„Prakalbinkim smėlį“ – inovatyvios metodikos pritaikymas ugdymo procese

Smėlis yra piešimo, tapymo, žaidimo ir dailės terapijos priemonė. Sklindanti šviesa ir smėlis sukuria linijų ir dėmių kontrastus bei įvairaus intensyvumo tonus, kurie vaikus ne tik veikia terapiškai, bet ir stimuliuoja vaikų taktilinius bei kinestetinius (liečiamuosius) pojūčius, skatina vaikų dailinę raišką, aktualizuoja sensorinius pojūčius. Padeda atkurti įvykius, emocijas, svajones, susijusias su ankstesnėmis patirtimis, žaidžiant laisvą spontanišką žaidimą, „Aš“ vaidmenų kūrimą, atkuria užslopintas emocines patirtis (žaidžiant, atliekant įvairius vaidmenis), moko kurti grafines-tūrines formas, kurios padeda lengviau suvokti kilusius erdvinius vaizdinius, atveria galimybę pokalbiui, lavina vaizduotę (valingąją ir nevalingąją), kūrybingumą bei naujos kūrybinės patirties jausmą, taip pat estetinius jausmus, skatina ieškoti savo individualios raiškos.

Praktiniame užsiėmime susipažinsime su galimybe pritaikyti gamtinę medžiagą – smėlį ugdymo procese. Patyrinėsime smėlio savybes, susipažinsime su įvairiapusiu smėlio panaudojimu ir pritaikymu pamokose ir neformaliame ugdyme.

Aptarsime veiklos metodus ir jų integravimo galimybes į kitas ugdymo veiklas. Nereikia nei popieriaus, nei pieštukų, nei trintuko, kad paruoštum matematikos, lietuvių ir kitų dalykų užduotis, namų darbus, žaidimus inovatyviai ant šviesostalio su smėliu. Tyrinėsime pamokų temų integravimo galimybes tarp dalykų, panaudojant smėlį kaip priemonę ar darbo įrankį.

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 12.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): ()
Ugdymas: , ,
Tikslinė grupė: , ,
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.