Paprasti atsipalaidavimo ir psichologinės įtampos mažinimo būdai

11.00–12.30, balandžio 12 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Paskaitos tikslas – supažindinti su pagrindinėmis streso ir jo valdymo teorijomis ir šių teorijų praktinio pritaikymo galimybėmis.Kas yra stresas ir kaip jį geriau valdyti? Paskaitoje bus supažindinama su termino „stresas“ reikšme ir šio termino vartojimo problematiškumu. Bus pristatomos pagrindinės streso teorijos, streso priežastys ir pasekmės, teigiami ir neigiami streso aspektai, įveikimo būdai. Paskaitoje bus paaiškintos Read more about Paprasti atsipalaidavimo ir psichologinės įtampos mažinimo būdai[…]

Geros mokyklos kūrimas. Kodėl? Ką? Kaip?

14.00–14.45, balandžio 12 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginio forma – pranešimas-diskusija. Kalbėsime ir diskutuosime apie tai, KODĖL reikia keisti ugdymo praktiką; KĄ mokykla galėtų ar turėtų veikti, kurdama GERĄ MOKYKLĄ (galimybės, pavyzdžiai, duomenys); KAIP naudoti duomenis, siekiant geresnės kokybės ir kiekvieno mokinio pažangos; KAIP plėtoti ir stiprinti mokyklų ir švietimo centrų bendradarbiavimą; KAIP mokosi mokytojai švietimo centruose; KAIP steigėjui panaudoti vertinimo duomenis Read more about Geros mokyklos kūrimas. Kodėl? Ką? Kaip?[…]

Sociokratinis susirinkimas – kaip pasiekti sutarimą, priimant sprendimus?

15.00–16.30, balandžio 12 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: IĮ „Primum Esse“

Kviečiame susipažinti su dinamiško valdymo idėjomis ir pagrindine praktika – sociokratiniu susirinkimo modeliu. Aptarsime ir praktiškai išbandysime, kaip organizuoti susirinkimus, kuriuose būtų užtikrintas atstovavimas nuomonėms, žmonių įsitraukimas, konstruktyvus argumentavimas ir pagrįsti susitarimai. Metodas rekomenduojamas susirinkimams, kuriuose priimami svarbūs veiklos organizavimosi (politiniai) sprendimai. Taigi galėtų būti naudingas švietimo įstaigų tarybų, administracijos, metodinių padalinių ir pan. susirinkimams.

Savivaldus ir personalizuotas ugdymasis: kaip išmokyti vaikus valdyti savo mokymąsi

11.00–12.30, balandžio 13 d., IV a. – 37 kab. Organizuoja: Šiaulių universitetas

Renginio tikslas – plėtoti pedagogų kompetencijas apie mokinių savivaldų ir pesonalizuotą ugdymą(si). Sužinosite, kaip sudaryti sąlygas mokiniams, kad jie taptų savivaldūs, t. y., kaip padėti jiems išsikelti mokymosi tikslus, planuoti savo veiklą, kokias mokymosi strategijas naudoti, kaip veiksmingai naudoti grįžtamąjį ryšį, koreguoti savo veiklą? Mokinių mokymosi kontekste bus aktualizuojamos mokymąsi paremiančios strategijos. Per interaktyvias veiklas, Read more about Savivaldus ir personalizuotas ugdymasis: kaip išmokyti vaikus valdyti savo mokymąsi[…]