Kaip planuojame mokyklos veiklos tobulinimą?

11.00–12.30, balandžio 12 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginys skirtas mokyklų bendruomenės nariams, mokyklų steigėjų atstovams, siekiantiems geriau suprasti mokyklos veiklos vertinimo ir veiklos planavimo santykį ir prasmingiau planuoti mokyklos veiklos tobulinimą vardan geresnių mokinių mokymosi pasiekimų. Kaip skaityti mokyklos veiklos išorės vertinimo išvadas? Kaip panaudoti mokyklos vertinimo ir įsivertinimo metu gautus duomenis mokyklos veiklos tobulinimui? Ar reikia mokyklos veiklos tobulinimo plano, ir Read more about Kaip planuojame mokyklos veiklos tobulinimą?[…]

Kaip sukurti robotą per pusę valandos?

16.00–16.45, balandžio 12 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: VšĮ „Robotikos mokykla“

Renginyje pristatysime, kokia naujausiųjų technologijų (micro:bit mini kompiuterių programavimo, 3D spausdintuvų) nauda švietime, kokie įrankiai ateityje gali būti sukuriami pagal šias technologijas, kokios tendencijos ateityje įsigalės šioje srityje.

Be sienų tarp dalykų

14.00–15.30, balandžio 12 d., III a. – 23 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Seminaras skirtas pradinių klasių mokytojams, besidomintiems integruotu ugdymu, organizuojantiems ugdymą savo klasėse temomis, naikinantiems ribas tarp mokomųjų dalykų, labiau siejantiems ugdymą su mokinių gyvenimiška patirtimi. Kalbėsime apie tai, kaip kūrybiškai taikyti įvairias ugdymo strategijas ir kaip atsižvelgti į kiekvieno mokinio asmeninius poreikius bei galimybes. Supažindinsime mokytojus su integruoto ugdymo vadovėlio „Vaivorykštė“ naujienomis. Lektoriai: Saulius Vilutis Read more about Be sienų tarp dalykų[…]

Kokios tarmės verta mokyti mokykloje?

16.00–16.45, balandžio 12 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Lietuvių kalbos institutas

Nors lietuvių kalbos tarmės yra vienas iš etninės tapatybės rodiklių, šiandien jos dažnai priimamos kaip pasenusios ir visiškai neaktualios. Pranešime pristatoma esama lietuvių kalbos tarmių padėtis, šiuolaikinių tarmių suvokimas plačiojoje visuomenėje, praktiniai tarmių mokėjimo aspektai, taip pat aptariamas tarmės mokėjimo ir emigracijos ryšys.

Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms

15.00–15.45, balandžio 12 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Ar gali aplinkos tyrimas, informacijos paieška, interaktyvaus žemėlapio kūrimas būti įdomūs ir įtraukiantys? Žinoma, gali, jei tai darai, pritaikydamas geoinformacines sistemas – GIS! Neformaliajame švietime GIS technologijos vertingos tuo, kad skatina pažinimą, kūrybiškumą, tinkamos grupiniams užsiėmimams. Organizuojant darbą kaip projektinę veiklą, galima pritraukti skirtingomis sritimis besidominčius jaunuolius (vieni renka duomenis, kiti kuria filmukus ar fotografuoja, Read more about Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms[…]

Priešmokyklis ugdymas – žaidimai ar mokslas?

15.00–15.45, balandžio 13 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Renginyje aptarsime aktualius klausimus: kokių įgūdžių ir gebėjimų reikėtų turėti į mokyklą ateinančiam būsimajam pirmokui ir kaip jo neišgąsdinti daug reikalaujant. Kalbėsime apie tai, kaip pamažu parengti vaikus mokyklai. Renginyje bus pristatoma priešmokyklinio ugdymo priemonė „Katino dienos“. Lektorė: Aida Makutėnienė, Vilniaus darželis ,,Krivūlė“

MIR mokykloje – ką gali mokytojas?

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Radviliškio Vaižganto gimnazija, Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Kviečiame į projekto „Medijų ir informacinis raštingumas“ metu vykdytų veiklų, seminarų, praktinių ir teorinių veiklų bei išteklių pristatymą. MIR – tai būtinosios kompetencijos (žinių, įgūdžių, nuostatų), leidžiančios piliečiams veiksmingai naudotis medijomis (spauda, radijo ir televizijos laidomis, kino filmais, reklama, internetu ir kt.), kitais informacijos šaltiniais (bibliotekomis, muziejais, archyvais), ir gebėjimai kritiškai vertinti gautą informaciją. Renginyje Read more about MIR mokykloje – ką gali mokytojas?[…]

Teksto ir kalbos sistemos suvokimo problemos pagrindinėje mokykloje

11.00–11.45, balandžio 13 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Renginys skirtas supažindinti su naujais leidyklos „Baltų lankų“ vadovėliai“ lietuvių kalbos ir literatūros vadovėliais, kuriuose pateikiama nuosekli kalbos sistemos, teksto skaitymo ir suvokimo, teksto kūrimo mokymo(si) sistema. Renginio dalyviai susipažins su naujais vadovėliais, jų išskirtinumu, galės išbandyti vadovėlių autorių siūlomą medžiagą.

Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Ar gali aplinkos tyrimas, informacijos paieška, interaktyvaus žemėlapio kūrimas būti įdomūs ir įtraukiantys? Žinoma, gali, jei tai darai, pritaikydamas geoinformacines sistemas – GIS! Neformaliajame švietime GIS technologijos vertingos tuo, kad skatina pažinimą, kūrybiškumą, tinkamos grupiniams užsiėmimams. Organizuojant darbą kaip projektinę veiklą, galima pritraukti skirtingomis sritimis besidominčius jaunuolius (vieni renka duomenis, kiti kuria filmukus ar fotografuoja, Read more about Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms[…]

Socialinių tinklų galimybės dirbant su Z karta

14.00–15.30, balandžio 13 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „Mokomieji filmai“

Ar mokytojas, nesuprantantis, kokia yra mokinių kasdienybė internete, gali juos suprasti? Užsiėmime bus dalijamasi praktiniais patarimais, kaip mokytojams, naudojantis naujausiomis technologijomis ir socialiniais tinklais, bendrauti su mokiniais. Detaliai bus pristatyti socialiniai tinklai („Facebook“, „Instagram“, „Snapchat“), jų skirtumai ir bendravimo šiuose tinkluose taisyklės. Mokytojai išmoks naudotis šiais įrankiais ir kurti vaizdo turinį, kuriuo galėtų dalytis su Read more about Socialinių tinklų galimybės dirbant su Z karta[…]

Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip?

14.00–15.30, balandžio 13 d., IV a. – Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Atnaujinant ugdymo turinį, svarbu susitarti, kodėl būtina tai daryti, kas bus atnaujinama ir kaip tai bus daroma. Ši konsultacija yra puiki proga ugdymo turinio rengėjams aptarti kartu su praktikais mokytojais ir mokyklų administracijos atstovais svarbiausius planuojamus pokyčius, ką būtina keisti ir tobulinti, kokie sprendimai reikalingi, siekiant aukštesnių mokinių pasiekimų, ir kokie numatomi projektai, kaip mokyklų Read more about Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip?[…]

„eTwinning“ programa ir platformos įrankiai

14.00–14.45, balandžio 24 d., 206 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Ar jaučiatės, kad darbas jums tampa rutina, o norisi mokinius sudominti, motyvuoti ir padėti siekti geresnių mokymosi rezultatų? Tai įmanoma su programa „eTwinning“! Užsiėmime susipažinsite su programos „eTwinning“ galimybėmis ir nauda, išbandysite „eTwinning“ platformą ir jos įrankį „eTwinningLive“, panagrinėsite projektų pavyzdžius. Be to, patobulinsite savo bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas.

Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ar jūsų mokykla išnaudoja visas skaitmeninių technologijų galimybes mokymui ir mokymuisi? SELFIE – tai nemokama, paprasta naudoti, prie poreikių pritaikoma priemonė, kuria mokykloms padedama išsiaiškinti, kaip joms sekasi mokytis skaitmeniniame amžiuje. Tai priemonė, kuria siekiama padėti mokykloms į mokymą, mokymąsi ir mokinių vertinimą įtraukti skaitmenines technologijas. Ja naudojantis galima nustatyti, kas veikia gerai, kurias sritis Read more about Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE![…]

Kaip integruoti saugesnio ir geresnio interneto temas į dalyko turinį?

15.00–16.30, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Nagrinėsime kiekvieno indėlį į geresnio interneto kūrimą. Darbo grupėse aptarsime veiklas, kurias galima integruoti į mokymo turinį pagal mokomuosius dalykus. Susipažinsite su parengta metodine medžiaga saugumo internete tema. Nagrinėsite galimybes, kaip dalytis gerąją patirtimi, kuriant nacionalinius ir (ar) europinius projektus. Per šį susitikimą turėsite galimybę laimėti prizus su projekto „Saugesnis internetas“ simbolika. Lektorės: Jūratė Drazdauskienė Read more about Kaip integruoti saugesnio ir geresnio interneto temas į dalyko turinį?[…]

Mokytojai, kurie laimingi patys

11.00–11.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: VšĮ „Kitokie projektai“

Mokytojai – viena labiausiai „spaudžiamų“ profesijų. Kasdieniame mokytojo darbe pasitaikančios sudėtingos ir emociškai sunkios situacijos įprastai laikomos jo atsakomybe. Pristatysime metodus ir įrankius, padedančius mokytojui „įdarbinti“ savo, kolegų, administracijos, mokinių ir jų tėvų patirtį, sprendžiant kasdienes problemas, ir leidžiančius ne viską daryti pačiam. Tyrinėsime profesinės supervizijos ir bendruomenės piramidės (TM) teikiamas galimybes.

Kūrybiški skaitmeniniai žemėlapiai

15.00–15.45, balandžio 24 d., 309 kab. Organizuoja: Utenos Krašuonos progimnazija

IT priemonės kūrybingo mokytojo rankose daro stebuklus – tradicinę bet kurio mokomojo dalyko pamoką paversdamos naujų galimybių erdve. Žemėlapio pasakojimas – puiki forma kūrybiškai perteikti idėją, viziją, papasakoti apie svarbius įvykius, pasidalyti analize bei įžvalgomis. Skaitmeninių žemėlapių kūrimas skatina mokinius aktyviai ir kūrybingai veikti, praplečia gimtosios vietos, šalies kultūrinį bei erdvinį pažinimą.

Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje

14.00–15.30, balandžio 24 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Plėtodami ugdymo turinio atnaujinimo tematiką ir naują turinį atvirai, demokratiškai, besimokančiai mokyklos bendruomenei, organizuojame ekspertų diskusiją „Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje“. Joje daugiausia dėmesio skirsime į mokymąsi įtraukiančiam, aktualiam ugdymo turiniui, aptarsime, kaip jis kuriamas mokykloje, klasėje, kaip integruoti medijų ir informacinio raštingumo, nacionalinio saugumo, antikorupcinio ugdymo, globalaus švietimo, verslumo ir finansinio raštingumo Read more about Aktualus ugdymo turinys ir jo įgyvendinimas mokykloje[…]

Mokinių finansinio raštingumo ugdymo galimybės

14.00–14.45, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Informaciniame pranešime sužinosite apie įvairias finansinio raštingumo ugdymo galimybes, kurios taikomos ugdymo praktikoje. Taip pat pristatysime Lietuvos institucijas, kurios savo veikla prisideda prie mokinių ir visuomenės finansinio raštingumo gerinimo. Aptarsime virtualias mokymosi erdves, mokymo priemonių pasiūlą, gerosios praktikos pavyzdžius.

„eTwinning“ programa ir platformos įrankiai

12.00–12.45, balandžio 25 d., 206 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Ar jaučiatės, kad darbas jums tampa rutina, o norisi mokinius sudominti, motyvuoti ir padėti siekti geresnių mokymosi rezultatų? Tai įmanoma su programa „eTwinning“! Užsiėmime susipažinsite su programos „eTwinning“ galimybėmis ir nauda, išbandysite „eTwinning“ platformą ir jos įrankį „eTwinningLive“, panagrinėsite projektų pavyzdžius. Be to, patobulinsite savo bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas.

45 minutės žmogiškumo

15.00–15.45, balandžio 25 d., 309 kab. Organizuoja: VšĮ Bundam

Labai dažnai mokyklose akademinių žinių siekis užgožia asmeninį žmogiškąjį santykį. Matematikos ar lietuvių kalbos pamokų mokyklose gerokai daugiau negu žmogiškumo. Komandiniam darbui nebelieka vietos. Tai slopina asmenybių kūrybiškumą, idėjų generavimą, bendravimo raišką, galimybę draugauti, prašyti pagabos, padėti. Renginyje tyrinėsime kolektyvo privalumus ir aptarsime metodus bei įrankius, kuriančius šiltus santykius klasėje, kolektyve, mokyklos bendruomenėje.

Sumani mokymosi aplinka Suomijos pedagogikoje

11.00–12.30, balandžio 25 d., Aktų salė Organizuoja: Isku Learning

Viešnia iš Suomijos pristatys naujos mokymosi aplinkos dizainą, aptars pagrindinius pedagoginės mokymosi ir naujovių aplinkos formavimo principus, atsižvelgiant į naujausius praktinius sprendimus Suomijos mokyklose. Analizuosime, kaip mokiniai gali aktyviai dalyvauti savo mokymosi aplinkos kūrime ir kaip mokymosi aplinkos sprendimai gali pagerinti sąveiką ir bendravimą grupėje. Lektorė – Elise Tarvainen, Isku Interior Oy, Learning director. Dėmesio: Read more about Sumani mokymosi aplinka Suomijos pedagogikoje[…]

Pamokos kokybės tobulinimas naudojant kolegialų grįžtamąjį ryšį

15.00–15.45, balandžio 4 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje susipažinsite su kolegialaus grįžtamojo ryšio (KGR) mokytojams suteikiamomis galimybėmis mokytis stebint kolegų pamokas, analizuoti savo profesinę elgseną ir jos daromą poveikį mokiniams. Sužinosite, kaip KGR gali padėti tobulinti ugdymo procesą, stiprinti mokytojų tarpusavio ir mokytojų su mokiniais santykius bei dialogą. Savo patirtimi, kaip sekasi naudoti KGR metodiką praktikoje, dalysis Molėtų r. Giedraičių Antano Jaroševičiaus Read more about Pamokos kokybės tobulinimas naudojant kolegialų grįžtamąjį ryšį[…]

Metodinė veikla šiuolaikiniam mokytojui

16.00–16.45, balandžio 4 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginys skirtas mokyklų metodinių grupių ir būrelių atstovams, mokytojams, mokyklų administracijos darbuotojams ir visiems kitiems, norintiesiems tobulinti ugdymo procesą mokykloje ir kuo veiksmingiau panaudoti mokyklos metodinę veiklą, siekiant kokybiško ugdymo. Ką šiandien veikia mokyklų metodiniai būreliai, kokius tikslus sau kelia? Kaip mokytojai įtraukiami į ugdymo proceso tobulinimą? Kokia metodinė veikla reikalinga šiandienos mokykloje? Šiuos klausimus Read more about Metodinė veikla šiuolaikiniam mokytojui[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Gerosios mokyklų patirties pristatymas „Esame gerame kelyje“

14.00–14.45, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje mokyklos dalysis patirtimi, kaip kuria savo Gerą mokyklą ir organizuoja ugdymąsi kitaip. 3 regiono mokyklos trumpai pristatys, kaip jos kuria ir tobulina Gerą mokyklą, diegdamos ugdymo turinio ir organizavimo naujoves, stiprindamos mokyklos bendruomenės bendradarbiavimą ir įprasmindamos įvairovę.

Gerosios mokyklų patirties pristatymas „Esame gerame kelyje“

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje mokyklos dalysis patirtimi, kaip kuria savo Gerą mokyklą ir organizuoja ugdymąsi kitaip. 3 regiono mokyklos trumpai pristatys, kaip jos kuria ir tobulina Gerą mokyklą, diegdamos ugdymo turinio ir organizavimo naujoves, stiprindamos mokyklos bendruomenės bendradarbiavimą ir įprasmindamos įvairovę.

Gerosios mokyklų patirties pristatymas „Esame gerame kelyje“

16.00–16.45, balandžio 4 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje mokyklos dalysis patirtimi, kaip kuria savo Gerą mokyklą ir organizuoja ugdymąsi kitaip. 3 regiono mokyklos trumpai pristatys, kaip jos kuria ir tobulina Gerą mokyklą, diegdamos ugdymo turinio ir organizavimo naujoves, stiprindamos mokyklos bendruomenės bendradarbiavimą ir įprasmindamos įvairovę.

Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms

11.00–11.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Mokykloje GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį.Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti bei analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, taikydami GIS technologijas, mokiniai gali kurti aplikacijas, pritaikyti jas išmaniesiems įrenginiams, gauti vizualų rezultatą. GIS – puikus integruotos, įtraukiančios pamokos Read more about Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms[…]

Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms

10.00–10.45, balandžio 5 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Mokykloje GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį.Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti bei analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, taikydami GIS technologijas, mokiniai gali kurti aplikacijas, pritaikyti jas išmaniesiems įrenginiams, gauti vizualų rezultatą. GIS – puikus integruotos, įtraukiančios pamokos Read more about Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

10.00–10.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Mokykla be [stereotipinių] namų darbų: ugdymas kitaip

12.00–12.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ar viskas, ką mokinys atlieka ne pamokoje, yra namų darbai? Kokią mokinio atliekamą veiklą derėtų laikyti namų darbais? Kokiomis ugdymo organizavimo formomis ir (ar) būdais būtų galima pakeisti tradicinius, stereotipinius namų darbus? Namų darbų atsisakymas – ugdymo praktikos ar požiūrio į ugdymą keitimas? Renginyje nagrinėsime šiuos ir panašius klausimus, pristatydami mokyklos be namų darbų modelio Read more about Mokykla be [stereotipinių] namų darbų: ugdymas kitaip[…]

Duobė arba kur dingsta 90 proc. jaunų verslininkų?

10.00–10.45, balandžio 5 d., Biologijos kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Jei yra kokia sėkmės paslaptis, ji glūdi sugebėjime pažvelgti kito žmogaus akimis, pamatyti viską iš jo pozicijų. Diskutuodami tyrinėsite šešių jaunųjų gimnazijos verslininkų mintis, aptarsime, kas gi padeda išsikapstyti iš duobės versle. Sužinosite, kur dingsta 90 proc. jaunų verslininkų, nes mes žinome, kad taip būti negali, bet…

Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti

11.00–12.30, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Socialinės medijos yra puikiai išnaudojamos versle kaip komunikacijos kanalas prekės ar asmeniniam prekės ženklui stiprinti. Randasi nuomonės lyderių, turinčių daug sekėjų ir galinčių lengvai, be piniginių sąnaudų skleisti žinią tiek apie save, tiek pasisakyti įvairiomis temomis, ir taip pasiekti didelę dalį visuomenės. Šių technikų žinojimas, gebėjimas kryptingai komunikuoti turinį socialiniuose tinkluose gali padėti mokytojams ir Read more about Mokytojai socialiniuose tinkluose: kaip galime panaudoti medijas mokytojo prestižui kelti[…]