Kaip sukurti robotą per pusę valandos?

16.00–16.45, balandžio 12 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: VšĮ „Robotikos mokykla“

Renginyje pristatysime, kokia naujausiųjų technologijų (micro:bit mini kompiuterių programavimo, 3D spausdintuvų) nauda švietime, kokie įrankiai ateityje gali būti sukuriami pagal šias technologijas, kokios tendencijos ateityje įsigalės šioje srityje.

Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?

16.00–16.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: VšĮ „Lietuvos šachmatų mokykla“

Pranešimo klausytojai bus supažindinami su šachmatų nauda vaiko ugdymui(si). Kartu ieškosime atsakymo į klausimą, kodėl Nobelio premijos laureatai (pvz., Albertas Enšteinas), žinomi verslo atstovai (pvz., Bilas Geitsas), pasaulinio garso menininkai (pvz., Salvadoras Dali), atlikėjai (pvz., Frenkas Sinatra, Madona), kompozitoriai (pvz., Liudvikas van Bethovenas) ir kiti įvairių profesijų atstovai (pvz., Izaokas Niutonas, Kristupas Kolumbas, Benjaminas Franklinas, Read more about Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?[…]

Ikimokyklinio ir ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimų įveikimas

15.00–15.45, balandžio 12 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Renginyje supažinsite su priemonėmis, skirtomis vertinti kalbos raidą ir ugdyti kalbą. 5–7 metų vaiko kalbos raidos vertinimo metodika „Urtės ir Motiejaus diena“ skirta logopedams, vertinantiems vaiko kalbinius gebėjimus. Kalbos raidos vertinimo metodika padeda specialistams išanalizuoti vaiko kalbinių gebėjimų stipriąsias ir silpnąsias puses, pateikti apibendrintus tyrimo rezultatus. Priemonė „Kalbos ugdymo komplektas“ skirta ikimokyklinio ugdymo įstaigose, bendrojo Read more about Ikimokyklinio ir ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimų įveikimas[…]

Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams

12.00–12.45, balandžio 12 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Šiandieniniai vaikai yra pirmoji karta, augusi ir brendusi su skaitmeninėmis technologijomis. Nuo mažų dienų jie kiekvieną dieną praleidžia su kompiuteriais, vaizdo žaidimais, skaitmeniniais muzikos grotuvais, telefonais ir kitomis technologijomis. Taigi, norint sutelkti vaikų dėmesį, būtina naudoti inovatyvias edukacines priemones. Pranešime bus pristatomi inovatyvūs žaislai, skirti ikimokyklinio amžiaus vaikams, susipažinsite su interaktyviosiomis lentomis ir jų panaudojimo Read more about Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams[…]

Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“

14.00–14.45, balandžio 12 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Pedagogai bus supažindinami su leidyklos „Gudragalvis“ išleistomis ir platinamomis edukacinėmis priemonėmis, skirtomis vaikams sveikatinti. Bus dalijamasi sukaupta metodine patirtimi, aptariamos priemonių panaudojimo galimybėmis. Siužetinės kortelės – per pasakojimą mokomasi sveikos gyvensenos. Kortelių rinkiniai („Sveika diena“, „Emos dantukų istorijos“) padeda vaikams mokytis dienos režimo, sveikos gyvensenos pradmenų, supažindina su dantų higienos svarba. Mokomasi pažinti emocijas, jausmus, Read more about Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“[…]

Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai

10.00–10.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Asmeniniams ir socialiniams įgūdžiams tenka svarbi vieta ugdymo procese. Sustiprinus šiuos mokinių įgūdžius, jie geba geriau bendrauti, bendradarbiauti, būti savarankiškais, pasitikėti savimi, jausti atsakomybę už save ir kitus, spręsti savo problemas, taip pat kuriamos empatijos užuomazgos ir geranoriškumas kitų atžvilgiu. Lektorės praktiškai pristatys keletą ugdomųjų metodų ir pasidalys konkrečia patirtimi, kaip juos panaudoti ugdymo procese, Read more about Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai[…]

Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?

12.00–12.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Nors Lietuvoje netrūksta itin gabių mokytojų, medijos žurnalistų lūpomis dažniausiai pasakoja mums, ko mokykloje trūksta, kas yra negerai… Kokį mokyklos (mokytojo) vaizdą jos formuoja? Ar tai stichinis procesas, ar kryptinga, apgalvota komunikacija? Kokią įtaką medijų piešiamam mokytojo ir mokyklos portretui daro pati mokykla? Ar šį procesą galima valdyti? Kaip pačios mokyklos ir mokytojų asociacijos gali Read more about Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?[…]

Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?

14.00–14.45, balandžio 13 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: VšĮ „Lietuvos šachmatų mokykla“

Pranešimo klausytojai bus supažindinami su šachmatų nauda vaiko ugdymui(si). Kartu ieškosime atsakymo į klausimą, kodėl Nobelio premijos laureatai (pvz., Albertas Enšteinas), žinomi verslo atstovai (pvz., Bilas Geitsas), pasaulinio garso menininkai (pvz., Salvadoras Dali), atlikėjai (pvz., Frenkas Sinatra, Madona), kompozitoriai (pvz., Liudvikas van Bethovenas) ir kiti įvairių profesijų atstovai (pvz., Izaokas Niutonas, Kristupas Kolumbas, Benjaminas Franklinas, Read more about Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?[…]

Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams

11.00–11.45, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Šiandieniniai vaikai yra pirmoji karta, augusi ir brendusi su skaitmeninėmis technologijomis. Nuo mažų dienų jie kiekvieną dieną praleidžia su kompiuteriais, vaizdo žaidimais, skaitmeniniais muzikos grotuvais, telefonais ir kitomis technologijomis. Taigi, norint sutelkti vaikų dėmesį, būtina naudoti inovatyvias edukacines priemones. Pranešime bus pristatomi inovatyvūs žaislai, skirti ikimokyklinio amžiaus vaikams, supažinsite su interaktyviosiomis lentomis ir jų panaudojimo Read more about Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams[…]

MIR mokykloje – ką gali mokytojas?

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Radviliškio Vaižganto gimnazija, Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Kviečiame į projekto „Medijų ir informacinis raštingumas“ metu vykdytų veiklų, seminarų, praktinių ir teorinių veiklų bei išteklių pristatymą. MIR – tai būtinosios kompetencijos (žinių, įgūdžių, nuostatų), leidžiančios piliečiams veiksmingai naudotis medijomis (spauda, radijo ir televizijos laidomis, kino filmais, reklama, internetu ir kt.), kitais informacijos šaltiniais (bibliotekomis, muziejais, archyvais), ir gebėjimai kritiškai vertinti gautą informaciją. Renginyje Read more about MIR mokykloje – ką gali mokytojas?[…]

Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Pedagogai bus supažindinami su leidyklos „Gudragalvis“ išleistomis ir platinamomis edukacinėmis priemonėmis, skirtomis vaikams sveikatinti. Bus dalijamasi sukaupta metodine patirtimi, aptariamos priemonių panaudojimo galimybėmis. Siužetinės kortelės – per pasakojimą mokomasi sveikos gyvensenos. Kortelių rinkiniai („Sveika diena“, „Emos dantukų istorijos“) padeda vaikams mokytis dienos režimo, sveikos gyvensenos pradmenų, supažindina su dantų higienos svarba. Mokomasi pažinti emocijas, jausmus, Read more about Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

11.00–11.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Kaip ugdyti vaikų socialinį elgesį?

14.00–14.45, balandžio 24 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Vis dažniau į ugdymo įstaigas atvedami įvairių elgesio ir emocijų sutrikimų turintys vaikai. Dažniausiai pasitaikantys – autizmo spektro sutrikimai. Ištirta, kad nėra vienos autizmą sukeliančios priežasties, beje, kaip ir nėra vieno autizmo tipo. Todėl paprastai vaikai, turintys autizmo spektro surikimų, būna itin skirtingi, kiekvieno iš jų poreikiai individualūs. Suprantama, kad tokių vaikų ugdymas gali labai Read more about Kaip ugdyti vaikų socialinį elgesį?[…]

Skaitmeninio švietimo sprendimai – „ClassVR“ ir „MozaBook“

11.00–11.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Kviečiame išbandyti visiškai naują produktą Lietuvoje – „ClassVR“ virtualiosios realybės vizualizacijų sprendimą. Naudojantis šia inovatyvia technologija, galima vizualiai atkurti procesus ar objektus, kuriuos sunku ar beveik neįmanoma atkurti realiame pasaulyje ir padaryti mokymosi patirtį patrauklesnę ir suprantamesnę. Seminare mokytojai galės susipažinti su „ClassVR“ mokomuoju turiniu ir jo panaudojimu ugdymo procese.

Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Susipažinę, pažaidę su Gudragalvio priemonėmis, turėsite galimybę paįvairinti savo pamokėles ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Pristatomi žaidimai padės vaikams ugdytis socialinę, sveikatos saugojimo, komunikavimo ir pažintinę kompetencijas. Lapiukas Bonis iš vieno siužetinio pasakojimo palydės į kitą, logopedinį žaidimą pavers pasaka, o rankelės su raidėmis sujungs garsus į pirmą skiemenį. Mergaitė Ema papasakos, kaip tinkamai prižiūrėti Read more about Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu![…]

Europos mokykla – kas tai?

15.00–15.45, balandžio 24 d., 105a kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Sužinosite, kas tai yra Europos mokyklos ir kuriose Europos Sąjungos šalyse jos veikia. Kokie šių mokyklų pagrindiniai veiklos principai ir kokios teikiamos galimybės. O gal Jūs norite tapti mokytoju, dirbančiu Europos mokykloje ikimokyklinio, pradinio ar vidurinio ugdymo srityje? Ateikite ir sužinokite… Lektorė – Violeta Valiuškevičienė, Europos mokyklos vidurinio ugdymo inspektorė.

Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas

12.00–12.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: VšĮ „Penki pojūčiai“

Ar esate pastebėję, kad dirbti su vaikais yra lengviau ir sklandžiau, kai įtraukiate jutimines priemones, kai leidžiate vaikui pačiam pasirinkti aplinkos stimulus, kai šiek tiek paliečiate prisiminimus ir jausmus bei emocijas? „Penkių pojūčių“ komanda pristatys audiovizualinius jutimus stimuliuojančią sensorinę įrangą. Siekiame emocinio intelekto, socialinių įgūdžių, psichologinio atsparumo lavinimo ir spartesnio akademinių žinių bei informacijos įsisavinimo Read more about Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas[…]

Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ar jūsų mokykla išnaudoja visas skaitmeninių technologijų galimybes mokymui ir mokymuisi? SELFIE – tai nemokama, paprasta naudoti, prie poreikių pritaikoma priemonė, kuria mokykloms padedama išsiaiškinti, kaip joms sekasi mokytis skaitmeniniame amžiuje. Tai priemonė, kuria siekiama padėti mokykloms į mokymą, mokymąsi ir mokinių vertinimą įtraukti skaitmenines technologijas. Ja naudojantis galima nustatyti, kas veikia gerai, kurias sritis Read more about Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE![…]

Mokytojai, kurie laimingi patys

11.00–11.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: VšĮ „Kitokie projektai“

Mokytojai – viena labiausiai „spaudžiamų“ profesijų. Kasdieniame mokytojo darbe pasitaikančios sudėtingos ir emociškai sunkios situacijos įprastai laikomos jo atsakomybe. Pristatysime metodus ir įrankius, padedančius mokytojui „įdarbinti“ savo, kolegų, administracijos, mokinių ir jų tėvų patirtį, sprendžiant kasdienes problemas, ir leidžiančius ne viską daryti pačiam. Tyrinėsime profesinės supervizijos ir bendruomenės piramidės (TM) teikiamas galimybes.

Interaktyvių kubų naudojimas pamokoje

15.00–15.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šioje pamokoje susipažinsite su interaktyviais kubais. Aptarsime, kaip reikia taikyti interaktyvius kubus pamokose, kaip praturtinti pamokas, kaip mokytis įtraukiant judėjimą ir kaip sužadinti mokinių norą mokytis. Anneke Verbeeck, i3-technologies.

Kūrybiški skaitmeniniai žemėlapiai

15.00–15.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Krašuonos progimnazija

IT priemonės kūrybingo mokytojo rankose daro stebuklus – tradicinę bet kurio mokomojo dalyko pamoką paversdamos naujų galimybių erdve. Žemėlapio pasakojimas – puiki forma kūrybiškai perteikti idėją, viziją, papasakoti apie svarbius įvykius, pasidalyti analize bei įžvalgomis. Skaitmeninių žemėlapių kūrimas skatina mokinius aktyviai ir kūrybingai veikti, praplečia gimtosios vietos, šalies kultūrinį bei erdvinį pažinimą.

STEAM iššūkis ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje

16.00–16.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos vaikų lopšelis-darželis „Želmenėlis“

STEAM edukacijos principai sėkmingai pradėti taikyti Utenos vaikų lopšelyje-darželyje „Želmenėlis“. Darželio mažieji ugdytiniai pasaulį pažinti mokosi įsikūrusioje STEAM laboratorijoje, vaikų vadinamoje stebuklų kambariu. Ikimokyklinio amžiaus vaikus nesunku sudominti STEAM dalykais, nes jie pateikiami įdomia žaidimo forma. Ikimokyklinės įstaigos pedagogai STEAM edukacijos principus sėkmingai taiko įvairaus amžiaus vaikų grupėms. Per šį susitikimą Utenos vaikų lopšelio-darželio „Želmenėlis“ Read more about STEAM iššūkis ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje[…]

Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje

14.00–15.30, balandžio 24 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Plėtodami ugdymo turinio atnaujinimo tematiką ir naują turinį atvirai, demokratiškai, besimokančiai mokyklos bendruomenei, organizuojame ekspertų diskusiją „Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje“. Joje daugiausia dėmesio skirsime į mokymąsi įtraukiančiam, aktualiam ugdymo turiniui, aptarsime, kaip jis kuriamas mokykloje, klasėje, kaip integruoti medijų ir informacinio raštingumo, nacionalinio saugumo, antikorupcinio ugdymo, globalaus švietimo, verslumo ir finansinio raštingumo Read more about Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

14.00–14.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Netradiciniai fizinio aktyvumo pratimai šiuolaikinėje kūno kultūros pamokoje

10.00–10.45, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Svarbiausia ir prioritetinė vaikų fizinio aktyvumo ugdymo kryptis – rasti naujoviškas technologijas ir metodus, organizuojant įvairias fizinio aktyvumo formas, plačiau taikyti netradicinį fizinio aktyvumo vystymą. Viena iš jų yra karatė. Karatė užsiėmimai ugdo visapusišką veiksmų kompleksą (pvz., šokinėjimą, slydimą, traukimą, sukimąsi), vystydami pagrindines motorines savybes. Karatė treniruotės skatina ne tik fizinį aktyvumą, bet ir aukštą Read more about Netradiciniai fizinio aktyvumo pratimai šiuolaikinėje kūno kultūros pamokoje[…]

STEAM iššūkis ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje

10.00–10.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos vaikų lopšelis-darželis „Želmenėlis“

STEAM edukacijos principai sėkmingai pradėti taikyti Utenos vaikų lopšelyje-darželyje „Želmenėlis“. Darželio mažieji ugdytiniai pasaulį pažinti mokosi įsikūrusioje STEAM laboratorijoje, vaikų vadinamoje stebuklų kambariu. Ikimokyklinio amžiaus vaikus nesunku sudominti STEAM dalykais, nes jie pateikiami įdomia žaidimo forma. Ikimokyklinės įstaigos pedagogai STEAM edukacijos principus sėkmingai taiko įvairaus amžiaus vaikų grupėms. Per šį susitikimą Utenos vaikų lopšelio-darželio „Želmenėlis“ Read more about STEAM iššūkis ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje[…]

Sveikatingumo ugdymas per fizines veiklas

11.00–11.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos vaikų lopšelis-darželis „Gandrelis“

Opi šių laikų problema – vaikų sveikatingumo indekso mažėjimas. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis amžius – palankiausias formuoti įgūdžius, įpročius ir gyvenimo nuostatas. Lektoriai pasiūlys, kaip ugdyti tokio amžiaus vaikų sveikatingumą per fizines veiklas įvairiose edukacinėse aplinkose (grupėse, kiemelyje, kineziterapijos kabinete, salėje, parke, stadione). Pateiks praktinių pavyzdžių, pademonstruos fizinius pratimus, suteiks galimybę išbandyti pirktines ir pačių pasigamintas Read more about Sveikatingumo ugdymas per fizines veiklas[…]

Eksperimentavimas ir tyrinėjimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme

14.00–14.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos mokykla-vaikų darželis „Varpelis“

Pasidalysime patirtimi, kaip vaikas pažįsta pasaulį jutimais, protu ir vaizduote. Kas padeda? Artimiausios aplinkos pažinimas stebint, tyrinėjant, bandant ir atrandant pačiam. Siekis saugiai naudotis įvairiais įrankiais ir prietaisais. Besiformuojantis poreikis ieškoti informacijos skirtinguose šaltiniuose. Kviesime pabūti vaikais: kartu samprotauti, diskutuoti, patvirtinti prielaidas ar jas paneigti, atliekant bandymus ir eksperimentus.

Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas

12.00–12.45, balandžio 25 d., 201 kab. Organizuoja: VšĮ „Penki pojūčiai“

Ar esate pastebėję, kad dirbti su vaikais yra lengviau ir sklandžiau, kai įtraukiate jutimines priemones, kai leidžiate vaikui pačiam pasirinkti aplinkos stimulus, kai šiek tiek paliečiate prisiminimus ir jausmus bei emocijas? „Penkių pojūčių“ komanda pristatys audiovizualinius jutimus stimuliuojančią sensorinę įrangą. Siekiame emocinio intelekto, socialinių įgūdžių, psichologinio atsparumo lavinimo ir spartesnio akademinių žinių bei informacijos įsisavinimo Read more about Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas[…]

Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai

10.00–10.45, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Dirbant su vaikais, turinčiais kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, pastebėta, kad norint pasiekti greitesnių ir kokybiškesnių rezultatų, ugdymo procese būtina naudoti vaizdines mokymo priemones ir įvairius ugdomuosius žaidimus. Paskaitoje bus pristatomi logopedės Raimondos Kirvėlienės autoriniai žaidimai: sužinosite, kaip veiksmingiau lavinti kalbinį kvėpavimą, ugdyti foneminę klausą, įtvirtinti garsų S, Z, Š, Ž tarimą, padėti įsiminti ir atpažinti Read more about Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai[…]

Pedagogų kvalifikacija kitaip

14.00–14.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos mokykla-vaikų darželis „Eglutė“

Kvalifikacijos kėlimo galimybių paieška mūsų įstaigoje – tai teiginio, jog mokydami mokomės, patvirtinimas. Susipažinsite ir aptarsite mokytojų organizuojamų veiklų kolegoms ypatumus ir įvertinsite tokių kvaifikacijos renginių naudą.

45 minutės žmogiškumo

15.00–15.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: VšĮ Bundam

Labai dažnai mokyklose akademinių žinių siekis užgožia asmeninį žmogiškąjį santykį. Matematikos ar lietuvių kalbos pamokų mokyklose gerokai daugiau negu žmogiškumo. Komandiniam darbui nebelieka vietos. Tai slopina asmenybių kūrybiškumą, idėjų generavimą, bendravimo raišką, galimybę draugauti, prašyti pagabos, padėti. Renginyje tyrinėsime kolektyvo privalumus ir aptarsime metodus bei įrankius, kuriančius šiltus santykius klasėje, kolektyve, mokyklos bendruomenėje.

Mokymasis per judesį

14.00–14.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

„Prakalbinkim smėlį“ – inovatyvios metodikos pritaikymas ugdymo procese

12.00–12.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Likiškėlių pagrindinės mokykla

Smėlis yra piešimo, tapymo, žaidimo ir dailės terapijos priemonė. Sklindanti šviesa ir smėlis sukuria linijų ir dėmių kontrastus bei įvairaus intensyvumo tonus, kurie vaikus ne tik veikia terapiškai, bet ir stimuliuoja vaikų taktilinius bei kinestetinius (liečiamuosius) pojūčius, skatina vaikų dailinę raišką, aktualizuoja sensorinius pojūčius. Padeda atkurti įvykius, emocijas, svajones, susijusias su ankstesnėmis patirtimis, žaidžiant laisvą Read more about „Prakalbinkim smėlį“ – inovatyvios metodikos pritaikymas ugdymo procese[…]

„Labas, kaip jautiesi šiandien?“

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Boružėlė“

Emocinis intelektas – mūsų elgesio pagrindas, nuostatos, vertybės, jausmai. Aukštas emocinio intelekto (EQ) koeficientas net 80 proc. gali lemti žmogaus sėkmę – taip teigia psichologinio konsultavimo ir psichoterapijos centro INVITO psichologė psichoterapeutė Marija Vistake. Aukštos emocinės kultūros ir intelekto žmonės pasiekia daug daugiau visose gyvenimo srityse. Kad vaikas užaugtų laimingas, emociškai stiprus, laisvai komunikuojantis ir Read more about „Labas, kaip jautiesi šiandien?“[…]

Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Renginyje sužinosite apie leidyklos „Gudragalvis“ išleistas ir platinamas edukacines priemones, skirtas vaikų kalbai, smulkiajai motorikai lavinti, ruošti rankelę rašyti. Turėsite galimybę susipažinti su: – iliustruotų kortelių rinkiniais ir loto žaidimais, padedančiais mokytis nuosekliai pasakoti, rasti loginį ryšį, grupuoti, turtinti žodyną; – mokymo priemonėmis su raidelėmis, skirtomis pradedantiesiems skaityti ir rašyti – papildomai veiklai, įtvirtinimui, koregavimui; Read more about Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant[…]

Mokytojo įvaizdis socialinių tinklų platybėse: naudingos idėjos

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Apie mokytojo įvaizdį šiuo metu visuomenėje nemažai diskutuojama, tačiau norėtume pakviesti pokalbiui apie konkrečias idėjas ir naudingus patarimus, ką kiekvienam pedagogui verta žinoti ir išbandyti. Mokytojas visuomet būdavo svarbus autoritetas, o šiandien tapo tikru viešuoju asmeniu, į kurį žvelgiama pro didinamąjį stiklą. To nereikia baimintis ar vengti, atvirkščiai – viešoji erdvė atveria nemažai galimybių. Nemaža Read more about Mokytojo įvaizdis socialinių tinklų platybėse: naudingos idėjos[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]

Ugdymo turinio kaita kaip ambicingas iššūkis ir nauja galimybė

11.00–12.30, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

XXI amžius – labai sparčios technologijų, ekonomikos, klimato ir vertybių kaitos amžius. Ar Lietuvos mokykla yra pasirengusi ugdyti žmogų, gebantį ne tik prisitaikyti prie vis sparčiau kintančių sąlygų, bet ir tapti kaitos iniciatoriumi, atrandančiu vis naujų būdų, kaip turtinti bei stiprinti mūsų valstybę? Kokie ugdymo turinio pokyčiai padėtų sudaryti sąlygas kiekvieno jauno žmogaus asmenybei maksimaliai Read more about Ugdymo turinio kaita kaip ambicingas iššūkis ir nauja galimybė[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Paskaitoje patobulinsite skaitymo kompetenciją. Kaip parinkti skaitymo strategiją mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius)? Paskaitoje kalbėsime apie skatinimą domėtis knygomis, iliustracijų svarbą, mokymą įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti pagrindinius veikėjus ir apie kitus svarbius aspektus. Sužinosite, Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]

Tobulėkime inovatyviai! Pradedančiųjų mokytojų stažuočių ir papildomų studijų pedagogams galimybės

14.00–14.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas

Lietuvos švietimui būdinga žemesni negu vidutiniai ES mokinių mokymosi rezultatai, mokytojų senėjimas, jaunų mokytojų trūkumas, nepakankamai išnaudota privaloma praktika mokykloje pradedantiesiems pedagogams. Tai rodo pokyčių bendrojo ugdymo sistemoje poreikį. Ugdymo plėtotės centras nuo 2018 m. įgyvendins ESF finansuojamą projektą „Tęsk“. Jo metu, bendradarbiaujant su aukštosiomis mokyklomis, bus diegiamos inovacijos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo srityje: išbandoma pradedančiųjų Read more about Tobulėkime inovatyviai! Pradedančiųjų mokytojų stažuočių ir papildomų studijų pedagogams galimybės[…]

„Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?

11.00–11.45, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: UAB „Officeday“

„Officeday“ pristatys kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimus – interaktyvųjį pamokų valdymą su „MozaBook“ ir „Newline“. „Newline“ edukacinės serijos įranga ir edukacinė platforma „MozaBook“ sukuria darbo vietą, skirtą pasirengti pamokoms ir jas valdyti. Platforma skirta visų mokomųjų dalykų 1–12 klasių pamokoms. „MozaBook“ suteikia galimybę naudotis įvairiais mokymosi ištekliais. Tai didžiulės apimties medijų biblioteka, kurios turinys Read more about „Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?[…]

XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant

14.00–15.30, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Edukaciniai.lt

Seminare aptarsime 10 esminių XXI a. įgūdžių: kokie šie įgūdžiai, kodėl būtent jie svarbūs ir kaip juos ugdyti. Esame įsitikinę, kad žaidimas – esminė biologinė žmogaus varomoji jėga. Žaidimas yra priimtiniausia vaiko lavinimo priemonė. Tačiau kokie gebėjimai yra patys reikalingiausi mums, suaugusiesiems? Kokios ateities herojų savybės, kurios prognozuoja sėkmę? Ekonomistų, edukologų, psichologų ir neurologų mokslininkų Read more about XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant[…]

„Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?

16.00–16.45, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: UAB „Officeday“

„Officeday“ pristatys kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimus – interaktyvųjį pamokų valdymą su „MozaBook“ ir „Newline“. „Newline“ edukacinės serijos įranga ir edukacinė platforma „MozaBook“ sukuria darbo vietą, skirtą pasirengti pamokoms ir jas valdyti. Platforma skirta visų mokomųjų dalykų 1–12 klasių pamokoms. „MozaBook“ suteikia galimybę naudotis įvairiais mokymosi ištekliais. Tai didžiulės apimties medijų biblioteka, kurios turinys Read more about „Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?[…]

Mokymasis per judesį

10.00–10.45, balandžio 5 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

10.00–10.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]

Mokymasis per judesį

12.00–12.45, balandžio 5 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Kaip kūrybiškai panaudoti edukacines bitutes „Bee-Bot“ ikimokykliniame ugdyme

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Šaltinėlis“

Šiandieniniai vaikai – pirmoji karta, nuo pat gimimo auganti su skaitmeninėmis technologijomis. Jie kiekvieną dieną gali leisti laiką žaisdami išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais ir pan. Norint juos sudominti, sutelkti dėmesį, kartais reikia naudoti inovatyvias edukacines priemones. Edukacinė bitutė „Bee-Bot“ – labai įdomus naujas robotas, skirtas patiems mažiausiesiems. Tai spalvingas, lengvai valdomas ir draugiškas mažasis robotukas. Kartu Read more about Kaip kūrybiškai panaudoti edukacines bitutes „Bee-Bot“ ikimokykliniame ugdyme[…]

Pasitikėjimu grįstas mokytojo autoritetas

11.00–11.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Mokytojo autoritetas pirmiausia pagrįstas asmeniniu pasitikėjimu. Bet net ir pačių kilniausių ketinimų vedamo mokytojo pasitikėjimą gali sugniuždyti užkerpėjusi „švietimietiška“ sistema. Tuomet neišvengiamai mokytojas patiria pasikliovimo savimi krizę. Kaip įveikti tokią krizę? Gal verta sukelti „maištą“, kad neprarastume pasitikėjimo mokytojo autoritetu? Šią temą gvildensime „maištaudami“ drauge su Arminu Varanausku, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos ministro Read more about Pasitikėjimu grįstas mokytojo autoritetas[…]

Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje

12.00–12.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti vaikams patrauklių ugdymo priemonių, skatinančių vaikų kūrybiškumą, smalsumą ir aktyvumą įsitraukti į kasdienes veiklas. Pasidalysime gerąja patirtimi, į pedagoginį darbą žvelgdami kūrybiškai ir šiuolaikiškai.

Gebėjimų ugdymo programos „Kaleidoskopas“ pritaikymas ikimokyklinio ugdymo veikloje

14.00–14.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Kaip išugdyti pasitikinčias savimi, visapusiškas asmenybes ir parengti jas gyvenimui, pasitelkiant menines ir sporto veiklas? Sužinosite metodiką, padedančią pedagogams ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų asmeninius ir socialinius gebėjimus. Pristatysime didžiausios Lietuvoje neformaliojo ugdymo įstaigos – Lietuvos vaikų ir jaunimo centro sukurtą ir praktiškai taikomą programą „Kaleidoskopas“.

XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant

10.00–10.45, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Edukaciniai.lt

Seminare aptarsime 10 esminių XXI a. įgūdžių: kokie šie įgūdžiai, kodėl būtent jie svarbūs ir kaip juos ugdyti. Esame įsitikinę, kad žaidimas – esminė biologinė žmogaus varomoji jėga. Žaidimas yra priimtiniausia vaiko lavinimo priemonė. Tačiau kokie gebėjimai yra patys reikalingiausi mums, suaugusiesiems? Kokios ateities herojų savybės, kurios prognozuoja sėkmę? Ekonomistų, edukologų, psichologų ir neurologų mokslininkų Read more about XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant[…]

Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti

11.00–12.30, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Socialinės medijos yra puikiai išnaudojamos versle kaip komunikacijos kanalas prekės ar asmeniniam prekės ženklui stiprinti. Randasi nuomonės lyderių, turinčių daug sekėjų ir galinčių lengvai, be piniginių sąnaudų skleisti žinią tiek apie save, tiek pasisakyti įvairiomis temomis, ir taip pasiekti didelę dalį visuomenės. Šių technikų žinojimas, gebėjimas kryptingai komunikuoti turinį socialiniuose tinkluose gali padėti mokytojams ir Read more about Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti[…]