Kaip sukurti robotą per pusę valandos?

16.00–16.45, balandžio 12 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: VšĮ „Robotikos mokykla“

Renginyje pristatysime, kokia naujausiųjų technologijų (micro:bit mini kompiuterių programavimo, 3D spausdintuvų) nauda švietime, kokie įrankiai ateityje gali būti sukuriami pagal šias technologijas, kokios tendencijos ateityje įsigalės šioje srityje.

„Microsoft Edge“ ir „One Note“ pamokoje

11.00–11.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: AB „Telia Lietuva“

Šiandieninė mokykla sunkiai įsivaizduojama be inovatyvių metodų pamokoje, pasitelkiant informacinių technologijų įrankius. Renginyje praktiškai susipažinsite su „Microsoft Edge“ ir „One Note“ įrankių panaudojimo galimybėmis.Naudodamiesi „Microsoft Edge“ įrankiu, rengsime pamokos medžiagą, mokysimės ją redaguoti, pasižymėti svarbiausius aspektus, pastabas. Sukurtus dokumentus talpinsime „One Note“, bendrinsime vieni su kitais ir, redaguodami vieni kitų užduotis, susipažinsime su „One Note“ Read more about „Microsoft Edge“ ir „One Note“ pamokoje[…]

Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?

16.00–16.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: VšĮ „Lietuvos šachmatų mokykla“

Pranešimo klausytojai bus supažindinami su šachmatų nauda vaiko ugdymui(si). Kartu ieškosime atsakymo į klausimą, kodėl Nobelio premijos laureatai (pvz., Albertas Enšteinas), žinomi verslo atstovai (pvz., Bilas Geitsas), pasaulinio garso menininkai (pvz., Salvadoras Dali), atlikėjai (pvz., Frenkas Sinatra, Madona), kompozitoriai (pvz., Liudvikas van Bethovenas) ir kiti įvairių profesijų atstovai (pvz., Izaokas Niutonas, Kristupas Kolumbas, Benjaminas Franklinas, Read more about Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?[…]

Be sienų tarp dalykų

14.00–15.30, balandžio 12 d., III a. – 23 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Seminaras skirtas pradinių klasių mokytojams, besidomintiems integruotu ugdymu, organizuojantiems ugdymą savo klasėse temomis, naikinantiems ribas tarp mokomųjų dalykų, labiau siejantiems ugdymą su mokinių gyvenimiška patirtimi. Kalbėsime apie tai, kaip kūrybiškai taikyti įvairias ugdymo strategijas ir kaip atsižvelgti į kiekvieno mokinio asmeninius poreikius bei galimybes. Supažindinsime mokytojus su integruoto ugdymo vadovėlio „Vaivorykštė“ naujienomis. Lektoriai: Saulius Vilutis Read more about Be sienų tarp dalykų[…]

EDUKA dienynas – šiuolaikiškas mokytojo pagalbininkas

16.00–16.45, balandžio 12 d., III a. – 23 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Elektroniniai dienynai jau baigia pakeisti pažymių knygeles, tačiau, atsižvelgiant į naujus vaikų, tėvų ir mokytojų poreikius, keičiasi ir technologinės programos. Šiais metais pristatomas naujas elektroninis EDUKA dienynas, kviečiantis kiek kitaip pažvelgti į mokinių vertinimą ir suteikti jam daugiau lankstumo bei individualumo. Apie besikeičiančias elektroninio dienyno funkcijas ir jų taikymą bus pasakojama pasitelkiant dienyno aplinkos demonstravimą, Read more about EDUKA dienynas – šiuolaikiškas mokytojo pagalbininkas[…]

Ikimokyklinio ir ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimų įveikimas

15.00–15.45, balandžio 12 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Renginyje supažinsite su priemonėmis, skirtomis vertinti kalbos raidą ir ugdyti kalbą. 5–7 metų vaiko kalbos raidos vertinimo metodika „Urtės ir Motiejaus diena“ skirta logopedams, vertinantiems vaiko kalbinius gebėjimus. Kalbos raidos vertinimo metodika padeda specialistams išanalizuoti vaiko kalbinių gebėjimų stipriąsias ir silpnąsias puses, pateikti apibendrintus tyrimo rezultatus. Priemonė „Kalbos ugdymo komplektas“ skirta ikimokyklinio ugdymo įstaigose, bendrojo Read more about Ikimokyklinio ir ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimų įveikimas[…]

Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“

14.00–14.45, balandžio 12 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Pedagogai bus supažindinami su leidyklos „Gudragalvis“ išleistomis ir platinamomis edukacinėmis priemonėmis, skirtomis vaikams sveikatinti. Bus dalijamasi sukaupta metodine patirtimi, aptariamos priemonių panaudojimo galimybėmis. Siužetinės kortelės – per pasakojimą mokomasi sveikos gyvensenos. Kortelių rinkiniai („Sveika diena“, „Emos dantukų istorijos“) padeda vaikams mokytis dienos režimo, sveikos gyvensenos pradmenų, supažindina su dantų higienos svarba. Mokomasi pažinti emocijas, jausmus, Read more about Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“[…]

Automatizuota EMA mokymo(si) rezultatų analizė kiekvienai pamokai pradinėse klasėse

14.00–14.45, balandžio 12 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „E. mokykla“

Seminare bus pristatomi EMA pratybų įrankiai, skirti analizuoti mokinių gebėjimus ir pažangą. Automatizuota EMA mokymosi rezultatų analizė apima diagnostinius testus, skirtus mokslo metų pradžioje įvertinti mokinius tolesniam mokymo(si) lygmeniui, temos analizė, skirta įvertinti, kas ir kaip sekėsi mokiniams, analizuoti mokinio gebėjimus ir žinių sritis, kur yra spragų, ką reikia labiau pasimokyti. Seminare lektorė pasidalys savo Read more about Automatizuota EMA mokymo(si) rezultatų analizė kiekvienai pamokai pradinėse klasėse[…]

Geros mokyklos kūrimas. Kodėl? Ką? Kaip?

14.00–14.45, balandžio 12 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginio forma – pranešimas-diskusija. Kalbėsime ir diskutuosime apie tai, KODĖL reikia keisti ugdymo praktiką; KĄ mokykla galėtų ar turėtų veikti, kurdama GERĄ MOKYKLĄ (galimybės, pavyzdžiai, duomenys); KAIP naudoti duomenis, siekiant geresnės kokybės ir kiekvieno mokinio pažangos; KAIP plėtoti ir stiprinti mokyklų ir švietimo centrų bendradarbiavimą; KAIP mokosi mokytojai švietimo centruose; KAIP steigėjui panaudoti vertinimo duomenis Read more about Geros mokyklos kūrimas. Kodėl? Ką? Kaip?[…]

Efektyvaus mokymo(si) laboratorija: eksperimentai 1–4 kl. mokiniams per pasaulio pažinimo pamokas

14.00–14.45, balandžio 13 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Bandymai ir eksperimentai – vienas aktyvių būdų pažinti mus supantį pasaulį, jie padeda nuo mažens ugdytis mokslinį raštingumą. Renginyje sužinosite apie: mokslinių darbo įgūdžių lavinimą pradinėse klasėse, atliekant eksperimentus; mokslinio tyrimo metodų taikymą pasaulio pažinimo pamokose. Lektorės pasidalys asmenine darbo patirtimi – pristatys pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkinį „Comelsen Experimenta“, aptars eksperimento vykdymo etapus, pasakos Read more about Efektyvaus mokymo(si) laboratorija: eksperimentai 1–4 kl. mokiniams per pasaulio pažinimo pamokas[…]

Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai

10.00–10.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Asmeniniams ir socialiniams įgūdžiams tenka svarbi vieta ugdymo procese. Sustiprinus šiuos mokinių įgūdžius, jie geba geriau bendrauti, bendradarbiauti, būti savarankiškais, pasitikėti savimi, jausti atsakomybę už save ir kitus, spręsti savo problemas, taip pat kuriamos empatijos užuomazgos ir geranoriškumas kitų atžvilgiu. Lektorės praktiškai pristatys keletą ugdomųjų metodų ir pasidalys konkrečia patirtimi, kaip juos panaudoti ugdymo procese, Read more about Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai[…]

Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?

12.00–12.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Nors Lietuvoje netrūksta itin gabių mokytojų, medijos žurnalistų lūpomis dažniausiai pasakoja mums, ko mokykloje trūksta, kas yra negerai… Kokį mokyklos (mokytojo) vaizdą jos formuoja? Ar tai stichinis procesas, ar kryptinga, apgalvota komunikacija? Kokią įtaką medijų piešiamam mokytojo ir mokyklos portretui daro pati mokykla? Ar šį procesą galima valdyti? Kaip pačios mokyklos ir mokytojų asociacijos gali Read more about Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?[…]

Kaip tinkamai įveiklinti pamokos kokybės įsivertinimą?

14.00–14.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazija

Ar mokykla jau galėtų sėkmingai pereiti nuo žinių ir supratimo į kompetencijų ugdymą? Ugdymo(si) kokybės lygis mokykloje kyla, jei visos, o ne vieno ar kelių dalykų pamokos atitinka šiuolaikinę kokybę. Tinkamai įveiklinus instucionalizuotą kokybės vadybos instrumentą – veiklos kokybės įsivertinimą, realu veiksmingai tobulinti visų dalykų pamokų kokybę. Taigi renginyje aptarsime, kokius esminius dalykus turėtų žinoti Read more about Kaip tinkamai įveiklinti pamokos kokybės įsivertinimą?[…]

Kaip pamoką paversti pasaka, motyvuojančia sėkmei?

10.00–11.30, balandžio 13 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Savo kasdieniame darbe pastebime, kad siužetinių pasakų pamokų konstrukcija yra patraukli, motyvuojanti mokinius, skatinanti aktyviai veikti. Mokiniai nejučia įsitraukia į šią veiklą lyg žaidimą. Su kolegomis pasidalysime asmenine patirtimi, kaip, pasitelkiant informacines kompiuterines technologijas ir kuriant „pasakų labirintus ar žaidimus“, pamoką paversti pasaka, kurioje pagrindinis veikėjas yra pats mokinys. Užsiėmime kviesime pasimokyti kaip: sukurti animuotas Read more about Kaip pamoką paversti pasaka, motyvuojančia sėkmei?[…]

Virtuali mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“ pradiniame ugdyme

12.00–12.45, balandžio 13 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Šiuolaikinių, mokymosi motyvacijos stokojančių ir gabių vaikų ugdymui labai reikalingos vienos kitas papildančios ir popierinės, ir skaitmeninės mokymo(si) priemonės. Pranešime, skirtame pradinių klasių mokytojams, išgirsite apie EDUKA klasės aplinkoje pateiktas elektronines vadovėlių versijas, papildomas skaitmenines matematikos užduotis pradinukams ir daugelį kitų mokytojų darbą lengvinančių sprendimų. Per pamoką pademonstruosime papildomas skaitmenines matematikos užduotis, kurios pradinukams parengtos Read more about Virtuali mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“ pradiniame ugdyme[…]

Integruotas ugdymas: pamokos kitaip

14.00–15.30, balandžio 13 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Radviliškio Gražinos pagrindinė mokykla

Renginys skirtas pedagogams, besidomintiems integruotu mokymu. Šių dienų kapitalas – kūrybingas Žmogus. Todėl mokomųjų dalykų integracija yra Z kartos mokinio holistinio požiūrio į gyvenimo tikrovę ugdymas mokant mąstyti ir savarankiškai, kūrybiškai spręsti problemas, daryti atradimus, patirti nuotykį pamokoje. Renginyje pateikta teorinė ir praktinė medžiaga atskleis: ugdomosios veiklos pertvarkymo galimybes, organizuojant integruotą mokymą pagrindinėje mokykloje; integruotų Read more about Integruotas ugdymas: pamokos kitaip[…]

Saugesnio interneto veikla klasės auklėtojo darbe

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Renginio dalyviai susipažins su galimybėmis dalyvauti Saugesnio interneto centro veikloje. Interaktyvių žaidimų forma jie išmoks: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete; – užduoti vaikams klausimus apie bendravimo internete ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; – parinkti profilio internete nuotraukas. Pedagogai, ieškantys būdų, kaip telkti mokyklos bendruomenę, užtikrinant saugią elektroninę erdvę mokiniams Read more about Saugesnio interneto veikla klasės auklėtojo darbe[…]

Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?

14.00–14.45, balandžio 13 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: VšĮ „Lietuvos šachmatų mokykla“

Pranešimo klausytojai bus supažindinami su šachmatų nauda vaiko ugdymui(si). Kartu ieškosime atsakymo į klausimą, kodėl Nobelio premijos laureatai (pvz., Albertas Enšteinas), žinomi verslo atstovai (pvz., Bilas Geitsas), pasaulinio garso menininkai (pvz., Salvadoras Dali), atlikėjai (pvz., Frenkas Sinatra, Madona), kompozitoriai (pvz., Liudvikas van Bethovenas) ir kiti įvairių profesijų atstovai (pvz., Izaokas Niutonas, Kristupas Kolumbas, Benjaminas Franklinas, Read more about Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?[…]

MIR mokykloje – ką gali mokytojas?

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Radviliškio Vaižganto gimnazija, Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Kviečiame į projekto „Medijų ir informacinis raštingumas“ metu vykdytų veiklų, seminarų, praktinių ir teorinių veiklų bei išteklių pristatymą. MIR – tai būtinosios kompetencijos (žinių, įgūdžių, nuostatų), leidžiančios piliečiams veiksmingai naudotis medijomis (spauda, radijo ir televizijos laidomis, kino filmais, reklama, internetu ir kt.), kitais informacijos šaltiniais (bibliotekomis, muziejais, archyvais), ir gebėjimai kritiškai vertinti gautą informaciją. Renginyje Read more about MIR mokykloje – ką gali mokytojas?[…]

3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose

14.00–15.30, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Šiaulių Dainų progimnazija

Pranešimo pagrindas – dalijimasis asmenine patirtimi, į ugdymo procesą integruojant 3D objektus, padedančius veiksmingiau mokyti(s) ir kelti mokinių mokymosi motyvaciją. Pranešime pateikiama teorinė ir praktinė medžiaga, atskleidžia: 3D mokomųjų objektų integravimo į matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokas patirtį; veiksmingesnio mokymo(si) ir mokinių motyvacijos kėlimo būdus; ugdymo integralumo, patrauklumo ir džiaugsmingumo skatinimo pamokose galimybes; šiuolaikinių ugdymo/si Read more about 3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose[…]

Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Pedagogai bus supažindinami su leidyklos „Gudragalvis“ išleistomis ir platinamomis edukacinėmis priemonėmis, skirtomis vaikams sveikatinti. Bus dalijamasi sukaupta metodine patirtimi, aptariamos priemonių panaudojimo galimybėmis. Siužetinės kortelės – per pasakojimą mokomasi sveikos gyvensenos. Kortelių rinkiniai („Sveika diena“, „Emos dantukų istorijos“) padeda vaikams mokytis dienos režimo, sveikos gyvensenos pradmenų, supažindina su dantų higienos svarba. Mokomasi pažinti emocijas, jausmus, Read more about Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“[…]

Savivaldus ir personalizuotas ugdymasis: kaip išmokyti vaikus valdyti savo mokymąsi

11.00–12.30, balandžio 13 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: Šiaulių universitetas

Renginio tikslas – plėtoti pedagogų kompetencijas apie mokinių savivaldų ir pesonalizuotą ugdymą(si). Sužinosite, kaip sudaryti sąlygas mokiniams, kad jie taptų savivaldūs, t. y., kaip padėti jiems išsikelti mokymosi tikslus, planuoti savo veiklą, kokias mokymosi strategijas naudoti, kaip veiksmingai naudoti grįžtamąjį ryšį, koreguoti savo veiklą? Mokinių mokymosi kontekste bus aktualizuojamos mokymąsi paremiančios strategijos. Per interaktyvias veiklas, Read more about Savivaldus ir personalizuotas ugdymasis: kaip išmokyti vaikus valdyti savo mokymąsi[…]

Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip?

14.00–15.30, balandžio 13 d., IV a. – Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Atnaujinant ugdymo turinį, svarbu susitarti, kodėl būtina tai daryti, kas bus atnaujinama ir kaip tai bus daroma. Ši konsultacija yra puiki proga ugdymo turinio rengėjams aptarti kartu su praktikais mokytojais ir mokyklų administracijos atstovais svarbiausius planuojamus pokyčius, ką būtina keisti ir tobulinti, kokie sprendimai reikalingi, siekiant aukštesnių mokinių pasiekimų, ir kokie numatomi projektai, kaip mokyklų Read more about Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip?[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

11.00–11.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Kaip ugdyti vaikų socialinį elgesį?

14.00–14.45, balandžio 24 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Vis dažniau į ugdymo įstaigas atvedami įvairių elgesio ir emocijų sutrikimų turintys vaikai. Dažniausiai pasitaikantys – autizmo spektro sutrikimai. Ištirta, kad nėra vienos autizmą sukeliančios priežasties, beje, kaip ir nėra vieno autizmo tipo. Todėl paprastai vaikai, turintys autizmo spektro surikimų, būna itin skirtingi, kiekvieno iš jų poreikiai individualūs. Suprantama, kad tokių vaikų ugdymas gali labai Read more about Kaip ugdyti vaikų socialinį elgesį?[…]

Lietuvių kalbos rašyba – sunki?

15.00–16.30, balandžio 24 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Jau prisiklausėme, kokie esame „naftalininiai“, kad „šiais laikais“ dar drįstame reikalauti taisyklingos rašybos! Lietuvių kalba juk toookia sunki (geriau jau valstybinė būtų anglų…). O ta mūsų rašyba tai apskritai nespėja su globalizacijos tempais – kiek galima traumuoti mokinius!.. Taigi šiame seminare sužinosite, kaip paprastai ir metodiškai tikslingai mokyti rašybos ir mokinių netraumuoti. Žodžiu – kad Read more about Lietuvių kalbos rašyba – sunki?[…]

Skaitmeninio švietimo sprendimai – „ClassVR“ ir „MozaBook“

11.00–11.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Kviečiame išbandyti visiškai naują produktą Lietuvoje – „ClassVR“ virtualiosios realybės vizualizacijų sprendimą. Naudojantis šia inovatyvia technologija, galima vizualiai atkurti procesus ar objektus, kuriuos sunku ar beveik neįmanoma atkurti realiame pasaulyje ir padaryti mokymosi patirtį patrauklesnę ir suprantamesnę. Seminare mokytojai galės susipažinti su „ClassVR“ mokomuoju turiniu ir jo panaudojimu ugdymo procese.

Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Susipažinę, pažaidę su Gudragalvio priemonėmis, turėsite galimybę paįvairinti savo pamokėles ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Pristatomi žaidimai padės vaikams ugdytis socialinę, sveikatos saugojimo, komunikavimo ir pažintinę kompetencijas. Lapiukas Bonis iš vieno siužetinio pasakojimo palydės į kitą, logopedinį žaidimą pavers pasaka, o rankelės su raidėmis sujungs garsus į pirmą skiemenį. Mergaitė Ema papasakos, kaip tinkamai prižiūrėti Read more about Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu![…]

Interaktyvių sprendimų praktinis pritaikymas pamokoje

15.00–15.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Inseria“

Pagrindinis renginio tikslas – padėti mokytojams suprasti, kaip jie gali padidinti mokinių įsitraukimą į pamoką, naudojantis interaktyviais sprendimais. Renginyje bus praktiškai parodytos pagrindinės interaktyvių sprendimų funkcijos ir galimybės.

Europos mokykla – kas tai?

15.00–15.45, balandžio 24 d., 105a kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Sužinosite, kas tai yra Europos mokyklos ir kuriose Europos Sąjungos šalyse jos veikia. Kokie šių mokyklų pagrindiniai veiklos principai ir kokios teikiamos galimybės. O gal Jūs norite tapti mokytoju, dirbančiu Europos mokykloje ikimokyklinio, pradinio ar vidurinio ugdymo srityje? Ateikite ir sužinokite… Lektorė – Violeta Valiuškevičienė, Europos mokyklos vidurinio ugdymo inspektorė.

Formuojamasis vertinimas pamokoje – mokinių pasiekimams ir pažangai

11.00–11.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: Šiaulių universitetas

Kviečiame į praktinį seminarą, kuris yra orientuotas į formuojamąjį vertinimą mokinių pasiekimams ir pažangai. Seminare interaktyviai išbandysite formuojamojo vertinimo strategijas: kaip susitarti dėl ugdymo(si) lūkesčių ir sėkmės kriterijų; kaip sudaryti sąlygas mokiniams parodyti tai, ką jie išmoko; kaip teikti grįžtamąjį ryšį, skatinantį tolesnį mokymąsi; kaip skatinti mokinius mokytis vieniems iš kitų; kaip skatinti mokinius prisiimti Read more about Formuojamasis vertinimas pamokoje – mokinių pasiekimams ir pažangai[…]

Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas

12.00–12.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: VšĮ „Penki pojūčiai“

Ar esate pastebėję, kad dirbti su vaikais yra lengviau ir sklandžiau, kai įtraukiate jutimines priemones, kai leidžiate vaikui pačiam pasirinkti aplinkos stimulus, kai šiek tiek paliečiate prisiminimus ir jausmus bei emocijas? „Penkių pojūčių“ komanda pristatys audiovizualinius jutimus stimuliuojančią sensorinę įrangą. Siekiame emocinio intelekto, socialinių įgūdžių, psichologinio atsparumo lavinimo ir spartesnio akademinių žinių bei informacijos įsisavinimo Read more about Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas[…]

Elementarioji muzikos teorija linksmai

16.00–16.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kiekvienas mokytojas turi ugdymo didaktikos paslapčių. Išbandę siūlomą metodą – mokinių kūryba kaip integruoto ugdymo pasekmė, – galėsite jį pritaikyti mokinių pasiekimams gerinti pradinio ugdymo pakopoje ar pagrindinio ugdymo koncentro mokiniams, kuriems reikalingas išlyginamasis kursas.

Mokymasis virtualioje erdvėje: tikslingumas ir įvairiapusiškumas

11.00–11.45, balandžio 24 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Gilinsite žinias ir gebėjimus apie mokymąsi virtualiose erdvėje, galimus jo scenarijus. Aiškinsitės IKT ir virtualių erdvių, debesų technologijų galimybes, taikymo tikslingumą ir įvairiapusiškumą. Plėsite akiratį.

Skaitmeninį turinį kuria ir pradinukai

15.00–16.30, balandžio 24 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ugdyti mokinių skaitmeninio raštingumo gebėjimus pradedama jau pradinėse klasėse. Mokiniai mokomi atpažinti įvairias skaitmeninio turinio formas (tekstą, garsą, vaizdą, animaciją), mokymo tikslais naudotis skaitmeninį turinį pateikiančiomis programomis ir programėlėmis, kurti, vertinti ir tobulinti skaitmeninį turinį. Sužinosite, kaip siūloma ugdyti pradinių klasių mokinių skaitmeninio turinio kūrimo gebėjimus. Susipažinsite ir praktiškai išbandysite skaitmenines priemones, skirtas piešti, rašyti Read more about Skaitmeninį turinį kuria ir pradinukai[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

11.00–11.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Ar atpažįstame vaikų, besimokančių mūsų mokyklose, gebėjimus ir jų potencialą gerai mokytis? Sužinosite, kas naujo Lietuvoje yra sukurta mokytojui, psichologui vaikų gebėjimų atpažinimo ir ugdymo kokybės gerinimo srityje.

Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ar jūsų mokykla išnaudoja visas skaitmeninių technologijų galimybes mokymui ir mokymuisi? SELFIE – tai nemokama, paprasta naudoti, prie poreikių pritaikoma priemonė, kuria mokykloms padedama išsiaiškinti, kaip joms sekasi mokytis skaitmeniniame amžiuje. Tai priemonė, kuria siekiama padėti mokykloms į mokymą, mokymąsi ir mokinių vertinimą įtraukti skaitmenines technologijas. Ja naudojantis galima nustatyti, kas veikia gerai, kurias sritis Read more about Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE![…]

Tiriamasis darbas mokykloje – nauda, galimybės ir pagalba

14.00–14.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

Tiriamasis darbas mokykloje – kas tai? Nuo ko pradėti? Kaip daryti? Kur dalyvauti? Kur ieškoti pagalbos? Kur išbandyti? O kas toliau?.. Į šiuos ir kitus klausimus susitikimo metu ir pabandysime atsakyti.

Mokytojai, kurie laimingi patys

11.00–11.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: VšĮ „Kitokie projektai“

Mokytojai – viena labiausiai „spaudžiamų“ profesijų. Kasdieniame mokytojo darbe pasitaikančios sudėtingos ir emociškai sunkios situacijos įprastai laikomos jo atsakomybe. Pristatysime metodus ir įrankius, padedančius mokytojui „įdarbinti“ savo, kolegų, administracijos, mokinių ir jų tėvų patirtį, sprendžiant kasdienes problemas, ir leidžiančius ne viską daryti pačiam. Tyrinėsime profesinės supervizijos ir bendruomenės piramidės (TM) teikiamas galimybes.

Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?

12.00–12.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Susipažinsite su praktine patirtimi organizuojant integruotą ugdymą, geimifikacijos, problemų sprendimo bendradarbiaujant ir IKT įrankių panaudojimu mokinių motyvacijai didinti. Praktiškai išbandysite kelis skaitmeninius įrankius ugdymo turiniui kurti (pvz., „Learningapps“ ), mokinių asmeninei pažangai vertinti ir įsivertinti (pvz., „Mentimeter“, „Quizelize“, „Plickers“), bendrauti ir bendradarbiauti (pvz., „TesTeach“, „Lino“ ir kt.). Susipažinsite su Ugdymo plėtotės centro vykdomais „Erasmus“ strateginių Read more about Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?[…]

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų pamokose

14.00–14.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ar Kolumbas yra tas pats Kolumbas geografijoje ir istorijoje? Ko ir kaip mokyti(s) geografijos ir kitų dalykų pamokose, kad kiekvienas mokinys pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir būtų motyvuotas mokytis toliau? Kaip Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų pamokose[…]

Interaktyvių kubų naudojimas pamokoje

15.00–15.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šioje pamokoje susipažinsite su interaktyviais kubais. Aptarsime, kaip reikia taikyti interaktyvius kubus pamokose, kaip praturtinti pamokas, kaip mokytis įtraukiant judėjimą ir kaip sužadinti mokinių norą mokytis. Anneke Verbeeck, i3-technologies.

Kūrybiški skaitmeniniai žemėlapiai

15.00–15.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Krašuonos progimnazija

IT priemonės kūrybingo mokytojo rankose daro stebuklus – tradicinę bet kurio mokomojo dalyko pamoką paversdamos naujų galimybių erdve. Žemėlapio pasakojimas – puiki forma kūrybiškai perteikti idėją, viziją, papasakoti apie svarbius įvykius, pasidalyti analize bei įžvalgomis. Skaitmeninių žemėlapių kūrimas skatina mokinius aktyviai ir kūrybingai veikti, praplečia gimtosios vietos, šalies kultūrinį bei erdvinį pažinimą.

Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje

14.00–15.30, balandžio 24 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Plėtodami ugdymo turinio atnaujinimo tematiką ir naują turinį atvirai, demokratiškai, besimokančiai mokyklos bendruomenei, organizuojame ekspertų diskusiją „Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje“. Joje daugiausia dėmesio skirsime į mokymąsi įtraukiančiam, aktualiam ugdymo turiniui, aptarsime, kaip jis kuriamas mokykloje, klasėje, kaip integruoti medijų ir informacinio raštingumo, nacionalinio saugumo, antikorupcinio ugdymo, globalaus švietimo, verslumo ir finansinio raštingumo Read more about Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje[…]

Džiaugsmai ir rūpesčiai (įsi)vertinant

10.00–10.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: Radviliškio Vinco Kudirkos progimnazija

Vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių mokinių mokymosi pasiekimus ir skatinančių mokinių motyvaciją, yra mokyklos pasiekimų vertinimo kultūra. Radviliškio Vinco Kudirkos progimnazijos penkerius metus tobulinama pasiekimų vertinimo praktika siekiama spręsti dabarties mokyklai keliamus iššūkius. Renginyje susipažinsite su autoriniais 1–4 ir 5–8 klasių mokinių asmeninės pažangos (įsi)vertinimo leidiniais, skirtais ne tik mokiniui, bet ir jo tėvams bei mokytojams. Read more about Džiaugsmai ir rūpesčiai (įsi)vertinant[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

14.00–14.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Netradiciniai fizinio aktyvumo pratimai šiuolaikinėje kūno kultūros pamokoje

10.00–10.45, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Svarbiausia ir prioritetinė vaikų fizinio aktyvumo ugdymo kryptis – rasti naujoviškas technologijas ir metodus, organizuojant įvairias fizinio aktyvumo formas, plačiau taikyti netradicinį fizinio aktyvumo vystymą. Viena iš jų yra karatė. Karatė užsiėmimai ugdo visapusišką veiksmų kompleksą (pvz., šokinėjimą, slydimą, traukimą, sukimąsi), vystydami pagrindines motorines savybes. Karatė treniruotės skatina ne tik fizinį aktyvumą, bet ir aukštą Read more about Netradiciniai fizinio aktyvumo pratimai šiuolaikinėje kūno kultūros pamokoje[…]

Matematikos mokymosi prasmės atskleidimas pamokoje: kaip ir kodėl?

11.00–12.30, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Diskusijoje aptarsite, kaip mokytojas galėtų ir turėtų padėti mokiniui atrasti matematikos grožį ir matematikos mokymosi prasmingumą. Apibendrindami diskusijos dalyvių išsakytas mintis ir nuomones, suformuluosite siūlymus atnaujinamam matematikos bendrųjų programų turiniui. Lektorius – Leonas Narkevičius, KTU gimnazijos mokytojas ekspertas, Nacionalinės moksleivių akademijos direktorius. Diskusiją moderuoja – Alvyda Ambraškienė, Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos narė, Utenos Adolfo Šapokos Read more about Matematikos mokymosi prasmės atskleidimas pamokoje: kaip ir kodėl?[…]

Mokinių finansinio raštingumo ugdymo galimybės

14.00–14.45, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Informaciniame pranešime sužinosite apie įvairias finansinio raštingumo ugdymo galimybes, kurios taikomos ugdymo praktikoje. Taip pat pristatysime Lietuvos institucijas, kurios savo veikla prisideda prie mokinių ir visuomenės finansinio raštingumo gerinimo. Aptarsime virtualias mokymosi erdves, mokymo priemonių pasiūlą, gerosios praktikos pavyzdžius.

Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams

10.00–10.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Kuo eksperimentas skiriasi nuo stebėjimo? Kodėl eksperimentas yra patrauklus tyrinėjimo būdas šiuolaikiniam mokiniui? Kokie yra eksperimento vykdymo etapai? Užsiėmime atsakysime į šiuos klausimus, susipažinsime su pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkiniais „Elektros grandinės“, „Garsas ir tonas“, „Medžiagų tirpumas“. Praktinio darbo metu dirbsime su pristatytomis laboratorinėmis priemonėmis, išsiaiškinsime, kaip sudaryti ir pildyti darbo lapus, kokius vertinimo kriterijus Read more about Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams[…]

Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams

11.00–11.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Kuo eksperimentas skiriasi nuo stebėjimo? Kodėl eksperimentas yra patrauklus tyrinėjimo būdas šiuolaikiniam mokiniui? Kokie yra eksperimento vykdymo etapai? Užsiėmime atsakysime į šiuos klausimus, susipažinsime su pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkiniais „Elektros grandinės“, „Garsas ir tonas“, „Medžiagų tirpumas“. Praktinio darbo metu dirbsime su pristatytomis laboratorinėmis priemonėmis, išsiaiškinsime, kaip sudaryti ir pildyti darbo lapus, kokius vertinimo kriterijus Read more about Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams[…]

TIKROJI išmaniosios klasės aplinka

14.00–15.30, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Ateikite ir susipažinkite su tikrąja išmaniosios klasės aplinka. Seminare bus pristatyta išmanioji klasė su „Lenovo“, „Newline“, „Cisco“ įranga ir „LanSchool“ klasės valdymo platforma. Per demonstracinę pamoką išmaniosios klasės aplinkoje mokyklų atstovai turės galimybę išbandyti, kaip panaudoti skirtingą turinį („MozaBook“, TEV ir EMA) mokymosi procese.

Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas

12.00–12.45, balandžio 25 d., 201 kab. Organizuoja: VšĮ „Penki pojūčiai“

Ar esate pastebėję, kad dirbti su vaikais yra lengviau ir sklandžiau, kai įtraukiate jutimines priemones, kai leidžiate vaikui pačiam pasirinkti aplinkos stimulus, kai šiek tiek paliečiate prisiminimus ir jausmus bei emocijas? „Penkių pojūčių“ komanda pristatys audiovizualinius jutimus stimuliuojančią sensorinę įrangą. Siekiame emocinio intelekto, socialinių įgūdžių, psichologinio atsparumo lavinimo ir spartesnio akademinių žinių bei informacijos įsisavinimo Read more about Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas[…]

Programuokime kartu su pradinukais

10.00–11.30, balandžio 25 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Šiuolaikinius vaikus supa vis daugiau išmaniųjų daiktų, kuriuos reikia valdyti, tobulinti, su kuriais tenka bendrauti, o svarbiausia – kurti naują, dar labiau išmanų pasaulį. Šiems vaikams turime suteikti galimybę ugdytis informatinį, kūrybinį ir kritinį mąstymą; būtini logikos, programavimo pagrindai. Sužinosite, kaip siūloma ugdyti pradinių klasių mokinių algoritmavimo ir programavimo gebėjimus. Susipažinsite ir praktiškai išbandysite informatinio Read more about Programuokime kartu su pradinukais[…]

Programuokime kartu su pradinukais

14.00–15.30, balandžio 25 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Šiuolaikinius vaikus supa vis daugiau išmaniųjų daiktų, kuriuos reikia valdyti, tobulinti, su kuriais tenka bendrauti, o svarbiausia – kurti naują, dar labiau išmanų pasaulį. Šiems vaikams turime suteikti galimybę ugdytis informatinį, kūrybinį ir kritinį mąstymą; būtini logikos, programavimo pagrindai. Sužinosite, kaip siūloma ugdyti pradinių klasių mokinių algoritmavimo ir programavimo gebėjimus. Susipažinsite ir praktiškai išbandysite informatinio Read more about Programuokime kartu su pradinukais[…]

Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai

10.00–10.45, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Dirbant su vaikais, turinčiais kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, pastebėta, kad norint pasiekti greitesnių ir kokybiškesnių rezultatų, ugdymo procese būtina naudoti vaizdines mokymo priemones ir įvairius ugdomuosius žaidimus. Paskaitoje bus pristatomi logopedės Raimondos Kirvėlienės autoriniai žaidimai: sužinosite, kaip veiksmingiau lavinti kalbinį kvėpavimą, ugdyti foneminę klausą, įtvirtinti garsų S, Z, Š, Ž tarimą, padėti įsiminti ir atpažinti Read more about Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai[…]

Kaip kurti Gerą mokyklą?

11.00–12.30, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginio forma – filmo peržiūra-diskusija. Bus pristatytas naujausias Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros mokomasis-metodinis filmas „Mokydami mokomės. Geros mokyklos požymių raiška Šiaulių „Romuvos“ gimnazijoje“. Renginio dalyviai bus supažindinti su filmo kūrimo procesu, peržiūrės filmo fragmentus, atskleidžiančius geros mokyklos, geros pamokos požymius, aptars juos, diskutuos filmo kaip mokomosios-metodinės priemonės panaudojimo klausimais, aptars jo panaudojimo galimybes savo mokyklose.

Informatinio mąstymo ugdymas pradinėse klasėse per integruotas veiklas

10.00–10.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Pradinių klasių mokytojams bus pristatoma, kas yra informatinis mąstymas, kaip jis gali būti ugdomas ir kodėl tai yra naudinga. Taip pat bus pateikti konkretūs pasiūlymai, kaip informatinio mąstymo ugdymas gali papildyti integruotas pradinio ugdymo veiklas. Lektoriai – Gabrielė Stupurienė, Vilniaus universitetas; Rita Mikelionytė, UAB „Baltų lankų“ vadovėliai“.

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose

11.00–11.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ko ir kaip mokyti pradinukus matematikos pamokose, kad kiekvienas vaikas pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir norėtų domėtis toliau? Kaip rasti pusiausvyrą tarp popierinių ir skaitmeninių priemonių ir tikslingai jas pritaikyti? Kviečiame Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose[…]

Interaktyvių sprendimų praktinis pritaikymas pamokoje

12.00–12.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Inseria“

Pagrindinis renginio tikslas – padėti mokytojams suprasti, kaip jie gali padidinti mokinių įsitraukimą į pamoką, naudojantis interaktyviais sprendimais. Renginyje bus praktiškai parodytos pagrindinės interaktyvių sprendimų funkcijos ir galimybės.

Pedagogų kvalifikacija kitaip

14.00–14.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos mokykla-vaikų darželis „Eglutė“

Kvalifikacijos kėlimo galimybių paieška mūsų įstaigoje – tai teiginio, jog mokydami mokomės, patvirtinimas. Susipažinsite ir aptarsite mokytojų organizuojamų veiklų kolegoms ypatumus ir įvertinsite tokių kvaifikacijos renginių naudą.

45 minutės žmogiškumo

15.00–15.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: VšĮ Bundam

Labai dažnai mokyklose akademinių žinių siekis užgožia asmeninį žmogiškąjį santykį. Matematikos ar lietuvių kalbos pamokų mokyklose gerokai daugiau negu žmogiškumo. Komandiniam darbui nebelieka vietos. Tai slopina asmenybių kūrybiškumą, idėjų generavimą, bendravimo raišką, galimybę draugauti, prašyti pagabos, padėti. Renginyje tyrinėsime kolektyvo privalumus ir aptarsime metodus bei įrankius, kuriančius šiltus santykius klasėje, kolektyve, mokyklos bendruomenėje.

Japoniška arbatėlė (integruota anglų kalbos ir dailės pamoka)

12.00–12.45, balandžio 25 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos meno mokykla

Susipažinsite su keramikos degimo būdu raku ir keramikos menu. Patys sukursite po darbelį, kuris bus degamas keramikos degimo krosnyje, galėsite stebėti degimo procesą, kai darbai kaitinami iki 900 Celsijaus laipsnių temperatūros, vėliau karšti dedami į pjuvenas ir ataušinami bei plaunami vandenyje. Edukacija pristatoma kaip integruota anglų kalbos ir dailės pamoka.

Sumani mokymosi aplinka Suomijos pedagogikoje

11.00–12.30, balandžio 25 d., Aktų salė Organizuoja: Isku Learning

Viešnia iš Suomijos pristatys naujos mokymosi aplinkos dizainą, aptars pagrindinius pedagoginės mokymosi ir naujovių aplinkos formavimo principus, atsižvelgiant į naujausius praktinius sprendimus Suomijos mokyklose. Analizuosime, kaip mokiniai gali aktyviai dalyvauti savo mokymosi aplinkos kūrime ir kaip mokymosi aplinkos sprendimai gali pagerinti sąveiką ir bendravimą grupėje. Lektorė – Elise Tarvainen, Isku Interior Oy, Learning director. Dėmesio: Read more about Sumani mokymosi aplinka Suomijos pedagogikoje[…]

Interaktyvi pamoka: kūrybingumas mokykloje

14.00–15.30, balandžio 25 d., Aktų salė Organizuoja: Kūrybingumo mokykla

Robotai ir dirbtinis intelektas jau vairuoja, patarnauja ir rašo straipsnius. Kas lieka žmogui? Kokias kompetencijas galime laikyti būtiniausiomis XXI amžiuje? Kodėl NASA įdarbinimo testą lengviau išlaiko vaikai negu suaugusieji? Kas yra reiškiniais grįstas mokymasis ir kodėl jį taikyti mokyklose jau ėmėsi Suomija, turinti vieną geriausių pasaulyje švietimo sistemų? Be minėtų temų, pateiksime šūsnį įkvepiančių, kūrybingumo Read more about Interaktyvi pamoka: kūrybingumas mokykloje[…]

Nuo „pasaulio pažinimo“ į pasaulio pažinimą su „Vaivorykšte“

15.00–15.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Dalysimės praktine patirtimi, kaip dirbti su „Vaivorykštės“ vadovėliu. Aptarsime, koks svarbus mokyklos administracijos ir visos mokyklos bendruomenės požiūris į integruotą ugdymą bei pasaulio pažinimą per visus dėstomuosius dalykus, laiko vadybą mokant integruotai ir mokymosi patrauklumą. Diskutuosime apie akademinės sėkmės galimybes mokant integruotai, taip pat apie mokyklos vertybių ir vidinių susitarimų reikšmę. Lektoriai: Saulius Vilutis ir Read more about Nuo „pasaulio pažinimo“ į pasaulio pažinimą su „Vaivorykšte“[…]

Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą

16.00–16.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: MB „Creator Japonicus“

Norėdami sudominti ir motyvuoti mokytis šiuolaikinius vaikus, pedagogai turi pasitelkti inovatyvias mokymo priemones ir kūrybiškus sprendimus. Naujoji karta nori pati kurti, eksperimentuoti, apčiuopti dalykus, kurių mokosi. Mokytojo užduotis – jai padėti. Kaip? Atraskite iš naujo mokymo(si) džiaugsmą kartu su vaikais! Mes tikime, kad mokymasis per žaidimą – inovatyvi ir efektyvi šiuolaikinių vaikų mokymo metodika. Pristatysime Read more about Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą[…]

Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Susipažinsite su galimybėmis įtraukti mokinius ir visą mokyklos bendruomenę į saugesnio ir geresnio interneto kūrimą. Interaktyvių žaidimų forma išmoksite: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete;- užduoti vaikams klausimų apie bendravimo socialiniuose tinkluose ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; –   parinkti ir naudoti profilio internete nuotraukas. Ieškosite būdų, kaip telkti mokyklos Read more about Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?[…]

Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?

14.00–14.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kodėl pradinėse klasėse reikia mokyti vaikus ne tik skaityti, rašyti, pažinti pasaulį, bet ir ugdyti jų lytiškumą? Todėl, kad jeigu to nepadarysime mes, vaikai patys susiras atsakymus į jiems rūpimus klausimus. Todėl, kad lytiškumo tema vis dar tebėra tabu. Todėl, kad yra šeimų, nepajėgių padėti savo vaikams pasirengti gyvenimui. Todėl, kad sveiko lytiškumo pagrindus turi Read more about Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?[…]

Mobiliosios aplikacijos „PhenoloGIT“ ypatumai ir pritaikymas biologijos ir geografijos pamokose

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

2015–2018 m. Europos Komisijos remiamame eksperimentiniame projekte „PhenoloGIT: vietovės duomenų analizė ir mobilusis mokymasis mokyklose“ (sutrumpintai „PhenoloGIT“), buvo išbandoma mobilioji aplikacija. Aplikacija dešimtyje Lietuvos mokyklų leido fiksuoti mokyklas supančią aplinką ir nuotraukomis dalytis ne tik su savo šalies, bet ir su užsienio partneriais. Kokiems mokymo scenarijams biologijos ir geografijos pamokose galima pritaikyti „PhenoloGIT“ mobiliąją aplikaciją? Sužinosite Read more about Mobiliosios aplikacijos „PhenoloGIT“ ypatumai ir pritaikymas biologijos ir geografijos pamokose[…]

VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete

16.00–16.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla TEV

Pranešimas skirtas matematikos mokytojams, besidomintiems IT panaudojimu mokant matematikos arba rengiant mokinius baigiamiesiems egzaminams. Bus pristatomi TEV sukurti skaitmeniniai produktai: a) kompiuterinės priemonės mokiniams – „Žaidžiame matematiką“, „E-Matematika Tau“ ir skaitmeniniai vadovėliai (kuriuos jau dabar galima nemokamai vartyti interneto svetainėje evadoveliai.lt). b) darbo įrankiai matematikos mokytojams – VBE uždavinių bankas (visi egzaminų uždaviniai nuo 1999 Read more about VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete[…]

Visos dienos mokykla – pailgintas mokyklos darbo laikas ar šis tas daugiau?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Kaip sudaryti sąlygas įtraukiojo ugdymo plėtrai savo mokykloje? Kaip padidinti socialinės atskirties ir skurdo rizikas patiriančių mokinių įtraukimą į švietimo sistemą? Atsakymus į šiuos klausimus galbūt rasite susipažinę su visos dienos mokyklos kūrimo galimybėmis. LR ŠMM kartu su LR SADM, LR SAM ir LR KM inicijavo visos dienos mokyklos koncepcijos ir Read more about Visos dienos mokykla – pailgintas mokyklos darbo laikas ar šis tas daugiau?[…]

Informatinis mąstymas pradiniame ugdyme

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Dzūkijos pagrindinė mokykla

Šio renginio tikslas – pradinių klasių mokytojams suteikti žinių ir įgūdžių, kaip ugdyti mokinių informatinį mąstymą bei gebėjimus, sumaniai naudojantis šiuolaikinėmis technologijomis. Integruojant informatiką į kitus mokomuosius dalykus, lengviau jų mokytis, be to, ugdoma mokinių skaitmeninė kompetencija, būtina kiekvieno žmogaus visaverčiam gyvenimui žinių visuomenėje. Užsiėmime sužinosite, kaip lavinti informatinį mąstymą ugdymo procese. Teoriją siedami su Read more about Informatinis mąstymas pradiniame ugdyme[…]

„Labas, kaip jautiesi šiandien?“

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Boružėlė“

Emocinis intelektas – mūsų elgesio pagrindas, nuostatos, vertybės, jausmai. Aukštas emocinio intelekto (EQ) koeficientas net 80 proc. gali lemti žmogaus sėkmę – taip teigia psichologinio konsultavimo ir psichoterapijos centro INVITO psichologė psichoterapeutė Marija Vistake. Aukštos emocinės kultūros ir intelekto žmonės pasiekia daug daugiau visose gyvenimo srityse. Kad vaikas užaugtų laimingas, emociškai stiprus, laisvai komunikuojantis ir Read more about „Labas, kaip jautiesi šiandien?“[…]

Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Renginyje sužinosite apie leidyklos „Gudragalvis“ išleistas ir platinamas edukacines priemones, skirtas vaikų kalbai, smulkiajai motorikai lavinti, ruošti rankelę rašyti. Turėsite galimybę susipažinti su: – iliustruotų kortelių rinkiniais ir loto žaidimais, padedančiais mokytis nuosekliai pasakoti, rasti loginį ryšį, grupuoti, turtinti žodyną; – mokymo priemonėmis su raidelėmis, skirtomis pradedantiesiems skaityti ir rašyti – papildomai veiklai, įtvirtinimui, koregavimui; Read more about Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant[…]

VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete

12.00–12.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla TEV

Pranešimas skirtas matematikos mokytojams, besidomintiems IT panaudojimu mokant matematikos arba rengiant mokinius baigiamiesiems egzaminams. Bus pristatomi TEV sukurti skaitmeniniai produktai: a) kompiuterinės priemonės mokiniams – „Žaidžiame matematiką“, „E-Matematika Tau“ ir skaitmeniniai vadovėliai (kuriuos jau dabar galima nemokamai vartyti interneto svetainėje evadoveliai.lt). b) darbo įrankiai matematikos mokytojams – VBE uždavinių bankas (visi egzaminų uždaviniai nuo 1999 Read more about VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]

IKT koordinatorių diskusijų klubas

12.00–12.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (IKT). Tačiau ne visuomet pavyksta pasiekti gerų rezultatų. Tai lemia tinkamas organizacijos pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Renginyje diskutuosime temomis: – Kokių kompetencijų reikia mokyklos bendruomenei, siekiant taikyti IKT šiandien ir rytoj? – Ar šių kompetencijų turi mokyklos darbuotojai? Read more about IKT koordinatorių diskusijų klubas[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

14.00–14.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Šiandien vis dažniau kalbame apie būtinybę atpažinti kiekvieno vaiko gabumus bei mokymosi potencialą. Paskaitoje diskutuosime, mokysimės ir sieksime ne tik atpažinti, pažinti ir suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Susitikime savo įžvalgomis apie vaiko gebėjimus ir jų vystymą dalysis Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro ESF projekto „Mokinių Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Paskaitoje patobulinsite skaitymo kompetenciją. Kaip parinkti skaitymo strategiją mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius)? Paskaitoje kalbėsime apie skatinimą domėtis knygomis, iliustracijų svarbą, mokymą įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti pagrindinius veikėjus ir apie kitus svarbius aspektus. Sužinosite, Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]

Mokykla, į kurią norisi eiti

11.00–11.45, balandžio 5 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Binarus“

Kiekviena mokykla gali tapti tokia, į kurią mokiniams norisi eiti.Klausimas tik toks, kiek stipriai to norime mes – mokytojai, vadovai, administracijos ir kiti darbuotojai. Kiek tai kainuotų, kiek laiko prireiktų permainoms? Pokyčių kelias nėra lengvas, bet jis reikalingas, jeigu norime prisitaikyti prie XXI a. pokyčių ir savo vaikams kurti geresnę mokyklą. Seminare sužinosite apie ugdymo Read more about Mokykla, į kurią norisi eiti[…]

Naujoves kuriame drauge: informatinis mąstymas pradiniame ugdyme

11.00–11.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Kodėl ir kaip jau pradiniame ugdyme turėtų būti pradėtas ugdyti informatinis mąstymas? Kaip tai daryti sėkmingai, įdomiai ir prasmingai? Kokios priemonės gali būti naudojamos mokant informatikos pamokose? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus ieškome drauge su dešimt bandomajame projekte „Informatika pradiniame ugdyme“ dalyvaujančių pradinio ugdymo mokyklų komandų. Sužinosite, kaip vyksta projekto įgyvendinimas dešimtyje mokyklų, kokios Read more about Naujoves kuriame drauge: informatinis mąstymas pradiniame ugdyme[…]

Mokymosi aplinka ViLLE – matematikos ir informatinio mąstymo ugdymui.

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Turku universitetas, Vilniaus universitetas

ViLLE mokymosi aplinkoje informatikos gebėjimai ugdomi kartu su matematikos mokymu. Mokiniai sprendžia daug įvairaus tipo uždavinių. Dalis jų – rutininiai, testų pobūdžio, bet dauguma – dinamiški, interaktyvūs, žaidybiniai. Atlikus tyrimus, pastebėta, kad ViLLE užtenka naudoti vieną pamoką per savaitę ir mokinių matematikos rezultatai pagerėja. Kodėl ViLLE mokymosi aplinka patinka ir mokiniams, ir mokytojams? Sužinosite, kam Read more about Mokymosi aplinka ViLLE – matematikos ir informatinio mąstymo ugdymui.[…]

Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą

14.00–14.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: MB „Creator Japonicus“

Norėdami sudominti ir motyvuoti mokytis šiuolaikinius vaikus, pedagogai turi pasitelkti inovatyvias mokymo priemones ir kūrybiškus sprendimus. Naujoji karta nori pati kurti, eksperimentuoti, apčiuopti dalykus, kurių mokosi. Mokytojo užduotis – jai padėti. Kaip? Atraskite iš naujo mokymo(si) džiaugsmą kartu su vaikais! Mes tikime, kad mokymasis per žaidimą – inovatyvi ir efektyvi šiuolaikinių vaikų mokymo metodika. Pristatysime Read more about Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]