Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas sporto salėje

10.00–10.45, balandžio 24 d., 101 kab.

Peržengusius Utenos Dauniškio gimnazijos slenkstį apims pakili nuotaika – ją kurs 23 metus skaičiuojanti ir tarptautiniuose festivaliuose nuolat dalyvaujanti tautiškos muzikos kapela „Untyte“. Muzikos garsų lydimi parodos svečiai ir organizatoriai rinksis į gimnazijos aktų salę, kur parodos pradžią skelbs pagonybę menantys instrumentai ragai, o visus susirinkusius sveikins tikrieji parodos šeimininkai – mokiniai! Visą regioną suvienijanti Read more about Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas sporto salėje[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

11.00–11.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Netradicinė kūno kultūros pamoka. Judesys – gydo ir malšina stresą

12.00–12.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kūno valdymo ir lavinimo menas – ne vien fizinė veikla, bet ir psichologinė būsena. Mokinys, turintis specialiųjų poreikių, – problema ar galimybė? Ar kūno kultūros pamoka – tai tik fizinis krūvis? Ar gera pamoka – tai tik pamoka su daugybe sportinės įrangos? Aptarkime šiuos klausimus susitikę. Lektorius – Rimas Stankevičius, laikinasis Ugdymo plėtotės centro vadovas, Read more about Netradicinė kūno kultūros pamoka. Judesys – gydo ir malšina stresą[…]

Stendų lankymas sporto salėje

13.00–13.45, balandžio 24 d., 101 kab.

Turėdami laisvą minutę prieš / tarp / po ar vietoje renginių, būtinai užsukite į stendų erdvę mokyklos sporto salėje. Čia jūsų lauks įmonių, universitetų, leidyklų, muziejų atstovai. Pasižvalgykite po stenduose planuojamų interaktyvių veiklų, pristatymų, demonstracijų aprašymus. Primename, kad stendų erdvė veiks abi parodos dienas visų parodos renginių metu. Joje laukiame mokytojų, mokinių, tėvelių ir senelių. Read more about Stendų lankymas sporto salėje[…]

Netikrų naujienų atpažinimo dirbtuvės

14.00–14.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Netikrų naujienų atpažinimo dirbtuvėse sužinosite apie naujausius tyrimus netikrų naujienų atpažinimo srityje, aptarsime, kokie svarbiausi taikiniai Lietuvoje, skleidžiant netikras naujienas. Susipažinsite su vienu metodu, padedančiu atpažinti netikras naujienas. Lektoriai: Auksė Ūsienė, Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamento atstovė, Mindaugas Briedis, Ugdymo plėtotės centro metodininkas.

Technologijų mokytojas – gyvenimui svarbių gebėjimų ugdytojas

15.00–15.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Interaktyviai susipažinsite su Ugdymo plėtotės centro vykdomomis technologijų mokytojų kvalifikacijos tobulinimui skirtomis veiklomis ir jų rezultatais, artimiausiais renginiais. Kūrybinėse dirbtuvėse praktiškai atliksite kūrybines užduotis, išbandysite kelis skaitmeninius įrankius greitam grįžtamajam ryšiui gauti (pvz., „Mentimeter“, „Quizizz“, „Quizelize“).

Būti piliečiu – iš vadovėlio neišmokstama

16.00–16.45, balandžio 24 d., 101 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ar teisinga dažno vyresnio piliečio populiarinama „nepilietiško ir niekam tikusio jaunimo“ idėja? Būkime atviri: ugdyti pilietišką jaunimą – nelengvas uždavinys ir iš vadovėlių to neišmokstama, mokykla negali būti tik vieta, kurioje yra mokoma ir mokomasi. Bet nėra tam geresnio laiko už esamąjį. Čia ir dabar. Mes nešame žinią – „Tai veikia!“, juk mūsų mokyklai patikėta Read more about Būti piliečiu – iš vadovėlio neišmokstama[…]

Bendrieji ugdymo planai – praeities klonavimui ar ateities kūrimui?

12.00–12.45, balandžio 24 d., 103 kab. Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Aptarsime atnaujintų bendrųjų ugdymo planų 2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metams aktualijas. Kokie esminiai pakeitimai, susiję su mokyklai suteikiamu didesniu savarankiškumu priimti sprendimus?

Kaip ugdyti vaikų socialinį elgesį?

14.00–14.45, balandžio 24 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Vis dažniau į ugdymo įstaigas atvedami įvairių elgesio ir emocijų sutrikimų turintys vaikai. Dažniausiai pasitaikantys – autizmo spektro sutrikimai. Ištirta, kad nėra vienos autizmą sukeliančios priežasties, beje, kaip ir nėra vieno autizmo tipo. Todėl paprastai vaikai, turintys autizmo spektro surikimų, būna itin skirtingi, kiekvieno iš jų poreikiai individualūs. Suprantama, kad tokių vaikų ugdymas gali labai Read more about Kaip ugdyti vaikų socialinį elgesį?[…]

Lietuvių kalbos rašyba – sunki?

15.00–16.30, balandžio 24 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Jau prisiklausėme, kokie esame „naftalininiai“, kad „šiais laikais“ dar drįstame reikalauti taisyklingos rašybos! Lietuvių kalba juk toookia sunki (geriau jau valstybinė būtų anglų…). O ta mūsų rašyba tai apskritai nespėja su globalizacijos tempais – kiek galima traumuoti mokinius!.. Taigi šiame seminare sužinosite, kaip paprastai ir metodiškai tikslingai mokyti rašybos ir mokinių netraumuoti. Žodžiu – kad Read more about Lietuvių kalbos rašyba – sunki?[…]

Skaitmeninio švietimo sprendimai – „ClassVR“ ir „MozaBook“

11.00–11.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Kviečiame išbandyti visiškai naują produktą Lietuvoje – „ClassVR“ virtualiosios realybės vizualizacijų sprendimą. Naudojantis šia inovatyvia technologija, galima vizualiai atkurti procesus ar objektus, kuriuos sunku ar beveik neįmanoma atkurti realiame pasaulyje ir padaryti mokymosi patirtį patrauklesnę ir suprantamesnę. Seminare mokytojai galės susipažinti su „ClassVR“ mokomuoju turiniu ir jo panaudojimu ugdymo procese.

Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Susipažinę, pažaidę su Gudragalvio priemonėmis, turėsite galimybę paįvairinti savo pamokėles ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Pristatomi žaidimai padės vaikams ugdytis socialinę, sveikatos saugojimo, komunikavimo ir pažintinę kompetencijas. Lapiukas Bonis iš vieno siužetinio pasakojimo palydės į kitą, logopedinį žaidimą pavers pasaka, o rankelės su raidėmis sujungs garsus į pirmą skiemenį. Mergaitė Ema papasakos, kaip tinkamai prižiūrėti Read more about Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu![…]

Ar verslumas gali padėti formuojant asmenybę?

14.00–14.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Lyderystės ugdymo centras“

Ar spaudėte kada ranką 14 metų verslininkui? O teko girdėti inovacijas, kurias sukūrė vaikai iki 14 metų. O ar žinojote, kad vaikų paprastas supratimas apie verslumą yra teisingas, tik jie nemoka elgtis su pinigais. Tad kaip pažadinti vaikų kūrybingumą, kaip prikelti juos, kad jų noras gerinti pasaulį virstų veiksmais? Ir kad klasė sugebėtų per 45 Read more about Ar verslumas gali padėti formuojant asmenybę?[…]

Interaktyvių sprendimų praktinis pritaikymas pamokoje

15.00–15.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Inseria“

Pagrindinis renginio tikslas – padėti mokytojams suprasti, kaip jie gali padidinti mokinių įsitraukimą į pamoką, naudojantis interaktyviais sprendimais. Renginyje bus praktiškai parodytos pagrindinės interaktyvių sprendimų funkcijos ir galimybės.

Perskaitytas (neperskaitytas) kūrinys egzamino rašinyje

16.00–16.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Skaitymo problema kaip kultūrinė, universali – didelis lituanisto galvos skausmas. Perskaitytą kūrinį keičia glausta literatūros kritikos teksto santrauka. Kokias mokymosi strategijas galėtume panaudoti, kad vyresnėse klasėse mokinys skaitytų? Kokia lituanisto veiklos orientacija šiandieninėje mokykloje? Didelė valstybinio egzamino rašinių taisymo patirtis leidžia kartu su kolegomis pamąstyti, kaip padėti mokiniui rašinyje literatūros kūrinį panaudoti kaip svarų ir Read more about Perskaitytas (neperskaitytas) kūrinys egzamino rašinyje[…]

Kam paaugliams reikalingas lytiškumo ugdymas ir rengimas šeimai?

11.00–11.45, balandžio 24 d., 105a kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kam paaugliams reikalingas lytiškumo ugdymas ir rengimas šeimai? Tam, kad, trokšdami būti suaugusiais, jie nepatektų į pavojingas situacijas; kad, sustiprėjus lytiniam potraukiui, neskubėtų pradėti lytinio gyvenimo ir neplanuotai netaptų tėvais; kad, nemokėdami atsispirti pagundoms, netaptų seksualinės prievartos, prekybos žmonėmis aukomis, kad neužsikrėstų LPI ir t. t. Renginio dalyviams pateiksime konkrečių patarimų, kaip padėti paaugliui priimti Read more about Kam paaugliams reikalingas lytiškumo ugdymas ir rengimas šeimai?[…]

Mokomosios medžiagos struktūravimas, išmokimo, SEU metodų taikymas

12.00–12.45, balandžio 24 d., 105a kab. Organizuoja: Kupiškio savivaldybė

Vaikai mokykloje išmoksta skaityti, tačiau ne visi geba gerai suprasti, ką skaito, arba net nesuvokia, kad teksto nesupranta. Todėl mokiniams reikia ir strategijų, ir mokymo(si) metodų, leidžiančių ne tik sklandžiai skaityti tekstus, bet juos puikiai ar pakankamai gerai suprasti. Renginio metu pristatysime postkognityvinio mokymo(si) sistemos elementus, kurie tinka mokymosi nesėkmę patyrusiems ir mokymosi motyvaciją praradusiems, Read more about Mokomosios medžiagos struktūravimas, išmokimo, SEU metodų taikymas[…]

Kodėl verta laikyti tarptautinį PTE egzaminą?

14.00–14.45, balandžio 24 d., 105a kab. Organizuoja: American English School

„PTE General“ egzaminas – vienas populiariausių tarptautinių anglų kalbos egzaminų. Jis galioja neribotą laiką, yra pripažįstamas Lietuvos ir užsienio universitetų. Renginyje sužinosite, kas yra tarptautinis PTE egzaminas, kas jį sudaro, kam jis skirtas, kuo skiriasi nuo VBE ir, žinoma, kodėl verta rinktis laikyti tarptautinį „PTE General“ egzaminą.

Europos mokykla – kas tai?

15.00–15.45, balandžio 24 d., 105a kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Sužinosite, kas tai yra Europos mokyklos ir kuriose Europos Sąjungos šalyse jos veikia. Kokie šių mokyklų pagrindiniai veiklos principai ir kokios teikiamos galimybės. O gal Jūs norite tapti mokytoju, dirbančiu Europos mokykloje ikimokyklinio, pradinio ar vidurinio ugdymo srityje? Ateikite ir sužinokite… Lektorė – Violeta Valiuškevičienė, Europos mokyklos vidurinio ugdymo inspektorė.

Lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo(si) įvairiose edukacinėse aplinkose galimybės

16.00–16.45, balandžio 24 d., 105a kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Sužinosite apie lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo(si) įvairiose edukacinėse aplinkose galimybes. Aptarsime virtualias mokymosi erdves, mokymosi priemonių pasiūlą, gerosios praktikos pavyzdžius. Pristatysime patirtinio mokymosi Anykščių krašte išteklius.

Formuojamasis vertinimas pamokoje – mokinių pasiekimams ir pažangai

11.00–11.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: Šiaulių universitetas

Kviečiame į praktinį seminarą, kuris yra orientuotas į formuojamąjį vertinimą mokinių pasiekimams ir pažangai. Seminare interaktyviai išbandysite formuojamojo vertinimo strategijas: kaip susitarti dėl ugdymo(si) lūkesčių ir sėkmės kriterijų; kaip sudaryti sąlygas mokiniams parodyti tai, ką jie išmoko; kaip teikti grįžtamąjį ryšį, skatinantį tolesnį mokymąsi; kaip skatinti mokinius mokytis vieniems iš kitų; kaip skatinti mokinius prisiimti Read more about Formuojamasis vertinimas pamokoje – mokinių pasiekimams ir pažangai[…]

Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas

12.00–12.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: VšĮ „Penki pojūčiai“

Ar esate pastebėję, kad dirbti su vaikais yra lengviau ir sklandžiau, kai įtraukiate jutimines priemones, kai leidžiate vaikui pačiam pasirinkti aplinkos stimulus, kai šiek tiek paliečiate prisiminimus ir jausmus bei emocijas? „Penkių pojūčių“ komanda pristatys audiovizualinius jutimus stimuliuojančią sensorinę įrangą. Siekiame emocinio intelekto, socialinių įgūdžių, psichologinio atsparumo lavinimo ir spartesnio akademinių žinių bei informacijos įsisavinimo Read more about Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas[…]

Prevencinės veiklos mokykloje technologijos

14.00–14.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Prevencinės veiklos įgyvendinimas šiuolaikinėje mokykloje pamažu tampa kasdienybe. Dažnas švietimo darbuotojas kelia sau klausimą – kokios veiklos formos yra paveikiausios vaikams. Tiek mokslininkai, tiek prevencinių programų kūrėjai, tiek prevencinės veiklos praktikai analizuoja šiuolaikinio jaunimo gyvenseną, keldami sau iššūkius – ugdyti vaikų socialines emocines kompetencijas per kasdieninę veiklą.

Kaip įveikti probleminius uždavinius?

15.00–15.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: UAB „E. mokykla“

Mokant(is) matematikos gausu painių, sudėtingų klausimų, kurie mokiniams ne visada yra lengvai suprantami. Užsiėmime išgirsite, kaip padėti mokiniams išmokti spręsti probleminius uždavinius. Taip pat lektorius pasidalys uždavinių pavyzdžiais ir jų sprendimo būdais, kuriuos galėsite pritaikyti savo pamokose. Lektorius – Bronislavas Burgis.

Elementarioji muzikos teorija linksmai

16.00–16.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kiekvienas mokytojas turi ugdymo didaktikos paslapčių. Išbandę siūlomą metodą – mokinių kūryba kaip integruoto ugdymo pasekmė, – galėsite jį pritaikyti mokinių pasiekimams gerinti pradinio ugdymo pakopoje ar pagrindinio ugdymo koncentro mokiniams, kuriems reikalingas išlyginamasis kursas.

Mokymasis virtualioje erdvėje: tikslingumas ir įvairiapusiškumas

11.00–11.45, balandžio 24 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Gilinsite žinias ir gebėjimus apie mokymąsi virtualiose erdvėje, galimus jo scenarijus. Aiškinsitės IKT ir virtualių erdvių, debesų technologijų galimybes, taikymo tikslingumą ir įvairiapusiškumą. Plėsite akiratį.

Tiriamoji veikla naudojant skaitmenines priemones

12.00–12.45, balandžio 24 d., 206 kab. Organizuoja: UAB „E. mokykla“

Sužinosite, kaip skaitmeninės priemonės gali padėti taikyti tiriamosios veiklos metodą. Galėsite atlikti vieną iš tyrimų, naudodamiesi interaktyviomis priemonėmis. Taip pat išgirsite pranešėjo gerąją patirtį, kaip skatinti mokinius įsitraukti ir pasirengti praktinei tiriamajai veiklai pamokose. Lektorius – Romanas Voronovič.

„eTwinning“ programa ir platformos įrankiai

14.00–14.45, balandžio 24 d., 206 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Ar jaučiatės, kad darbas jums tampa rutina, o norisi mokinius sudominti, motyvuoti ir padėti siekti geresnių mokymosi rezultatų? Tai įmanoma su programa „eTwinning“! Užsiėmime susipažinsite su programos „eTwinning“ galimybėmis ir nauda, išbandysite „eTwinning“ platformą ir jos įrankį „eTwinningLive“, panagrinėsite projektų pavyzdžius. Be to, patobulinsite savo bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas.

Skaitmeninį turinį kuria ir pradinukai

15.00–16.30, balandžio 24 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ugdyti mokinių skaitmeninio raštingumo gebėjimus pradedama jau pradinėse klasėse. Mokiniai mokomi atpažinti įvairias skaitmeninio turinio formas (tekstą, garsą, vaizdą, animaciją), mokymo tikslais naudotis skaitmeninį turinį pateikiančiomis programomis ir programėlėmis, kurti, vertinti ir tobulinti skaitmeninį turinį. Sužinosite, kaip siūloma ugdyti pradinių klasių mokinių skaitmeninio turinio kūrimo gebėjimus. Susipažinsite ir praktiškai išbandysite skaitmenines priemones, skirtas piešti, rašyti Read more about Skaitmeninį turinį kuria ir pradinukai[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

11.00–11.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Ar atpažįstame vaikų, besimokančių mūsų mokyklose, gebėjimus ir jų potencialą gerai mokytis? Sužinosite, kas naujo Lietuvoje yra sukurta mokytojui, psichologui vaikų gebėjimų atpažinimo ir ugdymo kokybės gerinimo srityje.

Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ar jūsų mokykla išnaudoja visas skaitmeninių technologijų galimybes mokymui ir mokymuisi? SELFIE – tai nemokama, paprasta naudoti, prie poreikių pritaikoma priemonė, kuria mokykloms padedama išsiaiškinti, kaip joms sekasi mokytis skaitmeniniame amžiuje. Tai priemonė, kuria siekiama padėti mokykloms į mokymą, mokymąsi ir mokinių vertinimą įtraukti skaitmenines technologijas. Ja naudojantis galima nustatyti, kas veikia gerai, kurias sritis Read more about Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE![…]

Tiriamasis darbas mokykloje – nauda, galimybės ir pagalba

14.00–14.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

Tiriamasis darbas mokykloje – kas tai? Nuo ko pradėti? Kaip daryti? Kur dalyvauti? Kur ieškoti pagalbos? Kur išbandyti? O kas toliau?.. Į šiuos ir kitus klausimus susitikimo metu ir pabandysime atsakyti.

Kaip integruoti saugesnio ir geresnio interneto temas į dalyko turinį?

15.00–16.30, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Nagrinėsime kiekvieno indėlį į geresnio interneto kūrimą. Darbo grupėse aptarsime veiklas, kurias galima integruoti į mokymo turinį pagal mokomuosius dalykus. Susipažinsite su parengta metodine medžiaga saugumo internete tema. Nagrinėsite galimybes, kaip dalytis gerąją patirtimi, kuriant nacionalinius ir (ar) europinius projektus. Per šį susitikimą turėsite galimybę laimėti prizus su projekto „Saugesnis internetas“ simbolika. Lektorės: Jūratė Drazdauskienė Read more about Kaip integruoti saugesnio ir geresnio interneto temas į dalyko turinį?[…]

Mokytojai, kurie laimingi patys

11.00–11.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: VšĮ „Kitokie projektai“

Mokytojai – viena labiausiai „spaudžiamų“ profesijų. Kasdieniame mokytojo darbe pasitaikančios sudėtingos ir emociškai sunkios situacijos įprastai laikomos jo atsakomybe. Pristatysime metodus ir įrankius, padedančius mokytojui „įdarbinti“ savo, kolegų, administracijos, mokinių ir jų tėvų patirtį, sprendžiant kasdienes problemas, ir leidžiančius ne viską daryti pačiam. Tyrinėsime profesinės supervizijos ir bendruomenės piramidės (TM) teikiamas galimybes.

Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?

12.00–12.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Susipažinsite su praktine patirtimi organizuojant integruotą ugdymą, geimifikacijos, problemų sprendimo bendradarbiaujant ir IKT įrankių panaudojimu mokinių motyvacijai didinti. Praktiškai išbandysite kelis skaitmeninius įrankius ugdymo turiniui kurti (pvz., „Learningapps“ ), mokinių asmeninei pažangai vertinti ir įsivertinti (pvz., „Mentimeter“, „Quizelize“, „Plickers“), bendrauti ir bendradarbiauti (pvz., „TesTeach“, „Lino“ ir kt.). Susipažinsite su Ugdymo plėtotės centro vykdomais „Erasmus“ strateginių Read more about Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?[…]

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų pamokose

14.00–14.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ar Kolumbas yra tas pats Kolumbas geografijoje ir istorijoje? Ko ir kaip mokyti(s) geografijos ir kitų dalykų pamokose, kad kiekvienas mokinys pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir būtų motyvuotas mokytis toliau? Kaip Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų pamokose[…]

Interaktyvių kubų naudojimas pamokoje

15.00–15.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šioje pamokoje susipažinsite su interaktyviais kubais. Aptarsime, kaip reikia taikyti interaktyvius kubus pamokose, kaip praturtinti pamokas, kaip mokytis įtraukiant judėjimą ir kaip sužadinti mokinių norą mokytis. Anneke Verbeeck, i3-technologies.

„Dobot“ roboto rankos taikymas STEM ugdyme

16.00–16.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Ketvirtoji pramonės revoliucija jau pasiekia kiekvieną iš mūsų, o ateities darbai labai su ja susiję. Supažindinsime su edukacine roboto ranka ir jos taikymu ugdymo procese. Ši ranka padeda suprasti pagrindinius gamybos procesus, įtraukia į programavimo, matematikos ir fizikos mokslus. Tai daugiafunkcinė mokymosi priemonė, laimėjusi daugybę apdovanojimų pasaulyje kaip inovatyvi ir veiksminga mokymosi priemonė.

Papildytoji realybė motyvavimui ir pažangai

11.00–12.30, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Krašuonos progimnazija

Jei neįsivaizduojate, kas yra papildytoji realybė, kviečiame tai išbandyti. „Matematinė papildytoji realybė“ – tai mokomosios priemonės ir interaktyvios užduotys, kurios sudaro galimybę ne tik motyvuoti, bet ir integruotai, aktyviai mokyti(s) matematikos, sieti matematinį ugdymą su skirtingais mokomaisiais dalykais. Papildytoji realybė – naujas būdas naudoti technologijas, naudinga sprendžiant kasdienius klausimus, mokantis, tyrinėjant ir atrandant mokymosi džiaugsmą. Read more about Papildytoji realybė motyvavimui ir pažangai[…]

Nepatogios anglų kalbos kalbėjimo užduotys

14.00–14.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

„Think outside the box“, arba nepatogios anglų kalbos kalbėjimo užduotys, lavinančios XXI amžiaus įgūdžius. Renginyje susipažinsite su metodais, skatinančiais mokinius kritiškai mąstyti, spręsti problemas, vertinti ir įsivertinti, o svarbiausia – būti kūrybiškais.

Kūrybiški skaitmeniniai žemėlapiai

15.00–15.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Krašuonos progimnazija

IT priemonės kūrybingo mokytojo rankose daro stebuklus – tradicinę bet kurio mokomojo dalyko pamoką paversdamos naujų galimybių erdve. Žemėlapio pasakojimas – puiki forma kūrybiškai perteikti idėją, viziją, papasakoti apie svarbius įvykius, pasidalyti analize bei įžvalgomis. Skaitmeninių žemėlapių kūrimas skatina mokinius aktyviai ir kūrybingai veikti, praplečia gimtosios vietos, šalies kultūrinį bei erdvinį pažinimą.

STEAM iššūkis ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje

16.00–16.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos vaikų lopšelis-darželis „Želmenėlis“

STEAM edukacijos principai sėkmingai pradėti taikyti Utenos vaikų lopšelyje-darželyje „Želmenėlis“. Darželio mažieji ugdytiniai pasaulį pažinti mokosi įsikūrusioje STEAM laboratorijoje, vaikų vadinamoje stebuklų kambariu. Ikimokyklinio amžiaus vaikus nesunku sudominti STEAM dalykais, nes jie pateikiami įdomia žaidimo forma. Ikimokyklinės įstaigos pedagogai STEAM edukacijos principus sėkmingai taiko įvairaus amžiaus vaikų grupėms. Per šį susitikimą Utenos vaikų lopšelio-darželio „Želmenėlis“ Read more about STEAM iššūkis ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje[…]

Emocinis ugdymas kitu žvilgsniu

11.00–11.45, balandžio 24 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Praktikumas „Emocinis ugdymas kitu žvilgsniu“ – tai galimybė mokytojams, mokyklų vadovams, mokyklų direktorių pavaduotojams ugdymui išgirsti apie kitokias emocinio ugdymo veiklas ir jas praktiškai išbandyti. Per praktikumą trumpai pristatysime netradicines gimnazijos veiklas, kurios stiprina gimnazijos bendruomenės emocines kompetencijas bei pakviesime praktiškai išbandyti vieną iš emocinio ugdymo veiklų, kurias galėsite pritaikyti savo mokyklų bendruomenėse.

Vaiko individualios pažangos sistemos tobulinimas

12.00–12.45, balandžio 24 d., 311 kab. Organizuoja: Kupiškio savivaldybė

Kupiškio rajono Skapiškio, Noriūnų Jono Černiaus pagrindinių mokyklų, Subačiaus gimnazijos išsikelti tikslai – skatinti kiekvieno mokinio individualią pažangą ir stiprinti mokytojų kompetencijas diegiant mokymosi paradigmos elementus pamokose sudarė sąlygas susikurti savitas sistemas ir nuosekliai, visiems įsitraukiant, laikantis prisiimtų susitarimų, taikyti priemones, o kartu stebėti jų veiksmingumą. Mokyklų pedagogai nusprendė, jog šie siekiai turi būti visą Read more about Vaiko individualios pažangos sistemos tobulinimas[…]

Kontekstualus mokymo turinys – matematinių kompetencijų stiprinimui

14.00–14.45, balandžio 24 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos „Saulės“ gimnazija

Kaip projektinės veiklos gali prisidėti prie mokinių bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymo? Dalyvaujame ESFA bendrai finansuojamame projekte „Inovatyvi matematika – kiekvieno mokinio sėkmė“. Norime pasidalyti patirtimis, kokios projekto veiklos labiausiai prisidėjo prie mokinių pažangos. Supažindinsime su mokinių integruotais matematiniais projektais, elektroninio matematikos užduočių banko platforma. Nors projekto veiklos buvo daugiau orientuotos į mokinius, mokytojų patirtis Read more about Kontekstualus mokymo turinys – matematinių kompetencijų stiprinimui[…]

Stebinančio, kuriančio iššūkius mokymo ir mokymosi patirtys

15.00–16.30, balandžio 24 d., 311 kab. Organizuoja: Molėtų gimnazija

Įtraukusis ugdymas netradicinėse erdvėse ir netradicinėmis formomis. Kūrybiškumo ugdymas menu, literatūra, atradimais. Turėsite galimybę susipažinti su aktyvaus mokymosi patirtimis, atlikti trumpas, linksmas ir įdomias užduotis.

Prasmės atradimų mokykla

11.00–12.30, balandžio 24 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Gyvename laikais, kai viskas aplinkui sparčiai kinta. Nesustabdomai keičiasi technologijos. Mokslas, seniai įgavęs pagreitį, kaskart stebina naujais išradimais. Neretai sutrinkame, bandydami atrasti ar susikurti prasmes… Kaita – tai esminis procesas, kuriuo šiandien gyvena visi, o ypač švietimo darbuotojai ir su švietimu susiję asmenys… Kviečiame į renginį, kuriame – du pranešimai: • „Atrasti, suprasti ir susikurti Read more about Prasmės atradimų mokykla[…]

Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje

14.00–15.30, balandžio 24 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Plėtodami ugdymo turinio atnaujinimo tematiką ir naują turinį atvirai, demokratiškai, besimokančiai mokyklos bendruomenei, organizuojame ekspertų diskusiją „Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje“. Joje daugiausia dėmesio skirsime į mokymąsi įtraukiančiam, aktualiam ugdymo turiniui, aptarsime, kaip jis kuriamas mokykloje, klasėje, kaip integruoti medijų ir informacinio raštingumo, nacionalinio saugumo, antikorupcinio ugdymo, globalaus švietimo, verslumo ir finansinio raštingumo Read more about Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje[…]

Džiaugsmai ir rūpesčiai (įsi)vertinant

10.00–10.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: Radviliškio Vinco Kudirkos progimnazija

Vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių mokinių mokymosi pasiekimus ir skatinančių mokinių motyvaciją, yra mokyklos pasiekimų vertinimo kultūra. Radviliškio Vinco Kudirkos progimnazijos penkerius metus tobulinama pasiekimų vertinimo praktika siekiama spręsti dabarties mokyklai keliamus iššūkius. Renginyje susipažinsite su autoriniais 1–4 ir 5–8 klasių mokinių asmeninės pažangos (įsi)vertinimo leidiniais, skirtais ne tik mokiniui, bet ir jo tėvams bei mokytojams. Read more about Džiaugsmai ir rūpesčiai (įsi)vertinant[…]

Medijų mokykla. Kurti ir suprasti

11.00–11.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Medijos mokykloje tapo aktualia tema. Mūsų įstaigos tikslas – sukurti pirmąją Lietuvoje medijų gimnaziją, kurioje įvairių gebėjimų vaikams būtų pasiūlyta plati medijų raštingumo programa, apimanti praktinius dalykus, ugdanti mokinių kritinį mąstymą, gebėjimą atpažinti propagandą, t. y. kurti ir suprasti. Jau šiandien turime ką papasakoti ir pristatyti: atskleisime medijų mokyklos schemą su atskiru medijų dalyku, papasakosime Read more about Medijų mokykla. Kurti ir suprasti[…]

Kaip ugdyti imunitetą melagingoms naujienoms?

12.00–12.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ko, kalbant apie dezinformaciją, labiausiai baiminasi skirtingų valstybių gyventojai? Kaip melagingų naujienų skleidėjai išnaudoja opiausias mūsų visuomenės problemas ir kokį atsaką pasirinkti, siekiant apsisaugoti nuo dezinformacijos? Diskusijos tikslas – pristatyti naujausius tarptautinių organizacijų tyrimus apie medijų raštingumą ir dezinformaciją, aptarti veiksmingiausius būdus, kaip ugdyti piliečių imunitetą dezinformacijai. Lektorius – Donatas Puslys, Vilniaus politikos analizės instituto Read more about Kaip ugdyti imunitetą melagingoms naujienoms?[…]

Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis

14.00–14.45, balandžio 25 d., 101 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Technologijos mokyklose ir darželiuose tampa neatsiejama ugdymo dalimi, tačiau dažnai kyla klausimas – jos lengvina ar sunkina darbą? Renginyje supažinsite su naujausiomis ugdymo priemonėmis. Leisime Jums patiems jas išbandyti, parodysime, kaip, naudojantis išmaniosiomis technologijomis, galima labai lengvai pasirengti pamokai. Išbandysite tokias priemones kaip edukaciniai robotukai, interaktyviosios lėkštės, programavimo žaidimas „Scottie Go“. Pamatysite, kokios naujausių interaktyviųjų Read more about Interaktyvi kelionė su IT ugdymo priemonėmis[…]

Netradiciniai fizinio aktyvumo pratimai šiuolaikinėje kūno kultūros pamokoje

10.00–10.45, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Svarbiausia ir prioritetinė vaikų fizinio aktyvumo ugdymo kryptis – rasti naujoviškas technologijas ir metodus, organizuojant įvairias fizinio aktyvumo formas, plačiau taikyti netradicinį fizinio aktyvumo vystymą. Viena iš jų yra karatė. Karatė užsiėmimai ugdo visapusišką veiksmų kompleksą (pvz., šokinėjimą, slydimą, traukimą, sukimąsi), vystydami pagrindines motorines savybes. Karatė treniruotės skatina ne tik fizinį aktyvumą, bet ir aukštą Read more about Netradiciniai fizinio aktyvumo pratimai šiuolaikinėje kūno kultūros pamokoje[…]

Matematikos mokymosi prasmės atskleidimas pamokoje: kaip ir kodėl?

11.00–12.30, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Diskusijoje aptarsite, kaip mokytojas galėtų ir turėtų padėti mokiniui atrasti matematikos grožį ir matematikos mokymosi prasmingumą. Apibendrindami diskusijos dalyvių išsakytas mintis ir nuomones, suformuluosite siūlymus atnaujinamam matematikos bendrųjų programų turiniui. Lektorius – Leonas Narkevičius, KTU gimnazijos mokytojas ekspertas, Nacionalinės moksleivių akademijos direktorius. Diskusiją moderuoja – Alvyda Ambraškienė, Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos narė, Utenos Adolfo Šapokos Read more about Matematikos mokymosi prasmės atskleidimas pamokoje: kaip ir kodėl?[…]

Mokinių finansinio raštingumo ugdymo galimybės

14.00–14.45, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Informaciniame pranešime sužinosite apie įvairias finansinio raštingumo ugdymo galimybes, kurios taikomos ugdymo praktikoje. Taip pat pristatysime Lietuvos institucijas, kurios savo veikla prisideda prie mokinių ir visuomenės finansinio raštingumo gerinimo. Aptarsime virtualias mokymosi erdves, mokymo priemonių pasiūlą, gerosios praktikos pavyzdžius.

Interaktyvūs žaidimai „Flippity“ pamokoje

15.00–15.45, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Šiaulių Ragainės progimnazija

Kaip paįvairinti pamoką, kad mokymasis būtų nenuobodus, žaismingas, patrauklus mokiniams? Renginyje susipažinsite su interaktyvių žaidimų panaudojimo galimybėmis pamokose. Patys išbandysite „Flippity“ kortelių ir viktorinų veikimą, pabūsite viktorinos dalyviais.

Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams

10.00–10.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Kuo eksperimentas skiriasi nuo stebėjimo? Kodėl eksperimentas yra patrauklus tyrinėjimo būdas šiuolaikiniam mokiniui? Kokie yra eksperimento vykdymo etapai? Užsiėmime atsakysime į šiuos klausimus, susipažinsime su pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkiniais „Elektros grandinės“, „Garsas ir tonas“, „Medžiagų tirpumas“. Praktinio darbo metu dirbsime su pristatytomis laboratorinėmis priemonėmis, išsiaiškinsime, kaip sudaryti ir pildyti darbo lapus, kokius vertinimo kriterijus Read more about Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams[…]

Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams

11.00–11.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Kuo eksperimentas skiriasi nuo stebėjimo? Kodėl eksperimentas yra patrauklus tyrinėjimo būdas šiuolaikiniam mokiniui? Kokie yra eksperimento vykdymo etapai? Užsiėmime atsakysime į šiuos klausimus, susipažinsime su pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkiniais „Elektros grandinės“, „Garsas ir tonas“, „Medžiagų tirpumas“. Praktinio darbo metu dirbsime su pristatytomis laboratorinėmis priemonėmis, išsiaiškinsime, kaip sudaryti ir pildyti darbo lapus, kokius vertinimo kriterijus Read more about Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams[…]

Planšečių ūkio valdymas ir administravimas

12.00–12.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Planšečių skaičius nenumaldomai auga kiekvienoje mokykloje. Darosi vis sunkiau susigaudyti, kaip jas valdyti ir administruoti. Turint kelias planšetes visiškai nesunku įrašyti aplikacijas, bet jeigu jų yra 50 ar daugiau ir jeigu į kiekvieną iš jų aplikaciją reikėtų įrašyti rankiniu būdu – tai užimtų daug laiko. Renginyje sužinosite, kaip veiksmingai valdyti savo planšetes, kaip centralizuotai įrašinėti Read more about Planšečių ūkio valdymas ir administravimas[…]

TIKROJI išmaniosios klasės aplinka

14.00–15.30, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Ateikite ir susipažinkite su tikrąja išmaniosios klasės aplinka. Seminare bus pristatyta išmanioji klasė su „Lenovo“, „Newline“, „Cisco“ įranga ir „LanSchool“ klasės valdymo platforma. Per demonstracinę pamoką išmaniosios klasės aplinkoje mokyklų atstovai turės galimybę išbandyti, kaip panaudoti skirtingą turinį („MozaBook“, TEV ir EMA) mokymosi procese.

STEAM iššūkis ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje

10.00–10.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos vaikų lopšelis-darželis „Želmenėlis“

STEAM edukacijos principai sėkmingai pradėti taikyti Utenos vaikų lopšelyje-darželyje „Želmenėlis“. Darželio mažieji ugdytiniai pasaulį pažinti mokosi įsikūrusioje STEAM laboratorijoje, vaikų vadinamoje stebuklų kambariu. Ikimokyklinio amžiaus vaikus nesunku sudominti STEAM dalykais, nes jie pateikiami įdomia žaidimo forma. Ikimokyklinės įstaigos pedagogai STEAM edukacijos principus sėkmingai taiko įvairaus amžiaus vaikų grupėms. Per šį susitikimą Utenos vaikų lopšelio-darželio „Želmenėlis“ Read more about STEAM iššūkis ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje[…]

Sveikatingumo ugdymas per fizines veiklas

11.00–11.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos vaikų lopšelis-darželis „Gandrelis“

Opi šių laikų problema – vaikų sveikatingumo indekso mažėjimas. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis amžius – palankiausias formuoti įgūdžius, įpročius ir gyvenimo nuostatas. Lektoriai pasiūlys, kaip ugdyti tokio amžiaus vaikų sveikatingumą per fizines veiklas įvairiose edukacinėse aplinkose (grupėse, kiemelyje, kineziterapijos kabinete, salėje, parke, stadione). Pateiks praktinių pavyzdžių, pademonstruos fizinius pratimus, suteiks galimybę išbandyti pirktines ir pačių pasigamintas Read more about Sveikatingumo ugdymas per fizines veiklas[…]

IT naudojimas technologijų pamokose

12.00–12.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos regioninis profesinio mokymo centras

Renginyje susipažinsite su elektroninių knygų kūrimu ir panaudojimu maisto gamybos technologijų pamokose. Turėsite galimybę tai išbandyti praktiškai, atlikdami testus. Sužinosite, kaip pateikiamą medžiagą panaudoti nuotoliniu būdu. Aptarsime, kaip galima palengvinti mokytojų darbą.

Eksperimentavimas ir tyrinėjimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme

14.00–14.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Utenos mokykla-vaikų darželis „Varpelis“

Pasidalysime patirtimi, kaip vaikas pažįsta pasaulį jutimais, protu ir vaizduote. Kas padeda? Artimiausios aplinkos pažinimas stebint, tyrinėjant, bandant ir atrandant pačiam. Siekis saugiai naudotis įvairiais įrankiais ir prietaisais. Besiformuojantis poreikis ieškoti informacijos skirtinguose šaltiniuose. Kviesime pabūti vaikais: kartu samprotauti, diskutuoti, patvirtinti prielaidas ar jas paneigti, atliekant bandymus ir eksperimentus.

Realaus turinio užduotys – iššūkis dešimtokui

15.00–15.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazija

Realaus turinio uždaviniai ne vienam dešimtokui kelia stresą ir tampa nemenku iššūkiu. Kilusiai problemai spręsti Kauno ir Utenos mokytojai, dalyvaudami projekte „Inovatyvi matematika – kiekvieno mokinio sėkmė“, „Moodle“ sistemoje sukūrė originalių užduočių el. banką, kur mokiniai gali atlikti matematines užduotis, čia pat įsivertinti pažangą, o mokytojas gali stebėti jų rezultatų ir pažangos kaitą. Šiame renginyje Read more about Realaus turinio užduotys – iššūkis dešimtokui[…]

„Darni mokykla“ – kokybiško švietimo link

10.00–11.30, balandžio 25 d., 201 kab. Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

„Darni mokykla“ – kas tai ir kaip praktiškai pristatyti darnaus vystymosi temas? Seminare sužinosite apie darnaus vystymosi svarbą, o tiksliau – švietimą darniam vystymuisi, kuris yra pats svarbiausias pamatas, galintis pakeisti žmonių elgesį, didinti savimonę, atsakomybę. Praktiškai išbandysite metodus, skirtus ugdyti visuomenės darniam vystymuisi aktualius bendruosius gebėjimus ir vertybines nuostatas, kreipiančias į kūrybišką tikrovės problemų Read more about „Darni mokykla“ – kokybiško švietimo link[…]

Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas

12.00–12.45, balandžio 25 d., 201 kab. Organizuoja: VšĮ „Penki pojūčiai“

Ar esate pastebėję, kad dirbti su vaikais yra lengviau ir sklandžiau, kai įtraukiate jutimines priemones, kai leidžiate vaikui pačiam pasirinkti aplinkos stimulus, kai šiek tiek paliečiate prisiminimus ir jausmus bei emocijas? „Penkių pojūčių“ komanda pristatys audiovizualinius jutimus stimuliuojančią sensorinę įrangą. Siekiame emocinio intelekto, socialinių įgūdžių, psichologinio atsparumo lavinimo ir spartesnio akademinių žinių bei informacijos įsisavinimo Read more about Holistinis ugdymas(is), naudojant sensorines technologijas[…]

Ateities Mokykla pagal MINIBOSS vertybes

14.00–15.30, balandžio 25 d., 201 kab. Organizuoja: UAB „Lyderystės ugdymo centras“

Ar atsimenate su kokiais žiburėliais akyse vaikai renkasi į 1 klasės pirmą pamoką? Su kokiu noru žinioms jie pradeda savo gyvenimo pasiruošimą? Kodėl tas noras laikui bėgant mažėja, kur dingsta žiburėliai, ar tikrai vaikai pasikeitė, o gal reikia keistis mums? Diskusija apie ateities mokyklą, ką tokio daro MINIBOSS, kad vaikai keliasi ryte šeštadieniais, o jei Read more about Ateities Mokykla pagal MINIBOSS vertybes[…]

Programuokime kartu su pradinukais

10.00–11.30, balandžio 25 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Šiuolaikinius vaikus supa vis daugiau išmaniųjų daiktų, kuriuos reikia valdyti, tobulinti, su kuriais tenka bendrauti, o svarbiausia – kurti naują, dar labiau išmanų pasaulį. Šiems vaikams turime suteikti galimybę ugdytis informatinį, kūrybinį ir kritinį mąstymą; būtini logikos, programavimo pagrindai. Sužinosite, kaip siūloma ugdyti pradinių klasių mokinių algoritmavimo ir programavimo gebėjimus. Susipažinsite ir praktiškai išbandysite informatinio Read more about Programuokime kartu su pradinukais[…]

„eTwinning“ programa ir platformos įrankiai

12.00–12.45, balandžio 25 d., 206 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Ar jaučiatės, kad darbas jums tampa rutina, o norisi mokinius sudominti, motyvuoti ir padėti siekti geresnių mokymosi rezultatų? Tai įmanoma su programa „eTwinning“! Užsiėmime susipažinsite su programos „eTwinning“ galimybėmis ir nauda, išbandysite „eTwinning“ platformą ir jos įrankį „eTwinningLive“, panagrinėsite projektų pavyzdžius. Be to, patobulinsite savo bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas.

Programuokime kartu su pradinukais

14.00–15.30, balandžio 25 d., 206 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Šiuolaikinius vaikus supa vis daugiau išmaniųjų daiktų, kuriuos reikia valdyti, tobulinti, su kuriais tenka bendrauti, o svarbiausia – kurti naują, dar labiau išmanų pasaulį. Šiems vaikams turime suteikti galimybę ugdytis informatinį, kūrybinį ir kritinį mąstymą; būtini logikos, programavimo pagrindai. Sužinosite, kaip siūloma ugdyti pradinių klasių mokinių algoritmavimo ir programavimo gebėjimus. Susipažinsite ir praktiškai išbandysite informatinio Read more about Programuokime kartu su pradinukais[…]

Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai

10.00–10.45, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Dirbant su vaikais, turinčiais kalbėjimo ir kalbos sutrikimų, pastebėta, kad norint pasiekti greitesnių ir kokybiškesnių rezultatų, ugdymo procese būtina naudoti vaizdines mokymo priemones ir įvairius ugdomuosius žaidimus. Paskaitoje bus pristatomi logopedės Raimondos Kirvėlienės autoriniai žaidimai: sužinosite, kaip veiksmingiau lavinti kalbinį kvėpavimą, ugdyti foneminę klausą, įtvirtinti garsų S, Z, Š, Ž tarimą, padėti įsiminti ir atpažinti Read more about Vaikų kalbą ugdantys mokomieji žaidimai[…]

Kaip kurti Gerą mokyklą?

11.00–12.30, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginio forma – filmo peržiūra-diskusija. Bus pristatytas naujausias Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros mokomasis-metodinis filmas „Mokydami mokomės. Geros mokyklos požymių raiška Šiaulių „Romuvos“ gimnazijoje“. Renginio dalyviai bus supažindinti su filmo kūrimo procesu, peržiūrės filmo fragmentus, atskleidžiančius geros mokyklos, geros pamokos požymius, aptars juos, diskutuos filmo kaip mokomosios-metodinės priemonės panaudojimo klausimais, aptars jo panaudojimo galimybes savo mokyklose.

Ugdomasis konsultavimas pasitelkiant istorijų pasakojimą

14.00–14.45, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: DofE programa

Susitikime bus pristatomas atvejis, kaip asmuo, dirbantis su jaunimu, gali pasitelkti herojaus kelionę kaip leitmotyvą ir pritaikyti ją ugdomojo konsultavimo metu.

Štai taip mes šokame

15.00–15.45, balandžio 25 d., 301 kab. Organizuoja: Ukmergės Antano Smetonos gimnazija

Džiugu, kad šiandien vis dažniau kalbame apie meninės veiklos svarbą vaiko ugdymui(si). Viena iš meninio ugdymo sričių mokykloje – šokis. Kyla klausimas, ar visose mokyklose kreipiama pakankamai dėmesio į šokių gebėjimų ugdymą? Kodėl kartais dažniau norima stebėti ir vertinti mokinių pasiekimus, o ne kiekvieno mokinio pažangą? Susitikime pasidalysime savo patirtimi: nuo pamokos pradžios – kiekvieno Read more about Štai taip mes šokame[…]

Informatinio mąstymo ugdymas pradinėse klasėse per integruotas veiklas

10.00–10.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Pradinių klasių mokytojams bus pristatoma, kas yra informatinis mąstymas, kaip jis gali būti ugdomas ir kodėl tai yra naudinga. Taip pat bus pateikti konkretūs pasiūlymai, kaip informatinio mąstymo ugdymas gali papildyti integruotas pradinio ugdymo veiklas. Lektoriai – Gabrielė Stupurienė, Vilniaus universitetas; Rita Mikelionytė, UAB „Baltų lankų“ vadovėliai“.

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose

11.00–11.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ko ir kaip mokyti pradinukus matematikos pamokose, kad kiekvienas vaikas pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir norėtų domėtis toliau? Kaip rasti pusiausvyrą tarp popierinių ir skaitmeninių priemonių ir tikslingai jas pritaikyti? Kviečiame Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose[…]

Interaktyvių sprendimų praktinis pritaikymas pamokoje

12.00–12.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Inseria“

Pagrindinis renginio tikslas – padėti mokytojams suprasti, kaip jie gali padidinti mokinių įsitraukimą į pamoką, naudojantis interaktyviais sprendimais. Renginyje bus praktiškai parodytos pagrindinės interaktyvių sprendimų funkcijos ir galimybės.

Nuo atidaus skaitymo prie rašymo

14.00–15.30, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Lietuvių kalbos mokytojams bus pristatyta metodika, kaip integraliai ugdyti atidaus skaitymo ir rašymo gebėjimus nuo 5 klasės. Bus aptariama, kokie galimi atidaus skaitymo žingsniai, pradedant jo mokyti 5 klasėje, kaip nuosekliai ugdyti programinių tekstų skaitymo gebėjimus, šiuos tekstus lyginti su kitais žodiniais ir nežodiniais tekstais, orientuojantis į tarptautinius tyrimus (PISA), kaip skaitymo veiklas susieti su Read more about Nuo atidaus skaitymo prie rašymo[…]

Perskaitytas (neperskaitytas) kūrinys egzamino rašinyje

10.00–10.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Skaitymo problema kaip kultūrinė, universali – didelis lituanisto galvos skausmas. Perskaitytą kūrinį keičia glausta literatūros kritikos teksto santrauka. Kokias mokymosi strategijas galėtume panaudoti, kad vyresnėse klasėse mokinys skaitytų? Kokia lituanisto veiklos orientacija šiandieninėje mokykloje? Didelė valstybinio egzamino rašinių taisymo patirtis leidžia kartu su kolegomis pamąstyti, kaip padėti mokiniui rašinyje literatūros kūrinį panaudoti kaip svarų ir Read more about Perskaitytas (neperskaitytas) kūrinys egzamino rašinyje[…]

Kūrybiškumo ir IT santykis mokant muzikos

11.00–11.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos meno mokykla

Kaip suderinti klasikinį muzikos mokymą ir naujas IT technologijas? Kaip šiuolaikinių technologijų taikymas gali pagelbėti mokytojui ne tik mokant muzikos, bet ir ugdant mokinių kūrybiškumą? Kaip sukurti kūrybiškumą skatinančias aplinkas, palankias mokinių saviraiškai? Skambės mokinių autorinė kūryba.

Pagalba mokiniui gimnazijoje pragmatiškuoju aspektu

12.00–12.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Adolfo Šapokos gimnazija

Renginyje svarstysite paradoksalią problemą – šiuolaikiniam, savarankiškai informaciją valdančiam vaikui reikia vis daugiau pagalbos. Susipažinsite su Utenos Adolfo Šapokos gimnazijos socialinės-pedagoginės-psichologinės pagalbos mokiniui modeliu, jo taikymo sėkme ir sunkumais. Analizuosite svarbiausius pagalbos principus, tyrinėsite kompetentingo suaugusiojo poziciją. Aptarsite konkretaus atvejo pavyzdį.

Pedagogų kvalifikacija kitaip

14.00–14.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos mokykla-vaikų darželis „Eglutė“

Kvalifikacijos kėlimo galimybių paieška mūsų įstaigoje – tai teiginio, jog mokydami mokomės, patvirtinimas. Susipažinsite ir aptarsite mokytojų organizuojamų veiklų kolegoms ypatumus ir įvertinsite tokių kvaifikacijos renginių naudą.

45 minutės žmogiškumo

15.00–15.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: VšĮ Bundam

Labai dažnai mokyklose akademinių žinių siekis užgožia asmeninį žmogiškąjį santykį. Matematikos ar lietuvių kalbos pamokų mokyklose gerokai daugiau negu žmogiškumo. Komandiniam darbui nebelieka vietos. Tai slopina asmenybių kūrybiškumą, idėjų generavimą, bendravimo raišką, galimybę draugauti, prašyti pagabos, padėti. Renginyje tyrinėsime kolektyvo privalumus ir aptarsime metodus bei įrankius, kuriančius šiltus santykius klasėje, kolektyve, mokyklos bendruomenėje.

Nepatogios anglų kalbos kalbėjimo užduotys

10.00–10.45, balandžio 25 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

„Think outside the box“, arba nepatogios anglų kalbos kalbėjimo užduotys, lavinančios XXI amžiaus įgūdžius. Renginyje susipažinsite su metodais, skatinančiais mokinius kritiškai mąstyti, spręsti problemas, vertinti ir įsivertinti, o svarbiausia – būti kūrybiškais.

Hidrofobinių paviršių gamyba ir tyrimas

11.00–11.45, balandžio 25 d., 311 kab. Organizuoja: Vilniaus universitetas

Užsiėmime derinsite teoriją ir praktiką. Darbo metu kursite hidrofobinius paviršius, vertinsite jų hidrofobiškumą ir praktinio pritaikymo galimybes. Lektorius – Vytautas Kavaliauskas, Vilniaus universiteto Chemijos ir geomokslų fakulteto vyresnysis specialistas.

Japoniška arbatėlė (integruota anglų kalbos ir dailės pamoka)

12.00–12.45, balandžio 25 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos meno mokykla

Susipažinsite su keramikos degimo būdu raku ir keramikos menu. Patys sukursite po darbelį, kuris bus degamas keramikos degimo krosnyje, galėsite stebėti degimo procesą, kai darbai kaitinami iki 900 Celsijaus laipsnių temperatūros, vėliau karšti dedami į pjuvenas ir ataušinami bei plaunami vandenyje. Edukacija pristatoma kaip integruota anglų kalbos ir dailės pamoka.

Modernus mokymo turinio valdymas

14.00–14.45, balandžio 25 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos Adolfo Šapokos gimnazija

Dar visai nesenai beveik visa mokomoji medžiaga mokinį pasiekdavo išspausdinta ant popieriaus. Deja, Z kartos vaikai popieriaus vengia, o alfa kartos vaikai – net nepažįsta. Procesas prasidėjo, mokymosi turinys persikelia į ekranus. Šiame renginyje sužinosite, kaip mokymosi turinį kvalifikuotai pateikti ekrane. Susipažinsite su veiksmingais mokinio turinio valdymo būdais. Renginyje bus pristatoma išbandyta metodika, kaip talpinti Read more about Modernus mokymo turinio valdymas[…]

Kitoniškumas aplink mus. Kaip apie jį kalbėtis?

10.00–10.45, balandžio 25 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Mes, lietuviai, keliaujame po pasaulį, o ir pats įvairus pasaulis atvyksta pas mus. Naršome internete, žiūrime televiziją, vaikštome gatvėse, stebime reklamas, o ten – įvairovė, skirtumai, „kitoniškumai“. Žmonės iš kitų šalių, su keliomis tautybėmis, keliomis gimtosiomis kalbomis, žmonės su negalia, žmonės, kurių kitokia odos spalva, žmonės iš įvairių šeimų, įvairaus amžiaus, žmonės, kurie rengiasi, atrodo Read more about Kitoniškumas aplink mus. Kaip apie jį kalbėtis?[…]

Sumani mokymosi aplinka Suomijos pedagogikoje

11.00–12.30, balandžio 25 d., Aktų salė Organizuoja: Isku Learning

Viešnia iš Suomijos pristatys naujos mokymosi aplinkos dizainą, aptars pagrindinius pedagoginės mokymosi ir naujovių aplinkos formavimo principus, atsižvelgiant į naujausius praktinius sprendimus Suomijos mokyklose. Analizuosime, kaip mokiniai gali aktyviai dalyvauti savo mokymosi aplinkos kūrime ir kaip mokymosi aplinkos sprendimai gali pagerinti sąveiką ir bendravimą grupėje. Lektorė – Elise Tarvainen, Isku Interior Oy, Learning director. Dėmesio: Read more about Sumani mokymosi aplinka Suomijos pedagogikoje[…]

Interaktyvi pamoka: kūrybingumas mokykloje

14.00–15.30, balandžio 25 d., Aktų salė Organizuoja: Kūrybingumo mokykla

Robotai ir dirbtinis intelektas jau vairuoja, patarnauja ir rašo straipsnius. Kas lieka žmogui? Kokias kompetencijas galime laikyti būtiniausiomis XXI amžiuje? Kodėl NASA įdarbinimo testą lengviau išlaiko vaikai negu suaugusieji? Kas yra reiškiniais grįstas mokymasis ir kodėl jį taikyti mokyklose jau ėmėsi Suomija, turinti vieną geriausių pasaulyje švietimo sistemų? Be minėtų temų, pateiksime šūsnį įkvepiančių, kūrybingumo Read more about Interaktyvi pamoka: kūrybingumas mokykloje[…]