Laikas | IV a. – Aktų salė | II a. – 19 kab. | II a. – 20 kab. | II a. – 22 kab. | III a. – 26 kab. | III a. – 28 kab. | III a. – 29 kab. | III a. – 30 kab. | III a. – 32 kab. | IV a. – 37 kab. |
10.00 | Apie vadybą ir lyderystę: strateginis planavimas – prãsmės ar beprasmybės? 10.00–11.30 val. Ugdymo plėtotės centras
| Brandos darbas: pagrindiniai principai ir įgyvendinimas 10.00–10.45 val. Nacionalinis egzaminų centras
| Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai 10.00–10.45 val. Lietuvos vaikų ir jaunimo centras
| Kaip pamoką paversti pasaka, motyvuojančia sėkmei? 10.00–11.30 val. Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla
| Nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ pristatymas 10.00–11.30 val. Vilniaus Gedimino technikos universitetas
| Individualios mokinių pažangos stebėsenos sistema 10.00–11.30 val. Šiaulių Salduvės progimnazija
| SMART interaktyviųjų lentų panaudojimo galimybės ir naujovės 10.00–10.45 val. UAB „Biznio mašinų kompanija“
| Kaip išmanieji įrenginiai gali padėti organizuoti mokymosi bendradarbiaujant veiklą? 10.00–11.30 val. Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras
| Geoinformacinės sistemos – priemonė ir turinys integruotai geografijos (pasaulio pažinimo) ir informatikos pamokai 10.00–10.45 val. UAB „Hnit-Baltic“
| Reflektyvi praktika (refleksija) mokytojo profesinėje veikloje: iššūkiai ir galimybės (uždaras renginys) 10.00–10.45 val. LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.00 | Informacinių kompiuterinių technologijų koordinatoriaus veikla mokykloje 11.00–11.45 val. Švietimo informacinių technologijų centras
| Žinant elgesio pasekmes, smagu daryt teisingus sprendimus 11.00–11.45 val. Lietuvos vaikų ir jaunimo centras
| Inovatyvios priemonės šiuolaikiniams darželinukams 11.00–11.45 val. UAB „Biznio mašinų kompanija“
| Teksto ir kalbos sistemos suvokimo problemos pagrindinėje mokykloje 11.00–11.45 val. Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"
| Savivaldus ir personalizuotas ugdymasis: kaip išmokyti vaikus valdyti savo mokymąsi 11.00–12.30 val. Šiaulių universitetas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12.00 | Mokinių pasiekimų gerinimas, pasinaudojant bendrųjų ugdymo planų galimybėmis 12.00–12.45 val. LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija
| AIKOS ir tarptautinių projektų rezultatų panaudojimas mokytojo veikloje 12.00–12.45 val. Švietimo informacinių technologijų centras
| Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame? 12.00–12.45 val. Vilniaus Gedimino technikos universitetas
| Virtuali mokymo(si) aplinka „EDUKA klasė“ pradiniame ugdyme 12.00–12.45 val. Leidykla „Šviesa“
| Diskusija „Nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ galimybės formaliajame ir neformaliajame ugdyme“ 12.00–12.45 val. Vilniaus Gedimino technikos universitetas
| Saugesnio interneto veikla klasės auklėtojo darbe 12.00–12.45 val. Švietimo informacinių technologijų centras
| MIR mokykloje – ką gali mokytojas? 12.00–12.45 val. Radviliškio Vaižganto gimnazija, Šiaulių „Saulės“ pradinė mokykla
| Paskaita-užsiėmimas „Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui“ 12.00–12.45 val. UAB „Gudragalvis“
| Geografinės informacinės sistemos kūrybiškoms projektinėms veikloms 12.00–12.45 val. UAB „Hnit-Baltic“
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13.00 | Stendų lankymas 13.00–13.45 val. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.00 | Ugdymo turinio atnaujinimas. Kodėl? Ką? Kaip? 14.00–15.30 val. LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras
| Efektyvaus mokymo(si) laboratorija: eksperimentai 1–4 kl. mokiniams per pasaulio pažinimo pamokas 14.00–14.45 val. UAB „Mokslo technologijos“
| Kaip tinkamai įveiklinti pamokos kokybės įsivertinimą? 14.00–14.45 val. Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazija
| Integruotas ugdymas: pamokos kitaip 14.00–15.30 val. Radviliškio Gražinos pagrindinė mokykla
| Nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ seminaras 14.00–15.30 val. Vilniaus Gedimino technikos universitetas
| Kodėl šachmatai naudingi vaiko ugdymui(si)? 14.00–14.45 val. VšĮ „Lietuvos šachmatų mokykla“
| 3D mokomųjų objektų panaudojimas matematinio ir gamtamokslinio ugdymo pamokose 14.00–15.30 val. Šiaulių Dainų progimnazija
| Kaip išmanieji įrenginiai gali padėti organizuoti mokymosi bendradarbiaujant veiklą? 14.00–15.30 val. Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras
| Socialinių tinklų galimybės dirbant su Z karta 14.00–15.30 val. UAB „Mokomieji filmai“
| Reflektyvi praktika (refleksija) mokytojo profesinėje veikloje: kas? tai kas? kas dabar? (uždaras renginys) 14.00–15.30 val. LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.00 | Kaip galime ir norime tobulėti? 15.00–15.45 val. Šiaulių universiteto Tęstinių studijų institutas
| Patyrimo pedagogikos praktiškumas jaunimo neformaliame ugdyme – geroji praktika 15.00–15.45 val. Skautų slėnis
| Priešmokyklis ugdymas – žaidimai ar mokslas? 15.00–15.45 val. Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|