Mano tautinis kostiumas. Kūrybiškumas ir informacinės technologijos

11.00–11.45, balandžio 12 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Šeduvos gimnazija

Ar informacinės technologijos gali padėti ugdyti kūrybiškumą? Kokios galimos interpretacijos, kuriant savo tautinio kostiumo variantą? Renginyje praktiškai prie kompiuterių galėsite išbandyti vieną iš dviejų siūlomų kūrybinių užduočių.

Informacinių kompiuterinių technologijų koordinatoriaus veikla mokykloje

11.00–11.45, balandžio 13 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

„Kiekvienoje mokykloje būtinai turi atsirasti asmuo – technologijos koordinatorius – išmanantis ugdymą ir IT, kuris gebėtų rūpintis mokyklos informacinės sistemos plėtra, nuolatine mokyklos pedagogų kvalifikacijos raida, padėtų mokytojams integruoti įvairių dalykų mokymą ir kompiuterių taikymą bei sinchronizuotų įvairias IT diegimo sritis.“ (IKT diegimo Lietuvos švietime strategija, 2000 m.). Renginyje bus pristatomi kompiuteriai su „Chrome“ ir Read more about Informacinių kompiuterinių technologijų koordinatoriaus veikla mokykloje[…]

Pažinimo džiaugsmą patiriame KITAIP

11.00–11.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Alytaus Putinų gimnazija

Nukeliausite į tris kūrybiškumo planetas ir susipažinsite, kaip, integruojant mokomuosius dalykus, akademines žinias paversti praktiniais įgūdžiais (vaizdo medžiaga, 11 min.). Įsitikinsite, kaip „Aktyvi klasė“ tampa inovatyviu kūrybiško problemų sprendimo įrankiu. Susipažinsite, kaip „Promethean“ išmaniosios lentos ir programinės įrangos „ActivInspire“ galimybės išnaudojamos ugdant kritinį mąstymą „Planimetrijos“ pamokose. Per praktinį užsiėmimą išbandysite, kaip: – pasinaudojant „ActivInspire“ programa, Read more about Pažinimo džiaugsmą patiriame KITAIP[…]

IKT koordinatorių diskusijų klubas

12.00–12.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (IKT). Tačiau ne visuomet pavyksta pasiekti gerų rezultatų. Tai lemia tinkamas organizacijos pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Renginyje diskutuosime temomis: – Kokių kompetencijų reikia mokyklos bendruomenei, siekiant taikyti IKT šiandien ir rytoj? – Ar šių kompetencijų turi mokyklos darbuotojai? Read more about IKT koordinatorių diskusijų klubas[…]

Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms

11.00–11.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Mokykloje GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį.Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti bei analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, taikydami GIS technologijas, mokiniai gali kurti aplikacijas, pritaikyti jas išmaniesiems įrenginiams, gauti vizualų rezultatą. GIS – puikus integruotos, įtraukiančios pamokos Read more about Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms[…]

Integruoto ugdymo (STEM) stiprinimas mokyklose. Gerosios patirties sklaida

12.00–12.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: VšĮ „Švietimo tinklas“

Daugelis vaikų gamtos, technologijų, inžinerijos ir matematikos ugdymu STEM (Science, Technology, Engineering, Maths) susidomi dar 5–8 klasėse, o lemiamą įtaką apsisprendimui toliau jais domėtis turi tokie aspektai kaip mokytojų gebėjimas sudėtingus dalykus išaiškinti per praktinius pavyzdžius, galimybės dalyvauti neformaliojo ugdymo veiklose. Mokiniai, spręsdami inžinerinius uždavinius, susipažįsta su gamtos mokslais, sužino, kaip tikslieji dalykai gali būti Read more about Integruoto ugdymo (STEM) stiprinimas mokyklose. Gerosios patirties sklaida[…]

Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms

10.00–10.45, balandžio 5 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Mokykloje GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį.Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti bei analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, taikydami GIS technologijas, mokiniai gali kurti aplikacijas, pritaikyti jas išmaniesiems įrenginiams, gauti vizualų rezultatą. GIS – puikus integruotos, įtraukiančios pamokos Read more about Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms[…]