VGTU su partneriais kuriama nuotolinio ugdymo technologijos mokslų srityje platforma „Ateities inžinerija“ teiks nuotolinio ugdymo(si) turinio ir metodinę medžiagą, informacinių technologijų įrankius ir konsultacijas, įgalinančius mokinius atlikti savarankiškus darbus plačioje šiuolaikinių technologijų srityje – nuo naujų originalių produktų kūrimo bei robotikos iki ekonomikos bei finansų inžinerijos. Siekdami bendrai sukurti ir optimaliai plėtoti tokią nuotolinio ugdymo aplinką, prieinamą visiems Lietuvos mokiniams ir galinčią veiksmingai papildyti esamas formaliojo ir neformaliojo ugdymo formas, turime rasti atsakymus į esminius klausimus.
1. Ar siūlomi ugdymo moduliai yra aktualūs savo patrauklumo mokiniams ir ryšio su STEAM BU programomis aspektais? Koks turėtų būti modulių turinio „gylis“ ir „plotis“?
2. Kaip geriau organizuoti mokinių savarankiškų darbų atlikimo procesą? Koks galėtų būti jų santykis su brandos darbu?
3. Kaip galima būtų optimaliai suderinti nuotolinę ir kontaktinę ugdymo formas?
4. Kaip plačiau įtraukti mokytojus į platformos veiklas?
Renginio dalyviai diskutuos šiais klausimais, be to, galės pareikšti savo nuomonę, raštu užpildydami anketą.
Moderatorius: Henrikas Mykolaitis (Vilniaus Gedimino technikos universitetas)