Interaktyvi pamoka: kūrybingumas mokykloje

Robotai ir dirbtinis intelektas jau vairuoja, patarnauja ir rašo straipsnius. Kas lieka žmogui? Kokias kompetencijas galime laikyti būtiniausiomis XXI amžiuje? Kodėl NASA įdarbinimo testą lengviau išlaiko vaikai negu suaugusieji? Kas yra reiškiniais grįstas mokymasis ir kodėl jį taikyti mokyklose jau ėmėsi Suomija, turinti vieną geriausių pasaulyje švietimo sistemų?

Be minėtų temų, pateiksime šūsnį įkvepiančių, kūrybingumo svarbą ir žavesį iliustruojančių pavyzdžių iš chemijos, fizikos, verslo ir kitų disciplinų, kuriose kūrybingumo paprastai neieškome. Kūrybinės užduotys ne tik suteiks žinių, ugdys dalyvių kūrybiškumą, bet ir įkvėps, pasiūlys naujų metodikų bei idėjų, kaip kūrybiškai įtraukti mokinius į įvairių disciplinų mokymą.

Šiuos ir kitus klausimus nagrinės, įtrauks ir skatins mąstyti bei kurti Tomas Ramanauskas, komunikacijos specialistas, autorius, režisierius, reklamos agentūros „New!“, turinio agentūros „Super You“ ir prekės ženklo kūrimo studijos „Godspeed“ bendraįkūrėjas ir partneris, daugiau nei dešimtį metų dirbantis kūrybingumo srityje bei Kristupas Sabolius – filosofas, rašytojas, vertėjas, VU filosofijos fakulteto docentas ir Masačusetso technologijų instituto (MIT) afilijuotas mokslininkas.

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 14.00 val. (90 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai):
Ugdymas: , , , ,
Tikslinė grupė: , , , , ,
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.