Mokomosios medžiagos struktūravimas, išmokimo, SEU metodų taikymas

Vaikai mokykloje išmoksta skaityti, tačiau ne visi geba gerai suprasti, ką skaito, arba net nesuvokia, kad teksto nesupranta. Todėl mokiniams reikia ir strategijų, ir mokymo(si) metodų, leidžiančių ne tik sklandžiai skaityti tekstus, bet juos puikiai ar pakankamai gerai suprasti.
Renginio metu pristatysime postkognityvinio mokymo(si) sistemos elementus, kurie tinka mokymosi nesėkmę patyrusiems ir mokymosi motyvaciją praradusiems, turintiems elgesio (emocinių) sutrikimų mokiniams. Pademonstruosime ir pakomentuosime pamokos medžiagos struktūravimo, skaitomo teksto suvokimo, išmokimo ir aktyviųjų metodų taikymo, teksto rašymo pagal šablonus pavyzdžius, schemas, iliustracijas.

Dalyvauja Šepetos Almos Adamkienės pagrindinės mokyklos, Antašavos mokyklos-daugiafunkcio centro atstovai.

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 12.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai):
Ugdymas:
Tikslinė grupė:
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.