Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip?

14.00–15.30, balandžio 13 d., IV a. – Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Atnaujinant ugdymo turinį, svarbu susitarti, kodėl būtina tai daryti, kas bus atnaujinama ir kaip tai bus daroma. Ši konsultacija yra puiki proga ugdymo turinio rengėjams aptarti kartu su praktikais mokytojais ir mokyklų administracijos atstovais svarbiausius planuojamus pokyčius, ką būtina keisti ir tobulinti, kokie sprendimai reikalingi, siekiant aukštesnių mokinių pasiekimų, ir kokie numatomi projektai, kaip mokyklų Read more about Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip?[…]

Mokykla be [stereotipinių] namų darbų: ugdymas kitaip

12.00–12.45, balandžio 5 d., Aktų salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ar viskas, ką mokinys atlieka ne pamokoje, yra namų darbai? Kokią mokinio atliekamą veiklą derėtų laikyti namų darbais? Kokiomis ugdymo organizavimo formomis ir (ar) būdais būtų galima pakeisti tradicinius, stereotipinius namų darbus? Namų darbų atsisakymas – ugdymo praktikos ar požiūrio į ugdymą keitimas? Renginyje nagrinėsime šiuos ir panašius klausimus, pristatydami mokyklos be namų darbų modelio Read more about Mokykla be [stereotipinių] namų darbų: ugdymas kitaip[…]