Štai taip mes šokame

Džiugu, kad šiandien vis dažniau kalbame apie meninės veiklos svarbą vaiko ugdymui(si). Viena iš meninio ugdymo sričių mokykloje – šokis. Kyla klausimas, ar visose mokyklose kreipiama pakankamai dėmesio į šokių gebėjimų ugdymą? Kodėl kartais dažniau norima stebėti ir vertinti mokinių pasiekimus, o ne kiekvieno mokinio pažangą?
Susitikime pasidalysime savo patirtimi: nuo pamokos pradžios – kiekvieno vaiko „nusilenkimo“ iki dalyvavimo masiniuose renginiuose; nuo bendravimo su kiekvienu mokiniu, pora, komanda iki bendradarbiavimo su kitų mokyklų šokių grupėmis; nuo naujos idėjos atsiradimo iki tradicijų puoselėjimo… Taip pat kviečiame padiskutuoti, kaip mums pavyksta derinti įvairias šokio veiklas: atlikimą, kūrimą, stebėjimą, interpretavimą ir vertinimą šokio pamokose? Susitikime trumpai „repeticijai!

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 15.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): ()
Ugdymas: , ,
Tikslinė grupė: ,
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.