Smurto prevencija. Ką darysime, kad mokykloje būtų gera ir saugu?

12.00–12.45, balandžio 12 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

2016 m. spalio 18 d. Lietuvos Respublikos Seimas priėmė LR švietimo įstatymo pataisas, kuriose apibrėžtos smurto ir patyčių sąvokos, reglamentuota apsauga nuo smurto švietimo įstaigose, numatyta, kad LR švietimo ir mokslo ministerija turi parengti rekomendacijas dėl smurto prevencijos įgyvendinimo mokyklose. Renginyje pristatysime šių rekomendacijų nuostatas, saugumui mokykloje užtikrinti būtinus komponentus, prevencinių programų naudą, kuriant saugią Read more about Smurto prevencija. Ką darysime, kad mokykloje būtų gera ir saugu?[…]

Prevencinių programų įgyvendinimas mokyklose 2015–2016 mokslo metais

14.00–14.45, balandžio 12 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Kokias problemas padeda spręsti prevencinės veiklos vykdymas mokykloje? Kiek prevencinėse programose dalyvauja šalies mokyklų, mokytojų ir mokinių? Ar visos mokyklos turi vienodas galimybes įgyvendinti prevencines programas? Kaip mokyklos pasirenka, kokią prevencinę programą įgyvendinti? Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro atlikta apklausa apie prevencinių programų įgyvendinimą mokyklose 2015–2016 mokslo metais padėjo atsakyti į šiuos klausimus ir atskleidė Read more about Prevencinių programų įgyvendinimas mokyklose 2015–2016 mokslo metais[…]

Ikimokyklinio ir ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimų įveikimas

15.00–15.45, balandžio 12 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Renginyje supažinsite su priemonėmis, skirtomis vertinti kalbos raidą ir ugdyti kalbą. 5–7 metų vaiko kalbos raidos vertinimo metodika „Urtės ir Motiejaus diena“ skirta logopedams, vertinantiems vaiko kalbinius gebėjimus. Kalbos raidos vertinimo metodika padeda specialistams išanalizuoti vaiko kalbinių gebėjimų stipriąsias ir silpnąsias puses, pateikti apibendrintus tyrimo rezultatus. Priemonė „Kalbos ugdymo komplektas“ skirta ikimokyklinio ugdymo įstaigose, bendrojo Read more about Ikimokyklinio ir ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikų kalbėjimo ir kalbos sutrikimų įveikimas[…]

Prevencinės veiklos mokykloje technologijos

14.00–14.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Prevencinės veiklos įgyvendinimas šiuolaikinėje mokykloje pamažu tampa kasdienybe. Dažnas švietimo darbuotojas kelia sau klausimą – kokios veiklos formos yra paveikiausios vaikams. Tiek mokslininkai, tiek prevencinių programų kūrėjai, tiek prevencinės veiklos praktikai analizuoja šiuolaikinio jaunimo gyvenseną, keldami sau iššūkius – ugdyti vaikų socialines emocines kompetencijas per kasdieninę veiklą.

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

11.00–11.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Ar atpažįstame vaikų, besimokančių mūsų mokyklose, gebėjimus ir jų potencialą gerai mokytis? Sužinosite, kas naujo Lietuvoje yra sukurta mokytojui, psichologui vaikų gebėjimų atpažinimo ir ugdymo kokybės gerinimo srityje.

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

14.00–14.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Šiandien vis dažniau kalbame apie būtinybę atpažinti kiekvieno vaiko gabumus bei mokymosi potencialą. Paskaitoje diskutuosime, mokysimės ir sieksime ne tik atpažinti, pažinti ir suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Susitikime savo įžvalgomis apie vaiko gebėjimus ir jų vystymą dalysis Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro ESF projekto „Mokinių Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

15.00–15.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Paskaitoje patobulinsite skaitymo kompetenciją. Kaip parinkti skaitymo strategiją mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius)? Paskaitoje kalbėsime apie skatinimą domėtis knygomis, iliustracijų svarbą, mokymą įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti pagrindinius veikėjus ir apie kitus svarbius aspektus. Sužinosite, Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]