Efektyvūs prevenciniai patirtinio ugdymo įrankiai auklėtojo darbui su klase pagal „Whatansu“

Kiekvienas mokytojas, kiekvienas klasės vadovas gali su savo auklėtiniais sukurti gražesnį ir tvirtesnį tarpusavio ryšį, kupiną pagarbos ir palaikymo, tapti ne prievaizdu, o į priekį vedančiu įkvepiančiu pavyzdžiu.

• Kaip „neperdegti“ įgyvendinant klasės auklėtojo planus?
• Kaip produktyviai išnaudoti klasės valandėles?
• Kokie įrankiai padeda kurti pozityvų emocinį lauką klasėje?
• Kaip sutelkti auklėtinius į komandą?
• Kur yra formalaus ir neformalaus bendravimo su auklėtiniais riba?
• Kaip suteikti ir priimti konstruktyvų grįžtamąjį ryšį?

Užsiėmime kalbėsime apie pagalbą klasės auklėtojui sprendžiant dideles ir mažas kasdienes problemas. Ieškosime būdų, kaip veiksmingai diegti klasės vertybines nuostatas ir įsipareigojimus. Gausite įrankių, padedančių kurti ir puoselėti saugią bei darbingą atmosferą klasėje.

Registracija baigta.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 14.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): ()
Ugdymas:
Tikslinė grupė: , , , ,
 
This entry was posted in . Bookmark the permalink.