Metodinė veikla mokykloje

14.00–15.30, balandžio 12 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kaip metodinę veiklą supranta mokyklos? Ką šiandien veikia mokyklų metodiniai būreliai, kokius tikslus sau kelia? Kaip įtraukiami mokytojai? Kokios mokyklos ir savivaldybės metodinės veiklos sąsajos, kaip mokyklų aktualijos atenka į savivaldybės metodinės tarybos akiratį ir atvirkščiai? Kokia metodinė veikla reikalinga šiandienos mokykloje? Šiuos klausimus nagrinėsime drauge su renginio lektoriais. Renginys skiriamas mokyklų metodinių grupių, būrelių Read more about Metodinė veikla mokykloje[…]

Atėjo laikas pagalvoti apie save. Kaip tikslo kėlimas motyvuoja siekti daugiau?

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Apie darbą su paaugliais. Kaip kalbėti viena kalba su skirtingomis kartomis? Sužinosite, kaip mokytojui pirmiausia motyvuoti ir įkvėpti save, naudojantis tikslų kėlimu kaip įrankiu. Tuomet daug lengviau būti pavyzdžiu mokiniams ir juos įkvėpti siekti geresnių mokymosi ar asmeninių rezultatų.

„Iniciatyva savivaldybėms“: mokinių pasiekimams gerinti

10.00–10.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Kupiškio rajono savivaldybė

„Iniciatyva savivaldybėms“ – tai projektas, kurį vykdo Švietimo mainų paramos fondas, LR švietimo ir mokslo ministerija ir ekspertai, aktyviai veikiantys sprendžiant švietimo iššūkius nacionaliniu lygmeniu. Projekto tikslas – padėti savivaldybei ir jos atrinktoms mokykloms gerinti mokinių mokymosi pasiekimus. Kupiškio rajono savivaldybė laimėjo atranką ir jau nuo 2016 m. pradžios aktyviai dalyvauja  šio projekto veiklose. Renginyje Read more about „Iniciatyva savivaldybėms“: mokinių pasiekimams gerinti[…]

Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?

11.00–11.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Daugiau negu pusė (per 60 proc.) bendrojo ugdymo mokyklų skelbė apie savo pažangą 2016 m. (duomenys skelbiami www.svis.smm.lt). 2017 m. Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra pasiūlė subalansuotų rodiklių modelį mokyklos pažangai aprašyti. Paskaitoje sužinosite, kaip pavyko mokykloms pasinaudoti šiuo modeliu, kokia pateiktų pažangos tekstų logika atskleidžia mokyklos siektą pažangą, kaip mokyklos įsivertinimas susijęs su pažanga, kaip Read more about Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?[…]