Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas

10.00–10.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Gimnazijos aktų salėje lankytojus sveikins Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius, Ugdymo plėtotės centro direktorius Giedrius Vaidelis, Alytaus miesto meras Vytautas Grigaravičius, Alytaus šv. Benedikto gimnazijos direktorė Loreta Šernienė. Geros nuotaikos visiems įpūs Didžiosios kunigaikštienės Birutės ulonų bataliono karinis orkestras, salę muzikos garsų pripildys balsingoji „X faktoriaus“ dalyvė Aurėja Sinkevičiūtė, o Alytaus cirko Read more about Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas[…]

Stendų lankymas (sporto salė)

13.00–13.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Parodos organizatoriai su džiaugsmu pristato gausų parodos stendų erdvės dalyvių sąrašą. Bendradarbiavimas su kai kuriomis švietimo lauke dirbančiomis įstaigomis tęsiasi jau ne pirmus metus, su kitomis – tai naujai užsimezgusi draugystė. Ruošdamiesi šiai parodai visi dalyviai lankytojams paruošė daug staigmenų! Būtinai užsukite į stendų erdvę sporto salėje – čia išbandysite sensorines ugdymo priemones, skaitmeninę mokymosi Read more about Stendų lankymas (sporto salė)[…]

Stresas ir progresuojančioji raumenų relaksacija

11.00–12.30, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Vytauto Didžiojo universitetas

Pakaitos tikslas – supažindinti su streso sąvoka ir problema bei jo valdymo galimybėmis, pasitelkiant progresuojančiąją raumenų relaksaciją. Paskaitoje sužinosite, kas yra stresas ir kuo jis mums ne tik trukdo, bet ir padeda. Susipažinsite su pagrindinėmis teorijomis, nagrinėsite streso priežastis ir pasekmes. Sužinosite, kaip galima stresą geriau valdyti, pasitelkiant nesudėtingus būdus. Praktikuositės atlikti progresuojančiosios raumenų relaksacijos Read more about Stresas ir progresuojančioji raumenų relaksacija[…]

Sistemingas Lietuvos ir pasaulio aktualijų nagrinėjimas socialinio ugdymo pamokose

14.00–14.45, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Atnaujinant ugdymo turinį, siekiama daugiau laiko skirti aktualaus turinio nagrinėjimui ir gilinimui. Pranešime aptarsime dvi temas: „Medijose pateikiamų aktualijų nagrinėjimo galimybės pamokoje“ ir „Istorijos mokslo ir didaktikos aktualijos: mokslininkai mokytojams“. 1 tema. Medijose pateikiamų aktualijų nagrinėjimo galimybės pamokoje. Gyvename pasaulyje, kuriame procesai vienoje jo dalyje daro įtaką įvykiams visai kitoje. Sekti, suprasti, turėti poziciją apie Read more about Sistemingas Lietuvos ir pasaulio aktualijų nagrinėjimas socialinio ugdymo pamokose[…]

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Kontaktų mugė (sporto salė)

15.00–15.45, balandžio 5 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas

Dviejų dienų parodos renginių maratoną baigsime parodos naujiena – Kontaktų muge, į kurią visus kvies aktorius ir režisierius Paulius Tamolė! Ką aktorius ir parodos dalyviai veiks Kontaktų mugėje, sužinosite užsukę į sporto salę. Vizitinės kortelės parengtos kiekvienam atėjusiajam.

Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai

10.00–10.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: UAB „DEGO“

Supažindinsite su lauko muzikos instrumentų įranga, kuri lauko erdvėje tampa ir priemone, ir įrankiu, siekiant ugdyti kūrybišką, harmoningą visuomenę, stiprinti socialinius ryšius, santykį su gamta. Inovatyvus muzikinės įrangos pritaikymas padeda vystyti ugdymo, terapijos ir pramogines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno individualius poreikius. Ši įranga stacionariai tvirtinama lauke, formuojant lauko klases, sensorinius takus. Nagrinėsime, kaip integruoti šias Read more about Lauko muzikos instrumentai integruotam ugdymui(si), terapijai, pramogai[…]

Naujoves kuriame drauge: informatinis mąstymas pradiniame ugdyme

11.00–11.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Kodėl ir kaip jau pradiniame ugdyme turėtų būti pradėtas ugdyti informatinis mąstymas? Kaip tai daryti sėkmingai, įdomiai ir prasmingai? Kokios priemonės gali būti naudojamos mokant informatikos pamokose? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus ieškome drauge su dešimt bandomajame projekte „Informatika pradiniame ugdyme“ dalyvaujančių pradinio ugdymo mokyklų komandų. Sužinosite, kaip vyksta projekto įgyvendinimas dešimtyje mokyklų, kokios Read more about Naujoves kuriame drauge: informatinis mąstymas pradiniame ugdyme[…]

Mokymosi aplinka ViLLE – matematikos ir informatinio mąstymo ugdymui.

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: Turku universitetas, Vilniaus universitetas

ViLLE mokymosi aplinkoje informatikos gebėjimai ugdomi kartu su matematikos mokymu. Mokiniai sprendžia daug įvairaus tipo uždavinių. Dalis jų – rutininiai, testų pobūdžio, bet dauguma – dinamiški, interaktyvūs, žaidybiniai. Atlikus tyrimus, pastebėta, kad ViLLE užtenka naudoti vieną pamoką per savaitę ir mokinių matematikos rezultatai pagerėja. Kodėl ViLLE mokymosi aplinka patinka ir mokiniams, ir mokytojams? Sužinosite, kam Read more about Mokymosi aplinka ViLLE – matematikos ir informatinio mąstymo ugdymui.[…]

Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą

14.00–14.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: MB „Creator Japonicus“

Norėdami sudominti ir motyvuoti mokytis šiuolaikinius vaikus, pedagogai turi pasitelkti inovatyvias mokymo priemones ir kūrybiškus sprendimus. Naujoji karta nori pati kurti, eksperimentuoti, apčiuopti dalykus, kurių mokosi. Mokytojo užduotis – jai padėti. Kaip? Atraskite iš naujo mokymo(si) džiaugsmą kartu su vaikais! Mes tikime, kad mokymasis per žaidimą – inovatyvi ir efektyvi šiuolaikinių vaikų mokymo metodika. Pristatysime Read more about Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą[…]