3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose

14.00–15.30, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Šiaulių Dainų progimnazija

Pranešimo pagrindas – dalijimasis asmenine patirtimi, į ugdymo procesą integruojant 3D objektus, padedančius veiksmingiau mokyti(s) ir kelti mokinių mokymosi motyvaciją. Pranešime pateikiama teorinė ir praktinė medžiaga, atskleidžia: 3D mokomųjų objektų integravimo į matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokas patirtį; veiksmingesnio mokymo(si) ir mokinių motyvacijos kėlimo būdus; ugdymo integralumo, patrauklumo ir džiaugsmingumo skatinimo pamokose galimybes; šiuolaikinių ugdymo/si Read more about 3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose[…]

Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Susipažinę, pažaidę su Gudragalvio priemonėmis, turėsite galimybę paįvairinti savo pamokėles ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Pristatomi žaidimai padės vaikams ugdytis socialinę, sveikatos saugojimo, komunikavimo ir pažintinę kompetencijas. Lapiukas Bonis iš vieno siužetinio pasakojimo palydės į kitą, logopedinį žaidimą pavers pasaka, o rankelės su raidėmis sujungs garsus į pirmą skiemenį. Mergaitė Ema papasakos, kaip tinkamai prižiūrėti Read more about Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu![…]

Eksperimentavimas ir tyrinėjimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme

14.00–14.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos mokykla-vaikų darželis „Varpelis“

Pasidalysime patirtimi, kaip vaikas pažįsta pasaulį jutimais, protu ir vaizduote. Kas padeda? Artimiausios aplinkos pažinimas stebint, tyrinėjant, bandant ir atrandant pačiam. Siekis saugiai naudotis įvairiais įrankiais ir prietaisais. Besiformuojantis poreikis ieškoti informacijos skirtinguose šaltiniuose. Kviesime pabūti vaikais: kartu samprotauti, diskutuoti, patvirtinti prielaidas ar jas paneigti, atliekant bandymus ir eksperimentus.

Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai

10.00–10.45, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Dirbant su vaikais, turinčiais kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, pastebėta, kad norint pasiekti greitesnių ir kokybiškesnių rezultatų, ugdymo procese būtina naudoti vaizdines mokymo priemones ir įvairius ugdomuosius žaidimus. Paskaitoje bus pristatomi logopedės Raimondos Kirvėlienės autoriniai žaidimai: sužinosite, kaip veiksmingiau lavinti kalbinį kvėpavimą, ugdyti foneminę klausą, įtvirtinti garsų S, Z, Š, Ž tarimą, padėti įsiminti ir atpažinti Read more about Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai[…]

Pedagogų kvalifikacija kitaip

14.00–14.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos mokykla-vaikų darželis „Eglutė“

Kvalifikacijos kėlimo galimybių paieška mūsų įstaigoje – tai teiginio, jog mokydami mokomės, patvirtinimas. Susipažinsite ir aptarsite mokytojų organizuojamų veiklų kolegoms ypatumus ir įvertinsite tokių kvaifikacijos renginių naudą.

Mokymasis per judesį

14.00–14.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?

14.00–14.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kodėl pradinėse klasėse reikia mokyti vaikus ne tik skaityti, rašyti, pažinti pasaulį, bet ir ugdyti jų lytiškumą? Todėl, kad jeigu to nepadarysime mes, vaikai patys susiras atsakymus į jiems rūpimus klausimus. Todėl, kad lytiškumo tema vis dar tebėra tabu. Todėl, kad yra šeimų, nepajėgių padėti savo vaikams pasirengti gyvenimui. Todėl, kad sveiko lytiškumo pagrindus turi Read more about Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?[…]

„Prakalbinkim smėlį“ – inovatyvios metodikos pritaikymas ugdymo procese

12.00–12.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Likiškėlių pagrindinės mokykla

Smėlis yra piešimo, tapymo, žaidimo ir dailės terapijos priemonė. Sklindanti šviesa ir smėlis sukuria linijų ir dėmių kontrastus bei įvairaus intensyvumo tonus, kurie vaikus ne tik veikia terapiškai, bet ir stimuliuoja vaikų taktilinius bei kinestetinius (liečiamuosius) pojūčius, skatina vaikų dailinę raišką, aktualizuoja sensorinius pojūčius. Padeda atkurti įvykius, emocijas, svajones, susijusias su ankstesnėmis patirtimis, žaidžiant laisvą Read more about „Prakalbinkim smėlį“ – inovatyvios metodikos pritaikymas ugdymo procese[…]

„Labas, kaip jautiesi šiandien?“

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Boružėlė“

Emocinis intelektas – mūsų elgesio pagrindas, nuostatos, vertybės, jausmai. Aukštas emocinio intelekto (EQ) koeficientas net 80 proc. gali lemti žmogaus sėkmę – taip teigia psichologinio konsultavimo ir psichoterapijos centro INVITO psichologė psichoterapeutė Marija Vistake. Aukštos emocinės kultūros ir intelekto žmonės pasiekia daug daugiau visose gyvenimo srityse. Kad vaikas užaugtų laimingas, emociškai stiprus, laisvai komunikuojantis ir Read more about „Labas, kaip jautiesi šiandien?“[…]

Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Renginyje sužinosite apie leidyklos „Gudragalvis“ išleistas ir platinamas edukacines priemones, skirtas vaikų kalbai, smulkiajai motorikai lavinti, ruošti rankelę rašyti. Turėsite galimybę susipažinti su: – iliustruotų kortelių rinkiniais ir loto žaidimais, padedančiais mokytis nuosekliai pasakoti, rasti loginį ryšį, grupuoti, turtinti žodyną; – mokymo priemonėmis su raidelėmis, skirtomis pradedantiesiems skaityti ir rašyti – papildomai veiklai, įtvirtinimui, koregavimui; Read more about Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Paskaitoje patobulinsite skaitymo kompetenciją. Kaip parinkti skaitymo strategiją mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius)? Paskaitoje kalbėsime apie skatinimą domėtis knygomis, iliustracijų svarbą, mokymą įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti pagrindinius veikėjus ir apie kitus svarbius aspektus. Sužinosite, Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]

Mokymasis per judesį

10.00–10.45, balandžio 5 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Mokymasis per judesį

12.00–12.45, balandžio 5 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šiandien mokykloje vaikai labai mažai juda. Beveik visą laiką jie praleidžia kėdėse prie vadovėlių, kompiuterių ar užsiimdami kita sėdima veikla. Laisvalaikiu mobilusis telefonas ar planšetinis kompiuteris tampa vis įdomesni negu fiziniai užsiėmimai. Pasaulio sveikatos organizacijos atliktuose tyrimuose teigiama, kad daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, jog atitiktų sveikatos rekomendacijas. Read more about Mokymasis per judesį[…]

Kaip kūrybiškai panaudoti edukacines bitutes „Bee-Bot“ ikimokykliniame ugdyme

14.00–14.45, balandžio 5 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Šaltinėlis“

Šiandieniniai vaikai – pirmoji karta, nuo pat gimimo auganti su skaitmeninėmis technologijomis. Jie kiekvieną dieną gali leisti laiką žaisdami išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais ir pan. Norint juos sudominti, sutelkti dėmesį, kartais reikia naudoti inovatyvias edukacines priemones. Edukacinė bitutė „Bee-Bot“ – labai įdomus naujas robotas, skirtas patiems mažiausiesiems. Tai spalvingas, lengvai valdomas ir draugiškas mažasis robotukas. Kartu Read more about Kaip kūrybiškai panaudoti edukacines bitutes „Bee-Bot“ ikimokykliniame ugdyme[…]