Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas

10.00–10.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Gimnazijos aktų salėje lankytojus sveikins Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius, Ugdymo plėtotės centro direktorius Giedrius Vaidelis, Alytaus miesto meras Vytautas Grigaravičius, Alytaus šv. Benedikto gimnazijos direktorė Loreta Šernienė. Geros nuotaikos visiems įpūs Didžiosios kunigaikštienės Birutės ulonų bataliono karinis orkestras, salę muzikos garsų pripildys balsingoji „X faktoriaus“ dalyvė Aurėja Sinkevičiūtė, o Alytaus cirko Read more about Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas[…]

Stendų lankymas (sporto salė)

13.00–13.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Parodos organizatoriai su džiaugsmu pristato gausų parodos stendų erdvės dalyvių sąrašą. Bendradarbiavimas su kai kuriomis švietimo lauke dirbančiomis įstaigomis tęsiasi jau ne pirmus metus, su kitomis – tai naujai užsimezgusi draugystė. Ruošdamiesi šiai parodai visi dalyviai lankytojams paruošė daug staigmenų! Būtinai užsukite į stendų erdvę sporto salėje – čia išbandysite sensorines ugdymo priemones, skaitmeninę mokymosi Read more about Stendų lankymas (sporto salė)[…]

Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms

11.00–11.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: UAB „Hnit-Baltic“

Mokykloje GIS technologijos padeda atskleisti dalyko turinį per interaktyvų žemėlapį.Socialinių ir gamtos mokslų dalykuose, kuriuose tiriama artimoji, šalies, regioninė, pasaulio aplinka, GIS technologijos suteikia įrankių ir metodų objektams, reiškiniams vertinti bei analizuoti. Informacinių technologijų pamokose, taikydami GIS technologijas, mokiniai gali kurti aplikacijas, pritaikyti jas išmaniesiems įrenginiams, gauti vizualų rezultatą. GIS – puikus integruotos, įtraukiančios pamokos Read more about Geoinformacijos (GIS) technologijos pamokai ir popamokinėms veikloms[…]

Integruoto ugdymo (STEM) stiprinimas mokyklose. Gerosios patirties sklaida

12.00–12.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: VšĮ „Švietimo tinklas“

Daugelis vaikų gamtos, technologijų, inžinerijos ir matematikos ugdymu STEM (Science, Technology, Engineering, Maths) susidomi dar 5–8 klasėse, o lemiamą įtaką apsisprendimui toliau jais domėtis turi tokie aspektai kaip mokytojų gebėjimas sudėtingus dalykus išaiškinti per praktinius pavyzdžius, galimybės dalyvauti neformaliojo ugdymo veiklose. Mokiniai, spręsdami inžinerinius uždavinius, susipažįsta su gamtos mokslais, sužino, kaip tikslieji dalykai gali būti Read more about Integruoto ugdymo (STEM) stiprinimas mokyklose. Gerosios patirties sklaida[…]

Tobulėkime inovatyviai! Pradedančiųjų mokytojų stažuočių ir papildomų studijų pedagogams galimybės

14.00–14.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas

Lietuvos švietimui būdinga žemesni negu vidutiniai ES mokinių mokymosi rezultatai, mokytojų senėjimas, jaunų mokytojų trūkumas, nepakankamai išnaudota privaloma praktika mokykloje pradedantiesiems pedagogams. Tai rodo pokyčių bendrojo ugdymo sistemoje poreikį. Ugdymo plėtotės centras nuo 2018 m. įgyvendins ESF finansuojamą projektą „Tęsk“. Jo metu, bendradarbiaujant su aukštosiomis mokyklomis, bus diegiamos inovacijos pedagogų kvalifikacijos tobulinimo srityje: išbandoma pradedančiųjų Read more about Tobulėkime inovatyviai! Pradedančiųjų mokytojų stažuočių ir papildomų studijų pedagogams galimybės[…]

Ar dalyko ir užsienio kalbos integracija yra veiksmingas mokymo būdas?

15.00–16.30, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Alytaus Dainavos pagrindinė mokykla

Renginyje sužinosite apie integruotą dalyko ir užsienio kalbos mokymo (toliau – IDUKM) būdą bei patirtį, vykdant Goethe instituto projektą „CLILIG@LITAUEN“. Lektorė kels klausimą, kuo naudingos tokios pamokos dalyko mokymui ir užsienio kalbos pamokoms. Teorinėje dalyje susipažinsite su IDUKM galimybėmis, išgirsite apie gerąją patirtį, planuojant ir vykdant tokio pobūdžio pamokas, praktiškų patarimų. Antroje renginio dalyje patys Read more about Ar dalyko ir užsienio kalbos integracija yra veiksmingas mokymo būdas?[…]

Kontaktų mugė (sporto salė)

15.00–15.45, balandžio 5 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Dviejų dienų parodos renginių maratoną baigsime parodos naujiena – Kontaktų muge, į kurią visus kvies aktorius ir režisierius Paulius Tamolė! Ką aktorius ir parodos dalyviai veiks Kontaktų mugėje, sužinosite užsukę į sporto salę. Vizitinės kortelės parengtos kiekvienam atėjusiajam.

XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant

10.00–10.45, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Edukaciniai.lt

Seminare aptarsime 10 esminių XXI a. įgūdžių: kokie šie įgūdžiai, kodėl būtent jie svarbūs ir kaip juos ugdyti. Esame įsitikinę, kad žaidimas – esminė biologinė žmogaus varomoji jėga. Žaidimas yra priimtiniausia vaiko lavinimo priemonė. Tačiau kokie gebėjimai yra patys reikalingiausi mums, suaugusiesiems? Kokios ateities herojų savybės, kurios prognozuoja sėkmę? Ekonomistų, edukologų, psichologų ir neurologų mokslininkų Read more about XXI a. įgūdžiai ir jų svarba vaikams. Lavinimas žaidžiant[…]

„Prieskoninis aliejus“: integruojame technologijas ir geografiją

11.00–12.30, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazija

Kiekvienas mokytojas ir kiekvienas mokinys yra savitas, tad kaip juos suvienyti ir nukreipti į bendrą tikslą? Ieškant, atrandant, tyrinėjant, žaidžiant! Dvi entuziastingos Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazijos mokytojos kartu su grupe JAV archeologų Karibų jūros dugne, prie šiaurinės Haičio pakrantės, aptiko, kaip spėjama, laivo „Santa Maria“, kuriuo Kristupas Kolumbas atrado Ameriką, nuolaužų. Neįtikėtinų lobių atradimai visada Read more about „Prieskoninis aliejus“: integruojame technologijas ir geografiją[…]

Pedagogų motyvacijos ir profesinio tobulėjimo svarba

14.00–14.45, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Panagrinėsime pedagogų profesinio tobulėjimo padėtį Lietuvoje ir Europoje. Diskutuosime apie pedagogų profesinio tobulėjimo naudą, pasyvaus įsitraukimo į profesinio tobulinimo tinklus priežastis, organizacijos vadovo vaidmenį motyvuojant darbuotojus tobulintis. Be to, aptarsime mokymosi motyvacijos kėlimo būdus ir motyvavimo mokytis sistemą.