Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas.

Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad mokykloje jis prarandamas. Kyla klausimas, ką daryti, kad vaikai išliktų kūrybiški? Kaip sukurti aplinką, skatinančią vaizduotę? Tad darželio auklėtojos dalysis gerąja patirtimi, kurią mokyklos gali perimti iš darželių, siekdamos ugdyti smalsius ateities tyrinėtojus! Taip pat diskutuosime, kokių veiksmų galime imtis visi, kad vaikų kūrybiškumas nepranyktų. Surinkime geriausias idėjas!

Lektoriai: Vilniaus darželio „Lazdynėlis“ auklėtojos ir „edu2“ įmonės darbuotojai.

 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.