Geros mokyklos kūrimas. Kodėl? Ką? Kaip?

14.00–14.45, balandžio 12 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginio forma – pranešimas-diskusija. Kalbėsime ir diskutuosime apie tai, KODĖL reikia keisti ugdymo praktiką; KĄ mokykla galėtų ar turėtų veikti, kurdama GERĄ MOKYKLĄ (galimybės, pavyzdžiai, duomenys); KAIP naudoti duomenis, siekiant geresnės kokybės ir kiekvieno mokinio pažangos; KAIP plėtoti ir stiprinti mokyklų ir švietimo centrų bendradarbiavimą; KAIP mokosi mokytojai švietimo centruose; KAIP steigėjui panaudoti vertinimo duomenis Read more about Geros mokyklos kūrimas. Kodėl? Ką? Kaip?[…]

Kaip kurti Gerą mokyklą?

11.00–12.30, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginio forma – filmo peržiūra-diskusija. Bus pristatytas naujausias Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros mokomasis-metodinis filmas „Mokydami mokomės. Geros mokyklos požymių raiška Šiaulių „Romuvos“ gimnazijoje“. Renginio dalyviai bus supažindinti su filmo kūrimo procesu, peržiūrės filmo fragmentus, atskleidžiančius geros mokyklos, geros pamokos požymius, aptars juos, diskutuos filmo kaip mokomosios-metodinės priemonės panaudojimo klausimais, aptars jo panaudojimo galimybes savo mokyklose.

Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?

11.00–11.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Daugiau negu pusė (per 60 proc.) bendrojo ugdymo mokyklų skelbė apie savo pažangą 2016 m. (duomenys skelbiami www.svis.smm.lt). 2017 m. Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra pasiūlė subalansuotų rodiklių modelį mokyklos pažangai aprašyti. Paskaitoje sužinosite, kaip pavyko mokykloms pasinaudoti šiuo modeliu, kokia pateiktų pažangos tekstų logika atskleidžia mokyklos siektą pažangą, kaip mokyklos įsivertinimas susijęs su pažanga, kaip Read more about Kaip mokyklos siekia pažangos ir ją skelbia?[…]