Be sienų tarp dalykų

14.00–15.30, balandžio 12 d., III a. – 23 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Seminaras skirtas pradinių klasių mokytojams, besidomintiems integruotu ugdymu, organizuojantiems ugdymą savo klasėse temomis, naikinantiems ribas tarp mokomųjų dalykų, labiau siejantiems ugdymą su mokinių gyvenimiška patirtimi. Kalbėsime apie tai, kaip kūrybiškai taikyti įvairias ugdymo strategijas ir kaip atsižvelgti į kiekvieno mokinio asmeninius poreikius bei galimybes. Supažindinsime mokytojus su integruoto ugdymo vadovėlio „Vaivorykštė“ naujienomis. Lektoriai: Saulius Vilutis Read more about Be sienų tarp dalykų[…]

Kokia karjeros ugdymo sėkmės formulė?

11.00–11.45, balandžio 12 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

Vienas didžiausių iššūkių, su kuriuo susiduria šiandienos visuomenė, – kaip parengti mokinius ateities profesijoms. Sėkmingas vaiko ugdymas karjerai tampa vienu svarbiausių kiekvienos mokyklos (nesvarbu, ar ji vykdo formaliojo, ar neformaliojo ugdymo programas) bendruomenės uždavinių. Ir nors šiandien sunku nuspėti, kokius darbus dirbs mūsų vaikai, galime imtis veiksmų, padedančių jiems lengviau prisitaikyti prie ateities iššūkių. Vienas iš Read more about Kokia karjeros ugdymo sėkmės formulė?[…]

Geoinformacinės sistemos – priemonė ir turinys integruotai geografijos (pasaulio pažinimo) ir informatikos pamokai

12.00–12.45, balandžio 12 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Kaip sudėtingą geografijos temą atskleisti įdomiai ir šiuolaikiškai? Pasitelkite geoinformacines technologijas – GIS! Mokykloje, kaip sako ir pats „geografinės informacijos“ pavadinimas, GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį. Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti, analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, Read more about Geoinformacinės sistemos – priemonė ir turinys integruotai geografijos (pasaulio pažinimo) ir informatikos pamokai[…]

Automatizuota EMA mokymo(si) rezultatų analizė kiekvienai pamokai pradinėse klasėse

14.00–14.45, balandžio 12 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „E. mokykla“

Seminare bus pristatomi EMA pratybų įrankiai, skirti analizuoti mokinių gebėjimus ir pažangą. Automatizuota EMA mokymosi rezultatų analizė apima diagnostinius testus, skirtus mokslo metų pradžioje įvertinti mokinius tolesniam mokymo(si) lygmeniui, temos analizė, skirta įvertinti, kas ir kaip sekėsi mokiniams, analizuoti mokinio gebėjimus ir žinių sritis, kur yra spragų, ką reikia labiau pasimokyti. Seminare lektorė pasidalys savo Read more about Automatizuota EMA mokymo(si) rezultatų analizė kiekvienai pamokai pradinėse klasėse[…]

Automatizuota EMA mokymo(si) rezultatų analizė kiekvienai pamokai

15.00–15.45, balandžio 12 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „E. mokykla“

Seminare bus pristatomi EMA pratybų įrankiai, skirti analizuoti mokinių gebėjimus ir pažangą. Automatizuota EMA mokymosi rezultatų analizė apima diagnostinius testus, skirtus mokslo metų pradžioje įvertinti mokinius tolesniam mokymo(si) lygmeniui, temos analizė, skirta įvertinti, kas ir kaip sekėsi mokiniams, analizuoti mokinio gebėjimus ir žinių sritis, kur yra spragų, ką reikia labiau pasimokyti. Seminare lektorė pasidalys savo Read more about Automatizuota EMA mokymo(si) rezultatų analizė kiekvienai pamokai[…]

Kalbos normos mokykloje: kur ieškoti etalono?

16.00–16.45, balandžio 12 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: Lietuvių kalbos institutas

Pranešime parodoma, kokiomis formomis dabartinėje mokykloje diegiama bendrinės kalbos ideologija, kaip mokoma bendrinės kalbos normų ir kiek paveikus šis modelis. Remiamasi mokinių baigiamųjų lietuvių kalbos ir literatūros darbų kalbos tyrimais ir mokytojų lituanistų – baigiamųjų darbų vertintojų – apklausos rezultatais. Kartu su auditorija bus ieškoma atsakymo į klausimus, kas yra dabartinės bendrinės kalbos etalonas ir Read more about Kalbos normos mokykloje: kur ieškoti etalono?[…]

Geoinformacinės sistemos – priemonė ir turinys integruotai geografijos (pasaulio pažinimo) ir informatikos pamokai

10.00–10.45, balandžio 13 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Kaip sudėtingą geografijos temą atskleisti įdomiai ir šiuolaikiškai? Pasitelkite geoinformacines technologijas – GIS! Mokykloje, kaip sako ir pats „geografinės informacijos“ pavadinimas, GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį. Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti, analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, Read more about Geoinformacinės sistemos – priemonė ir turinys integruotai geografijos (pasaulio pažinimo) ir informatikos pamokai[…]

Teksto ir kalbos sistemos suvokimo problemos pagrindinėje mokykloje

11.00–11.45, balandžio 13 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Renginys skirtas supažindinti su naujais leidyklos „Baltų lankų“ vadovėliai“ lietuvių kalbos ir literatūros vadovėliais, kuriuose pateikiama nuosekli kalbos sistemos, teksto skaitymo ir suvokimo, teksto kūrimo mokymo(si) sistema. Renginio dalyviai susipažins su naujais vadovėliais, jų išskirtinumu, galės išbandyti vadovėlių autorių siūlomą medžiagą.

Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Ar gali aplinkos tyrimas, informacijos paieška, interaktyvaus žemėlapio kūrimas būti įdomūs ir įtraukiantys? Žinoma, gali, jei tai darai, pritaikydamas geoinformacines sistemas – GIS! Neformaliajame švietime GIS technologijos vertingos tuo, kad skatina pažinimą, kūrybiškumą, tinkamos grupiniams užsiėmimams. Organizuojant darbą kaip projektinę veiklą, galima pritraukti skirtingomis sritimis besidominčius jaunuolius (vieni renka duomenis, kiti kuria filmukus ar fotografuoja, Read more about Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms[…]

Socialinių tinklų galimybės dirbant su Z karta

14.00–15.30, balandžio 13 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: UAB „Mokomieji filmai“

Ar mokytojas, nesuprantantis, kokia yra mokinių kasdienybė internete, gali juos suprasti? Užsiėmime bus dalijamasi praktiniais patarimais, kaip mokytojams, naudojantis naujausiomis technologijomis ir socialiniais tinklais, bendrauti su mokiniais. Detaliai bus pristatyti socialiniai tinklai („Facebook“, „Instagram“, „Snapchat“), jų skirtumai ir bendravimo šiuose tinkluose taisyklės. Mokytojai išmoks naudotis šiais įrankiais ir kurti vaizdo turinį, kuriuo galėtų dalytis su Read more about Socialinių tinklų galimybės dirbant su Z karta[…]