi šiai parodai visi dalyviai lankytojams paruošė daug staigmenų! Būtinai užsukite į stendų erdvę sporto salėje – čia išbandysite sensorines ugdymo priemones, skaitmeninę mokymosi Read more about Stendų lankymas (sporto salė)[…]

Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

14.00–14.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto Read more about Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi[…]

Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

15.00–15.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto Read more about Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi[…]

Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai

16.00–16.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

2017–2018 mokslo metais apie 200 mokinių iš 20 Lietuvos mokyklų – VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ (http://ateitin.vgtu.lt) dalyviai, – naudodamiesi šios „Moodle“ pagrindu sukurtos platformos mokymo(si) medžiaga ir įrankiais, vadovaujami savo mokytojų ir konsultuojami platformos konsultantų, atlieka projektinius darbus. Jie kuria savo pačių sumanytus pramonės gaminius, „Android“ programėles, robotus, mokosi investuoti, tirti savo aplinką Read more about Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai[…]

Mokausi ir mokau sėkmei

11.00–11.45, balandžio 4 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Britų taryba, Ugdymo plėtotės centras

Siekdami mokinius sėkmingai mokyti, privalome nuosekliai mokytis patys, nuolat papildyti savo žinias ir semtis patirties vieni iš kitų. Kasdien mokomės iš kolegų, mokinių ir aplinkos – tik svarbu nepamiršti, jog mus supa neišsemiami idėjų šaltiniai, ir jais pasinaudoti. Apžvelgdami dešimties modulių nuotolinį Britų tarybos ir Ugdymo plėtotės centro „Mokome sėkmei“ kursą, susipažinsite, kaip kurso medžiaga Read more about Mokausi ir mokau sėkmei[…]

Iššūkiai įgyvendinant Bendruosius ugdymo planus, ilgėjant ugdymo procesui

12.00–12.45, balandžio 4 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Kaip koreguoti ugdymo procesą, jei kyla nenumatytų iššūkių? Kokią įtaką mokinių pasiekimams daro nedalyvavimas ugdymo procese? Kokios galimybės teikti mokymosi pagalbą numatytos bendruosiuose ugdymo planuose? Renginyje sužinosite apie bendrųjų ugdymo planų nuostatų įgyvendinimo ypatumus, ilgėjant ugdymo procesui, jei kyla nenumatytų iššūkių – kas ir kaip koreguojama. Aptarsime bendrųjų ugdymo planų nuostatas dėl mokymosi pagalbos teikimo Read more about Iššūkiai įgyvendinant Bendruosius ugdymo planus, ilgėjant ugdymo procesui[…]

Pamokos kokybės tobulinimas naudojant kolegialų grįžtamąjį ryšį

15.00–15.45, balandžio 4 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje susipažinsite su kolegialaus grįžtamojo ryšio (KGR) mokytojams suteikiamomis galimybėmis mokytis stebint kolegų pamokas, analizuoti savo profesinę elgseną ir jos daromą poveikį mokiniams. Sužinosite, kaip KGR gali padėti tobulinti ugdymo procesą, stiprinti mokytojų tarpusavio ir mokytojų su mokiniais santykius bei dialogą. Savo patirtimi, kaip sekasi naudoti KGR metodiką praktikoje, dalysis Molėtų r. Giedraičių Antano Jaroševičiaus Read more about Pamokos kokybės tobulinimas naudojant kolegialų grįžtamąjį ryšį[…]

Metodinė veikla šiuolaikiniam mokytojui

16.00–16.45, balandžio 4 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginys skirtas mokyklų metodinių grupių ir būrelių atstovams, mokytojams, mokyklų administracijos darbuotojams ir visiems kitiems, norintiesiems tobulinti ugdymo procesą mokykloje ir kuo veiksmingiau panaudoti mokyklos metodinę veiklą, siekiant kokybiško ugdymo. Ką šiandien veikia mokyklų metodiniai būreliai, kokius tikslus sau kelia? Kaip mokytojai įtraukiami į ugdymo proceso tobulinimą? Kokia metodinė veikla reikalinga šiandienos mokykloje? Šiuos klausimus Read more about Metodinė veikla šiuolaikiniam mokytojui[…]

„EMA pamokos“ – naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė

11.00–11.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „TAMO grupė“

Seminare pristatysime naujieną, skirtą 5 klasės matematikos dalyko mokymui – „EMA pamokos“. „EMA pamokos“ – tai naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė, apimanti ne tik užduočių banko, bet ir vadovėliui būdingą turinį. „EMA pamokos“ užpildo visas pamokos struktūrines dalis (įvadą, mokymosi veiklą, apibendrinimą), teikia mokytojui ir mokiniui dar daugiau duomenų apie mokymosi rezultatą, atvaizduoja mokymosi progresą, Read more about „EMA pamokos“ – naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė[…]

Mokinių motyvavimas mokytis savarankiškai

12.00–12.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Susitikimo tikslas – kviesti diskutuoti apie motyvavimo principus, kurie skatintų mokinius mokytis savarankiškai už mokyklos ribų, susiejant tai su mokinių smalsumu ir siekiu aktyviai ieškoti informacijos. Kokie metodai arba būdai gali motyvuoti mokytis savarankiškai? Kaip naudojant aktyvius mokymosi metodus „neužsižaisti“ ir įgyvendinti išsikeltus tikslus? Mokinių motyvacija, dėmesio išlaikymas, aktyvumas ir smalsumas mokymosi proceso metu, kuris Read more about Mokinių motyvavimas mokytis savarankiškai[…]

Mokymasis per judesį

14.00–14.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Nuo „pasaulio pažinimo“ į pasaulio pažinimą su „Vaivorykšte“

15.00–15.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Dalysimės praktine patirtimi, kaip dirbti su „Vaivorykštės“ vadovėliu. Aptarsime, koks svarbus mokyklos administracijos ir visos mokyklos bendruomenės požiūris į integruotą ugdymą bei pasaulio pažinimą per visus dėstomuosius dalykus, laiko vadybą mokant integruotai ir mokymosi patrauklumą. Diskutuosime apie akademinės sėkmės galimybes mokant integruotai, taip pat apie mokyklos vertybių ir vidinių susitarimų reikšmę. Lektoriai: Saulius Vilutis ir Read more about Nuo „pasaulio pažinimo“ į pasaulio pažinimą su „Vaivorykšte“[…]

Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą

16.00–16.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: MB „Creator Japonicus“

Norėdami sudominti ir motyvuoti mokytis šiuolaikinius vaikus, pedagogai turi pasitelkti inovatyvias mokymo priemones ir kūrybiškus sprendimus. Naujoji karta nori pati kurti, eksperimentuoti, apčiuopti dalykus, kurių mokosi. Mokytojo užduotis – jai padėti. Kaip? Atraskite iš naujo mokymo(si) džiaugsmą kartu su vaikais! Mes tikime, kad mokymasis per žaidimą – inovatyvi ir efektyvi šiuolaikinių vaikų mokymo metodika. Pristatysime Read more about Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą[…]

Stresas ir progresuojančioji raumenų relaksacija

11.00–12.30, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Pakaitos tikslas – supažindinti su streso sąvoka ir problema bei jo valdymo galimybėmis, pasitelkiant progresuojančiąją raumenų relaksaciją. Paskaitoje sužinosite, kas yra stresas ir kuo jis mums ne tik trukdo, bet ir padeda. Susipažinsite su pagrindinėmis teorijomis, nagrinėsite streso priežastis ir pasekmes. Sužinosite, kaip galima stresą geriau valdyti, pasitelkiant nesudėtingus būdus. Praktikuositės atlikti progresuojančiosios raumenų relaksacijos Read more about Stresas ir progresuojančioji raumenų relaksacija[…]

Sistemingas Lietuvos ir pasaulio aktualijų nagrinėjimas socialinio ugdymo pamokose

14.00–14.45, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Atnaujinant ugdymo turinį, siekiama daugiau laiko skirti aktualaus turinio nagrinėjimui ir gilinimui. Pranešime aptarsime dvi temas: „Medijose pateikiamų aktualijų nagrinėjimo galimybės pamokoje“ ir „Istorijos mokslo ir didaktikos aktualijos: mokslininkai mokytojams“. 1 tema. Medijose pateikiamų aktualijų nagrinėjimo galimybės pamokoje. Gyvename pasaulyje, kuriame procesai vienoje jo dalyje daro įtaką įvykiams visai kitoje. Sekti, suprasti, turėti poziciją apie Read more about Sistemingas Lietuvos ir pasaulio aktualijų nagrinėjimas socialinio ugdymo pamokose[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Susipažinsite su galimybėmis įtraukti mokinius ir visą mokyklos bendruomenę į saugesnio ir geresnio interneto kūrimą. Interaktyvių žaidimų forma išmoksite: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete;- užduoti vaikams klausimų apie bendravimo socialiniuose tinkluose ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; –   parinkti ir naudoti profilio internete nuotraukas. Ieškosite būdų, kaip telkti mokyklos Read more about Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?[…]

Kaip tapti savanoriu vyresniuoju draugu?

12.00–12.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus miesto pedagoginė psichologinė tarnyba

Sužinosite apie savanorių vyresniųjų draugų programą, kuri skirta vyresniųjų klasių mokiniams. Susipažinsite su šios programos tikslais, gerąja patirtimi. Aptarsime, kuo ši programa naudinga vaikams, kas gali tapti savanoriais vyresniaisiais draugais ir mažaisiais draugais. Programa grindžiama pagrindiniais BBBS (Big brothers, Big sisters) programos principais ir tikslais. BBBS programa (Lietuvoje žinoma „Vyresniojo draugo“ pavadinimu) buvo sukurta JAV Read more about Kaip tapti savanoriu vyresniuoju draugu?[…]

Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?

14.00–14.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kodėl pradinėse klasėse reikia mokyti vaikus ne tik skaityti, rašyti, pažinti pasaulį, bet ir ugdyti jų lytiškumą? Todėl, kad jeigu to nepadarysime mes, vaikai patys susiras atsakymus į jiems rūpimus klausimus. Todėl, kad lytiškumo tema vis dar tebėra tabu. Todėl, kad yra šeimų, nepajėgių padėti savo vaikams pasirengti gyvenimui. Todėl, kad sveiko lytiškumo pagrindus turi Read more about Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?[…]

Projektas „Lyderių laikas 3“ Alytuje – partnerysčių kūrimas ir stiprinimas mokinių mokymosi sėkmei

15.00–15.45, 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus A. Ramanausko-Vanago gimnazija

Nacionaline iniciatyva „Lyderių laikas 3“ siekiama tobulinti ugdymo įstaigų vadybos praktiką ir besimokančiųjų mokymosi kokybę, kad mokyklų savivaldybių ir nacionalinio lygmens švietimo lyderiai būtų labiau pasirengę inicijuoti bei vykdyti kokybinius pokyčius savo organizacijose vardan mokinių mokymosi pažangos. Renginyje pristatysime Alytaus miesto kūrybinės pokyčių komandos rengiamą ir įgyvendinamą į besimokančiųjų mokymosi sėkmę orientuotą integralų projektą, apimantį Read more about Projektas „Lyderių laikas 3“ Alytuje – partnerysčių kūrimas ir stiprinimas mokinių mokymosi sėkmei[…]

Mobiliosios aplikacijos „PhenoloGIT“ ypatumai ir pritaikymas biologijos ir geografijos pamokose

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

2015–2018 m. Europos Komisijos remiamame eksperimentiniame projekte „PhenoloGIT: vietovės duomenų analizė ir mobilusis mokymasis mokyklose“ (sutrumpintai „PhenoloGIT“), buvo išbandoma mobilioji aplikacija. Aplikacija dešimtyje Lietuvos mokyklų leido fiksuoti mokyklas supančią aplinką ir nuotraukomis dalytis ne tik su savo šalies, bet ir su užsienio partneriais. Kokiems mokymo scenarijams biologijos ir geografijos pamokose galima pritaikyti „PhenoloGIT“ mobiliąją aplikaciją? Sužinosite Read more about Mobiliosios aplikacijos „PhenoloGIT“ ypatumai ir pritaikymas biologijos ir geografijos pamokose[…]

VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete

16.00–16.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla TEV

Pranešimas skirtas matematikos mokytojams, besidomintiems IT panaudojimu mokant matematikos arba rengiant mokinius baigiamiesiems egzaminams. Bus pristatomi TEV sukurti skaitmeniniai produktai: a) kompiuterinės priemonės mokiniams – „Žaidžiame matematiką“, „E-Matematika Tau“ ir skaitmeniniai vadovėliai (kuriuos jau dabar galima nemokamai vartyti interneto svetainėje evadoveliai.lt). b) darbo įrankiai matematikos mokytojams – VBE uždavinių bankas (visi egzaminų uždaviniai nuo 1999 Read more about VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete[…]

Visos dienos mokykla – pailgintas mokyklos darbo laikas ar šis tas daugiau?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Kaip sudaryti sąlygas įtraukiojo ugdymo plėtrai savo mokykloje? Kaip padidinti socialinės atskirties ir skurdo rizikas patiriančių mokinių įtraukimą į švietimo sistemą? Atsakymus į šiuos klausimus galbūt rasite susipažinę su visos dienos mokyklos kūrimo galimybėmis. LR ŠMM kartu su LR SADM, LR SAM ir LR KM inicijavo visos dienos mokyklos koncepcijos ir Read more about Visos dienos mokykla – pailgintas mokyklos darbo laikas ar šis tas daugiau?[…]

Pedagogų stažuotės Lietuvoje: kodėl verta pasirinkti?

12.00–12.45, balandžio 4 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Norite tapti kompetentingu savo srities specialistu? Įgyti naujų žinių ir gebėjimų? Pamatyti, kaip dirba mokytojai kitose mokyklose ar gauti praktinių patarimų, padedančių atrasti kelią į vaiko motyvaciją mokytis? Ugdymo plėtotės centras kviečia Jus dalyvauti užsiėmime, kuriame sužinosite apie puikią kvalifikacijos tobulinimo formą – stažuotes Lietuvoje. Jame susipažinsite su kvalifikacijos tobulinimo programomis, sužinosite apie stažuotės organizavimo Read more about Pedagogų stažuotės Lietuvoje: kodėl verta pasirinkti?[…]

Efektyvūs prevenciniai patirtinio ugdymo įrankiai auklėtojo darbui su klase pagal „Whatansu“

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: VšĮ „Bundam“

Kiekvienas mokytojas, kiekvienas klasės vadovas gali su savo auklėtiniais sukurti gražesnį ir tvirtesnį tarpusavio ryšį, kupiną pagarbos ir palaikymo, tapti ne prievaizdu, o į priekį vedančiu įkvepiančiu pavyzdžiu. • Kaip „neperdegti“ įgyvendinant klasės auklėtojo planus? • Kaip produktyviai išnaudoti klasės valandėles? • Kokie įrankiai padeda kurti pozityvų emocinį lauką klasėje? • Kaip sutelkti auklėtinius į Read more about Efektyvūs prevenciniai patirtinio ugdymo įrankiai auklėtojo darbui su klase pagal „Whatansu“[…]

Pedagogų stažuotės Lietuvoje: kodėl verta pasirinkti?

15.00–15.45, balandžio 4 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Norite tapti kompetentingu savo srities specialistu? Įgyti naujų žinių ir gebėjimų? Pamatyti, kaip dirba mokytojai kitose mokyklose ar gauti praktinių patarimų, padedančių atrasti kelią į vaiko motyvaciją mokytis? Ugdymo plėtotės centras kviečia Jus dalyvauti užsiėmime, kuriame sužinosite apie puikią kvalifikacijos tobulinimo formą – stažuotes Lietuvoje. Jame susipažinsite su kvalifikacijos tobulinimo programomis, sužinosite apie stažuotės organizavimo Read more about Pedagogų stažuotės Lietuvoje: kodėl verta pasirinkti?[…]

Pedagogų stažuotės Lietuvoje: kodėl verta pasirinkti?

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Norite tapti kompetentingu savo srities specialistu? Įgyti naujų žinių ir gebėjimų? Pamatyti, kaip dirba mokytojai kitose mokyklose ar gauti praktinių patarimų, padedančių atrasti kelią į vaiko motyvaciją mokytis? Ugdymo plėtotės centras kviečia Jus dalyvauti užsiėmime, kuriame sužinosite apie puikią kvalifikacijos tobulinimo formą – stažuotes Lietuvoje. Jame susipažinsite su kvalifikacijos tobulinimo programomis, sužinosite apie stažuotės organizavimo Read more about Pedagogų stažuotės Lietuvoje: kodėl verta pasirinkti?[…]

Informatinis mąstymas pradiniame ugdyme

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Dzūkijos pagrindinė mokykla

Šio renginio tikslas – pradinių klasių mokytojams suteikti žinių ir įgūdžių, kaip ugdyti mokinių informatinį mąstymą bei gebėjimus, sumaniai naudojantis šiuolaikinėmis technologijomis. Integruojant informatiką į kitus mokomuosius dalykus, lengviau jų mokytis, be to, ugdoma mokinių skaitmeninė kompetencija, būtina kiekvieno žmogaus visaverčiam gyvenimui žinių visuomenėje. Užsiėmime sužinosite, kaip lavinti informatinį mąstymą ugdymo procese. Teoriją siedami su Read more about Informatinis mąstymas pradiniame ugdyme[…]

„Prakalbinkim smėlį“ – inovatyvios metodikos pritaikymas ugdymo procese

12.00–12.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Likiškėlių pagrindinės mokykla

Smėlis yra piešimo, tapymo, žaidimo ir dailės terapijos priemonė. Sklindanti šviesa ir smėlis sukuria linijų ir dėmių kontrastus bei įvairaus intensyvumo tonus, kurie vaikus ne tik veikia terapiškai, bet ir stimuliuoja vaikų taktilinius bei kinestetinius (liečiamuosius) pojūčius, skatina vaikų dailinę raišką, aktualizuoja sensorinius pojūčius. Padeda atkurti įvykius, emocijas, svajones, susijusias su ankstesnėmis patirtimis, žaidžiant laisvą Read more about „Prakalbinkim smėlį“ – inovatyvios metodikos pritaikymas ugdymo procese[…]

Apie uždavinio sprendimo kultūrą ir kita

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Diskutuosime apie formuojamą matematikos uždavinio sprendimo kultūrą, jos įtaką rezultatams. Be to, pranešime bus pristatyta Matematinio ir gamtamokslinio konkurso (2017 m.) rezultatai ir tendencijos.

Mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas

15.00–15.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Dzūkijos pagrindinė mokykla

Pagilinsite žinias apie mokėjimo mokytis kompetenciją, aptarsite keturias šios kompetencijos sritis, diskutuosite, kokiais metodais tinkamiausia mokyti mokėjimo mokytis kompetencijos, sužinosite, kaip vadovėlis ir kita metodinė medžiaga padeda mokytojui ugdyti mokėjimo mokytis kompetenciją.

„Labas, kaip jautiesi šiandien?“

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Boružėlė“

Emocinis intelektas – mūsų elgesio pagrindas, nuostatos, vertybės, jausmai. Aukštas emocinio intelekto (EQ) koeficientas net 80 proc. gali lemti žmogaus sėkmę – taip teigia psichologinio konsultavimo ir psichoterapijos centro INVITO psichologė psichoterapeutė Marija Vistake. Aukštos emocinės kultūros ir intelekto žmonės pasiekia daug daugiau visose gyvenimo srityse. Kad vaikas užaugtų laimingas, emociškai stiprus, laisvai komunikuojantis ir Read more about „Labas, kaip jautiesi šiandien?“[…]

Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Renginyje sužinosite apie leidyklos „Gudragalvis“ išleistas ir platinamas edukacines priemones, skirtas vaikų kalbai, smulkiajai motorikai lavinti, ruošti rankelę rašyti. Turėsite galimybę susipažinti su: – iliustruotų kortelių rinkiniais ir loto žaidimais, padedančiais mokytis nuosekliai pasakoti, rasti loginį ryšį, grupuoti, turtinti žodyną; – mokymo priemonėmis su raidelėmis, skirtomis pradedantiesiems skaityti ir rašyti – papildomai veiklai, įtvirtinimui, koregavimui; Read more about Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant[…]

VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete

12.00–12.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla TEV

Pranešimas skirtas matematikos mokytojams, besidomintiems IT panaudojimu mokant matematikos arba rengiant mokinius baigiamiesiems egzaminams. Bus pristatomi TEV sukurti skaitmeniniai produktai: a) kompiuterinės priemonės mokiniams – „Žaidžiame matematiką“, „E-Matematika Tau“ ir skaitmeniniai vadovėliai (kuriuos jau dabar galima nemokamai vartyti interneto svetainėje evadoveliai.lt). b) darbo įrankiai matematikos mokytojams – VBE uždavinių bankas (visi egzaminų uždaviniai nuo 1999 Read more about VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete[…]

Mokytojo įvaizdis socialinių tinklų platybėse: naudingos idėjos

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Apie mokytojo įvaizdį šiuo metu visuomenėje nemažai diskutuojama, tačiau norėtume pakviesti pokalbiui apie konkrečias idėjas ir naudingus patarimus, ką kiekvienam pedagogui verta žinoti ir išbandyti. Mokytojas visuomet būdavo svarbus autoritetas, o šiandien tapo tikru viešuoju asmeniu, į kurį žvelgiama pro didinamąjį stiklą. To nereikia baimintis ar vengti, atvirkščiai – viešoji erdvė atveria nemažai galimybių. Nemaža Read more about Mokytojo įvaizdis socialinių tinklų platybėse: naudingos idėjos[…]

Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese

15.00–15.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Tobulėjant technologijoms keičiasi ne tik moksleivių bendravimo, bet ir mokymosi įpročiai. Tiek gabių, tiek motyvacijos stokojančių šiuolaikinių moksleivių ugdymui kuriami įrankiai naudingesni tuomet, kai dėmesys kreipiamas į asmeninius kiekvieno vaiko poreikius. Todėl esame už tai, kad vaikai kasdien eksperimentuotų, tyrinėtų, atrastų, klaustų, gilintųsi, augtų smalsūs ir norėtų tapti savo gyvenimo kūrėjais. Mes padedame mokytis ir Read more about Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]

Ugdymo turinio kaita kaip ambicingas iššūkis ir nauja galimybė

11.00–12.30, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

XXI amžius – labai sparčios technologijų, ekonomikos, klimato ir vertybių kaitos amžius. Ar Lietuvos mokykla yra pasirengusi ugdyti žmogų, gebantį ne tik prisitaikyti prie vis sparčiau kintančių sąlygų, bet ir tapti kaitos iniciatoriumi, atrandančiu vis naujų būdų, kaip turtinti bei stiprinti mūsų valstybę? Kokie ugdymo turinio pokyčiai padėtų sudaryti sąlygas kiekvieno jauno žmogaus asmenybei maksimaliai Read more about Ugdymo turinio kaita kaip ambicingas iššūkis ir nauja galimybė[…]

Gerosios mokyklų patirties pristatymas „Esame gerame kelyje“

14.00–14.45, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje mokyklos dalysis patirtimi, kaip kuria savo Gerą mokyklą ir organizuoja ugdymąsi kitaip. 3 regiono mokyklos trumpai pristatys, kaip jos kuria ir tobulina Gerą mokyklą, diegdamos ugdymo turinio ir organizavimo naujoves, stiprindamos mokyklos bendruomenės bendradarbiavimą ir įprasmindamos įvairovę.

Gerosios mokyklų patirties pristatymas „Esame gerame kelyje“

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje mokyklos dalysis patirtimi, kaip kuria savo Gerą mokyklą ir organizuoja ugdymąsi kitaip. 3 regiono mokyklos trumpai pristatys, kaip jos kuria ir tobulina Gerą mokyklą, diegdamos ugdymo turinio ir organizavimo naujoves, stiprindamos mokyklos bendruomenės bendradarbiavimą ir įprasmindamos įvairovę.

Gerosios mokyklų patirties pristatymas „Esame gerame kelyje“

16.00–16.45, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje mokyklos dalysis patirtimi, kaip kuria savo Gerą mokyklą ir organizuoja ugdymąsi kitaip. 3 regiono mokyklos trumpai pristatys, kaip jos kuria ir tobulina Gerą mokyklą, diegdamos ugdymo turinio ir organizavimo naujoves, stiprindamos mokyklos bendruomenės bendradarbiavimą ir įprasmindamos įvairovę.

Pažinimo džiaugsmą patiriame KITAIP

11.00–11.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Alytaus Putinų gimnazija

Nukeliausite į tris kūrybiškumo planetas ir susipažinsite, kaip, integruojant mokomuosius dalykus, akademines žinias paversti praktiniais įgūdžiais (vaizdo medžiaga, 11 min.). Įsitikinsite, kaip „Aktyvi klasė“ tampa inovatyviu kūrybiško problemų sprendimo įrankiu. Susipažinsite, kaip „Promethean“ išmaniosios lentos ir programinės įrangos „ActivInspire“ galimybės išnaudojamos ugdant kritinį mąstymą „Planimetrijos“ pamokose. Per praktinį užsiėmimą išbandysite, kaip: – pasinaudojant „ActivInspire“ programa, Read more about Pažinimo džiaugsmą patiriame KITAIP[…]

IKT koordinatorių diskusijų klubas

12.00–12.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (IKT). Tačiau ne visuomet pavyksta pasiekti gerų rezultatų. Tai lemia tinkamas organizacijos pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Renginyje diskutuosime temomis: – Kokių kompetencijų reikia mokyklos bendruomenei, siekiant taikyti IKT šiandien ir rytoj? – Ar šių kompetencijų turi mokyklos darbuotojai? Read more about IKT koordinatorių diskusijų klubas[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

14.00–14.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Šiandien vis dažniau kalbame apie būtinybę atpažinti kiekvieno vaiko gabumus bei mokymosi potencialą. Paskaitoje diskutuosime, mokysimės ir sieksime ne tik atpažinti, pažinti ir suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Susitikime savo įžvalgomis apie vaiko gebėjimus ir jų vystymą dalysis Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro ESF projekto „Mokinių Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Paskaitoje patobulinsite skaitymo kompetenciją. Kaip parinkti skaitymo strategiją mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius)? Paskaitoje kalbėsime apie skatinimą domėtis knygomis, iliustracijų svarbą, mokymą įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti pagrindinius veikėjus ir apie kitus svarbius aspektus. Sužinosite, Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]

Sumaniojo ugdymo link: produktyviojo mokymosi dirbtuvės

16.00–16.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos edukologijos universitetas, Švietimo aprūpinimo centras

Kviečiame susipažinti su ugdymo naujove Lietuvos švietimo sistemoje – produktyviuoju mokymusi, diegiamu mūsų šalyje nuo 2012 m. Produktyvusis mokymasis padeda mokiniams įgyti pasitikėjimo savimi ir mokymosi motyvacijos, leidžia jiems sėkmingiau pasiekti pagrindinį išsilavinimą ir toliau modeliuoti savo mokymosi ar profesijos pasirinkimo karjerą. Renginyje sužinosite pagrindinius dalykus apie produktyvųjį mokymąsi, modeliuosite konkrečius šios novacijos diegimo žingsnius Read more about Sumaniojo ugdymo link: produktyviojo mokymosi dirbtuvės[…]

SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės

11.00–11.45, balandžio 4 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

SMART interaktyviosios lentos – populiariausios interaktyviosios lentos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kviečiame apsilankyti renginyje, kurio metu mes: • pristatysime SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybes; • papasakosime, kaip susikurti interaktyvią pamoką vos per 5 min.; • parodysime naujausias „SMART Notebook“ programinės įrangos galimybes; • pristatysime naujuosius SMART ekranus, kurių kaina atitinka kitų gamintojų Read more about SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės[…]

Gamtos mokslų mokomės kitaip. O kaip?

12.00–12.45, balandžio 4 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Pasaulį pažinti galima daug geriau tyrinėjant, stebint. Todėl ugdymo procese vis dažniau naudojami aktyvūs mokymo(si) būdai, atliekami praktiniai darbai, vedamos pamokos netradicinėse erdvėse. 2017–2018 mokslo metais 19 Lietuvos mokyklų vyksta integruoto gamtos mokslų kurso išbandymas 5–8 klasėse. Pagal šią programą mūsų gimnazijoje mokoma viena penktokų klasė. Renginyje sužinosite, kaip vyksta integruoto gamtos mokslų kurso pamokos, Read more about Gamtos mokslų mokomės kitaip. O kaip?[…]

Ar \ Kaip vertinimas gali padėti mokytis?

14.00–14.45, balandžio 4 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Kartu ieškosite atsakymo į dažnam mokytojui šiandien kylančius klausimus: • koks mano pirmas žingsnis, norint įtraukti mokinius į vertinimo ir mokymosi procesą? • kaip galėčiau padėti mokiniams mokytis ir išmokti, taikant formuojamojo vertinimo metodus? Diskutuosime apie priežasties ir pasekmės ryšius, dėl kurių verta kurti naują vertinimo kultūrą mokykloje, atsakydami į klausimus: • Ar yra kitas Read more about Ar \ Kaip vertinimas gali padėti mokytis?[…]

SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės

15.00–15.45, balandžio 4 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

SMART interaktyviosios lentos – populiariausios interaktyviosios lentos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kviečiame apsilankyti renginyje, kurio metu mes: • pristatysime SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybes; • papasakosime, kaip susikurti interaktyvią pamoką vos per 5 min.; • parodysime naujausias „SMART Notebook“ programinės įrangos galimybes; • pristatysime naujuosius SMART ekranus, kurių kaina atitinka kitų gamintojų Read more about SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės[…]

Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms

11.00–11.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Mokykloje GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį.Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti bei analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, taikydami GIS technologijas, mokiniai gali kurti aplikacijas, pritaikyti jas išmaniesiems įrenginiams, gauti vizualų rezultatą. GIS – puikus integruotos, įtraukiančios pamokos Read more about Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms[…]

Integruoto ugdymo (STEM) stiprinimas mokyklose. Gerosios patirties sklaida

12.00–12.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: VšĮ „Švietimo tinklas“

Daugelis vaikų gamtos, technologijų, inžinerijos ir matematikos ugdymu STEM (Science, Technology, Engineering, Maths) susidomi dar 5–8 klasėse, o lemiamą įtaką apsisprendimui toliau jais domėtis turi tokie aspektai kaip mokytojų gebėjimas sudėtingus dalykus išaiškinti per praktinius pavyzdžius, galimybės dalyvauti neformaliojo ugdymo veiklose. Mokiniai, spręsdami inžinerinius uždavinius, susipažįsta su gamtos mokslais, sužino, kaip tikslieji dalykai gali būti Read more about Integruoto ugdymo (STEM) stiprinimas mokyklose. Gerosios patirties sklaida[…]

Tobulėkime inovatyviai! Pradedančiųjų mokytojų stažuočių ir papildomų studijų pedagogams galimybės

14.00–14.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas

Lietuvos švietimui būdinga žemesni negu vidutiniai ES mokinių mokymosi rezultatai, mokytojų senėjimas, jaunų mokytojų trūkumas, nepakankamai išnaudota privaloma praktika mokykloje pradedantiesiems pedagogams. Tai rodo pokyčių bendrojo ugdymo sistemoje poreikį. Ugdymo plėtotės centras nuo 2018 m. įgyvendins ESF finansuojamą projektą „Tęsk“. Jo metu, bendradarbiaujant su aukštosiomis mokyklomis, bus diegiamos inovacijos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo srityje: išbandoma pradedančiųjų Read more about Tobulėkime inovatyviai! Pradedančiųjų mokytojų stažuočių ir papildomų studijų pedagogams galimybės[…]

Ar dalyko ir užsienio kalbos integracija yra veiksmingas mokymo būdas?

15.00–16.30, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Alytaus Dainavos pagrindinė mokykla

Renginyje sužinosite apie integruotą dalyko ir užsienio kalbos mokymo (toliau – IDUKM) būdą bei patirtį, vykdant Goethe instituto projektą „CLILIG@LITAUEN“. Lektorė kels klausimą, kuo naudingos tokios pamokos dalyko mokymui ir užsienio kalbos pamokoms. Teorinėje dalyje susipažinsite su IDUKM galimybėmis, išgirsite apie gerąją patirtį, planuojant ir vykdant tokio pobūdžio pamokas, praktiškų patarimų. Antroje renginio dalyje patys Read more about Ar dalyko ir užsienio kalbos integracija yra veiksmingas mokymo būdas?[…]

„Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?

11.00–11.45, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: UAB „Officeday“

„Officeday“ pristatys kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimus – interaktyvųjį pamokų valdymą su „MozaBook“ ir „Newline“. „Newline“ edukacinės serijos įranga ir edukacinė platforma „MozaBook“ sukuria darbo vietą, skirtą pasirengti pamokoms ir jas valdyti. Platforma skirta visų mokomųjų dalykų 1–12 klasių pamokoms. „MozaBook“ suteikia galimybę naudotis įvairiais mokymosi ištekliais. Tai didžiulės apimties medijų biblioteka, kurios turinys Read more about „Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?[…]

XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant

14.00–15.30, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Edukaciniai.lt

Seminare aptarsime 10 esminių XXI a. įgūdžių: kokie šie įgūdžiai, kodėl būtent jie svarbūs ir kaip juos ugdyti. Esame įsitikinę, kad žaidimas – esminė biologinė žmogaus varomoji jėga. Žaidimas yra priimtiniausia vaiko lavinimo priemonė. Tačiau kokie gebėjimai yra patys reikalingiausi mums, suaugusiesiems? Kokios ateities herojų savybės, kurios prognozuoja sėkmę? Ekonomistų, edukologų, psichologų ir neurologų mokslininkų Read more about XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant[…]

„Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?

16.00–16.45, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: UAB „Officeday“

„Officeday“ pristatys kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimus – interaktyvųjį pamokų valdymą su „MozaBook“ ir „Newline“. „Newline“ edukacinės serijos įranga ir edukacinė platforma „MozaBook“ sukuria darbo vietą, skirtą pasirengti pamokoms ir jas valdyti. Platforma skirta visų mokomųjų dalykų 1–12 klasių pamokoms. „MozaBook“ suteikia galimybę naudotis įvairiais mokymosi ištekliais. Tai didžiulės apimties medijų biblioteka, kurios turinys Read more about „Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?[…]

„EMA pamokos“ – naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė

10.00–10.45, balandžio 5 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: UAB „TAMO grupė“

Seminare pristatysime naujieną, skirtą 5 klasės gamtos ir žmogaus dalyko mokymui – „EMA pamokos“. „EMA pamokos“ – tai naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė, apimanti ne tik užduočių banko, bet ir vadovėliui būdingą turinį. „EMA pamokos“ užpildo visas pamokos struktūrines dalis (įvadą, mokymosi veiklą, apibendrinimą), teikia mokytojui ir mokiniui dar daugiau duomenų apie mokymosi rezultatą, atvaizduoja Read more about „EMA pamokos“ – naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė[…]

Praktinis užsiėmimas kompiuterių klasėje: KURK – VBE naudojimo metodika

11.00–11.45, balandžio 5 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Leidykla TEV

Šis užsiėmimas skirtas matematikos mokytojams. Turėsite galimybę susipažinti su VBE uždavinių banko struktūra ir panaudojimo metodika, dirbant su KURK programėle. Uždavinių banke surinkti visi matematikos egzaminų – pagrindinių ir pakartotinių sesijų – uždaviniai nuo 1999 iki 2017 m. su atsakymais ir vertinimo instrukcijomis. Uždavinių bankas yra sutvarkytas pagal temas (9) ir potemes (33), uždaviniai kiekvienoje Read more about Praktinis užsiėmimas kompiuterių klasėje: KURK – VBE naudojimo metodika[…]

Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai

12.00–12.45, balandžio 5 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

2017–2018 mokslo metais apie 200 mokinių iš 20 Lietuvos mokyklų – VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ (http://ateitin.vgtu.lt) dalyviai, – naudodamiesi šios „Moodle“ pagrindu sukurtos platformos mokymo(si) medžiaga ir įrankiais, vadovaujami savo mokytojų ir konsultuojami platformos konsultantų, atlieka projektinius darbus. Jie kuria savo pačių sumanytus pramonės gaminius, „Android“ programėles, robotus, mokosi investuoti, tirti savo aplinką Read more about Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai[…]

Kontaktų mugė (sporto salė)

15.00–15.45, balandžio 5 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Dviejų dienų parodos renginių maratoną baigsime parodos naujiena – Kontaktų muge, į kurią visus kvies aktorius ir režisierius Paulius Tamolė! Ką aktorius ir parodos dalyviai veiks Kontaktų mugėje, sužinosite užsukę į sporto salę. Vizitinės kortelės parengtos kiekvienam atėjusiajam.

Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms

10.00–10.45, balandžio 5 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Mokykloje GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį.Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti bei analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, taikydami GIS technologijas, mokiniai gali kurti aplikacijas, pritaikyti jas išmaniesiems įrenginiams, gauti vizualų rezultatą. GIS – puikus integruotos, įtraukiančios pamokos Read more about Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms[…]

Mokykla, į kurią norisi eiti

11.00–11.45, balandžio 5 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Binarus“

Kiekviena mokykla gali tapti tokia, į kurią mokiniams norisi eiti.Klausimas tik toks, kiek stipriai to norime mes – mokytojai, vadovai, administracijos ir kiti darbuotojai. Kiek tai kainuotų, kiek laiko prireiktų permainoms? Pokyčių kelias nėra lengvas, bet jis reikalingas, jeigu norime prisitaikyti prie XXI a. pokyčių ir savo vaikams kurti geresnę mokyklą. Seminare sužinosite apie ugdymo Read more about Mokykla, į kurią norisi eiti[…]

Skaitymo strategijos kaip mokomųjų dalykų integracijos forma

12.00–12.45, balandžio 5 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ugdymo turinio integravimas tampa vis svarbesnis reiškinys šiandieniniame švietimo sistemos kaitos procese. Todėl mokytojams svarbu turėti pakankamai žinių ir gebėjimų, leidžiančių įgyvendinti integracijos nuostatas. Renginyje aptarsime integravimo būdus, integruoto ugdymo modelius ir patirsime, kaip tinkamų skaitymo strategijų taikymas gali tapti mokomųjų dalykų integracijos forma.

Projekto ,,Pažink valstybę“ 2017 m. patirtys ir pamokos

14.00–14.45, balandžio 5 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Pristatyme aptarsime, kaip įgyvendinome projektą ,,Pažink valstybę“ 2017 m., kuriame dalyvavo apie 1000 mokinių ir daugiau kaip 100 mokytojų iš 60 įvairių Lietuvos mokyklų. Projekto vykdytojai, mokiniai ir mokytojai, dalyvavę projekte 2017 m., pristatys, kaip sekėsi įgyvendinti projektą, su kokiais iššūkiais susidūrė, kokias patyrė sėkmes. Pagrindinis projekto tikslas buvo paskatinti mokyklų bendruomenes imtis pilietinės atsakomybės Read more about Projekto ,,Pažink valstybę“ 2017 m. patirtys ir pamokos[…]

Mokymasis per judesį

10.00–10.45, balandžio 5 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Atidusis teksto skaitymas ir teksto kūrimas pagrindinėje mokykloje

11.00–12.30, balandžio 5 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Programa skirta supažindinti su naujais leidyklos „Baltų lankų“ vadovėliai“ literatūros vadovėliais, kuriuose pateikiama nuosekli teksto skaitymo ir suvokimo, teksto kūrimo mokymo(si) sistema 5–8 klasių mokiniams. Programos dalyviai turės galimybę išbandyti vadovėlių autorių siūlomą medžiagą, diskutuoti apie tai, ko reikia sėkmingam mokytojo ir mokinio darbui šiame koncentre. Lektoriai: Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Nacionalinis egzaminų centras; Inga Gresienė, Šiuolaikinės Read more about Atidusis teksto skaitymas ir teksto kūrimas pagrindinėje mokykloje[…]

Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese

14.00–14.45, balandžio 5 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Tobulėjant technologijoms keičiasi ne tik moksleivių bendravimo, bet ir mokymosi įpročiai. Tiek gabių, tiek motyvacijos stokojančių šiuolaikinių moksleivių ugdymui kuriami įrankiai naudingesni tuomet, kai dėmesys kreipiamas į asmeninius kiekvieno vaiko poreikius. Todėl esame už tai, kad vaikai kasdien eksperimentuotų, tyrinėtų, atrastų, klaustų, gilintųsi, augtų smalsūs ir norėtų tapti savo gyvenimo kūrėjais. Mes padedame mokytis ir Read more about Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

10.00–10.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Naujoves kuriame drauge: informatinis mąstymas pradiniame ugdyme

11.00–11.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Kodėl ir kaip jau pradiniame ugdyme turėtų būti pradėtas ugdyti informatinis mąstymas? Kaip tai daryti sėkmingai, įdomiai ir prasmingai? Kokios priemonės gali būti naudojamos mokant informatikos pamokose? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus ieškome drauge su dešimt bandomajame projekte „Informatika pradiniame ugdyme“ dalyvaujančių pradinio ugdymo mokyklų komandų. Sužinosite, kaip vyksta projekto įgyvendinimas dešimtyje mokyklų, kokios Read more about Naujoves kuriame drauge: informatinis mąstymas pradiniame ugdyme[…]

Mokymosi aplinka ViLLE – matematikos ir informatinio mąstymo ugdymui.

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Turku universitetas, Vilniaus universitetas

ViLLE mokymosi aplinkoje informatikos gebėjimai ugdomi kartu su matematikos mokymu. Mokiniai sprendžia daug įvairaus tipo uždavinių. Dalis jų – rutininiai, testų pobūdžio, bet dauguma – dinamiški, interaktyvūs, žaidybiniai. Atlikus tyrimus, pastebėta, kad ViLLE užtenka naudoti vieną pamoką per savaitę ir mokinių matematikos rezultatai pagerėja. Kodėl ViLLE mokymosi aplinka patinka ir mokiniams, ir mokytojams? Sužinosite, kam Read more about Mokymosi aplinka ViLLE – matematikos ir informatinio mąstymo ugdymui.[…]

Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą

14.00–14.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: MB „Creator Japonicus“

Norėdami sudominti ir motyvuoti mokytis šiuolaikinius vaikus, pedagogai turi pasitelkti inovatyvias mokymo priemones ir kūrybiškus sprendimus. Naujoji karta nori pati kurti, eksperimentuoti, apčiuopti dalykus, kurių mokosi. Mokytojo užduotis – jai padėti. Kaip? Atraskite iš naujo mokymo(si) džiaugsmą kartu su vaikais! Mes tikime, kad mokymasis per žaidimą – inovatyvi ir efektyvi šiuolaikinių vaikų mokymo metodika. Pristatysime Read more about Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą[…]

Kaip gimsta su kitais dalykais integruotos biologijos pamokos

10.00–10.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Jotvingių gimnazija

Bendrosiose programose mokytojams rekomenduojama „ieškoti galimybių integruoti ugdymo turinį pirmiausia ugdymo srityje ir su kitų ugdymo sričių dalykais“. Dažnai toks poreikis kyla savaime, kai susiduriama su problema, kurią reikia analizuoti įvairiais aspektais, o tuomet paaiškėja, kad prireikia įvairių sričių žinių ir gebėjimų. Taip įvyksta integracija, suartėja dalykai, skirtingų dalykų žinios taikomos viename kontekste. Taigi aptarsime, Read more about Kaip gimsta su kitais dalykais integruotos biologijos pamokos[…]

Žinutė mokiniui: „Ruošiesi gyvenimo skrydžiui – nepamiršk parašiuto“

11.00–11.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Sodra

2017 m. pradėtas vykdyti „Sodros“ ir partnerių inicijuotas bandomasis jaunimo pilietiškumo ir socialinės atsakomybės ugdymo projektas „Nepamiršk parašiuto“. Projekte savanoriškai jau bendradarbiavo 63 gimnazijų mokytojai, jaunimo reikalų koordinatoriai iš 13 savivaldybių, „Sodros“ darbuotojai, „Protų kovų“ su Robertu Petrausku“ dalyviai… Projekto pristatyme sužinosite apie įdomias patirtis, šių metų planą ir galimybes prisijungti prie projekto. Taip pat Read more about Žinutė mokiniui: „Ruošiesi gyvenimo skrydžiui – nepamiršk parašiuto“[…]

Atėjo laikas pagalvoti apie save. Kaip tikslo kėlimas motyvuoja siekti daugiau?

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Apie darbą su paaugliais. Kaip kalbėti viena kalba su skirtingomis kartomis? Sužinosite, kaip mokytojui pirmiausia motyvuoti ir įkvėpti save, naudojantis tikslų kėlimu kaip įrankiu. Tuomet daug lengviau būti pavyzdžiu mokiniams ir juos įkvėpti siekti geresnių mokymosi ar asmeninių rezultatų.

Kūrybiškumo raiška projektinėje veikloje

14.00–14.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Dainavos pagrindinė mokykla

Vartotojiškoje kultūroje gyvenimo tempas motyvuoja vis labiau stiprinti meno ir mokslo sąsajas. Situacija verčia rastis naujoms meninėms formoms, analizuojančioms gyvenimo ypatumus. Ar dailės dalykas pats savaime ugdo mokinių kūrybiškumą? Pranešimo tikslas – pasidalyti gerąja patirtimi apie projektinės veiklos įtaką ugdant kūrybišką asmenybę. Atliksime praktines, kūrybiškumą skatinančias užduotis: individualią, susipažinimo su grupe ir skatinančią kūrybiškumą ,,Aš Read more about Kūrybiškumo raiška projektinėje veikloje[…]

Kaip sukurti mokyklą kiekvienam – misija (ne)įmanoma?

10.00–10.45, balandžio 5 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Lietuva yra apsisprendusi kurti demokratinę valstybę ir sudaryti galimybes kiekvienam vaikui, nepaisant jo lyties, rasės, tautybės, tikėjimo, negalios ar ypatingų gebėjimų, ugdytis saugioje aplinkoje ir plėtoti kiekvieno mokinio potencialą, auginti pasiekimus. Tačiau vis dar turime specialiąsias mokyklas, dalis mokinių vis dar nepageidaujami bendrosiose mokyklose, dalis mokinių ugdomi namuose. O kokia tavo mokykla? Kiek Tu pasirengęs Read more about Kaip sukurti mokyklą kiekvienam – misija (ne)įmanoma?[…]

Kaip sukurti pozityvius santykius su mokiniais?

11.00–11.45, balandžio 5 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: JAV ambasada

Geriausiai atsiskleidžiame, kai žinome, jog mūsų indėlis darbovietėje yra vertinamas. Mokiniai nuo mokytojų niekuo nesiskiria – jie taip pat nori būti gerbiami klasės bendruomenės. Sukurti pozityvų santykį tarp mokinio ir mokytojo be galo svarbu, siekiant motyvuoti mokinį ir plėtoti sėkmingą drausmės klasėje sistemą. Praktiniame užsiėmime įsitrauksite į gyvą diskusiją apie veiksmingų tarpasmeninių santykių svarbą klasėje. Read more about Kaip sukurti pozityvius santykius su mokiniais?[…]

Kaip sukurti pozityvius santykius su mokiniais?

12.00–12.45, balandžio 5 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: JAV ambasada

Geriausiai atsiskleidžiame, kai žinome, jog mūsų indėlis darbovietėje yra vertinamas. Mokiniai nuo mokytojų niekuo nesiskiria – jie taip pat nori būti gerbiami klasės bendruomenės. Sukurti pozityvų santykį tarp mokinio ir mokytojo be galo svarbu, siekiant motyvuoti mokinį ir plėtoti sėkmingą drausmės klasėje sistemą. Praktiniame užsiėmime įsitrauksite į gyvą diskusiją apie veiksmingų tarpasmeninių santykių svarbą klasėje. Read more about Kaip sukurti pozityvius santykius su mokiniais?[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]

Ar vadovas yra mokyklos bendruomenės mikroklimato garantas?

10.00–11.30, balandžio 5 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Pagėgių Algimanto Mackaus gimnazija

Pranešime aptarsime, kad vadovo vaidmuo kuriant darbingą ir sveiką mokyklos mikroklimatą, mažinant įtampą ir stresą tarp bendruomenės narių yra labai svarbus. Nagrinėsime, kokios vadovo asmeninės ir vadybinės savybės padeda burti bendruomenę, įgyvendinant strateginius tikslus, nekonfliktuojant, nesusipriešinant, palaikant darbingą atmosferą, kolegiškus ir šiltus santykius. Susipažinsite su praktiškai išbandytais metodais, būdais, priemonėmis, kurie padeda stiprinti psichologinę atmosferą Read more about Ar vadovas yra mokyklos bendruomenės mikroklimato garantas?[…]

Mokymasis per judesį

12.00–12.45, balandžio 5 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Kaip kūrybiškai panaudoti edukacines bitutes „Bee-Bot“ ikimokykliniame ugdyme

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Šaltinėlis“

Šiandieniniai vaikai – pirmoji karta, nuo pat gimimo auganti su skaitmeninėmis technologijomis. Jie kiekvieną dieną gali leisti laiką žaisdami išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais ir pan. Norint juos sudominti, sutelkti dėmesį, kartais reikia naudoti inovatyvias edukacines priemones. Edukacinė bitutė „Bee-Bot“ – labai įdomus naujas robotas, skirtas patiems mažiausiesiems. Tai spalvingas, lengvai valdomas ir draugiškas mažasis robotukas. Kartu Read more about Kaip kūrybiškai panaudoti edukacines bitutes „Bee-Bot“ ikimokykliniame ugdyme[…]

Kaip matematikos mokymą paversti praktiniu mokymusi ar žaidimu?

10.00–10.45, balandžio 5 d., 3D kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Mokiniai mokosi efektyviau, jeigu turi galimybę panaudoti dalykines žinias tikroms gyvenimo problemoms spręsti. Seminare pristatysime, kaip žaidimu, praktinėmis užduotimis, netradicinėmis mokymo priemonėmis daug paprasčiau vaikams perteikti sudėtingas matematikos žinias – taisykles ar dėsnius. Sužinosite, kaip diferencijuoti dalyko turinį, naudojantis įvairių rūšių ir paskirties mokymo priemonėmis. Pademonstruosime, kaip žaidimus paversti mokymo metodais ir juos taikyti pamokose Read more about Kaip matematikos mokymą paversti praktiniu mokymusi ar žaidimu?[…]

Kaip lengvai ir paprastai patikrinti mokslo tiesas?

11.00–11.45, balandžio 5 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Tyrinėsite oro, magnetų savybes, susipažinsite su šviesos reiškiniais, pamatysite garso bangų sklidimą, tirsite medžiagų elektrinį laidumą, atlikdami įvairius 5–6 klasių gamtamokslinio ugdymo eksperimentus. Tiriamoji veikla vyks poromis, todėl puikiai galėsite išnaudoti bendradarbiavimo galimybes. Grupės, naudodamosi parengtais darbo lapais, atlikusios eksperimentą keisis vietomis. Taip apkeliavę mokslo tiesos pažinimo ratą atliksite visas parengtas tiriamąsias veiklas. Lektorė: Daiva Read more about Kaip lengvai ir paprastai patikrinti mokslo tiesas?[…]

„ATS2020“ – apie formuojamąjį vertinimą, el. portfelį ir bendrųjų gebėjimų vertinimą

12.00–12.45, balandžio 5 d., 3D kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Švietimo informacinių technologijų centras

2015–2018 m. Europos Komisijos remiamame eksperimentiniame projekte „Perkeliamųjų (bendrųjų) gebėjimų vertinimas, 2020“ (Assessment of Transversal Skills 2020, sutrumpintai ATS2020), buvo išbandomas inovatyvus mokymosi modelis, mokymosi procesas fiksuojamas elektroniniame mokinio portfelyje, bendrieji gebėjimai buvo vertinami pagal sukurtus vertinimo įrankius. Kaip su mokiniu pasidalyti atsakomybę už mokymąsi? Kaip įtraukti jį į mokymąsi, kad pats noriai planuotų, kartu Read more about „ATS2020“ – apie formuojamąjį vertinimą, el. portfelį ir bendrųjų gebėjimų vertinimą[…]

Efektyvesnis sveikatos ugdymas 5–12 klasėse

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Paskaitoje nagrinėsime sveikatai palankios mitybos tiesas. Aptarsime sveikos mitybos ABC, stebėsitės dar negirdėtais faktais apie organizmą žalojančius maisto produktus ir jų kiekius. Įgysite naujų žinių, kurias nesunkiai galima perteikti mokiniams. Susipažinsite su organizuojamu ilgalaikiu sveikos gyvensenos ugdymo projektu, kuris suteikia vaikams žinių ir praktinių įgūdžių apie sveikatą, mitybą bei fizinį aktyvumą – ,,Sveikatiada“. Šio projekto Read more about Efektyvesnis sveikatos ugdymas 5–12 klasėse[…]

Kodėl vertinti individualią mokinio pažangą?

10.00–10.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Tyrimai patvirtina, kad vienas reikšmingiausių veiksnių, darančių įtaką mokinių pasiekimams, yra individualios pažangos vertinimas. Lietuvos mokyklose daugiau dėmesio skiriama apibendrinamajam vertinimui, o individualios pažangos vertinimas dažnam mokytojui kelia nerimą ir abejonių, kaip tai įgyvendinti praktikoje. Pranešime sužinosite, kas yra individuali pažanga, kokie pagrindiniai jos vertinimo principai, pateiksime praktinių pavyzdžių ir pristatysime naujai parengtą metodinį leidinį Read more about Kodėl vertinti individualią mokinio pažangą?[…]

Pasitikėjimu grįstas mokytojo autoritetas

11.00–11.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Mokytojo autoritetas pirmiausia pagrįstas asmeniniu pasitikėjimu. Bet net ir pačių kilniausių ketinimų vedamo mokytojo pasitikėjimą gali sugniuždyti užkerpėjusi „švietimietiška“ sistema. Tuomet neišvengiamai mokytojas patiria pasikliovimo savimi krizę. Kaip įveikti tokią krizę? Gal verta sukelti „maištą“, kad neprarastume pasitikėjimo mokytojo autoritetu? Šią temą gvildensime „maištaudami“ drauge su Arminu Varanausku, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos ministro Read more about Pasitikėjimu grįstas mokytojo autoritetas[…]

Mokykla be [stereotipinių] namų darbų: ugdymas kitaip

12.00–12.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ar viskas, ką mokinys atlieka ne pamokoje, yra namų darbai? Kokią mokinio atliekamą veiklą derėtų laikyti namų darbais? Kokiomis ugdymo organizavimo formomis ir (ar) būdais būtų galima pakeisti tradicinius, stereotipinius namų darbus? Namų darbų atsisakymas – ugdymo praktikos ar požiūrio į ugdymą keitimas? Renginyje nagrinėsime šiuos ir panašius klausimus, pristatydami mokyklos be namų darbų modelio Read more about Mokykla be [stereotipinių] namų darbų: ugdymas kitaip[…]

Atgal į ateitį: mokytojų etatinio darbo užmokesčio sistema. Ką reikėtų žinoti mokyklų vadovams ir ne tik jiems…

14.00–14.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

LR švietimo ir mokslo ministerija ir Ugdymo plėtotės centras kviečia mokyklų direktorius į susitikimą, skirtą aptarti mokytojų etatinio darbo užmokesčio klausimą. Ši iniciatyva kelia daug diskusijų. Kviečiame bendradarbiauti. Ateikite, sužinokite, klauskite! Dalyvauja: Arminas Varanauskas, švietimo ir mokslo ministrės patarėjas (LR švietimo ir mokslo ministerija); Aidas Aldakauskas, Švietimo kokybės ir regioninės politikos departamento direktorius (LR švietimo Read more about Atgal į ateitį: mokytojų etatinio darbo užmokesčio sistema. Ką reikėtų žinoti mokyklų vadovams ir ne tik jiems…[…]

„Iniciatyva savivaldybėms“: mokinių pasiekimams gerinti

10.00–10.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Kupiškio rajono savivaldybė

„Iniciatyva savivaldybėms“ – tai projektas, kurį vykdo Švietimo mainų paramos fondas, LR švietimo ir mokslo ministerija ir ekspertai, aktyviai veikiantys sprendžiant švietimo iššūkius nacionaliniu lygmeniu. Projekto tikslas – padėti savivaldybei ir jos atrinktoms mokykloms gerinti mokinių mokymosi pasiekimus. Kupiškio rajono savivaldybė laimėjo atranką ir jau nuo 2016 m. pradžios aktyviai dalyvauja  šio projekto veiklose. Renginyje Read more about „Iniciatyva savivaldybėms“: mokinių pasiekimams gerinti[…]

Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?

11.00–11.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Daugiau negu pusė (per 60 proc.) bendrojo ugdymo mokyklų skelbė apie savo pažangą 2016 m. (duomenys skelbiami www.svis.smm.lt). 2017 m. Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra pasiūlė subalansuotų rodiklių modelį mokyklos pažangai aprašyti. Paskaitoje sužinosite, kaip pavyko mokykloms pasinaudoti šiuo modeliu, kokia pateiktų pažangos tekstų logika atskleidžia mokyklos siektą pažangą, kaip mokyklos įsivertinimas susijęs su pažanga, kaip Read more about Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?[…]

Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje

12.00–12.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti vaikams patrauklių ugdymo priemonių, skatinančių vaikų kūrybiškumą, smalsumą ir aktyvumą įsitraukti į kasdienes veiklas. Pasidalysime gerąja patirtimi, į pedagoginį darbą žvelgdami kūrybiškai ir šiuolaikiškai.

Gebėjimų ugdymo programos „Kaleidoskopas“ pritaikymas ikimokyklinio ugdymo veikloje

14.00–14.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Kaip išugdyti pasitikinčias savimi, visapusiškas asmenybes ir parengti jas gyvenimui, pasitelkiant menines ir sporto veiklas? Sužinosite metodiką, padedančią pedagogams ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų asmeninius ir socialinius gebėjimus. Pristatysime didžiausios Lietuvoje neformaliojo ugdymo įstaigos – Lietuvos vaikų ir jaunimo centro sukurtą ir praktiškai taikomą programą „Kaleidoskopas“.

Duobė arba kur dingsta 90 proc. jaunų verslininkų?

10.00–10.45, balandžio 5 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Jei yra kokia sėkmės paslaptis, ji glūdi sugebėjime pažvelgti kito žmogaus akimis, pamatyti viską iš jo pozicijų. Diskutuodami tyrinėsite šešių jaunųjų gimnazijos verslininkų mintis, aptarsime, kas gi padeda išsikapstyti iš duobės versle. Sužinosite, kur dingsta 90 proc. jaunų verslininkų, nes mes žinome, kad taip būti negali, bet…

Dideli maži ekranai. Medijų raštingumas mokykloje: tendencijos ir iššūkiai

11.00–11.45, balandžio 5 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras, VšĮ „Meno avilys“

Susipažindinsite su medijų raštingumo samprata ir jos reikšme šiuolaikiniame vizualiosios kultūros persmelktame pasaulyje. Sužinosite apie jau antrus metus vykstančio Britų tarybos ir VšĮ „Meno avilys“ (bendradarbiaujant su Ugdymo plėtotės centru) projekto „Dideli maži ekranai. Medijų raštingumas Lietuvos mokyklose“ įgyvendinimą, susipažinsite su šio projekto gerąja patirtimi ir projekto sukurtais mokymo įrankiais mokytojams (metodinėmis priemonėmis). Taip pat Read more about Dideli maži ekranai. Medijų raštingumas mokykloje: tendencijos ir iššūkiai[…]

Integruotas ugdymas – sujunkime žinias ir patirtis

12.00–12.45, balandžio 5 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Renginyje susipažinsite su IT ir įvairių mokomųjų dalykų (chemija, dailė, geografija, lietuvių kalba, anglų kalba) integracija. Išgirsite praktinių idėjų, kaip mokymąsi padaryti įdomų, aktualų, reikšmingą, susietą su gyvenimo poreikiais ir praktiniu pritaikymu. Ko reikia, kad mokinys būtų motyvuotas, gebėtų žinias sieti su gyvenimo veiklomis? Kaip integruotas ugdymas išlaisvina mokinių ir mokytojo kūrybiškumą? Mokykla turi jau Read more about Integruotas ugdymas – sujunkime žinias ir patirtis[…]

SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės

14.00–14.45, balandžio 5 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

SMART interaktyviosios lentos – populiariausios interaktyviosios lentos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kviečiame apsilankyti renginyje, kurio metu mes: • pristatysime SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybes; • papasakosime, kaip susikurti interaktyvią pamoką vos per 5 min.; • parodysime naujausias „SMART Notebook“ programinės įrangos galimybes; • pristatysime naujuosius SMART ekranus, kurių kaina atitinka kitų gamintojų Read more about SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės[…]

XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant

10.00–10.45, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Edukaciniai.lt

Seminare aptarsime 10 esminių XXI a. įgūdžių: kokie šie įgūdžiai, kodėl būtent jie svarbūs ir kaip juos ugdyti. Esame įsitikinę, kad žaidimas – esminė biologinė žmogaus varomoji jėga. Žaidimas yra priimtiniausia vaiko lavinimo priemonė. Tačiau kokie gebėjimai yra patys reikalingiausi mums, suaugusiesiems? Kokios ateities herojų savybės, kurios prognozuoja sėkmę? Ekonomistų, edukologų, psichologų ir neurologų mokslininkų Read more about XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant[…]

„Prieskoninis aliejus“: integruojame technologijas ir geografiją

11.00–12.30, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazija

Kiekvienas mokytojas ir kiekvienas mokinys yra savitas, tad kaip juos suvienyti ir nukreipti į bendrą tikslą? Ieškant, atrandant, tyrinėjant, žaidžiant! Dvi entuziastingos Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazijos mokytojos kartu su grupe JAV archeologų Karibų jūros dugne, prie šiaurinės Haičio pakrantės, aptiko, kaip spėjama, laivo „Santa Maria“, kuriuo Kristupas Kolumbas atrado Ameriką, nuolaužų. Neįtikėtinų lobių atradimai visada Read more about „Prieskoninis aliejus“: integruojame technologijas ir geografiją[…]

Pedagogų motyvacijos ir profesinio tobulėjimo svarba

14.00–14.45, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Panagrinėsime pedagogų profesinio tobulėjimo padėtį Lietuvoje ir Europoje. Diskutuosime apie pedagogų profesinio tobulėjimo naudą, pasyvaus įsitraukimo į profesinio tobulinimo tinklus priežastis, organizacijos vadovo vaidmenį motyvuojant darbuotojus tobulintis. Be to, aptarsime mokymosi motyvacijos kėlimo būdus ir motyvavimo mokytis sistemą.

Kaip neuromokslo atradimai keičia požiūrį į motyvaciją ir mokymo(si) procesą? 5 strategijos mokytojams ir mokyklų vadovams

10.00–10.45, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: FITIN

Neuromokslas žengia į organizacijas ir mūsų kasdienybę, atskleisdamas, kas iš tiesų skatina žmogų veikti ir daro įtaką priimant sprendimus. Tyrimai rodo, kad, nepaisant kultūrinių, amžiaus ir lyties skirtumų, visi žmonės reaguoja į tuos pačius socialinius veiksnius. Tad kurdami šiuolaikinę motyvavimo strategiją mokyklose pirmiausia turime suvokti, kas ir kaip aktyvina atitinkamą žmogaus elgesio „programą“ – norą Read more about Kaip neuromokslo atradimai keičia požiūrį į motyvaciją ir mokymo(si) procesą? 5 strategijos mokytojams ir mokyklų vadovams[…]

Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti

11.00–12.30, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Socialinės medijos yra puikiai išnaudojamos versle kaip komunikacijos kanalas prekės ar asmeniniam prekės ženklui stiprinti. Randasi nuomonės lyderių, turinčių daug sekėjų ir galinčių lengvai, be piniginių sąnaudų skleisti žinią tiek apie save, tiek pasisakyti įvairiomis temomis, ir taip pasiekti didelę dalį visuomenės. Šių technikų žinojimas, gebėjimas kryptingai komunikuoti turinį socialiniuose tinkluose gali padėti mokytojams ir Read more about Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti[…]

Kaip teksto kompozicija priklauso nuo argumentavimo būdų?

14.00–14.45, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Gebėjimas argumentuoti – vienas svarbiausių kritinio ir kūrybinio mąstymo gebėjimų, į kurį kreipia dėmesį lietuvių kalbos ir literatūros programa. Tyrimai rodo, kad mūsų mokiniams sunku argumentuoti, pedagogams trūksta šios srities žinių. Todėl šiame seminare praktiškai tyrinėsime kompozicines skirtingų argumentavimo būdų ypatybes ir aptarsime argumentacijos modelius.