„Labas, kaip jautiesi šiandien?“

Emocinis intelektas – mūsų elgesio pagrindas, nuostatos, vertybės, jausmai. Aukštas emocinio intelekto (EQ) koeficientas net 80 proc. gali lemti žmogaus sėkmę – taip teigia psichologinio konsultavimo ir psichoterapijos centro INVITO psichologė psichoterapeutė Marija Vistake. Aukštos emocinės kultūros ir intelekto žmonės pasiekia daug daugiau visose gyvenimo srityse. Kad vaikas užaugtų laimingas, emociškai stiprus, laisvai komunikuojantis ir gebantis integruotis į socialinį gyvenimą, mes, pedagogai, ir kiti specialistai, galime padėti jam išmokti suprasti ne tik savo, bet ir kitų jausmus, kontroliuoti pyktį bei agresiją, gebėti atsiprašyti, pagelbėti ir užjausti, ugdytis empatiją, išsakyti, kas liūdina, erzina, kas supykdė, kas kelia baimę, dėl ko nusiminė ar pravirko.

Tad nuo ko ir kaip pradėti ugdyti vaiką, kuris dar toks emociškai nestabilus, dažnai nesuvokiantis, kas vyksta su jo jausmais? Kaip paspartinti mūsų ugdytinio emocinio intelekto vystymąsi?

Į šį klausimą mums padės atsakyti praktinės kūrybinės dirbtuvės:
– emocinės jausmų lėlės ir jų pristatymas;
– muzikinė inscenizacija „Draugystės sala“;
– filmuota medžiaga „Emocijų įveikimo būdai“;
– jausmų pratimas, emocinė iškrova, panaudojant saldainių popierėlius;
– emocinio gyvenimo dienoraštis (praktinių darbų pavyzdžiai, gerosios patirties albumai);
– susipažinimas su 34 ugdytinomis emocijomis (pagal socialinių mokslų daktarą A. Allan);
– praktikumas „Jausmų lėlių kūrimas“.

 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.