Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?

Kodėl pradinėse klasėse reikia mokyti vaikus ne tik skaityti, rašyti, pažinti pasaulį, bet ir ugdyti jų lytiškumą? Todėl, kad jeigu to nepadarysime mes, vaikai patys susiras atsakymus į jiems rūpimus klausimus. Todėl, kad lytiškumo tema vis dar tebėra tabu. Todėl, kad yra šeimų, nepajėgių padėti savo vaikams pasirengti gyvenimui. Todėl, kad sveiko lytiškumo pagrindus turi pakloti teisinga, patikima ir tinkamai pateikta informacija.

Mokytojams tapti kompetentingesniems lytiškumo ugdymo srityje padės naujai parengtas metodinis leidinys. Jame mokytojai ras patarimų, kaip pradiniame ugdyme plėtoti ir gilinti šeimos sampratą, kaip padėti vaikui suprasti ir priimti lytinio brendimo pokyčius, kurti draugyste ir meile grįstus tarpusavio santykius, stiprinti savitvardą, ugdytis valią, kaip atsispirti aplinkinių spaudimui ir išmokti pasakyti „ne“.

Tėvams skirtame informaciniame leidinuke atskleidžiama visuminė lytiškumo samprata, jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų lytiškumo raidos ypatumai, paaiškinama, kodėl ir kaip reikia kalbėtis su vaikais lytiškumo klausimais, atskirai aptariama intelekto negalią turinčių asmenų lytiškumo raiška ir ugdymo ypatumai.

 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.