Kokias problemas padeda spręsti prevencinės veiklos vykdymas mokykloje? Kiek prevencinėse programose dalyvauja šalies mokyklų, mokytojų ir mokinių? Ar visos mokyklos turi vienodas galimybes įgyvendinti prevencines programas? Kaip mokyklos pasirenka, kokią prevencinę programą įgyvendinti?
Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro atlikta apklausa apie prevencinių programų įgyvendinimą mokyklose 2015–2016 mokslo metais padėjo atsakyti į šiuos klausimus ir atskleidė prevencinių programų įgyvendinimo mokyklose tendencijas, kylančius sunkumus ir aktualius spręstinus klausimus, galimas prevencinės veiklos tobulinimo ir plėtros kryptis.
Renginio data: balandžio 12 d.Renginio pradžia (trukmė): Vieta: III a. – 28 kab., RenginiaiLektorius/organizatorius (-iai): Kristina Ignatavičienė (Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras)Ugdymas: bendrasis, prevencijos vykdymasTikslinė grupė: mokyklos vaiko gerovės komisijos nariai, mokyklų direktorių pavaduotojai ugdymui, mokyklų vadovai