Parodoje „Sužinokime. Tobulėkime. Veikime“ patirtimi dalysis lektoriai iš Belgijos, JAV ir Suomijos!

Yra posakis, kad kitame kieme žolė žalesnė ir vešlesnė. Jį naudojame kalbėdami apie pačias įvairiausias gyvenimo sritis – ir švietimas ne išimtis. Vis žvilgčiojame į EBPO lyderes ir bandome atrasti jų švietimo sėkmės receptus. Laukiame atvykstant šių šalių ekspertų, praktikų ir dalyvaujame susitikimuose su jais. Po to aktyviai diskutuojame. Neretai labiau įsigilinę suprantame, kad kai kuo esame panašūs ir klasėje dirbame vadovaudamiesi panašiomis vertybėmis arba žinome tuos užsienyje taikomus principus, tačiau neretai pamirštame patys juos taikyti. Tada atrandame, jog daug kas priklauso nuo mūsų pačių ir daug ką galime padaryti patys, tik kartais pritrūksta drąsos ar pasitikėjimo savimi.

Štai tokių atradimų parodos „Sužinokime. Tobulėkime. Veikime“ organizatoriai linki jos lankytojams, pristatydami lektorius Anekę Verbek (Anneke Verbeeck, Belgija), Kristiną Beri (Cristina Berry, JAV) ir prof. Miko-Jusi Lakso (Mikko-Jussi Laakso, Suomija).

Viešnia iš Belgijos Anneke Verbeeck mano, jog šiandienos vaikai per mažai juda. Jos nuomonę patvirtina ir Pasaulio sveikatos organizacijos atlikti tyrimai, kurių išvadose teigiama, jog daugiau kaip pusė visos Rytų Europos regiono populiacijos yra nepakankamai fiziškai aktyvi, kad atitiktų sveikatos rekomendacijas. Renginyje „Mokymasis per judesį“ Anneke pristatys inovatyvią priemonę, kuri leidžia darželinukus ir mokinius įtraukti į mokymosi procesą per judesį ir visą šį procesą vaikams padaryti smagiu judriu užsiėmimu.

Ugdymo procese pedagogui itin svarbu užmegzti ryšį su ugdytiniu, kad šis patirtų mokymosi sėkmę ir darbas klasėje vyktų sklandžiai. „Kaip sukurti pozityvius santykius su mokiniais?“ – klausia lektorė Cristina Berry ir atsako, jog santykių kūrimo pagrindas yra pagarba. Lektorė įsitikinusi, kad mokiniai turi pajusti, jog jų indėlis klasėje yra vertinamas, kad kiekvienas yra klasės dalis ir yra gerbiamas. Cristina pateiks patarimų, kokias strategijas mokytojai gali pritaikyti, siekdami plėtoti sėkmingus santykius su mokiniais.

Mokytis matematikos ne visiems vaikams patinka ar sekasi. Suomijoje problema buvo sprendžiama diegiant inovaciją – ViLLE mokymosi aplinką. Joje informatikos gebėjimai ugdomi kartu su matematikos mokymu. Prof. Mikko-Jussi Laakso teigia, kad atlikus tyrimus pastebėta, jog šios inovacijos taikymas net ir vieną pamoką per savaitę pagerina mokinių matematikos rezultatus. Lietuvoje keletas mokyklų taip pat išbando ViLLE. Kaip joms sekėsi ir kodėl ši mokymosi aplinka patinka mokytojams ir mokiniams, profesorius papasakos renginyje „Mokymosi aplinka ViLLE – matematikos ir informatinio mąstymo ugdymui“.

Lektorius sutiksite šiuose renginiuose:

  • Anneke Verbeeck. „Mokymasis per judesį“ (anglų kalba, bus vertimas). Data ir laikas: balandžio 4 d. 14.00–14.45 val. ir balandžio 5 d. 10.00–10.45 val., 12.00–12.45 val.
  • Cristina Berry. „Kaip sukurti pozityvius santykius su mokiniais?“ (anglų kalba). Data ir laikas: balandžio 5 d. 11.00–11.45 val., 12.00–12.45 val.
  • Mikko-Jussi Laakso. „Mokymosi aplinka ViLLE – matematikos ir informatinio mąstymo ugdymui“ (anglų kalba, bus vertimas). Data ir laikas: balandžio 5 d. 12.00–12.45 val.

Kviečiame iš anksto registruotis į šiuos ir kitus parodos renginius. Renginių programą skelbiame ir registraciją iš anksto pradedame nuo kovo 13 d.: https://regionine.ugdome.lt.

 

2 thoughts on “Parodoje „Sužinokime. Tobulėkime. Veikime“ patirtimi dalysis lektoriai iš Belgijos, JAV ir Suomijos!

Comments are closed.