Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip?

14.00–15.30, balandžio 13 d., IV a. – Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Atnaujinant ugdymo turinį, svarbu susitarti, kodėl būtina tai daryti, kas bus atnaujinama ir kaip tai bus daroma. Ši konsultacija yra puiki proga ugdymo turinio rengėjams aptarti kartu su praktikais mokytojais ir mokyklų administracijos atstovais svarbiausius planuojamus pokyčius, ką būtina keisti ir tobulinti, kokie sprendimai reikalingi, siekiant aukštesnių mokinių pasiekimų, ir kokie numatomi projektai, kaip mokyklų Read more about Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip?[…]

Kodėl vertinti individualią mokinio pažangą?

10.00–10.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Tyrimai patvirtina, kad vienas reikšmingiausių veiksnių, darančių įtaką mokinių pasiekimams, yra individualios pažangos vertinimas. Lietuvos mokyklose daugiau dėmesio skiriama apibendrinamajam vertinimui, o individualios pažangos vertinimas dažnam mokytojui kelia nerimą ir abejonių, kaip tai įgyvendinti praktikoje. Pranešime sužinosite, kas yra individuali pažanga, kokie pagrindiniai jos vertinimo principai, pateiksime praktinių pavyzdžių ir pristatysime naujai parengtą metodinį leidinį Read more about Kodėl vertinti individualią mokinio pažangą?[…]