Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai

2017–2018 mokslo metais apie 200 mokinių iš 20 Lietuvos mokyklų – VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ (http://ateitin.vgtu.lt) dalyviai, – naudodamiesi šios „Moodle“ pagrindu sukurtos platformos mokymo(si) medžiaga ir įrankiais, vadovaujami savo mokytojų ir konsultuojami platformos konsultantų, atlieka projektinius darbus. Jie kuria savo pačių sumanytus pramonės gaminius, „Android“ programėles, robotus, mokosi investuoti, tirti savo aplinką ir taip praktiškai susipažįsta su šiuolaikinių inžinerinių technologijų galimybėmis ir ateities iššūkiais.

Kokia yra pirmoji AI platformos patirtis ir tolesnės plėtros kryptys, suteikiant kiekvienai Lietuvos mokyklai prieigą prie aktualių šiuolaikinių technologijų žinių ir įrankių?

Kaip, naudojantis šia platforma, paskatinti jaunus žmones mokytis kurti ir diegti inovacijas savo pačių, bendruomenės ir šalies labui?

Į šiuos ir kitus aktualius klausimus ieškosime atsakymų ir diskutuosime seminare-diskusijoje. Kviečiame dalyvauti!

 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.