Edukacinių erdvių kūrimo svarba šiandieninėje mokykloje

14.00–14.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Šeduvos gimnazija

Labai svarbu, kaip mokykla geba lanksčiai reaguoti į švietimo sistemos pokyčius, užtikrinti specialiųjų poreikių mokinių socializaciją, neformalųjį švietimą. Ugdymo aplinkų pritaikymas gerina teikiamų paslaugų kokybę ir prieinamumą. Renginyje aptarsime, kaip tikslingai kurti edukacines aplinkas, ugdant specialiųjų poreikių mokinius. Svarbi sėkmingo strategijos ,,Mokykla visiems“ įgyvendinimo prielaida – kryptingas bendradarbiavimas su socialiniais partneriais. Lektorės dalysis patirtimi – Read more about Edukacinių erdvių kūrimo svarba šiandieninėje mokykloje[…]

Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?

16.00–16.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: VšĮ „Lietuvos šachmatų mokykla“

Pranešimo klausytojai bus supažindinami su šachmatų nauda vaiko ugdymui(si). Kartu ieškosime atsakymo į klausimą, kodėl Nobelio premijos laureatai (pvz., Albertas Enšteinas), žinomi verslo atstovai (pvz., Bilas Geitsas), pasaulinio garso menininkai (pvz., Salvadoras Dali), atlikėjai (pvz., Frenkas Sinatra, Madona), kompozitoriai (pvz., Liudvikas van Bethovenas) ir kiti įvairių profesijų atstovai (pvz., Izaokas Niutonas, Kristupas Kolumbas, Benjaminas Franklinas, Read more about Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?[…]

Paprasti atsipalaidavimo ir psichologinės įtampos mažinimo būdai

11.00–12.30, balandžio 12 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Paskaitos tikslas – supažindinti su pagrindinėmis streso ir jo valdymo teorijomis ir šių teorijų praktinio pritaikymo galimybėmis.Kas yra stresas ir kaip jį geriau valdyti? Paskaitoje bus supažindinama su termino „stresas“ reikšme ir šio termino vartojimo problematiškumu. Bus pristatomos pagrindinės streso teorijos, streso priežastys ir pasekmės, teigiami ir neigiami streso aspektai, įveikimo būdai. Paskaitoje bus paaiškintos Read more about Paprasti atsipalaidavimo ir psichologinės įtampos mažinimo būdai[…]

Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?

14.00–14.45, balandžio 13 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: VšĮ „Lietuvos šachmatų mokykla“

Pranešimo klausytojai bus supažindinami su šachmatų nauda vaiko ugdymui(si). Kartu ieškosime atsakymo į klausimą, kodėl Nobelio premijos laureatai (pvz., Albertas Enšteinas), žinomi verslo atstovai (pvz., Bilas Geitsas), pasaulinio garso menininkai (pvz., Salvadoras Dali), atlikėjai (pvz., Frenkas Sinatra, Madona), kompozitoriai (pvz., Liudvikas van Bethovenas) ir kiti įvairių profesijų atstovai (pvz., Izaokas Niutonas, Kristupas Kolumbas, Benjaminas Franklinas, Read more about Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)?[…]

Mokytojai, kurie laimingi patys

11.00–11.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: VšĮ „Kitokie projektai“

Mokytojai – viena labiausiai „spaudžiamų“ profesijų. Kasdieniame mokytojo darbe pasitaikančios sudėtingos ir emociškai sunkios situacijos įprastai laikomos jo atsakomybe. Pristatysime metodus ir įrankius, padedančius mokytojui „įdarbinti“ savo, kolegų, administracijos, mokinių ir jų tėvų patirtį, sprendžiant kasdienes problemas, ir leidžiančius ne viską daryti pačiam. Tyrinėsime profesinės supervizijos ir bendruomenės piramidės (TM) teikiamas galimybes.

Interaktyvi pamoka: kūrybingumas mokykloje

14.00–15.30, balandžio 25 d., Aktų salė Organizuoja: Kūrybingumo mokykla

Robotai ir dirbtinis intelektas jau vairuoja, patarnauja ir rašo straipsnius. Kas lieka žmogui? Kokias kompetencijas galime laikyti būtiniausiomis XXI amžiuje? Kodėl NASA įdarbinimo testą lengviau išlaiko vaikai negu suaugusieji? Kas yra reiškiniais grįstas mokymasis ir kodėl jį taikyti mokyklose jau ėmėsi Suomija, turinti vieną geriausių pasaulyje švietimo sistemų? Be minėtų temų, pateiksime šūsnį įkvepiančių, kūrybingumo Read more about Interaktyvi pamoka: kūrybingumas mokykloje[…]

Mokinių motyvavimas mokytis savarankiškai

12.00–12.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Susitikimo tikslas – kviesti diskutuoti apie motyvavimo principus, kurie skatintų mokinius mokytis savarankiškai už mokyklos ribų, susiejant tai su mokinių smalsumu ir siekiu aktyviai ieškoti informacijos. Kokie metodai arba būdai gali motyvuoti mokytis savarankiškai? Kaip naudojant aktyvius mokymosi metodus „neužsižaisti“ ir įgyvendinti išsikeltus tikslus? Mokinių motyvacija, dėmesio išlaikymas, aktyvumas ir smalsumas mokymosi proceso metu, kuris Read more about Mokinių motyvavimas mokytis savarankiškai[…]

Stresas ir progresuojančioji raumenų relaksacija

11.00–12.30, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Pakaitos tikslas – supažindinti su streso sąvoka ir problema bei jo valdymo galimybėmis, pasitelkiant progresuojančiąją raumenų relaksaciją. Paskaitoje sužinosite, kas yra stresas ir kuo jis mums ne tik trukdo, bet ir padeda. Susipažinsite su pagrindinėmis teorijomis, nagrinėsite streso priežastis ir pasekmes. Sužinosite, kaip galima stresą geriau valdyti, pasitelkiant nesudėtingus būdus. Praktikuositės atlikti progresuojančiosios raumenų relaksacijos Read more about Stresas ir progresuojančioji raumenų relaksacija[…]

Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Susipažinsite su galimybėmis įtraukti mokinius ir visą mokyklos bendruomenę į saugesnio ir geresnio interneto kūrimą. Interaktyvių žaidimų forma išmoksite: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete;- užduoti vaikams klausimų apie bendravimo socialiniuose tinkluose ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; –   parinkti ir naudoti profilio internete nuotraukas. Ieškosite būdų, kaip telkti mokyklos Read more about Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

14.00–14.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Šiandien vis dažniau kalbame apie būtinybę atpažinti kiekvieno vaiko gabumus bei mokymosi potencialą. Paskaitoje diskutuosime, mokysimės ir sieksime ne tik atpažinti, pažinti ir suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Susitikime savo įžvalgomis apie vaiko gebėjimus ir jų vystymą dalysis Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro ESF projekto „Mokinių Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

Sumaniojo ugdymo link: produktyviojo mokymosi dirbtuvės

16.00–16.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos edukologijos universitetas, Švietimo aprūpinimo centras

Kviečiame susipažinti su ugdymo naujove Lietuvos švietimo sistemoje – produktyviuoju mokymusi, diegiamu mūsų šalyje nuo 2012 m. Produktyvusis mokymasis padeda mokiniams įgyti pasitikėjimo savimi ir mokymosi motyvacijos, leidžia jiems sėkmingiau pasiekti pagrindinį išsilavinimą ir toliau modeliuoti savo mokymosi ar profesijos pasirinkimo karjerą. Renginyje sužinosite pagrindinius dalykus apie produktyvųjį mokymąsi, modeliuosite konkrečius šios novacijos diegimo žingsnius Read more about Sumaniojo ugdymo link: produktyviojo mokymosi dirbtuvės[…]

Atėjo laikas pagalvoti apie save. Kaip tikslo kėlimas motyvuoja siekti daugiau?

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Apie darbą su paaugliais. Kaip kalbėti viena kalba su skirtingomis kartomis? Sužinosite, kaip mokytojui pirmiausia motyvuoti ir įkvėpti save, naudojantis tikslų kėlimu kaip įrankiu. Tuomet daug lengviau būti pavyzdžiu mokiniams ir juos įkvėpti siekti geresnių mokymosi ar asmeninių rezultatų.

Ar vadovas yra mokyklos bendruomenės mikroklimato garantas?

10.00–11.30, balandžio 5 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Pagėgių Algimanto Mackaus gimnazija

Pranešime aptarsime, kad vadovo vaidmuo kuriant darbingą ir sveiką mokyklos mikroklimatą, mažinant įtampą ir stresą tarp bendruomenės narių yra labai svarbus. Nagrinėsime, kokios vadovo asmeninės ir vadybinės savybės padeda burti bendruomenę, įgyvendinant strateginius tikslus, nekonfliktuojant, nesusipriešinant, palaikant darbingą atmosferą, kolegiškus ir šiltus santykius. Susipažinsite su praktiškai išbandytais metodais, būdais, priemonėmis, kurie padeda stiprinti psichologinę atmosferą Read more about Ar vadovas yra mokyklos bendruomenės mikroklimato garantas?[…]

Pedagogų motyvacijos ir profesinio tobulėjimo svarba

14.00–14.45, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Panagrinėsime pedagogų profesinio tobulėjimo padėtį Lietuvoje ir Europoje. Diskutuosime apie pedagogų profesinio tobulėjimo naudą, pasyvaus įsitraukimo į profesinio tobulinimo tinklus priežastis, organizacijos vadovo vaidmenį motyvuojant darbuotojus tobulintis. Be to, aptarsime mokymosi motyvacijos kėlimo būdus ir motyvavimo mokytis sistemą.