EDUKA dienynas – šiuolaikiškas mokytojo pagalbininkas

16.00–16.45, balandžio 12 d., III a. – 23 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Elektroniniai dienynai jau baigia pakeisti pažymių knygeles, tačiau, atsižvelgiant į naujus vaikų, tėvų ir mokytojų poreikius, keičiasi ir technologinės programos. Šiais metais pristatomas naujas elektroninis EDUKA dienynas, kviečiantis kiek kitaip pažvelgti į mokinių vertinimą ir suteikti jam daugiau lankstumo bei individualumo. Apie besikeičiančias elektroninio dienyno funkcijas ir jų taikymą bus pasakojama pasitelkiant dienyno aplinkos demonstravimą, Read more about EDUKA dienynas – šiuolaikiškas mokytojo pagalbininkas[…]

Virtuali mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“ pradiniame ugdyme

12.00–12.45, balandžio 13 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Šiuolaikinių, mokymosi motyvacijos stokojančių ir gabių vaikų ugdymui labai reikalingos vienos kitas papildančios ir popierinės, ir skaitmeninės mokymo(si) priemonės. Pranešime, skirtame pradinių klasių mokytojams, išgirsite apie EDUKA klasės aplinkoje pateiktas elektronines vadovėlių versijas, papildomas skaitmenines matematikos užduotis pradinukams ir daugelį kitų mokytojų darbą lengvinančių sprendimų. Per pamoką pademonstruosime papildomas skaitmenines matematikos užduotis, kurios pradinukams parengtos Read more about Virtuali mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“ pradiniame ugdyme[…]

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų pamokose

14.00–14.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ar Kolumbas yra tas pats Kolumbas geografijoje ir istorijoje? Ko ir kaip mokyti(s) geografijos ir kitų dalykų pamokose, kad kiekvienas mokinys pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir būtų motyvuotas mokytis toliau? Kaip Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų pamokose[…]

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose

11.00–11.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ko ir kaip mokyti pradinukus matematikos pamokose, kad kiekvienas vaikas pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir norėtų domėtis toliau? Kaip rasti pusiausvyrą tarp popierinių ir skaitmeninių priemonių ir tikslingai jas pritaikyti? Kviečiame Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose[…]

Mokytojo įvaizdis socialinių tinklų platybėse: naudingos idėjos

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Apie mokytojo įvaizdį šiuo metu visuomenėje nemažai diskutuojama, tačiau norėtume pakviesti pokalbiui apie konkrečias idėjas ir naudingus patarimus, ką kiekvienam pedagogui verta žinoti ir išbandyti. Mokytojas visuomet būdavo svarbus autoritetas, o šiandien tapo tikru viešuoju asmeniu, į kurį žvelgiama pro didinamąjį stiklą. To nereikia baimintis ar vengti, atvirkščiai – viešoji erdvė atveria nemažai galimybių. Nemaža Read more about Mokytojo įvaizdis socialinių tinklų platybėse: naudingos idėjos[…]

Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese

15.00–15.45, balandžio 4 d., 3D kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Tobulėjant technologijoms keičiasi ne tik moksleivių bendravimo, bet ir mokymosi įpročiai. Tiek gabių, tiek motyvacijos stokojančių šiuolaikinių moksleivių ugdymui kuriami įrankiai naudingesni tuomet, kai dėmesys kreipiamas į asmeninius kiekvieno vaiko poreikius. Todėl esame už tai, kad vaikai kasdien eksperimentuotų, tyrinėtų, atrastų, klaustų, gilintųsi, augtų smalsūs ir norėtų tapti savo gyvenimo kūrėjais. Mes padedame mokytis ir Read more about Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese[…]

Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese

14.00–14.45, balandžio 5 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Tobulėjant technologijoms keičiasi ne tik moksleivių bendravimo, bet ir mokymosi įpročiai. Tiek gabių, tiek motyvacijos stokojančių šiuolaikinių moksleivių ugdymui kuriami įrankiai naudingesni tuomet, kai dėmesys kreipiamas į asmeninius kiekvieno vaiko poreikius. Todėl esame už tai, kad vaikai kasdien eksperimentuotų, tyrinėtų, atrastų, klaustų, gilintųsi, augtų smalsūs ir norėtų tapti savo gyvenimo kūrėjais. Mes padedame mokytis ir Read more about Skaitmeniniai sprendimai ugdymo procese[…]