Nors Lietuvoje netrūksta itin gabių mokytojų, medijos žurnalistų lūpomis dažniausiai pasakoja mums, ko mokykloje trūksta, kas yra negerai… Kokį mokyklos (mokytojo) vaizdą jos formuoja? Ar tai stichinis procesas, ar kryptinga, apgalvota komunikacija? Kokią įtaką medijų piešiamam mokytojo ir mokyklos portretui daro pati mokykla? Ar šį procesą galima valdyti? Kaip pačios mokyklos ir mokytojų asociacijos gali stiprinti teigiamą mokyklos įvaizdį ir kokia iš to nauda?
Seminare bus diskutuojama apie mokykloms tinkamus komunikacijos būdus, viešinimo priemones. Lektorė pateiks sėkmingų išorinės komunikacijos pavyzdžių, analizuos informacijos pateikimo visuomenei klaidas. Bus aptarta, kokią įtaką mokyklos įvaizdžiui daro mokytojų požiūris, jų atsiliepimai. Ar mokykla yra pasirengusi būti geru darbdaviu, konkuruoti ne tik dėl mokinių, bet ir dėl geriausių mokytojų, šiuolaikiniais metodais komunikuodama žinią, kad mokykloje dirbti gera, įdomu ir perspektyvu?
Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?
Renginio data: balandžio 13 d.Renginio pradžia (trukmė): Vieta: II a. – 20 kab., RenginiaiLektorius/organizatorius (-iai): doc. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė (Vilniaus Gedimino technikos universitetas)Ugdymas: bendrasis, ikimokyklinis, neformalusis, pagrindinis, pradinis, priešmokyklinis, vidurinisTikslinė grupė: mokytojai