Kaip planuojame mokyklos veiklos tobulinimą?

11.00–12.30, balandžio 12 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginys skirtas mokyklų bendruomenės nariams, mokyklų steigėjų atstovams, siekiantiems geriau suprasti mokyklos veiklos vertinimo ir veiklos planavimo santykį ir prasmingiau planuoti mokyklos veiklos tobulinimą vardan geresnių mokinių mokymosi pasiekimų. Kaip skaityti mokyklos veiklos išorės vertinimo išvadas? Kaip panaudoti mokyklos vertinimo ir įsivertinimo metu gautus duomenis mokyklos veiklos tobulinimui? Ar reikia mokyklos veiklos tobulinimo plano, ir Read more about Kaip planuojame mokyklos veiklos tobulinimą?[…]

Metodinė veikla mokykloje

14.00–15.30, balandžio 12 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kaip metodinę veiklą supranta mokyklos? Ką šiandien veikia mokyklų metodiniai būreliai, kokius tikslus sau kelia? Kaip įtraukiami mokytojai? Kokios mokyklos ir savivaldybės metodinės veiklos sąsajos, kaip mokyklų aktualijos atenka į savivaldybės metodinės tarybos akiratį ir atvirkščiai? Kokia metodinė veikla reikalinga šiandienos mokykloje? Šiuos klausimus nagrinėsime drauge su renginio lektoriais. Renginys skiriamas mokyklų metodinių grupių, būrelių Read more about Metodinė veikla mokykloje[…]

Diskusija „Nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ galimybės formaliajame ir neformaliajame ugdyme“

16.00–16.45, balandžio 12 d., III a. – 26 kab. Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

VGTU su partneriais kuriama nuotolinio ugdymo technologijos mokslų srityje platforma „Ateities inžinerija“ teiks nuotolinio ugdymo(si) turinio ir metodinę medžiagą, informacinių technologijų įrankius ir konsultacijas, įgalinančius mokinius atlikti savarankiškus darbus plačioje šiuolaikinių technologijų srityje – nuo naujų originalių produktų kūrimo bei robotikos iki ekonomikos bei finansų inžinerijos. Siekdami bendrai sukurti ir optimaliai plėtoti tokią nuotolinio ugdymo Read more about Diskusija „Nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ galimybės formaliajame ir neformaliajame ugdyme“[…]

3D mokomasis kinas per pamokas. Kaip tai padeda pasiekti geresnių mokymosi rezultatų?

11.00–11.45, balandžio 12 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Kiekvienas pedagogas per pamokas susiduria su sudėtingu uždaviniu – vis sunkiau per pamokas sudominti šiuolaikinius mokinius. Norint sutelkti vaikų dėmesį, labai svarbu naudoti įvairias informacines technologijas. 3D mokomieji objektai – viena iš priemonių, įtraukiančių į ugdymo procesą net mažiausiai motyvuotus mokinius. Pranešime atsakysime į šiuos klausimus: kokią naudą ugdymo procesui teikia 3D mokomieji objektai; kaip Read more about 3D mokomasis kinas per pamokas. Kaip tai padeda pasiekti geresnių mokymosi rezultatų?[…]

Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms

15.00–15.45, balandžio 12 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Ar gali aplinkos tyrimas, informacijos paieška, interaktyvaus žemėlapio kūrimas būti įdomūs ir įtraukiantys? Žinoma, gali, jei tai darai, pritaikydamas geoinformacines sistemas – GIS! Neformaliajame švietime GIS technologijos vertingos tuo, kad skatina pažinimą, kūrybiškumą, tinkamos grupiniams užsiėmimams. Organizuojant darbą kaip projektinę veiklą, galima pritraukti skirtingomis sritimis besidominčius jaunuolius (vieni renka duomenis, kiti kuria filmukus ar fotografuoja, Read more about Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms[…]

Geros mokyklos kūrimas. Kodėl? Ką? Kaip?

14.00–14.45, balandžio 12 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginio forma – pranešimas-diskusija. Kalbėsime ir diskutuosime apie tai, KODĖL reikia keisti ugdymo praktiką; KĄ mokykla galėtų ar turėtų veikti, kurdama GERĄ MOKYKLĄ (galimybės, pavyzdžiai, duomenys); KAIP naudoti duomenis, siekiant geresnės kokybės ir kiekvieno mokinio pažangos; KAIP plėtoti ir stiprinti mokyklų ir švietimo centrų bendradarbiavimą; KAIP mokosi mokytojai švietimo centruose; KAIP steigėjui panaudoti vertinimo duomenis Read more about Geros mokyklos kūrimas. Kodėl? Ką? Kaip?[…]

Sociokratinis susirinkimas – kaip pasiekti sutarimą, priimant sprendimus?

15.00–16.30, balandžio 12 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: IĮ „Primum Esse“

Kviečiame susipažinti su dinamiško valdymo idėjomis ir pagrindine praktika – sociokratiniu susirinkimo modeliu. Aptarsime ir praktiškai išbandysime, kaip organizuoti susirinkimus, kuriuose būtų užtikrintas atstovavimas nuomonėms, žmonių įsitraukimas, konstruktyvus argumentavimas ir pagrįsti susitarimai. Metodas rekomenduojamas susirinkimams, kuriuose priimami svarbūs veiklos organizavimosi (politiniai) sprendimai. Taigi galėtų būti naudingas švietimo įstaigų tarybų, administracijos, metodinių padalinių ir pan. susirinkimams.

Kaip galime ir norime tobulėti?

15.00–15.45, balandžio 13 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: Šiaulių universiteto Tęstinių studijų institutas

Kaip mes suprantame „Mokymasis visą gyvenimą“? Ar tai tik skambi frazė? Pakalbėkime, kaip iš tikrųjų mes mokomės ir tobulėjame. Šiame pranešime aptarsime mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius ir galimybes, dermę su švietimo strategijos nuostatomis ir reikalavimais mokytojo kompetencijai. Kalbėsime, kaip galima persikvalifikuoti ir įskaityti neformaliai įgytas kompetencijas. Diskutuosime apie mokytojų profesinio tobulėjimo galimybes, poreikius ir problemas. Read more about Kaip galime ir norime tobulėti?[…]

Kaip tinkamai įveiklinti pamokos kokybės įsivertinimą?

14.00–14.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazija

Ar mokykla jau galėtų sėkmingai pereiti nuo žinių ir supratimo į kompetencijų ugdymą? Ugdymo(si) kokybės lygis mokykloje kyla, jei visos, o ne vieno ar kelių dalykų pamokos atitinka šiuolaikinę kokybę. Tinkamai įveiklinus instucionalizuotą kokybės vadybos instrumentą – veiklos kokybės įsivertinimą, realu veiksmingai tobulinti visų dalykų pamokų kokybę. Taigi renginyje aptarsime, kokius esminius dalykus turėtų žinoti Read more about Kaip tinkamai įveiklinti pamokos kokybės įsivertinimą?[…]

Diskusija „Nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ galimybės formaliajame ir neformaliajame ugdyme“

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 26 kab. Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

VGTU su partneriais kuriama nuotolinio ugdymo technologijos mokslų srityje platforma „Ateities inžinerija“ teiks nuotolinio ugdymo(si) turinio ir metodinę medžiagą, informacinių technologijų įrankius ir konsultacijas, įgalinančius mokinius atlikti savarankiškus darbus plačioje šiuolaikinių technologijų srityje – nuo naujų originalių produktų kūrimo bei robotikos iki ekonomikos bei finansų inžinerijos. Siekdami bendrai sukurti ir optimaliai plėtoti tokią nuotolinio ugdymo Read more about Diskusija „Nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ galimybės formaliajame ir neformaliajame ugdyme“[…]

SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybės ir naujovės

10.00–10.45, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

SMART interaktyviosios lentos – populiariausios interaktyvios lentos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kviečiame apsilankyti renginyje, kuriame mes: pristatysime SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybes; papasakosime, kaip susikurti interaktyvią pamoką vos per 5 min.; parodysime naujausias SMART „Notebook“ programinės įrangos galimybes.

Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Ar gali aplinkos tyrimas, informacijos paieška, interaktyvaus žemėlapio kūrimas būti įdomūs ir įtraukiantys? Žinoma, gali, jei tai darai, pritaikydamas geoinformacines sistemas – GIS! Neformaliajame švietime GIS technologijos vertingos tuo, kad skatina pažinimą, kūrybiškumą, tinkamos grupiniams užsiėmimams. Organizuojant darbą kaip projektinę veiklą, galima pritraukti skirtingomis sritimis besidominčius jaunuolius (vieni renka duomenis, kiti kuria filmukus ar fotografuoja, Read more about Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms[…]

Apie vadybą ir lyderystę: strateginis planavimas – prãsmės ar beprasmybės?

10.00–11.30, balandžio 13 d., IV a. – Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Geros mokyklos koncepcija skaičiuoja jau antrus gyvenimo švietime metus. Renginio dalyviai išgirs trumpą Geros mokyklos koncepcijos esminių idėjų interpretaciją, bus skatinami permąstyti savo mokyklos praktiką koncepcijos idėjų kontekste. Plačiau panagrinėsime vieną iš Geros mokyklos koncepcijos sandų – lyderystę ir vadybą, o konkrečiau vieną iš aspektų – strateginį planavimą. Kalbėsimės apie dvi strategavimo galimybes: popierius gyvenimui Read more about Apie vadybą ir lyderystę: strateginis planavimas – prãsmės ar beprasmybės?[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

11.00–11.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ar jūsų mokykla išnaudoja visas skaitmeninių technologijų galimybes mokymui ir mokymuisi? SELFIE – tai nemokama, paprasta naudoti, prie poreikių pritaikoma priemonė, kuria mokykloms padedama išsiaiškinti, kaip joms sekasi mokytis skaitmeniniame amžiuje. Tai priemonė, kuria siekiama padėti mokykloms į mokymą, mokymąsi ir mokinių vertinimą įtraukti skaitmenines technologijas. Ja naudojantis galima nustatyti, kas veikia gerai, kurias sritis Read more about Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE![…]

Mokytojai, kurie laimingi patys

11.00–11.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: VšĮ „Kitokie projektai“

Mokytojai – viena labiausiai „spaudžiamų“ profesijų. Kasdieniame mokytojo darbe pasitaikančios sudėtingos ir emociškai sunkios situacijos įprastai laikomos jo atsakomybe. Pristatysime metodus ir įrankius, padedančius mokytojui „įdarbinti“ savo, kolegų, administracijos, mokinių ir jų tėvų patirtį, sprendžiant kasdienes problemas, ir leidžiančius ne viską daryti pačiam. Tyrinėsime profesinės supervizijos ir bendruomenės piramidės (TM) teikiamas galimybes.

Kūrybiški skaitmeniniai žemėlapiai

15.00–15.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Krašuonos progimnazija

IT priemonės kūrybingo mokytojo rankose daro stebuklus – tradicinę bet kurio mokomojo dalyko pamoką paversdamos naujų galimybių erdve. Žemėlapio pasakojimas – puiki forma kūrybiškai perteikti idėją, viziją, papasakoti apie svarbius įvykius, pasidalyti analize bei įžvalgomis. Skaitmeninių žemėlapių kūrimas skatina mokinius aktyviai ir kūrybingai veikti, praplečia gimtosios vietos, šalies kultūrinį bei erdvinį pažinimą.

Emocinis ugdymas kitu žvilgsniu

11.00–11.45, balandžio 24 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Praktikumas „Emocinis ugdymas kitu žvilgsniu“ – tai galimybė mokytojams, mokyklų vadovams, mokyklų direktorių pavaduotojams ugdymui išgirsti apie kitokias emocinio ugdymo veiklas ir jas praktiškai išbandyti. Per praktikumą trumpai pristatysime netradicines gimnazijos veiklas, kurios stiprina gimnazijos bendruomenės emocines kompetencijas bei pakviesime praktiškai išbandyti vieną iš emocinio ugdymo veiklų, kurias galėsite pritaikyti savo mokyklų bendruomenėse.

Prasmės atradimų mokykla

11.00–12.30, balandžio 24 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Gyvename laikais, kai viskas aplinkui sparčiai kinta. Nesustabdomai keičiasi technologijos. Mokslas, seniai įgavęs pagreitį, kaskart stebina naujais išradimais. Neretai sutrinkame, bandydami atrasti ar susikurti prasmes… Kaita – tai esminis procesas, kuriuo šiandien gyvena visi, o ypač švietimo darbuotojai ir su švietimu susiję asmenys… Kviečiame į renginį, kuriame – du pranešimai: • „Atrasti, suprasti ir susikurti Read more about Prasmės atradimų mokykla[…]

Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje

14.00–15.30, balandžio 24 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Plėtodami ugdymo turinio atnaujinimo tematiką ir naują turinį atvirai, demokratiškai, besimokančiai mokyklos bendruomenei, organizuojame ekspertų diskusiją „Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje“. Joje daugiausia dėmesio skirsime į mokymąsi įtraukiančiam, aktualiam ugdymo turiniui, aptarsime, kaip jis kuriamas mokykloje, klasėje, kaip integruoti medijų ir informacinio raštingumo, nacionalinio saugumo, antikorupcinio ugdymo, globalaus švietimo, verslumo ir finansinio raštingumo Read more about Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

14.00–14.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Planšečių ūkio valdymas ir administravimas

12.00–12.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Planšečių skaičius nenumaldomai auga kiekvienoje mokykloje. Darosi vis sunkiau susigaudyti, kaip jas valdyti ir administruoti. Turint kelias planšetes visiškai nesunku įrašyti aplikacijas, bet jeigu jų yra 50 ar daugiau ir jeigu į kiekvieną iš jų aplikaciją reikėtų įrašyti rankiniu būdu – tai užimtų daug laiko. Renginyje sužinosite, kaip veiksmingai valdyti savo planšetes, kaip centralizuotai įrašinėti Read more about Planšečių ūkio valdymas ir administravimas[…]

Kaip kurti Gerą mokyklą?

11.00–12.30, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginio forma – filmo peržiūra-diskusija. Bus pristatytas naujausias Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros mokomasis-metodinis filmas „Mokydami mokomės. Geros mokyklos požymių raiška Šiaulių „Romuvos“ gimnazijoje“. Renginio dalyviai bus supažindinti su filmo kūrimo procesu, peržiūrės filmo fragmentus, atskleidžiančius geros mokyklos, geros pamokos požymius, aptars juos, diskutuos filmo kaip mokomosios-metodinės priemonės panaudojimo klausimais, aptars jo panaudojimo galimybes savo mokyklose.

Ugdomasis konsultavimas pasitelkiant istorijų pasakojimą

14.00–14.45, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: DofE programa

Susitikime bus pristatomas atvejis, kaip asmuo, dirbantis su jaunimu, gali pasitelkti herojaus kelionę kaip leitmotyvą ir pritaikyti ją ugdomojo konsultavimo metu.

45 minutės žmogiškumo

15.00–15.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: VšĮ Bundam

Labai dažnai mokyklose akademinių žinių siekis užgožia asmeninį žmogiškąjį santykį. Matematikos ar lietuvių kalbos pamokų mokyklose gerokai daugiau negu žmogiškumo. Komandiniam darbui nebelieka vietos. Tai slopina asmenybių kūrybiškumą, idėjų generavimą, bendravimo raišką, galimybę draugauti, prašyti pagabos, padėti. Renginyje tyrinėsime kolektyvo privalumus ir aptarsime metodus bei įrankius, kuriančius šiltus santykius klasėje, kolektyve, mokyklos bendruomenėje.

Modernus mokymo turinio valdymas

14.00–14.45, balandžio 25 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos Adolfo Šapokos gimnazija

Dar visai nesenai beveik visa mokomoji medžiaga mokinį pasiekdavo išspausdinta ant popieriaus. Deja, Z kartos vaikai popieriaus vengia, o alfa kartos vaikai – net nepažįsta. Procesas prasidėjo, mokymosi turinys persikelia į ekranus. Šiame renginyje sužinosite, kaip mokymosi turinį kvalifikuotai pateikti ekrane. Susipažinsite su veiksmingais mokinio turinio valdymo būdais. Renginyje bus pristatoma išbandyta metodika, kaip talpinti Read more about Modernus mokymo turinio valdymas[…]

Sumani mokymosi aplinka Suomijos pedagogikoje

11.00–12.30, balandžio 25 d., Aktų salė Organizuoja: Isku Learning

Viešnia iš Suomijos pristatys naujos mokymosi aplinkos dizainą, aptars pagrindinius pedagoginės mokymosi ir naujovių aplinkos formavimo principus, atsižvelgiant į naujausius praktinius sprendimus Suomijos mokyklose. Analizuosime, kaip mokiniai gali aktyviai dalyvauti savo mokymosi aplinkos kūrime ir kaip mokymosi aplinkos sprendimai gali pagerinti sąveiką ir bendravimą grupėje. Lektorė – Elise Tarvainen, Isku Interior Oy, Learning director. Dėmesio: Read more about Sumani mokymosi aplinka Suomijos pedagogikoje[…]

Mokinių motyvavimas mokytis savarankiškai

12.00–12.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Susitikimo tikslas – kviesti diskutuoti apie motyvavimo principus, kurie skatintų mokinius mokytis savarankiškai už mokyklos ribų, susiejant tai su mokinių smalsumu ir siekiu aktyviai ieškoti informacijos. Kokie metodai arba būdai gali motyvuoti mokytis savarankiškai? Kaip naudojant aktyvius mokymosi metodus „neužsižaisti“ ir įgyvendinti išsikeltus tikslus? Mokinių motyvacija, dėmesio išlaikymas, aktyvumas ir smalsumas mokymosi proceso metu, kuris Read more about Mokinių motyvavimas mokytis savarankiškai[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Visos dienos mokykla – pailgintas mokyklos darbo laikas ar šis tas daugiau?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Kaip sudaryti sąlygas įtraukiojo ugdymo plėtrai savo mokykloje? Kaip padidinti socialinės atskirties ir skurdo rizikas patiriančių mokinių įtraukimą į švietimo sistemą? Atsakymus į šiuos klausimus galbūt rasite susipažinę su visos dienos mokyklos kūrimo galimybėmis. LR ŠMM kartu su LR SADM, LR SAM ir LR KM inicijavo visos dienos mokyklos koncepcijos ir Read more about Visos dienos mokykla – pailgintas mokyklos darbo laikas ar šis tas daugiau?[…]

Mokytojo įvaizdis socialinių tinklų platybėse: naudingos idėjos

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Apie mokytojo įvaizdį šiuo metu visuomenėje nemažai diskutuojama, tačiau norėtume pakviesti pokalbiui apie konkrečias idėjas ir naudingus patarimus, ką kiekvienam pedagogui verta žinoti ir išbandyti. Mokytojas visuomet būdavo svarbus autoritetas, o šiandien tapo tikru viešuoju asmeniu, į kurį žvelgiama pro didinamąjį stiklą. To nereikia baimintis ar vengti, atvirkščiai – viešoji erdvė atveria nemažai galimybių. Nemaža Read more about Mokytojo įvaizdis socialinių tinklų platybėse: naudingos idėjos[…]

Ugdymo turinio kaita kaip ambicingas iššūkis ir nauja galimybė

11.00–12.30, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

XXI amžius – labai sparčios technologijų, ekonomikos, klimato ir vertybių kaitos amžius. Ar Lietuvos mokykla yra pasirengusi ugdyti žmogų, gebantį ne tik prisitaikyti prie vis sparčiau kintančių sąlygų, bet ir tapti kaitos iniciatoriumi, atrandančiu vis naujų būdų, kaip turtinti bei stiprinti mūsų valstybę? Kokie ugdymo turinio pokyčiai padėtų sudaryti sąlygas kiekvieno jauno žmogaus asmenybei maksimaliai Read more about Ugdymo turinio kaita kaip ambicingas iššūkis ir nauja galimybė[…]

SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės

11.00–11.45, balandžio 4 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

SMART interaktyviosios lentos – populiariausios interaktyviosios lentos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kviečiame apsilankyti renginyje, kurio metu mes: • pristatysime SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybes; • papasakosime, kaip susikurti interaktyvią pamoką vos per 5 min.; • parodysime naujausias „SMART Notebook“ programinės įrangos galimybes; • pristatysime naujuosius SMART ekranus, kurių kaina atitinka kitų gamintojų Read more about SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės[…]

Ar \ Kaip vertinimas gali padėti mokytis?

14.00–14.45, balandžio 4 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Kartu ieškosite atsakymo į dažnam mokytojui šiandien kylančius klausimus: • koks mano pirmas žingsnis, norint įtraukti mokinius į vertinimo ir mokymosi procesą? • kaip galėčiau padėti mokiniams mokytis ir išmokti, taikant formuojamojo vertinimo metodus? Diskutuosime apie priežasties ir pasekmės ryšius, dėl kurių verta kurti naują vertinimo kultūrą mokykloje, atsakydami į klausimus: • Ar yra kitas Read more about Ar \ Kaip vertinimas gali padėti mokytis?[…]

SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės

15.00–15.45, balandžio 4 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

SMART interaktyviosios lentos – populiariausios interaktyviosios lentos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kviečiame apsilankyti renginyje, kurio metu mes: • pristatysime SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybes; • papasakosime, kaip susikurti interaktyvią pamoką vos per 5 min.; • parodysime naujausias „SMART Notebook“ programinės įrangos galimybes; • pristatysime naujuosius SMART ekranus, kurių kaina atitinka kitų gamintojų Read more about SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės[…]

„Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?

11.00–11.45, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: UAB „Officeday“

„Officeday“ pristatys kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimus – interaktyvųjį pamokų valdymą su „MozaBook“ ir „Newline“. „Newline“ edukacinės serijos įranga ir edukacinė platforma „MozaBook“ sukuria darbo vietą, skirtą pasirengti pamokoms ir jas valdyti. Platforma skirta visų mokomųjų dalykų 1–12 klasių pamokoms. „MozaBook“ suteikia galimybę naudotis įvairiais mokymosi ištekliais. Tai didžiulės apimties medijų biblioteka, kurios turinys Read more about „Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?[…]

„Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?

16.00–16.45, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: UAB „Officeday“

„Officeday“ pristatys kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimus – interaktyvųjį pamokų valdymą su „MozaBook“ ir „Newline“. „Newline“ edukacinės serijos įranga ir edukacinė platforma „MozaBook“ sukuria darbo vietą, skirtą pasirengti pamokoms ir jas valdyti. Platforma skirta visų mokomųjų dalykų 1–12 klasių pamokoms. „MozaBook“ suteikia galimybę naudotis įvairiais mokymosi ištekliais. Tai didžiulės apimties medijų biblioteka, kurios turinys Read more about „Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?[…]

Projekto ,,Pažink valstybę“ 2017 m. patirtys ir pamokos

14.00–14.45, balandžio 5 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Pristatyme aptarsime, kaip įgyvendinome projektą ,,Pažink valstybę“ 2017 m., kuriame dalyvavo apie 1000 mokinių ir daugiau kaip 100 mokytojų iš 60 įvairių Lietuvos mokyklų. Projekto vykdytojai, mokiniai ir mokytojai, dalyvavę projekte 2017 m., pristatys, kaip sekėsi įgyvendinti projektą, su kokiais iššūkiais susidūrė, kokias patyrė sėkmes. Pagrindinis projekto tikslas buvo paskatinti mokyklų bendruomenes imtis pilietinės atsakomybės Read more about Projekto ,,Pažink valstybę“ 2017 m. patirtys ir pamokos[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

10.00–10.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]

Pasitikėjimu grįstas mokytojo autoritetas

11.00–11.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Mokytojo autoritetas pirmiausia pagrįstas asmeniniu pasitikėjimu. Bet net ir pačių kilniausių ketinimų vedamo mokytojo pasitikėjimą gali sugniuždyti užkerpėjusi „švietimietiška“ sistema. Tuomet neišvengiamai mokytojas patiria pasikliovimo savimi krizę. Kaip įveikti tokią krizę? Gal verta sukelti „maištą“, kad neprarastume pasitikėjimo mokytojo autoritetu? Šią temą gvildensime „maištaudami“ drauge su Arminu Varanausku, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos ministro Read more about Pasitikėjimu grįstas mokytojo autoritetas[…]

Atgal į ateitį: mokytojų etatinio darbo užmokesčio sistema. Ką reikėtų žinoti mokyklų vadovams ir ne tik jiems…

14.00–14.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

LR švietimo ir mokslo ministerija ir Ugdymo plėtotės centras kviečia mokyklų direktorius į susitikimą, skirtą aptarti mokytojų etatinio darbo užmokesčio klausimą. Ši iniciatyva kelia daug diskusijų. Kviečiame bendradarbiauti. Ateikite, sužinokite, klauskite! Dalyvauja: Arminas Varanauskas, švietimo ir mokslo ministrės patarėjas (LR švietimo ir mokslo ministerija); Aidas Aldakauskas, Švietimo kokybės ir regioninės politikos departamento direktorius (LR švietimo Read more about Atgal į ateitį: mokytojų etatinio darbo užmokesčio sistema. Ką reikėtų žinoti mokyklų vadovams ir ne tik jiems…[…]

„Iniciatyva savivaldybėms“: mokinių pasiekimams gerinti

10.00–10.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Kupiškio rajono savivaldybė

„Iniciatyva savivaldybėms“ – tai projektas, kurį vykdo Švietimo mainų paramos fondas, LR švietimo ir mokslo ministerija ir ekspertai, aktyviai veikiantys sprendžiant švietimo iššūkius nacionaliniu lygmeniu. Projekto tikslas – padėti savivaldybei ir jos atrinktoms mokykloms gerinti mokinių mokymosi pasiekimus. Kupiškio rajono savivaldybė laimėjo atranką ir jau nuo 2016 m. pradžios aktyviai dalyvauja  šio projekto veiklose. Renginyje Read more about „Iniciatyva savivaldybėms“: mokinių pasiekimams gerinti[…]

Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?

11.00–11.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Daugiau negu pusė (per 60 proc.) bendrojo ugdymo mokyklų skelbė apie savo pažangą 2016 m. (duomenys skelbiami www.svis.smm.lt). 2017 m. Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra pasiūlė subalansuotų rodiklių modelį mokyklos pažangai aprašyti. Paskaitoje sužinosite, kaip pavyko mokykloms pasinaudoti šiuo modeliu, kokia pateiktų pažangos tekstų logika atskleidžia mokyklos siektą pažangą, kaip mokyklos įsivertinimas susijęs su pažanga, kaip Read more about Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?[…]

SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės

14.00–14.45, balandžio 5 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

SMART interaktyviosios lentos – populiariausios interaktyviosios lentos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kviečiame apsilankyti renginyje, kurio metu mes: • pristatysime SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybes; • papasakosime, kaip susikurti interaktyvią pamoką vos per 5 min.; • parodysime naujausias „SMART Notebook“ programinės įrangos galimybes; • pristatysime naujuosius SMART ekranus, kurių kaina atitinka kitų gamintojų Read more about SMART interaktyvių sprendimų panaudojimo galimybės ir naujovės[…]

Kaip neuromokslo atradimai keičia požiūrį į motyvaciją ir mokymo(si) procesą? 5 strategijos mokytojams ir mokyklų vadovams

10.00–10.45, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: FITIN

Neuromokslas žengia į organizacijas ir mūsų kasdienybę, atskleisdamas, kas iš tiesų skatina žmogų veikti ir daro įtaką priimant sprendimus. Tyrimai rodo, kad, nepaisant kultūrinių, amžiaus ir lyties skirtumų, visi žmonės reaguoja į tuos pačius socialinius veiksnius. Tad kurdami šiuolaikinę motyvavimo strategiją mokyklose pirmiausia turime suvokti, kas ir kaip aktyvina atitinkamą žmogaus elgesio „programą“ – norą Read more about Kaip neuromokslo atradimai keičia požiūrį į motyvaciją ir mokymo(si) procesą? 5 strategijos mokytojams ir mokyklų vadovams[…]

Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti

11.00–12.30, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Socialinės medijos yra puikiai išnaudojamos versle kaip komunikacijos kanalas prekės ar asmeniniam prekės ženklui stiprinti. Randasi nuomonės lyderių, turinčių daug sekėjų ir galinčių lengvai, be piniginių sąnaudų skleisti žinią tiek apie save, tiek pasisakyti įvairiomis temomis, ir taip pasiekti didelę dalį visuomenės. Šių technikų žinojimas, gebėjimas kryptingai komunikuoti turinį socialiniuose tinkluose gali padėti mokytojams ir Read more about Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti[…]