Kaip gimsta su kitais dalykais integruotos biologijos pamokos

Bendrosiose programose mokytojams rekomenduojama „ieškoti galimybių integruoti ugdymo turinį pirmiausia ugdymo srityje ir su kitų ugdymo sričių dalykais“. Dažnai toks poreikis kyla savaime, kai susiduriama su problema, kurią reikia analizuoti įvairiais aspektais, o tuomet paaiškėja, kad prireikia įvairių sričių žinių ir gebėjimų. Taip įvyksta integracija, suartėja dalykai, skirtingų dalykų žinios taikomos viename kontekste. Taigi aptarsime, kaip kyla poreikis bendradarbiauti su kolegomis ir kurti idėjas integruotoms pamokoms: biologijos ir matematikos, chemijos ir biologijos…

Integruotos pamokos sudaro daugiau galimybių priartinti mokymąsi prie gyvenimo, plėtoti bendrąsias mokinio kompetencijas, pritaikyti užduotis pagal mokinių poreikius, polinkius ir galimybes, o mokinys įgyja bei plėtoja platesnį požiūrį į tai, ko mokosi. Kiekvienos temos nagrinėjimas jam įgauna didesnę prasmę.

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 10.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): ()
Ugdymas: ,
Tikslinė grupė: ,
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.