Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto matysite jų visų atsakymus ir galėsite stebėti kiekvieno mokinio įsitraukimą į veiklą. Užsiėmime išbandysime tris įrankius („Poll Everywhere“, „Ed Puzzle“ ir „Padlet“), jų pritaikymo aktyvioje pamokoje galimybes ir pasidalysime kitomis inovatyviomis idėjomis.

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 14.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): ()
Ugdymas:
Tikslinė grupė: , ,
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.