Informacinių kompiuterinių technologijų koordinatoriaus veikla mokykloje

11.00–11.45, balandžio 13 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

„Kiekvienoje mokykloje būtinai turi atsirasti asmuo – technologijos koordinatorius – išmanantis ugdymą ir IT, kuris gebėtų rūpintis mokyklos informacinės sistemos plėtra, nuolatine mokyklos pedagogų kvalifikacijos raida, padėtų mokytojams integruoti įvairių dalykų mokymą ir kompiuterių taikymą bei sinchronizuotų įvairias IT diegimo sritis.“ (IKT diegimo Lietuvos švietime strategija, 2000 m.). Renginyje bus pristatomi kompiuteriai su „Chrome“ ir Read more about Informacinių kompiuterinių technologijų koordinatoriaus veikla mokykloje[…]

AIKOS ir tarptautinių projektų rezultatų panaudojimas mokytojo veikloje

12.00–12.45, balandžio 13 d., II a. – 19 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Renginyje sužinosite, kaip AIKOS – atvirą inf​ormavimo, konsultavimo ir orientavimo sistemą – panaudoti mokytojų veikloje. Aptarsime AIKOS kaip informavimo įrankį ir el. portfelio teikiamas galimybės (vartotojų registraciją, įrankio funkcionalumus). Susipažinsite su kelių projektų rezultatų panaudojimu mokytojo veikloje: „Perkeliamųjų gebėjimų vertinimas, 2020“ (aptarsime perkeliamųjų (bendrųjų) gebėjimų vertinimą, mokymosi modelius) ir „PhenoloGIT: vietovės duomenų analizė ir mobilusis Read more about AIKOS ir tarptautinių projektų rezultatų panaudojimas mokytojo veikloje[…]

Saugesnio interneto veikla klasės auklėtojo darbe

12.00–12.45, balandžio 13 d., III a. – 28 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Renginio dalyviai susipažins su galimybėmis dalyvauti Saugesnio interneto centro veikloje. Interaktyvių žaidimų forma jie išmoks: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete; – užduoti vaikams klausimus apie bendravimo internete ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; – parinkti profilio internete nuotraukas. Pedagogai, ieškantys būdų, kaip telkti mokyklos bendruomenę, užtikrinant saugią elektroninę erdvę mokiniams Read more about Saugesnio interneto veikla klasės auklėtojo darbe[…]

Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE!

12.00–12.45, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ar jūsų mokykla išnaudoja visas skaitmeninių technologijų galimybes mokymui ir mokymuisi? SELFIE – tai nemokama, paprasta naudoti, prie poreikių pritaikoma priemonė, kuria mokykloms padedama išsiaiškinti, kaip joms sekasi mokytis skaitmeniniame amžiuje. Tai priemonė, kuria siekiama padėti mokykloms į mokymą, mokymąsi ir mokinių vertinimą įtraukti skaitmenines technologijas. Ja naudojantis galima nustatyti, kas veikia gerai, kurias sritis Read more about Kaip tobulinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Išbandykite SELFIE![…]

Kaip integruoti saugesnio ir geresnio interneto temas į dalyko turinį?

15.00–16.30, balandžio 24 d., 301 kab. Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Nagrinėsime kiekvieno indėlį į geresnio interneto kūrimą. Darbo grupėse aptarsime veiklas, kurias galima integruoti į mokymo turinį pagal mokomuosius dalykus. Susipažinsite su parengta metodine medžiaga saugumo internete tema. Nagrinėsite galimybes, kaip dalytis gerąją patirtimi, kuriant nacionalinius ir (ar) europinius projektus. Per šį susitikimą turėsite galimybę laimėti prizus su projekto „Saugesnis internetas“ simbolika. Lektorės: Jūratė Drazdauskienė Read more about Kaip integruoti saugesnio ir geresnio interneto temas į dalyko turinį?[…]

Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Susipažinsite su galimybėmis įtraukti mokinius ir visą mokyklos bendruomenę į saugesnio ir geresnio interneto kūrimą. Interaktyvių žaidimų forma išmoksite: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete;- užduoti vaikams klausimų apie bendravimo socialiniuose tinkluose ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; –   parinkti ir naudoti profilio internete nuotraukas. Ieškosite būdų, kaip telkti mokyklos Read more about Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?[…]

Mobiliosios aplikacijos „PhenoloGIT“ ypatumai ir pritaikymas biologijos ir geografijos pamokose

15.00–15.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

2015–2018 m. Europos Komisijos remiamame eksperimentiniame projekte „PhenoloGIT: vietovės duomenų analizė ir mobilusis mokymasis mokyklose“ (sutrumpintai „PhenoloGIT“), buvo išbandoma mobilioji aplikacija. Aplikacija dešimtyje Lietuvos mokyklų leido fiksuoti mokyklas supančią aplinką ir nuotraukomis dalytis ne tik su savo šalies, bet ir su užsienio partneriais. Kokiems mokymo scenarijams biologijos ir geografijos pamokose galima pritaikyti „PhenoloGIT“ mobiliąją aplikaciją? Sužinosite Read more about Mobiliosios aplikacijos „PhenoloGIT“ ypatumai ir pritaikymas biologijos ir geografijos pamokose[…]

IKT koordinatorių diskusijų klubas

12.00–12.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (IKT). Tačiau ne visuomet pavyksta pasiekti gerų rezultatų. Tai lemia tinkamas organizacijos pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Renginyje diskutuosime temomis: – Kokių kompetencijų reikia mokyklos bendruomenei, siekiant taikyti IKT šiandien ir rytoj? – Ar šių kompetencijų turi mokyklos darbuotojai? Read more about IKT koordinatorių diskusijų klubas[…]

„ATS2020“ – apie formuojamąjį vertinimą, el. portfelį ir bendrųjų gebėjimų vertinimą

12.00–12.45, balandžio 5 d., 3D kabinetas Organizuoja: LR švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Švietimo informacinių technologijų centras

2015–2018 m. Europos Komisijos remiamame eksperimentiniame projekte „Perkeliamųjų (bendrųjų) gebėjimų vertinimas, 2020“ (Assessment of Transversal Skills 2020, sutrumpintai ATS2020), buvo išbandomas inovatyvus mokymosi modelis, mokymosi procesas fiksuojamas elektroniniame mokinio portfelyje, bendrieji gebėjimai buvo vertinami pagal sukurtus vertinimo įrankius. Kaip su mokiniu pasidalyti atsakomybę už mokymąsi? Kaip įtraukti jį į mokymąsi, kad pats noriai planuotų, kartu Read more about „ATS2020“ – apie formuojamąjį vertinimą, el. portfelį ir bendrųjų gebėjimų vertinimą[…]