Mokinių pasiekimų gerinimas, pasinaudojant bendrųjų ugdymo planų galimybėmis

12.00–12.45, balandžio 13 d., IV a. – Aktų salė Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Kokią įtaką mokinių pasiekimams turi mokymosi trukmės laikas? Kaip, naudojantis bendraisiais ugdymo planais, pagerinti mokinių pasiekimus? Kokiomis kitomis galimybėmis gali pasinaudoti mokykla, gerindama mokinių pasiekimus? Kaip laiku atpažinti mokinius, kuriems kyla mokymosi sunkumų? Kaip tikslingai suteikti mokymosi pagalbą visiems mokiniams, kuriems ji reikalinga? Kokiais įrodymais remtis, suteikiant mokymosi pagalbą? Namų darbai – mokymosi mokykloje tąsa. Read more about Mokinių pasiekimų gerinimas, pasinaudojant bendrųjų ugdymo planų galimybėmis[…]

Bendrieji ugdymo planai – praeities klonavimui ar ateities kūrimui?

12.00–12.45, balandžio 24 d., 103 kab. Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Aptarsime atnaujintų bendrųjų ugdymo planų 2019–2020 ir 2020–2021 mokslo metams aktualijas. Kokie esminiai pakeitimai, susiję su mokyklai suteikiamu didesniu savarankiškumu priimti sprendimus?

Iššūkiai įgyvendinant Bendruosius ugdymo planus, ilgėjant ugdymo procesui

12.00–12.45, balandžio 4 d., 1-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Kaip koreguoti ugdymo procesą, jei kyla nenumatytų iššūkių? Kokią įtaką mokinių pasiekimams daro nedalyvavimas ugdymo procese? Kokios galimybės teikti mokymosi pagalbą numatytos bendruosiuose ugdymo planuose? Renginyje sužinosite apie bendrųjų ugdymo planų nuostatų įgyvendinimo ypatumus, ilgėjant ugdymo procesui, jei kyla nenumatytų iššūkių – kas ir kaip koreguojama. Aptarsime bendrųjų ugdymo planų nuostatas dėl mokymosi pagalbos teikimo Read more about Iššūkiai įgyvendinant Bendruosius ugdymo planus, ilgėjant ugdymo procesui[…]