Kaip pamoką paversti pasaka, motyvuojančia sėkmei?

Savo kasdieniame darbe pastebime, kad siužetinių pasakų pamokų konstrukcija yra patraukli, motyvuojanti mokinius, skatinanti aktyviai veikti. Mokiniai nejučia įsitraukia į šią veiklą lyg žaidimą.
Su kolegomis pasidalysime asmenine patirtimi, kaip, pasitelkiant informacines kompiuterines technologijas ir kuriant „pasakų labirintus ar žaidimus“, pamoką paversti pasaka, kurioje pagrindinis veikėjas yra pats mokinys.
Užsiėmime kviesime pasimokyti kaip:

  • sukurti animuotas pateiktis („Microsoft PowerPoint“ programa);
  • parinkti siužetinę liniją, paveikslėlius, įvesti veikėjus, garsus;
  • kūrybiškai pateikti įvairaus sudėtingumo užduotis;
  • praktinėje veikloje pasigaminti vaizdinę priemonę „Pasakų labirintas“ arba žaidimą „Kelionė pasakoje“ ir išbandyti šias priemones.
Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 10.00 val. (90 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): , ()
Ugdymas:
Tikslinė grupė:
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.