Perskaitytas (neperskaitytas) kūrinys egzamino rašinyje

Skaitymo problema kaip kultūrinė, universali – didelis lituanisto galvos skausmas. Perskaitytą kūrinį keičia glausta literatūros kritikos teksto santrauka. Kokias mokymosi strategijas galėtume panaudoti, kad vyresnėse klasėse mokinys skaitytų? Kokia lituanisto veiklos orientacija šiandieninėje mokykloje? Didelė valstybinio egzamino rašinių taisymo patirtis leidžia kartu su kolegomis pamąstyti, kaip padėti mokiniui rašinyje literatūros kūrinį panaudoti kaip svarų ir įtaigų argumentą, kultūrinę patirtį. Ar įmanoma nenusižengti meninei tiesai ir pačiam kelti probleminius klausimus, ieškoti tiesos, neskaičius kūrinio? Pasidalysime gerąja patirtimi: pavyzdžiais iš savo darbo praktikos, mokinių rašinių ištraukomis, literatūros kūrinių skaitymo apklausomis.

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 10.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): ()
Ugdymas: , ,
Tikslinė grupė:
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.