Edukacinių erdvių kūrimo svarba šiandieninėje mokykloje

14.00–14.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Šeduvos gimnazija

Labai svarbu, kaip mokykla geba lanksčiai reaguoti į švietimo sistemos pokyčius, užtikrinti specialiųjų poreikių mokinių socializaciją, neformalųjį švietimą. Ugdymo aplinkų pritaikymas gerina teikiamų paslaugų kokybę ir prieinamumą. Renginyje aptarsime, kaip tikslingai kurti edukacines aplinkas, ugdant specialiųjų poreikių mokinius. Svarbi sėkmingo strategijos ,,Mokykla visiems“ įgyvendinimo prielaida – kryptingas bendradarbiavimas su socialiniais partneriais. Lektorės dalysis patirtimi – Read more about Edukacinių erdvių kūrimo svarba šiandieninėje mokykloje[…]

Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“

14.00–14.45, balandžio 12 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Pedagogai bus supažindinami su leidyklos „Gudragalvis“ išleistomis ir platinamomis edukacinėmis priemonėmis, skirtomis vaikams sveikatinti. Bus dalijamasi sukaupta metodine patirtimi, aptariamos priemonių panaudojimo galimybėmis. Siužetinės kortelės – per pasakojimą mokomasi sveikos gyvensenos. Kortelių rinkiniai („Sveika diena“, „Emos dantukų istorijos“) padeda vaikams mokytis dienos režimo, sveikos gyvensenos pradmenų, supažindina su dantų higienos svarba. Mokomasi pažinti emocijas, jausmus, Read more about Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“[…]

Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Pedagogai bus supažindinami su leidyklos „Gudragalvis“ išleistomis ir platinamomis edukacinėmis priemonėmis, skirtomis vaikams sveikatinti. Bus dalijamasi sukaupta metodine patirtimi, aptariamos priemonių panaudojimo galimybėmis. Siužetinės kortelės – per pasakojimą mokomasi sveikos gyvensenos. Kortelių rinkiniai („Sveika diena“, „Emos dantukų istorijos“) padeda vaikams mokytis dienos režimo, sveikos gyvensenos pradmenų, supažindina su dantų higienos svarba. Mokomasi pažinti emocijas, jausmus, Read more about Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

11.00–11.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Netradicinė kūno kultūros pamoka. Judesys – gydo ir malšina stresą

12.00–12.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kūno valdymo ir lavinimo menas – ne vien fizinė veikla, bet ir psichologinė būsena. Mokinys, turintis specialiųjų poreikių, – problema ar galimybė? Ar kūno kultūros pamoka – tai tik fizinis krūvis? Ar gera pamoka – tai tik pamoka su daugybe sportinės įrangos? Aptarkime šiuos klausimus susitikę. Lektorius – Rimas Stankevičius, laikinasis Ugdymo plėtotės centro vadovas, Read more about Netradicinė kūno kultūros pamoka. Judesys – gydo ir malšina stresą[…]

Kaip ugdyti vaikų socialinį elgesį?

14.00–14.45, balandžio 24 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Vis dažniau į ugdymo įstaigas atvedami įvairių elgesio ir emocijų sutrikimų turintys vaikai. Dažniausiai pasitaikantys – autizmo spektro sutrikimai. Ištirta, kad nėra vienos autizmą sukeliančios priežasties, beje, kaip ir nėra vieno autizmo tipo. Todėl paprastai vaikai, turintys autizmo spektro surikimų, būna itin skirtingi, kiekvieno iš jų poreikiai individualūs. Suprantama, kad tokių vaikų ugdymas gali labai Read more about Kaip ugdyti vaikų socialinį elgesį?[…]

Skaitmeninio švietimo sprendimai – „ClassVR“ ir „MozaBook“

11.00–11.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Kviečiame išbandyti visiškai naują produktą Lietuvoje – „ClassVR“ virtualiosios realybės vizualizacijų sprendimą. Naudojantis šia inovatyvia technologija, galima vizualiai atkurti procesus ar objektus, kuriuos sunku ar beveik neįmanoma atkurti realiame pasaulyje ir padaryti mokymosi patirtį patrauklesnę ir suprantamesnę. Seminare mokytojai galės susipažinti su „ClassVR“ mokomuoju turiniu ir jo panaudojimu ugdymo procese.

Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Susipažinę, pažaidę su Gudragalvio priemonėmis, turėsite galimybę paįvairinti savo pamokėles ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Pristatomi žaidimai padės vaikams ugdytis socialinę, sveikatos saugojimo, komunikavimo ir pažintinę kompetencijas. Lapiukas Bonis iš vieno siužetinio pasakojimo palydės į kitą, logopedinį žaidimą pavers pasaka, o rankelės su raidėmis sujungs garsus į pirmą skiemenį. Mergaitė Ema papasakos, kaip tinkamai prižiūrėti Read more about Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu![…]

Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas

12.00–12.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: VšĮ „Penki pojūčiai“

Ar esate pastebėję, kad dirbti su vaikais yra lengviau ir sklandžiau, kai įtraukiate jutimines priemones, kai leidžiate vaikui pačiam pasirinkti aplinkos stimulus, kai šiek tiek paliečiate prisiminimus ir jausmus bei emocijas? „Penkių pojūčių“ komanda pristatys audiovizualinius jutimus stimuliuojančią sensorinę įrangą. Siekiame emocinio intelekto, socialinių įgūdžių, psichologinio atsparumo lavinimo ir spartesnio akademinių žinių bei informacijos įsisavinimo Read more about Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas[…]

Elementarioji muzikos teorija linksmai

16.00–16.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kiekvienas mokytojas turi ugdymo didaktikos paslapčių. Išbandę siūlomą metodą – mokinių kūryba kaip integruoto ugdymo pasekmė, – galėsite jį pritaikyti mokinių pasiekimams gerinti pradinio ugdymo pakopoje ar pagrindinio ugdymo koncentro mokiniams, kuriems reikalingas išlyginamasis kursas.

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

11.00–11.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Ar atpažįstame vaikų, besimokančių mūsų mokyklose, gebėjimus ir jų potencialą gerai mokytis? Sužinosite, kas naujo Lietuvoje yra sukurta mokytojui, psichologui vaikų gebėjimų atpažinimo ir ugdymo kokybės gerinimo srityje.

Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ar jūsų mokykla išnaudoja visas skaitmeninių technologijų galimybes mokymui ir mokymuisi? SELFIE – tai nemokama, paprasta naudoti, prie poreikių pritaikoma priemonė, kuria mokykloms padedama išsiaiškinti, kaip joms sekasi mokytis skaitmeniniame amžiuje. Tai priemonė, kuria siekiama padėti mokykloms į mokymą, mokymąsi ir mokinių vertinimą įtraukti skaitmenines technologijas. Ja naudojantis galima nustatyti, kas veikia gerai, kurias sritis Read more about Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE![…]

Kaip integruoti saugesnio ir geresnio interneto temas į dalyko turinį?

15.00–16.30, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Nagrinėsime kiekvieno indėlį į geresnio interneto kūrimą. Darbo grupėse aptarsime veiklas, kurias galima integruoti į mokymo turinį pagal mokomuosius dalykus. Susipažinsite su parengta metodine medžiaga saugumo internete tema. Nagrinėsite galimybes, kaip dalytis gerąją patirtimi, kuriant nacionalinius ir (ar) europinius projektus. Per šį susitikimą turėsite galimybę laimėti prizus su projekto „Saugesnis internetas“ simbolika. Lektorės: Jūratė Drazdauskienė Read more about Kaip integruoti saugesnio ir geresnio interneto temas į dalyko turinį?[…]

Mokytojai, kurie laimingi patys

11.00–11.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: VšĮ „Kitokie projektai“

Mokytojai – viena labiausiai „spaudžiamų“ profesijų. Kasdieniame mokytojo darbe pasitaikančios sudėtingos ir emociškai sunkios situacijos įprastai laikomos jo atsakomybe. Pristatysime metodus ir įrankius, padedančius mokytojui „įdarbinti“ savo, kolegų, administracijos, mokinių ir jų tėvų patirtį, sprendžiant kasdienes problemas, ir leidžiančius ne viską daryti pačiam. Tyrinėsime profesinės supervizijos ir bendruomenės piramidės (TM) teikiamas galimybes.

Interaktyvių kubų naudojimas pamokoje

15.00–15.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šioje pamokoje susipažinsite su interaktyviais kubais. Aptarsime, kaip reikia taikyti interaktyvius kubus pamokose, kaip praturtinti pamokas, kaip mokytis įtraukiant judėjimą ir kaip sužadinti mokinių norą mokytis. Anneke Verbeeck, i3-technologies.

Papildytoji realybė motyvavimui ir pažangai

11.00–12.30, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Krašuonos progimnazija

Jei neįsivaizduojate, kas yra papildytoji realybė, kviečiame tai išbandyti. „Matematinė papildytoji realybė“ – tai mokomosios priemonės ir interaktyvios užduotys, kurios sudaro galimybę ne tik motyvuoti, bet ir integruotai, aktyviai mokyti(s) matematikos, sieti matematinį ugdymą su skirtingais mokomaisiais dalykais. Papildytoji realybė – naujas būdas naudoti technologijas, naudinga sprendžiant kasdienius klausimus, mokantis, tyrinėjant ir atrandant mokymosi džiaugsmą. Read more about Papildytoji realybė motyvavimui ir pažangai[…]

Kūrybiški skaitmeniniai žemėlapiai

15.00–15.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Krašuonos progimnazija

IT priemonės kūrybingo mokytojo rankose daro stebuklus – tradicinę bet kurio mokomojo dalyko pamoką paversdamos naujų galimybių erdve. Žemėlapio pasakojimas – puiki forma kūrybiškai perteikti idėją, viziją, papasakoti apie svarbius įvykius, pasidalyti analize bei įžvalgomis. Skaitmeninių žemėlapių kūrimas skatina mokinius aktyviai ir kūrybingai veikti, praplečia gimtosios vietos, šalies kultūrinį bei erdvinį pažinimą.

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

14.00–14.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

TIKROJI išmaniosios klasės aplinka

14.00–15.30, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Ateikite ir susipažinkite su tikrąja išmaniosios klasės aplinka. Seminare bus pristatyta išmanioji klasė su „Lenovo“, „Newline“, „Cisco“ įranga ir „LanSchool“ klasės valdymo platforma. Per demonstracinę pamoką išmaniosios klasės aplinkoje mokyklų atstovai turės galimybę išbandyti, kaip panaudoti skirtingą turinį („MozaBook“, TEV ir EMA) mokymosi procese.

Sveikatingumo ugdymas per fizines veiklas

11.00–11.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos vaikų lopšelis-darželis „Gandrelis“

Opi šių laikų problema – vaikų sveikatingumo indekso mažėjimas. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis amžius – palankiausias formuoti įgūdžius, įpročius ir gyvenimo nuostatas. Lektoriai pasiūlys, kaip ugdyti tokio amžiaus vaikų sveikatingumą per fizines veiklas įvairiose edukacinėse aplinkose (grupėse, kiemelyje, kineziterapijos kabinete, salėje, parke, stadione). Pateiks praktinių pavyzdžių, pademonstruos fizinius pratimus, suteiks galimybę išbandyti pirktines ir pačių pasigamintas Read more about Sveikatingumo ugdymas per fizines veiklas[…]

Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas

12.00–12.45, balandžio 25 d., 201 kab. Organizuoja: VšĮ „Penki pojūčiai“

Ar esate pastebėję, kad dirbti su vaikais yra lengviau ir sklandžiau, kai įtraukiate jutimines priemones, kai leidžiate vaikui pačiam pasirinkti aplinkos stimulus, kai šiek tiek paliečiate prisiminimus ir jausmus bei emocijas? „Penkių pojūčių“ komanda pristatys audiovizualinius jutimus stimuliuojančią sensorinę įrangą. Siekiame emocinio intelekto, socialinių įgūdžių, psichologinio atsparumo lavinimo ir spartesnio akademinių žinių bei informacijos įsisavinimo Read more about Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas[…]

45 minutės žmogiškumo

15.00–15.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: VšĮ Bundam

Labai dažnai mokyklose akademinių žinių siekis užgožia asmeninį žmogiškąjį santykį. Matematikos ar lietuvių kalbos pamokų mokyklose gerokai daugiau negu žmogiškumo. Komandiniam darbui nebelieka vietos. Tai slopina asmenybių kūrybiškumą, idėjų generavimą, bendravimo raišką, galimybę draugauti, prašyti pagabos, padėti. Renginyje tyrinėsime kolektyvo privalumus ir aptarsime metodus bei įrankius, kuriančius šiltus santykius klasėje, kolektyve, mokyklos bendruomenėje.

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Susipažinsite su galimybėmis įtraukti mokinius ir visą mokyklos bendruomenę į saugesnio ir geresnio interneto kūrimą. Interaktyvių žaidimų forma išmoksite: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete;- užduoti vaikams klausimų apie bendravimo socialiniuose tinkluose ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; –   parinkti ir naudoti profilio internete nuotraukas. Ieškosite būdų, kaip telkti mokyklos Read more about Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?[…]

„Labas, kaip jautiesi šiandien?“

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Boružėlė“

Emocinis intelektas – mūsų elgesio pagrindas, nuostatos, vertybės, jausmai. Aukštas emocinio intelekto (EQ) koeficientas net 80 proc. gali lemti žmogaus sėkmę – taip teigia psichologinio konsultavimo ir psichoterapijos centro INVITO psichologė psichoterapeutė Marija Vistake. Aukštos emocinės kultūros ir intelekto žmonės pasiekia daug daugiau visose gyvenimo srityse. Kad vaikas užaugtų laimingas, emociškai stiprus, laisvai komunikuojantis ir Read more about „Labas, kaip jautiesi šiandien?“[…]

Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese

15.00–15.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Tobulėjant technologijoms keičiasi ne tik moksleivių bendravimo, bet ir mokymosi įpročiai. Tiek gabių, tiek motyvacijos stokojančių šiuolaikinių moksleivių ugdymui kuriami įrankiai naudingesni tuomet, kai dėmesys kreipiamas į asmeninius kiekvieno vaiko poreikius. Todėl esame už tai, kad vaikai kasdien eksperimentuotų, tyrinėtų, atrastų, klaustų, gilintųsi, augtų smalsūs ir norėtų tapti savo gyvenimo kūrėjais. Mes padedame mokytis ir Read more about Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]

IKT koordinatorių diskusijų klubas

12.00–12.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (IKT). Tačiau ne visuomet pavyksta pasiekti gerų rezultatų. Tai lemia tinkamas organizacijos pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Renginyje diskutuosime temomis: – Kokių kompetencijų reikia mokyklos bendruomenei, siekiant taikyti IKT šiandien ir rytoj? – Ar šių kompetencijų turi mokyklos darbuotojai? Read more about IKT koordinatorių diskusijų klubas[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Paskaitoje patobulinsite skaitymo kompetenciją. Kaip parinkti skaitymo strategiją mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius)? Paskaitoje kalbėsime apie skatinimą domėtis knygomis, iliustracijų svarbą, mokymą įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti pagrindinius veikėjus ir apie kitus svarbius aspektus. Sužinosite, Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]

Ar \ Kaip vertinimas gali padėti mokytis?

14.00–14.45, balandžio 4 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Kartu ieškosite atsakymo į dažnam mokytojui šiandien kylančius klausimus: • koks mano pirmas žingsnis, norint įtraukti mokinius į vertinimo ir mokymosi procesą? • kaip galėčiau padėti mokiniams mokytis ir išmokti, taikant formuojamojo vertinimo metodus? Diskutuosime apie priežasties ir pasekmės ryšius, dėl kurių verta kurti naują vertinimo kultūrą mokykloje, atsakydami į klausimus: • Ar yra kitas Read more about Ar \ Kaip vertinimas gali padėti mokytis?[…]

„Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?

11.00–11.45, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: UAB „Officeday“

„Officeday“ pristatys kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimus – interaktyvųjį pamokų valdymą su „MozaBook“ ir „Newline“. „Newline“ edukacinės serijos įranga ir edukacinė platforma „MozaBook“ sukuria darbo vietą, skirtą pasirengti pamokoms ir jas valdyti. Platforma skirta visų mokomųjų dalykų 1–12 klasių pamokoms. „MozaBook“ suteikia galimybę naudotis įvairiais mokymosi ištekliais. Tai didžiulės apimties medijų biblioteka, kurios turinys Read more about „Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?[…]

„Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?

16.00–16.45, balandžio 4 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: UAB „Officeday“

„Officeday“ pristatys kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimus – interaktyvųjį pamokų valdymą su „MozaBook“ ir „Newline“. „Newline“ edukacinės serijos įranga ir edukacinė platforma „MozaBook“ sukuria darbo vietą, skirtą pasirengti pamokoms ir jas valdyti. Platforma skirta visų mokomųjų dalykų 1–12 klasių pamokoms. „MozaBook“ suteikia galimybę naudotis įvairiais mokymosi ištekliais. Tai didžiulės apimties medijų biblioteka, kurios turinys Read more about „Newline Education“ serijos įranga ir edukacinės platformos „MozaBook“ ištekliai. Kaip organizuoti interaktyvią ir sėkmingą pamoką?[…]

Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese

14.00–14.45, balandžio 5 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Tobulėjant technologijoms keičiasi ne tik moksleivių bendravimo, bet ir mokymosi įpročiai. Tiek gabių, tiek motyvacijos stokojančių šiuolaikinių moksleivių ugdymui kuriami įrankiai naudingesni tuomet, kai dėmesys kreipiamas į asmeninius kiekvieno vaiko poreikius. Todėl esame už tai, kad vaikai kasdien eksperimentuotų, tyrinėtų, atrastų, klaustų, gilintųsi, augtų smalsūs ir norėtų tapti savo gyvenimo kūrėjais. Mes padedame mokytis ir Read more about Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

10.00–10.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Innospark“

Profesorius George Land sukūrė kūrybiškumo testą ir 1968 metais išbandė jį su tyrime dalyvaujančiais vaikais. Tyrimo metu paaiškėjo, kad penkiamečiai demonstruoja apie 98 % kūrybiškumo lygį, o dešimtmečių rezultatai siekia tik 30 %! Profesorius priėjo išvados, kad nekūrybiškumas yra išmokstamas. Atsižvelgdami į šį tyrimą, galime matyti, jog darželyje vaiko kūrybiškumo lygis yra aukščiausias ir kad Read more about Kaip kurti aplinką, skatinančią vaizduotę?[…]

Pasitikėjimu grįstas mokytojo autoritetas

11.00–11.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Mokytojo autoritetas pirmiausia pagrįstas asmeniniu pasitikėjimu. Bet net ir pačių kilniausių ketinimų vedamo mokytojo pasitikėjimą gali sugniuždyti užkerpėjusi „švietimietiška“ sistema. Tuomet neišvengiamai mokytojas patiria pasikliovimo savimi krizę. Kaip įveikti tokią krizę? Gal verta sukelti „maištą“, kad neprarastume pasitikėjimo mokytojo autoritetu? Šią temą gvildensime „maištaudami“ drauge su Arminu Varanausku, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos ministro Read more about Pasitikėjimu grįstas mokytojo autoritetas[…]

Duobė arba kur dingsta 90 proc. jaunų verslininkų?

10.00–10.45, balandžio 5 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Jei yra kokia sėkmės paslaptis, ji glūdi sugebėjime pažvelgti kito žmogaus akimis, pamatyti viską iš jo pozicijų. Diskutuodami tyrinėsite šešių jaunųjų gimnazijos verslininkų mintis, aptarsime, kas gi padeda išsikapstyti iš duobės versle. Sužinosite, kur dingsta 90 proc. jaunų verslininkų, nes mes žinome, kad taip būti negali, bet…

Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti

11.00–12.30, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Socialinės medijos yra puikiai išnaudojamos versle kaip komunikacijos kanalas prekės ar asmeniniam prekės ženklui stiprinti. Randasi nuomonės lyderių, turinčių daug sekėjų ir galinčių lengvai, be piniginių sąnaudų skleisti žinią tiek apie save, tiek pasisakyti įvairiomis temomis, ir taip pasiekti didelę dalį visuomenės. Šių technikų žinojimas, gebėjimas kryptingai komunikuoti turinį socialiniuose tinkluose gali padėti mokytojams ir Read more about Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti[…]