Padėkime mokiniams įprasminti mokymąsi

Geroje mokykloje ugdymas (mokymas) nėra savitikslis – jis padeda mokiniui ugdytis įvairias jam ir visuomenei svarbias kompetencijas, moko lankstumo kintant aplinkai bei gebėjimo susidoroti su iššūkiais, skatina savarankiškai kelti klausimus ir mąstyti. Daug dėmesio skiriama mokymui(si) mokytis – rasti, atsirinkti, įprasminti žinojimą“ [Geros mokyklos koncepcija, 2015].

Pamoka. Pertrauka. Pamoka. Pertrauka. Įprastas dienos ritmas, kuriuo gyvena visa mokykla. Toks ritmas – kaip lopšinė – gali kartais ir užliūliuoti, vis dėlto nepamirštame užduoti sau svarbų klausimą: „Kokia buvimo mokykloje prasmė ir kodėl aš čia?“. Trumpam stabtelėję galbūt pagalvojame: ,,Aš čia, nes tikiu kiekvieno savo mokinio galiomis ir noriu padėti jam patirti mokymosi džiaugsmą bandant ir klystant, atrandant ir suprantant.“ Vėl bandome pasivyti ir pataikyti į dienos mokykloje taktą, o atsakymas lieka pleventi ore, nes ne visada žinome, kaip to pasiekti.

Stabtelėkime ir pakalbėkime apie:

Susitikime Ugdymo plėtotės centro renginiuose! O grįžę į savo mokyklas būkime tikri mokinio pagalbininkai tyrinėjant pasaulį ir randant savo vietą jame.

Nuo kovo 25 d. registruokitės į Ugdymo plėtotės centro ir kitų institucijų, įmonių inicijuojamus renginius. Iš viso parodoje „Sužinokime. Tobulėkime. Veikime“ balandžio 24–25 d. planuojama daugiau nei 80 renginių, veiks stendai, kuriuose interaktyviai bus pristatomos inovacijos mokyklai, vyks daug pokalbių ir susitikimų.