Automatizuota EMA mokymo(si) rezultatų analizė kiekvienai pamokai pradinėse klasėse

14.00–14.45, balandžio 12 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „E. mokykla“

Seminare bus pristatomi EMA pratybų įrankiai, skirti analizuoti mokinių gebėjimus ir pažangą. Automatizuota EMA mokymosi rezultatų analizė apima diagnostinius testus, skirtus mokslo metų pradžioje įvertinti mokinius tolesniam mokymo(si) lygmeniui, temos analizė, skirta įvertinti, kas ir kaip sekėsi mokiniams, analizuoti mokinio gebėjimus ir žinių sritis, kur yra spragų, ką reikia labiau pasimokyti. Seminare lektorė pasidalys savo Read more about Automatizuota EMA mokymo(si) rezultatų analizė kiekvienai pamokai pradinėse klasėse[…]

Efektyvaus mokymo(si) laboratorija: eksperimentai 1–4 kl. mokiniams per pasaulio pažinimo pamokas

14.00–14.45, balandžio 13 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Bandymai ir eksperimentai – vienas aktyvių būdų pažinti mus supantį pasaulį, jie padeda nuo mažens ugdytis mokslinį raštingumą. Renginyje sužinosite apie: mokslinių darbo įgūdžių lavinimą pradinėse klasėse, atliekant eksperimentus; mokslinio tyrimo metodų taikymą pasaulio pažinimo pamokose. Lektorės pasidalys asmenine darbo patirtimi – pristatys pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkinį „Comelsen Experimenta“, aptars eksperimento vykdymo etapus, pasakos Read more about Efektyvaus mokymo(si) laboratorija: eksperimentai 1–4 kl. mokiniams per pasaulio pažinimo pamokas[…]

Kaip pamoką paversti pasaka, motyvuojančia sėkmei?

10.00–11.30, balandžio 13 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Savo kasdieniame darbe pastebime, kad siužetinių pasakų pamokų konstrukcija yra patraukli, motyvuojanti mokinius, skatinanti aktyviai veikti. Mokiniai nejučia įsitraukia į šią veiklą lyg žaidimą. Su kolegomis pasidalysime asmenine patirtimi, kaip, pasitelkiant informacines kompiuterines technologijas ir kuriant „pasakų labirintus ar žaidimus“, pamoką paversti pasaka, kurioje pagrindinis veikėjas yra pats mokinys. Užsiėmime kviesime pasimokyti kaip: sukurti animuotas Read more about Kaip pamoką paversti pasaka, motyvuojančia sėkmei?[…]

3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose

14.00–15.30, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Šiaulių Dainų progimnazija

Pranešimo pagrindas – dalijimasis asmenine patirtimi, į ugdymo procesą integruojant 3D objektus, padedančius veiksmingiau mokyti(s) ir kelti mokinių mokymosi motyvaciją. Pranešime pateikiama teorinė ir praktinė medžiaga, atskleidžia: 3D mokomųjų objektų integravimo į matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokas patirtį; veiksmingesnio mokymo(si) ir mokinių motyvacijos kėlimo būdus; ugdymo integralumo, patrauklumo ir džiaugsmingumo skatinimo pamokose galimybes; šiuolaikinių ugdymo/si Read more about 3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose[…]

Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Pedagogai bus supažindinami su leidyklos „Gudragalvis“ išleistomis ir platinamomis edukacinėmis priemonėmis, skirtomis vaikams sveikatinti. Bus dalijamasi sukaupta metodine patirtimi, aptariamos priemonių panaudojimo galimybėmis. Siužetinės kortelės – per pasakojimą mokomasi sveikos gyvensenos. Kortelių rinkiniai („Sveika diena“, „Emos dantukų istorijos“) padeda vaikams mokytis dienos režimo, sveikos gyvensenos pradmenų, supažindina su dantų higienos svarba. Mokomasi pažinti emocijas, jausmus, Read more about Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“[…]

Skaitmeninį turinį kuria ir pradinukai

15.00–16.30, balandžio 24 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ugdyti mokinių skaitmeninio raštingumo gebėjimus pradedama jau pradinėse klasėse. Mokiniai mokomi atpažinti įvairias skaitmeninio turinio formas (tekstą, garsą, vaizdą, animaciją), mokymo tikslais naudotis skaitmeninį turinį pateikiančiomis programomis ir programėlėmis, kurti, vertinti ir tobulinti skaitmeninį turinį. Sužinosite, kaip siūloma ugdyti pradinių klasių mokinių skaitmeninio turinio kūrimo gebėjimus. Susipažinsite ir praktiškai išbandysite skaitmenines priemones, skirtas piešti, rašyti Read more about Skaitmeninį turinį kuria ir pradinukai[…]

Matematikos mokymosi prasmės atskleidimas pamokoje: kaip ir kodėl?

11.00–12.30, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Diskusijoje aptarsite, kaip mokytojas galėtų ir turėtų padėti mokiniui atrasti matematikos grožį ir matematikos mokymosi prasmingumą. Apibendrindami diskusijos dalyvių išsakytas mintis ir nuomones, suformuluosite siūlymus atnaujinamam matematikos bendrųjų programų turiniui. Lektorius – Leonas Narkevičius, KTU gimnazijos mokytojas ekspertas, Nacionalinės moksleivių akademijos direktorius. Diskusiją moderuoja – Alvyda Ambraškienė, Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos narė, Utenos Adolfo Šapokos Read more about Matematikos mokymosi prasmės atskleidimas pamokoje: kaip ir kodėl?[…]

Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams

10.00–10.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Kuo eksperimentas skiriasi nuo stebėjimo? Kodėl eksperimentas yra patrauklus tyrinėjimo būdas šiuolaikiniam mokiniui? Kokie yra eksperimento vykdymo etapai? Užsiėmime atsakysime į šiuos klausimus, susipažinsime su pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkiniais „Elektros grandinės“, „Garsas ir tonas“, „Medžiagų tirpumas“. Praktinio darbo metu dirbsime su pristatytomis laboratorinėmis priemonėmis, išsiaiškinsime, kaip sudaryti ir pildyti darbo lapus, kokius vertinimo kriterijus Read more about Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams[…]

Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams

11.00–11.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Kuo eksperimentas skiriasi nuo stebėjimo? Kodėl eksperimentas yra patrauklus tyrinėjimo būdas šiuolaikiniam mokiniui? Kokie yra eksperimento vykdymo etapai? Užsiėmime atsakysime į šiuos klausimus, susipažinsime su pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkiniais „Elektros grandinės“, „Garsas ir tonas“, „Medžiagų tirpumas“. Praktinio darbo metu dirbsime su pristatytomis laboratorinėmis priemonėmis, išsiaiškinsime, kaip sudaryti ir pildyti darbo lapus, kokius vertinimo kriterijus Read more about Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams[…]

Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai

10.00–10.45, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Dirbant su vaikais, turinčiais kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, pastebėta, kad norint pasiekti greitesnių ir kokybiškesnių rezultatų, ugdymo procese būtina naudoti vaizdines mokymo priemones ir įvairius ugdomuosius žaidimus. Paskaitoje bus pristatomi logopedės Raimondos Kirvėlienės autoriniai žaidimai: sužinosite, kaip veiksmingiau lavinti kalbinį kvėpavimą, ugdyti foneminę klausą, įtvirtinti garsų S, Z, Š, Ž tarimą, padėti įsiminti ir atpažinti Read more about Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai[…]

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose

11.00–11.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ko ir kaip mokyti pradinukus matematikos pamokose, kad kiekvienas vaikas pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir norėtų domėtis toliau? Kaip rasti pusiausvyrą tarp popierinių ir skaitmeninių priemonių ir tikslingai jas pritaikyti? Kviečiame Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose[…]

Pedagogų kvalifikacija kitaip

14.00–14.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos mokykla-vaikų darželis „Eglutė“

Kvalifikacijos kėlimo galimybių paieška mūsų įstaigoje – tai teiginio, jog mokydami mokomės, patvirtinimas. Susipažinsite ir aptarsite mokytojų organizuojamų veiklų kolegoms ypatumus ir įvertinsite tokių kvaifikacijos renginių naudą.

Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Susipažinsite su galimybėmis įtraukti mokinius ir visą mokyklos bendruomenę į saugesnio ir geresnio interneto kūrimą. Interaktyvių žaidimų forma išmoksite: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete;- užduoti vaikams klausimų apie bendravimo socialiniuose tinkluose ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; –   parinkti ir naudoti profilio internete nuotraukas. Ieškosite būdų, kaip telkti mokyklos Read more about Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?[…]

Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?

14.00–14.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kodėl pradinėse klasėse reikia mokyti vaikus ne tik skaityti, rašyti, pažinti pasaulį, bet ir ugdyti jų lytiškumą? Todėl, kad jeigu to nepadarysime mes, vaikai patys susiras atsakymus į jiems rūpimus klausimus. Todėl, kad lytiškumo tema vis dar tebėra tabu. Todėl, kad yra šeimų, nepajėgių padėti savo vaikams pasirengti gyvenimui. Todėl, kad sveiko lytiškumo pagrindus turi Read more about Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?[…]

„Labas, kaip jautiesi šiandien?“

16.00–16.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus lopšelis-darželis „Boružėlė“

Emocinis intelektas – mūsų elgesio pagrindas, nuostatos, vertybės, jausmai. Aukštas emocinio intelekto (EQ) koeficientas net 80 proc. gali lemti žmogaus sėkmę – taip teigia psichologinio konsultavimo ir psichoterapijos centro INVITO psichologė psichoterapeutė Marija Vistake. Aukštos emocinės kultūros ir intelekto žmonės pasiekia daug daugiau visose gyvenimo srityse. Kad vaikas užaugtų laimingas, emociškai stiprus, laisvai komunikuojantis ir Read more about „Labas, kaip jautiesi šiandien?“[…]

Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant

11.00–11.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Renginyje sužinosite apie leidyklos „Gudragalvis“ išleistas ir platinamas edukacines priemones, skirtas vaikų kalbai, smulkiajai motorikai lavinti, ruošti rankelę rašyti. Turėsite galimybę susipažinti su: – iliustruotų kortelių rinkiniais ir loto žaidimais, padedančiais mokytis nuosekliai pasakoti, rasti loginį ryšį, grupuoti, turtinti žodyną; – mokymo priemonėmis su raidelėmis, skirtomis pradedantiesiems skaityti ir rašyti – papildomai veiklai, įtvirtinimui, koregavimui; Read more about Vaikų kalbos ugdymas, rankų lavinimas žaidžiant[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Paskaitoje patobulinsite skaitymo kompetenciją. Kaip parinkti skaitymo strategiją mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius)? Paskaitoje kalbėsime apie skatinimą domėtis knygomis, iliustracijų svarbą, mokymą įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti pagrindinius veikėjus ir apie kitus svarbius aspektus. Sužinosite, Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]