Mokytojo emocinė sveikata

11.00–12.30, balandžio 12 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: LCC tarptautinis universitetas

Mes visi esame priklausomi vienas nuo kito, todėl žodžiai, vaizdai, mintys mums daro labai didelę įtaką. Net būdami fiziškai sveiki, galime jaustis labai nevykusiai dėl savo emocinės būsenos. Darbas su žmonėmis (ypač mokymas) sekina ir stiprina. Kaip būti, išlikti, tapti emociškai sveikais ir padėti sustiprėti kitiems?

Stiprios mintys virsta veiksmais

14.00–15.30, balandžio 12 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Asociacija „Intelektinio kapitalo ugdymas“

Pasitikėjimo savimi stiprinimas ir sprendimų darymo kompetencijos turėtų būti aktyviau įtraukiamos į ugdymo procesą, tačiau informacijos šiomis temomis ne tiek jau ir daug. Pagvildensime šias temas plačiau, kad naudos turėtumėte ir asmeniškai, ir būtų ką grįžus papasakoti mokiniams. Kaip ugdyti sprendimų darymo kompetencijas: įsitikinimų poveikis mūsų aplinkai; tinkamas įsitikinimų formavimas; praktinio proto pažinimas; veiksmas kaip Read more about Stiprios mintys virsta veiksmais[…]

Patyrimo pedagogikos praktiškumas jaunimo neformaliame ugdyme – geroji praktika

16.00–16.45, balandžio 12 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Skautų slėnis

Renginyje susipažinsite su patyrimo pedagogikos svarba augant jaunam žmogui, taip pat neformaliojo ugdymo svarba ir gerąja patirtimi. Pranešime kelsime klausimą apie patyrimo pedagogikos poreikį šiuolaikinio jauno žmogaus ugdymosi procese ir augime. Lektorius dalysis realiais pavyzdžiais, kaip tai yra daroma pasaulio mastu, taikant  skautiškus ugdymo metodus (pasaulio skautiškų centrų praktika), kokie metodai taikomi Lietuvoje, kokia tokio Read more about Patyrimo pedagogikos praktiškumas jaunimo neformaliame ugdyme – geroji praktika[…]

Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai

10.00–10.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Asmeniniams ir socialiniams įgūdžiams tenka svarbi vieta ugdymo procese. Sustiprinus šiuos mokinių įgūdžius, jie geba geriau bendrauti, bendradarbiauti, būti savarankiškais, pasitikėti savimi, jausti atsakomybę už save ir kitus, spręsti savo problemas, taip pat kuriamos empatijos užuomazgos ir geranoriškumas kitų atžvilgiu. Lektorės praktiškai pristatys keletą ugdomųjų metodų ir pasidalys konkrečia patirtimi, kaip juos panaudoti ugdymo procese, Read more about Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai[…]

Žinant elgesio pasekmes, smagu daryt teisingus sprendimus

11.00–11.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Gyventi protingai ir dorai yra iššūkis. Kiekvieno žmogaus elgesį veikia kitų žmonių elgesys ir aplinka. Tad ir susivokti bei pasirinkti savo gyvenimo kelią gali trukdyti noras įtikti kitiems žmonėms. Be to, mus supa daugybė malonumų… Todėl svarbu žinoti savo elgesio pasekmes ir daryti teisingus sprendimus. Per šį praktinį užsiėmimą bus aptariama, kaip, pasitelkiant situacijos analizę, Read more about Žinant elgesio pasekmes, smagu daryt teisingus sprendimus[…]

Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?

12.00–12.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

Nors Lietuvoje netrūksta itin gabių mokytojų, medijos žurnalistų lūpomis dažniausiai pasakoja mums, ko mokykloje trūksta, kas yra negerai… Kokį mokyklos (mokytojo) vaizdą jos formuoja? Ar tai stichinis procesas, ar kryptinga, apgalvota komunikacija? Kokią įtaką medijų piešiamam mokytojo ir mokyklos portretui daro pati mokykla? Ar šį procesą galima valdyti? Kaip pačios mokyklos ir mokytojų asociacijos gali Read more about Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?[…]

Kaip tinkamai įveiklinti pamokos kokybės įsivertinimą?

14.00–14.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazija

Ar mokykla jau galėtų sėkmingai pereiti nuo žinių ir supratimo į kompetencijų ugdymą? Ugdymo(si) kokybės lygis mokykloje kyla, jei visos, o ne vieno ar kelių dalykų pamokos atitinka šiuolaikinę kokybę. Tinkamai įveiklinus instucionalizuotą kokybės vadybos instrumentą – veiklos kokybės įsivertinimą, realu veiksmingai tobulinti visų dalykų pamokų kokybę. Taigi renginyje aptarsime, kokius esminius dalykus turėtų žinoti Read more about Kaip tinkamai įveiklinti pamokos kokybės įsivertinimą?[…]

Patyrimo pedagogikos praktiškumas jaunimo neformaliame ugdyme – geroji praktika

15.00–15.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Skautų slėnis

Renginyje susipažinsite su patyrimo pedagogikos svarba augant jaunam žmogui, taip pat neformaliojo ugdymo svarba ir gerąja patirtimi. Pranešime kelsime klausimą apie patyrimo pedagogikos poreikį šiuolaikinio jauno žmogaus ugdymosi procese ir augime. Lektorius dalysis realiais pavyzdžiais, kaip tai yra daroma pasaulio mastu, taikant  skautiškus ugdymo metodus (pasaulio skautiškų centrų praktika), kokie metodai taikomi Lietuvoje, kokia tokio Read more about Patyrimo pedagogikos praktiškumas jaunimo neformaliame ugdyme – geroji praktika[…]