Renginyje aptarsime, kaip taikyti inovatyvius mokymo(si) metodus, ugdant mokinių klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo gebėjimus, naudojantis „Robotel“ kalbų mokymo laboratorija. Bus demonstruojamos mokinių atliktų darbų ir vaizdo pamokų ištraukos.
Kaip ši technologija gali pagerinti anglų kalbos mokymo ir mokymosi kokybę? Tinkamai taikoma ši technologija pamokose padeda tobulinti ugdymą ir turi akivaizdžių pranašumų, vizualizuojant ir įgarsinant mokomąją medžiagą, ieškant informacijos virtualioje erdvėje, formuojant ugdytinių įgūdžius kūrybiškai išreikšti savo mintis, bendrauti ar bendradarbiauti ir įtvirtinti žinias.
Taip pat aptarsime, kaip dažnai ir kokiu tikslu ugdymo procese galėtų būti taikoma ši technologija, kaip inovatyvi programinė įranga padeda tikslingai siekti konkrečių ugdymo tikslų.
Esant galimybei, bus organizuojama praktinė veikla susipažinti su „Robotel“ kalbų mokymo laboratorijos programine įranga.
Kaip „Robotel“ kalbų laboratorijos programinė įranga padeda mokytis anglų kalbos?
Renginio data: balandžio 12 d.Renginio pradžia (trukmė): Vieta: III a. – 29 kab., RenginiaiLektorius/organizatorius (-iai): Asta Sinkevičienė (Kauno r. Garliavos Adomo Mitkaus pagrindinė mokykla)Ugdymas: pagrindinisTikslinė grupė: anglų kalbos mokytojai