Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas sporto salėje

10.00–10.45, balandžio 24 d., 101 kab.

Peržengusius Utenos Dauniškio gimnazijos slenkstį apims pakili nuotaika – ją kurs 23 metus skaičiuojanti ir tarptautiniuose festivaliuose nuolat dalyvaujanti tautiškos muzikos kapela „Untyte“. Muzikos garsų lydimi parodos svečiai ir organizatoriai rinksis į gimnazijos aktų salę, kur parodos pradžią skelbs pagonybę menantys instrumentai ragai, o visus susirinkusius sveikins tikrieji parodos šeimininkai – mokiniai! Visą regioną suvienijanti Read more about Parodos atidarymas aktų salėje. Stendų lankymas sporto salėje[…]

Stendų lankymas sporto salėje

13.00–13.45, balandžio 24 d., 101 kab.

Turėdami laisvą minutę prieš / tarp / po ar vietoje renginių, būtinai užsukite į stendų erdvę mokyklos sporto salėje. Čia jūsų lauks įmonių, universitetų, leidyklų, muziejų atstovai. Pasižvalgykite po stenduose planuojamų interaktyvių veiklų, pristatymų, demonstracijų aprašymus. Primename, kad stendų erdvė veiks abi parodos dienas visų parodos renginių metu. Joje laukiame mokytojų, mokinių, tėvelių ir senelių. Read more about Stendų lankymas sporto salėje[…]

Skaitmeninio švietimo sprendimai – „ClassVR“ ir „MozaBook“

11.00–11.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Kviečiame išbandyti visiškai naują produktą Lietuvoje – „ClassVR“ virtualiosios realybės vizualizacijų sprendimą. Naudojantis šia inovatyvia technologija, galima vizualiai atkurti procesus ar objektus, kuriuos sunku ar beveik neįmanoma atkurti realiame pasaulyje ir padaryti mokymosi patirtį patrauklesnę ir suprantamesnę. Seminare mokytojai galės susipažinti su „ClassVR“ mokomuoju turiniu ir jo panaudojimu ugdymo procese.

Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Gudragalvis“

Susipažinę, pažaidę su Gudragalvio priemonėmis, turėsite galimybę paįvairinti savo pamokėles ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams. Pristatomi žaidimai padės vaikams ugdytis socialinę, sveikatos saugojimo, komunikavimo ir pažintinę kompetencijas. Lapiukas Bonis iš vieno siužetinio pasakojimo palydės į kitą, logopedinį žaidimą pavers pasaka, o rankelės su raidėmis sujungs garsus į pirmą skiemenį. Mergaitė Ema papasakos, kaip tinkamai prižiūrėti Read more about Žaidžiame ir mokomės su Gudragalviu![…]

Ar verslumas gali padėti formuojant asmenybę?

14.00–14.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Lyderystės ugdymo centras“

Ar spaudėte kada ranką 14 metų verslininkui? O teko girdėti inovacijas, kurias sukūrė vaikai iki 14 metų. O ar žinojote, kad vaikų paprastas supratimas apie verslumą yra teisingas, tik jie nemoka elgtis su pinigais. Tad kaip pažadinti vaikų kūrybingumą, kaip prikelti juos, kad jų noras gerinti pasaulį virstų veiksmais? Ir kad klasė sugebėtų per 45 Read more about Ar verslumas gali padėti formuojant asmenybę?[…]

Interaktyvių sprendimų praktinis pritaikymas pamokoje

15.00–15.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Inseria“

Pagrindinis renginio tikslas – padėti mokytojams suprasti, kaip jie gali padidinti mokinių įsitraukimą į pamoką, naudojantis interaktyviais sprendimais. Renginyje bus praktiškai parodytos pagrindinės interaktyvių sprendimų funkcijos ir galimybės.

Perskaitytas (neperskaitytas) kūrinys egzamino rašinyje

16.00–16.45, balandžio 24 d., 104 kab. Organizuoja: Utenos Dauniškio gimnazija

Skaitymo problema kaip kultūrinė, universali – didelis lituanisto galvos skausmas. Perskaitytą kūrinį keičia glausta literatūros kritikos teksto santrauka. Kokias mokymosi strategijas galėtume panaudoti, kad vyresnėse klasėse mokinys skaitytų? Kokia lituanisto veiklos orientacija šiandieninėje mokykloje? Didelė valstybinio egzamino rašinių taisymo patirtis leidžia kartu su kolegomis pamąstyti, kaip padėti mokiniui rašinyje literatūros kūrinį panaudoti kaip svarų ir Read more about Perskaitytas (neperskaitytas) kūrinys egzamino rašinyje[…]

Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams

10.00–10.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Kuo eksperimentas skiriasi nuo stebėjimo? Kodėl eksperimentas yra patrauklus tyrinėjimo būdas šiuolaikiniam mokiniui? Kokie yra eksperimento vykdymo etapai? Užsiėmime atsakysime į šiuos klausimus, susipažinsime su pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkiniais „Elektros grandinės“, „Garsas ir tonas“, „Medžiagų tirpumas“. Praktinio darbo metu dirbsime su pristatytomis laboratorinėmis priemonėmis, išsiaiškinsime, kaip sudaryti ir pildyti darbo lapus, kokius vertinimo kriterijus Read more about Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams[…]

Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams

11.00–11.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Mokslo technologijos“

Kuo eksperimentas skiriasi nuo stebėjimo? Kodėl eksperimentas yra patrauklus tyrinėjimo būdas šiuolaikiniam mokiniui? Kokie yra eksperimento vykdymo etapai? Užsiėmime atsakysime į šiuos klausimus, susipažinsime su pradinių klasių chemijos eksperimentų rinkiniais „Elektros grandinės“, „Garsas ir tonas“, „Medžiagų tirpumas“. Praktinio darbo metu dirbsime su pristatytomis laboratorinėmis priemonėmis, išsiaiškinsime, kaip sudaryti ir pildyti darbo lapus, kokius vertinimo kriterijus Read more about Pasaulio pažinimo laboratorija pradinukams[…]

Planšečių ūkio valdymas ir administravimas

12.00–12.45, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Lantelis“

Planšečių skaičius nenumaldomai auga kiekvienoje mokykloje. Darosi vis sunkiau susigaudyti, kaip jas valdyti ir administruoti. Turint kelias planšetes visiškai nesunku įrašyti aplikacijas, bet jeigu jų yra 50 ar daugiau ir jeigu į kiekvieną iš jų aplikaciją reikėtų įrašyti rankiniu būdu – tai užimtų daug laiko. Renginyje sužinosite, kaip veiksmingai valdyti savo planšetes, kaip centralizuotai įrašinėti Read more about Planšečių ūkio valdymas ir administravimas[…]

TIKROJI išmaniosios klasės aplinka

14.00–15.30, balandžio 25 d., 104 kab. Organizuoja: UAB „Officeday“

Ateikite ir susipažinkite su tikrąja išmaniosios klasės aplinka. Seminare bus pristatyta išmanioji klasė su „Lenovo“, „Newline“, „Cisco“ įranga ir „LanSchool“ klasės valdymo platforma. Per demonstracinę pamoką išmaniosios klasės aplinkoje mokyklų atstovai turės galimybę išbandyti, kaip panaudoti skirtingą turinį („MozaBook“, TEV ir EMA) mokymosi procese.