3D mokomasis kinas per pamokas. Kaip tai padeda pasiekti geresnių mokymosi rezultatų?

11.00–11.45, balandžio 12 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Kiekvienas pedagogas per pamokas susiduria su sudėtingu uždaviniu – vis sunkiau per pamokas sudominti šiuolaikinius mokinius. Norint sutelkti vaikų dėmesį, labai svarbu naudoti įvairias informacines technologijas. 3D mokomieji objektai – viena iš priemonių, įtraukiančių į ugdymo procesą net mažiausiai motyvuotus mokinius. Pranešime atsakysime į šiuos klausimus: kokią naudą ugdymo procesui teikia 3D mokomieji objektai; kaip Read more about 3D mokomasis kinas per pamokas. Kaip tai padeda pasiekti geresnių mokymosi rezultatų?[…]

Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams

12.00–12.45, balandžio 12 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Šiandieniniai vaikai yra pirmoji karta, augusi ir brendusi su skaitmeninėmis technologijomis. Nuo mažų dienų jie kiekvieną dieną praleidžia su kompiuteriais, vaizdo žaidimais, skaitmeniniais muzikos grotuvais, telefonais ir kitomis technologijomis. Taigi, norint sutelkti vaikų dėmesį, būtina naudoti inovatyvias edukacines priemones. Pranešime bus pristatomi inovatyvūs žaislai, skirti ikimokyklinio amžiaus vaikams, susipažinsite su interaktyviosiomis lentomis ir jų panaudojimo Read more about Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams[…]

Darbas su planšetiniais kompiuteriais išmaniojoje klasėje: „Smart“ programinės įrangos „Response 2“ panaudojimas ugdymo procese

14.00–15.30, balandžio 12 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Kauno r. Garliavos Adomo Mitkaus pagrindinė mokykla

Technologijoms sparčiai skverbiantis į ugdymo procesą, šiuolaikiniai vaikai turėtų būti mokomi pasitelkiant pačias moderniausias skaitmenines priemones. Jos suteikia daugiau vizualizacijos, interaktyvumo galimybių, yra patrauklesnės patiems vaikams. Renginyje aptarsime, kaip galima patobulinti mokymo procesą, naudojantis naujausiomis technologijomis – kalbėsime apie darbą išmaniojoje klasėje su planšetiniais kompiuteriais: planšetinių kompiuterių suderinimas su „Smart“ interaktyviosiomis programomis; apklausos programos „Response Read more about Darbas su planšetiniais kompiuteriais išmaniojoje klasėje: „Smart“ programinės įrangos „Response 2“ panaudojimas ugdymo procese[…]

Kaip „Robotel“ kalbų laboratorijos programinė įranga padeda mokytis anglų kalbos?

16.00–16.45, balandžio 12 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Kauno r. Garliavos Adomo Mitkaus pagrindinė mokykla

Renginyje aptarsime, kaip taikyti inovatyvius mokymo(si) metodus, ugdant mokinių klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo gebėjimus, naudojantis „Robotel“ kalbų mokymo laboratorija. Bus demonstruojamos mokinių atliktų darbų ir vaizdo pamokų ištraukos. Kaip ši technologija gali pagerinti anglų kalbos mokymo ir mokymosi kokybę? Tinkamai taikoma ši technologija pamokose padeda tobulinti ugdymą ir turi akivaizdžių pranašumų, vizualizuojant ir įgarsinant Read more about Kaip „Robotel“ kalbų laboratorijos programinė įranga padeda mokytis anglų kalbos?[…]

SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybės ir naujovės

10.00–10.45, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

SMART interaktyviosios lentos – populiariausios interaktyvios lentos ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kviečiame apsilankyti renginyje, kuriame mes: pristatysime SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybes; papasakosime, kaip susikurti interaktyvią pamoką vos per 5 min.; parodysime naujausias SMART „Notebook“ programinės įrangos galimybes.

Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams

11.00–11.45, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: UAB „Biznio mašinų kompanija“

Šiandieniniai vaikai yra pirmoji karta, augusi ir brendusi su skaitmeninėmis technologijomis. Nuo mažų dienų jie kiekvieną dieną praleidžia su kompiuteriais, vaizdo žaidimais, skaitmeniniais muzikos grotuvais, telefonais ir kitomis technologijomis. Taigi, norint sutelkti vaikų dėmesį, būtina naudoti inovatyvias edukacines priemones. Pranešime bus pristatomi inovatyvūs žaislai, skirti ikimokyklinio amžiaus vaikams, supažinsite su interaktyviosiomis lentomis ir jų panaudojimo Read more about Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams[…]

MIR mokykloje – ką gali mokytojas?

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Radviliškio Vaižganto gimnazija, Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla

Kviečiame į projekto „Medijų ir informacinis raštingumas“ metu vykdytų veiklų, seminarų, praktinių ir teorinių veiklų bei išteklių pristatymą. MIR – tai būtinosios kompetencijos (žinių, įgūdžių, nuostatų), leidžiančios piliečiams veiksmingai naudotis medijomis (spauda, radijo ir televizijos laidomis, kino filmais, reklama, internetu ir kt.), kitais informacijos šaltiniais (bibliotekomis, muziejais, archyvais), ir gebėjimai kritiškai vertinti gautą informaciją. Renginyje Read more about MIR mokykloje – ką gali mokytojas?[…]

3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose

14.00–15.30, balandžio 13 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Šiaulių Dainų progimnazija

Pranešimo pagrindas – dalijimasis asmenine patirtimi, į ugdymo procesą integruojant 3D objektus, padedančius veiksmingiau mokyti(s) ir kelti mokinių mokymosi motyvaciją. Pranešime pateikiama teorinė ir praktinė medžiaga, atskleidžia: 3D mokomųjų objektų integravimo į matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokas patirtį; veiksmingesnio mokymo(si) ir mokinių motyvacijos kėlimo būdus; ugdymo integralumo, patrauklumo ir džiaugsmingumo skatinimo pamokose galimybes; šiuolaikinių ugdymo/si Read more about 3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose[…]