Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas sporto salėje

10.00–10.45, balandžio 24 d., 101 kab.

Peržengusius Utenos Dauniškio gimnazijos slenkstį apims pakili nuotaika – ją kurs 23 metus skaičiuojanti ir tarptautiniuose festivaliuose nuolat dalyvaujanti tautiškos muzikos kapela „Untyte“. Muzikos garsų lydimi parodos svečiai ir organizatoriai rinksis į gimnazijos aktų salę, kur parodos pradžią skelbs pagonybę menantys instrumentai ragai, o visus susirinkusius sveikins tikrieji parodos šeimininkai – mokiniai! Visą regioną suvienijanti Read more about Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas sporto salėje[…]

Stendų lankymas sporto salėje

13.00–13.45, balandžio 24 d., 101 kab.

Turėdami laisvą minutę prieš / tarp / po ar vietoje renginių, būtinai užsukite į stendų erdvę mokyklos sporto salėje. Čia jūsų lauks įmonių, universitetų, leidyklų, muziejų atstovai. Pasižvalgykite po stenduose planuojamų interaktyvių veiklų, pristatymų, demonstracijų aprašymus. Primename, kad stendų erdvė veiks abi parodos dienas visų parodos renginių metu. Joje laukiame mokytojų, mokinių, tėvelių ir senelių. Read more about Stendų lankymas sporto salėje[…]

Mokytojai, kurie laimingi patys

11.00–11.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: VšĮ „Kitokie projektai“

Mokytojai – viena labiausiai „spaudžiamų“ profesijų. Kasdieniame mokytojo darbe pasitaikančios sudėtingos ir emociškai sunkios situacijos įprastai laikomos jo atsakomybe. Pristatysime metodus ir įrankius, padedančius mokytojui „įdarbinti“ savo, kolegų, administracijos, mokinių ir jų tėvų patirtį, sprendžiant kasdienes problemas, ir leidžiančius ne viską daryti pačiam. Tyrinėsime profesinės supervizijos ir bendruomenės piramidės (TM) teikiamas galimybes.

Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?

12.00–12.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Susipažinsite su praktine patirtimi organizuojant integruotą ugdymą, geimifikacijos, problemų sprendimo bendradarbiaujant ir IKT įrankių panaudojimu mokinių motyvacijai didinti. Praktiškai išbandysite kelis skaitmeninius įrankius ugdymo turiniui kurti (pvz., „Learningapps“ ), mokinių asmeninei pažangai vertinti ir įsivertinti (pvz., „Mentimeter“, „Quizelize“, „Plickers“), bendrauti ir bendradarbiauti (pvz., „TesTeach“, „Lino“ ir kt.). Susipažinsite su Ugdymo plėtotės centro vykdomais „Erasmus“ strateginių Read more about Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?[…]

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų pamokose

14.00–14.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ar Kolumbas yra tas pats Kolumbas geografijoje ir istorijoje? Ko ir kaip mokyti(s) geografijos ir kitų dalykų pamokose, kad kiekvienas mokinys pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir būtų motyvuotas mokytis toliau? Kaip Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų pamokose[…]

Interaktyvių kubų naudojimas pamokoje

15.00–15.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Šioje pamokoje susipažinsite su interaktyviais kubais. Aptarsime, kaip reikia taikyti interaktyvius kubus pamokose, kaip praturtinti pamokas, kaip mokytis įtraukiant judėjimą ir kaip sužadinti mokinių norą mokytis. Anneke Verbeeck, i3-technologies.

„Dobot“ roboto rankos taikymas STEM ugdyme

16.00–16.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Ketvirtoji pramonės revoliucija jau pasiekia kiekvieną iš mūsų, o ateities darbai labai su ja susiję. Supažindinsime su edukacine roboto ranka ir jos taikymu ugdymo procese. Ši ranka padeda suprasti pagrindinius gamybos procesus, įtraukia į programavimo, matematikos ir fizikos mokslus. Tai daugiafunkcinė mokymosi priemonė, laimėjusi daugybę apdovanojimų pasaulyje kaip inovatyvi ir veiksminga mokymosi priemonė.

Informatinio mąstymo ugdymas pradinėse klasėse per integruotas veiklas

10.00–10.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Pradinių klasių mokytojams bus pristatoma, kas yra informatinis mąstymas, kaip jis gali būti ugdomas ir kodėl tai yra naudinga. Taip pat bus pateikti konkretūs pasiūlymai, kaip informatinio mąstymo ugdymas gali papildyti integruotas pradinio ugdymo veiklas. Lektoriai – Gabrielė Stupurienė, Vilniaus universitetas; Rita Mikelionytė, UAB „Baltų lankų“ vadovėliai“.

Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose

11.00–11.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Šviesa“

Ką reiškia mišrusis mokymasis? Kodėl apie šį būdą šiandien kalbama kaip apie vieną veiksmingiausių, siekiant aukštesnių kiekvieno mokinio rezultatų ir asmeninės pažangos? Ko ir kaip mokyti pradinukus matematikos pamokose, kad kiekvienas vaikas pajustų džiaugsmą atradęs jam reikšmingus dalykus ir norėtų domėtis toliau? Kaip rasti pusiausvyrą tarp popierinių ir skaitmeninių priemonių ir tikslingai jas pritaikyti? Kviečiame Read more about Mišrusis mokymasis – daugiau atradimų kiekvienam pradinukui matematikos pamokose[…]

Interaktyvių sprendimų praktinis pritaikymas pamokoje

12.00–12.45, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: UAB „Inseria“

Pagrindinis renginio tikslas – padėti mokytojams suprasti, kaip jie gali padidinti mokinių įsitraukimą į pamoką, naudojantis interaktyviais sprendimais. Renginyje bus praktiškai parodytos pagrindinės interaktyvių sprendimų funkcijos ir galimybės.

Nuo atidaus skaitymo prie rašymo

14.00–15.30, balandžio 25 d., 308 kab. Organizuoja: Leidykla „Baltų lankų“ vadovėliai"

Lietuvių kalbos mokytojams bus pristatyta metodika, kaip integraliai ugdyti atidaus skaitymo ir rašymo gebėjimus nuo 5 klasės. Bus aptariama, kokie galimi atidaus skaitymo žingsniai, pradedant jo mokyti 5 klasėje, kaip nuosekliai ugdyti programinių tekstų skaitymo gebėjimus, šiuos tekstus lyginti su kitais žodiniais ir nežodiniais tekstais, orientuojantis į tarptautinius tyrimus (PISA), kaip skaitymo veiklas susieti su Read more about Nuo atidaus skaitymo prie rašymo[…]