Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas

10.00–10.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Gimnazijos aktų salėje lankytojus sveikins Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius, Ugdymo plėtotės centro direktorius Giedrius Vaidelis, Alytaus miesto meras Vytautas Grigaravičius, Alytaus šv. Benedikto gimnazijos direktorė Loreta Šernienė. Geros nuotaikos visiems įpūs Didžiosios kunigaikštienės Birutės ulonų bataliono karinis orkestras, salę muzikos garsų pripildys balsingoji „X faktoriaus“ dalyvė Aurėja Sinkevičiūtė, o Alytaus cirko Read more about Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas[…]

Stendų lankymas (sporto salė)

13.00–13.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Parodos organizatoriai su džiaugsmu pristato gausų parodos stendų erdvės dalyvių sąrašą. Bendradarbiavimas su kai kuriomis švietimo lauke dirbančiomis įstaigomis tęsiasi jau ne pirmus metus, su kitomis – tai naujai užsimezgusi draugystė. Ruošdamiesi šiai parodai visi dalyviai lankytojams paruošė daug staigmenų! Būtinai užsukite į stendų erdvę sporto salėje – čia išbandysite sensorines ugdymo priemones, skaitmeninę mokymosi Read more about Stendų lankymas (sporto salė)[…]

Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Susipažinsite su galimybėmis įtraukti mokinius ir visą mokyklos bendruomenę į saugesnio ir geresnio interneto kūrimą. Interaktyvių žaidimų forma išmoksite: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete;- užduoti vaikams klausimų apie bendravimo socialiniuose tinkluose ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; –   parinkti ir naudoti profilio internete nuotraukas. Ieškosite būdų, kaip telkti mokyklos Read more about Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?[…]

Kaip tapti savanoriu vyresniuoju draugu?

12.00–12.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus miesto pedagoginė psichologinė tarnyba

Sužinosite apie savanorių vyresniųjų draugų programą, kuri skirta vyresniųjų klasių mokiniams. Susipažinsite su šios programos tikslais, gerąja patirtimi. Aptarsime, kuo ši programa naudinga vaikams, kas gali tapti savanoriais vyresniaisiais draugais ir mažaisiais draugais. Programa grindžiama pagrindiniais BBBS (Big brothers, Big sisters) programos principais ir tikslais. BBBS programa (Lietuvoje žinoma „Vyresniojo draugo“ pavadinimu) buvo sukurta JAV Read more about Kaip tapti savanoriu vyresniuoju draugu?[…]

Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?

14.00–14.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kodėl pradinėse klasėse reikia mokyti vaikus ne tik skaityti, rašyti, pažinti pasaulį, bet ir ugdyti jų lytiškumą? Todėl, kad jeigu to nepadarysime mes, vaikai patys susiras atsakymus į jiems rūpimus klausimus. Todėl, kad lytiškumo tema vis dar tebėra tabu. Todėl, kad yra šeimų, nepajėgių padėti savo vaikams pasirengti gyvenimui. Todėl, kad sveiko lytiškumo pagrindus turi Read more about Kaip ugdysime lytiškumą ir rengsime šeimai pradinėje mokykloje?[…]

Projektas „Lyderių laikas 3“ Alytuje – partnerysčių kūrimas ir stiprinimas mokinių mokymosi sėkmei

15.00–15.45, 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus A. Ramanausko-Vanago gimnazija

Nacionaline iniciatyva „Lyderių laikas 3“ siekiama tobulinti ugdymo įstaigų vadybos praktiką ir besimokančiųjų mokymosi kokybę, kad mokyklų savivaldybių ir nacionalinio lygmens švietimo lyderiai būtų labiau pasirengę inicijuoti bei vykdyti kokybinius pokyčius savo organizacijose vardan mokinių mokymosi pažangos. Renginyje pristatysime Alytaus miesto kūrybinės pokyčių komandos rengiamą ir įgyvendinamą į besimokančiųjų mokymosi sėkmę orientuotą integralų projektą, apimantį Read more about Projektas „Lyderių laikas 3“ Alytuje – partnerysčių kūrimas ir stiprinimas mokinių mokymosi sėkmei[…]

Mobiliosios aplikacijos „PhenoloGIT“ ypatumai ir pritaikymas biologijos ir geografijos pamokose

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

2015–2018 m. Europos Komisijos remiamame eksperimentiniame projekte „PhenoloGIT: vietovės duomenų analizė ir mobilusis mokymasis mokyklose“ (sutrumpintai „PhenoloGIT“), buvo išbandoma mobilioji aplikacija. Aplikacija dešimtyje Lietuvos mokyklų leido fiksuoti mokyklas supančią aplinką ir nuotraukomis dalytis ne tik su savo šalies, bet ir su užsienio partneriais. Kokiems mokymo scenarijams biologijos ir geografijos pamokose galima pritaikyti „PhenoloGIT“ mobiliąją aplikaciją? Sužinosite Read more about Mobiliosios aplikacijos „PhenoloGIT“ ypatumai ir pritaikymas biologijos ir geografijos pamokose[…]

VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete

16.00–16.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Leidykla TEV

Pranešimas skirtas matematikos mokytojams, besidomintiems IT panaudojimu mokant matematikos arba rengiant mokinius baigiamiesiems egzaminams. Bus pristatomi TEV sukurti skaitmeniniai produktai: a) kompiuterinės priemonės mokiniams – „Žaidžiame matematiką“, „E-Matematika Tau“ ir skaitmeniniai vadovėliai (kuriuos jau dabar galima nemokamai vartyti interneto svetainėje evadoveliai.lt). b) darbo įrankiai matematikos mokytojams – VBE uždavinių bankas (visi egzaminų uždaviniai nuo 1999 Read more about VBE matematikos užduočių bankas ir kiti mokytojų pagalbininkai internete[…]

Kontaktų mugė (sporto salė)

15.00–15.45, balandžio 5 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Dviejų dienų parodos renginių maratoną baigsime parodos naujiena – Kontaktų muge, į kurią visus kvies aktorius ir režisierius Paulius Tamolė! Ką aktorius ir parodos dalyviai veiks Kontaktų mugėje, sužinosite užsukę į sporto salę. Vizitinės kortelės parengtos kiekvienam atėjusiajam.

Kaip gimsta su kitais dalykais integruotos biologijos pamokos

10.00–10.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Jotvingių gimnazija

Bendrosiose programose mokytojams rekomenduojama „ieškoti galimybių integruoti ugdymo turinį pirmiausia ugdymo srityje ir su kitų ugdymo sričių dalykais“. Dažnai toks poreikis kyla savaime, kai susiduriama su problema, kurią reikia analizuoti įvairiais aspektais, o tuomet paaiškėja, kad prireikia įvairių sričių žinių ir gebėjimų. Taip įvyksta integracija, suartėja dalykai, skirtingų dalykų žinios taikomos viename kontekste. Taigi aptarsime, Read more about Kaip gimsta su kitais dalykais integruotos biologijos pamokos[…]

Žinutė mokiniui: „Ruošiesi gyvenimo skrydžiui – nepamiršk parašiuto“

11.00–11.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Sodra

2017 m. pradėtas vykdyti „Sodros“ ir partnerių inicijuotas bandomasis jaunimo pilietiškumo ir socialinės atsakomybės ugdymo projektas „Nepamiršk parašiuto“. Projekte savanoriškai jau bendradarbiavo 63 gimnazijų mokytojai, jaunimo reikalų koordinatoriai iš 13 savivaldybių, „Sodros“ darbuotojai, „Protų kovų“ su Robertu Petrausku“ dalyviai… Projekto pristatyme sužinosite apie įdomias patirtis, šių metų planą ir galimybes prisijungti prie projekto. Taip pat Read more about Žinutė mokiniui: „Ruošiesi gyvenimo skrydžiui – nepamiršk parašiuto“[…]

Atėjo laikas pagalvoti apie save. Kaip tikslo kėlimas motyvuoja siekti daugiau?

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Apie darbą su paaugliais. Kaip kalbėti viena kalba su skirtingomis kartomis? Sužinosite, kaip mokytojui pirmiausia motyvuoti ir įkvėpti save, naudojantis tikslų kėlimu kaip įrankiu. Tuomet daug lengviau būti pavyzdžiu mokiniams ir juos įkvėpti siekti geresnių mokymosi ar asmeninių rezultatų.

Kūrybiškumo raiška projektinėje veikloje

14.00–14.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Alytaus Dainavos pagrindinė mokykla

Vartotojiškoje kultūroje gyvenimo tempas motyvuoja vis labiau stiprinti meno ir mokslo sąsajas. Situacija verčia rastis naujoms meninėms formoms, analizuojančioms gyvenimo ypatumus. Ar dailės dalykas pats savaime ugdo mokinių kūrybiškumą? Pranešimo tikslas – pasidalyti gerąja patirtimi apie projektinės veiklos įtaką ugdant kūrybišką asmenybę. Atliksime praktines, kūrybiškumą skatinančias užduotis: individualią, susipažinimo su grupe ir skatinančią kūrybiškumą ,,Aš Read more about Kūrybiškumo raiška projektinėje veikloje[…]