„Microsoft Edge“ ir „One Note“ pamokoje

11.00–11.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: AB „Telia Lietuva“

Šiandieninė mokykla sunkiai įsivaizduojama be inovatyvių metodų pamokoje, pasitelkiant informacinių technologijų įrankius. Renginyje praktiškai susipažinsite su „Microsoft Edge“ ir „One Note“ įrankių panaudojimo galimybėmis.Naudodamiesi „Microsoft Edge“ įrankiu, rengsime pamokos medžiagą, mokysimės ją redaguoti, pasižymėti svarbiausius aspektus, pastabas. Sukurtus dokumentus talpinsime „One Note“, bendrinsime vieni su kitais ir, redaguodami vieni kitų užduotis, susipažinsime su „One Note“ Read more about „Microsoft Edge“ ir „One Note“ pamokoje[…]

Jaunas žmogus savanoriškoje veikloje: galimybės ir nauda

12.00–12.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

Vienas iš pilietiškumo ugdymo uždavinių yra siekti, kad mokiniai aktyviai ir atsakingai dalyvautų mokyklos, vietos bendruomenės ir visuomenės gyvenime. Dalyvavimas ir pokyčių inicijavimas bendruomenėje – tai ypač svarbi ugdomosios veiklos sritis, skirta praktiniams mokinių gebėjimams ugdytis. Praktinius atsakingo pilietinio dalyvavimo gebėjimus mokiniai gali išsiugdyti tik patys aktyviai dalyvaudami pilietinės (politinės) bendruomenės gyvenime. Jaunimo politikos dvidešimtmečio Read more about Jaunas žmogus savanoriškoje veikloje: galimybės ir nauda[…]

Edukacinių erdvių kūrimo svarba šiandieninėje mokykloje

14.00–14.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Šeduvos gimnazija

Labai svarbu, kaip mokykla geba lanksčiai reaguoti į švietimo sistemos pokyčius, užtikrinti specialiųjų poreikių mokinių socializaciją, neformalųjį švietimą. Ugdymo aplinkų pritaikymas gerina teikiamų paslaugų kokybę ir prieinamumą. Renginyje aptarsime, kaip tikslingai kurti edukacines aplinkas, ugdant specialiųjų poreikių mokinius. Svarbi sėkmingo strategijos ,,Mokykla visiems“ įgyvendinimo prielaida – kryptingas bendradarbiavimas su socialiniais partneriais. Lektorės dalysis patirtimi – Read more about Edukacinių erdvių kūrimo svarba šiandieninėje mokykloje[…]

Klasės auklėtoja? Misija (ne)įmanoma!

15.00–15.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Radviliškio Vaižganto gimnazija

Gyvenimas sparčiai kinta. Šiuolaikinis mokinys tampa modernaus pasaulio, užvaldyto IT ir gausybės informacijos šaltinių, dalimi. Tačiau svarbiausi dalykai nesikeičia: mokykloje gimnazistui reikia siekti išsilavinimo, tobulėti, rasti bendrą kalbą su bendraamžiais ir mokytojais, išmokti disciplinos, plėsti savo akiratį, bręsti kaip asmenybei. Per visus mokymosi metus mokinį lydi klasės auklėtojas. Šiandien būti klasės auklėtoju nėra lengva. Nuo Read more about Klasės auklėtoja? Misija (ne)įmanoma![…]

Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?

16.00–16.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: VšĮ „Lietuvos šachmatų mokykla“

Pranešimo klausytojai bus supažindinami su šachmatų nauda vaiko ugdymui(si). Kartu ieškosime atsakymo į klausimą, kodėl Nobelio premijos laureatai (pvz., Albertas Enšteinas), žinomi verslo atstovai (pvz., Bilas Geitsas), pasaulinio garso menininkai (pvz., Salvadoras Dali), atlikėjai (pvz., Frenkas Sinatra, Madona), kompozitoriai (pvz., Liudvikas van Bethovenas) ir kiti įvairių profesijų atstovai (pvz., Izaokas Niutonas, Kristupas Kolumbas, Benjaminas Franklinas, Read more about Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?[…]

Kaip pamoką paversti pasaka, motyvuojančia sėkmei?

10.00–11.30, balandžio 13 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Savo kasdieniame darbe pastebime, kad siužetinių pasakų pamokų konstrukcija yra patraukli, motyvuojanti mokinius, skatinanti aktyviai veikti. Mokiniai nejučia įsitraukia į šią veiklą lyg žaidimą. Su kolegomis pasidalysime asmenine patirtimi, kaip, pasitelkiant informacines kompiuterines technologijas ir kuriant „pasakų labirintus ar žaidimus“, pamoką paversti pasaka, kurioje pagrindinis veikėjas yra pats mokinys. Užsiėmime kviesime pasimokyti kaip: sukurti animuotas Read more about Kaip pamoką paversti pasaka, motyvuojančia sėkmei?[…]

Virtuali mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“ pradiniame ugdyme

12.00–12.45, balandžio 13 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Šiuolaikinių, mokymosi motyvacijos stokojančių ir gabių vaikų ugdymui labai reikalingos vienos kitas papildančios ir popierinės, ir skaitmeninės mokymo(si) priemonės. Pranešime, skirtame pradinių klasių mokytojams, išgirsite apie EDUKA klasės aplinkoje pateiktas elektronines vadovėlių versijas, papildomas skaitmenines matematikos užduotis pradinukams ir daugelį kitų mokytojų darbą lengvinančių sprendimų. Per pamoką pademonstruosime papildomas skaitmenines matematikos užduotis, kurios pradinukams parengtos Read more about Virtuali mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“ pradiniame ugdyme[…]

Integruotas ugdymas: pamokos kitaip

14.00–15.30, balandžio 13 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Radviliškio Gražinos pagrindinė mokykla

Renginys skirtas pedagogams, besidomintiems integruotu mokymu. Šių dienų kapitalas – kūrybingas Žmogus. Todėl mokomųjų dalykų integracija yra Z kartos mokinio holistinio požiūrio į gyvenimo tikrovę ugdymas mokant mąstyti ir savarankiškai, kūrybiškai spręsti problemas, daryti atradimus, patirti nuotykį pamokoje. Renginyje pateikta teorinė ir praktinė medžiaga atskleis: ugdomosios veiklos pertvarkymo galimybes, organizuojant integruotą mokymą pagrindinėje mokykloje; integruotų Read more about Integruotas ugdymas: pamokos kitaip[…]