Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?

Daugiau negu pusė (per 60 proc.) bendrojo ugdymo mokyklų skelbė apie savo pažangą 2016 m. (duomenys skelbiami www.svis.smm.lt).

2017 m. Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra pasiūlė subalansuotų rodiklių modelį mokyklos pažangai aprašyti.

Paskaitoje sužinosite, kaip pavyko mokykloms pasinaudoti šiuo modeliu, kokia pateiktų pažangos tekstų logika atskleidžia mokyklos siektą pažangą, kaip mokyklos įsivertinimas susijęs su pažanga, kaip ją pamatyti ir netgi kaip pamatuoti, kaip apskritai mokyklos supranta savo institucijos pažangą. Į šiuos klausimus ieškosime atsakymų mokyklų pažangos aprašymų pristatymo metu ir diskutuodami.

 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.